quote:
emokikker in het hoekje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:01 schreef Ouwesok het volgende:
Ouwetje
[afbeelding]
nog een ouwetje
[afbeelding]
Doe het dan wel goedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef frank07 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
het talpa logo moet natuurlijk ook ff verneukt worden.
quote:
Issie van jezelf?quote:
Je gaat er een shopje van maken?quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Issie van jezelf?
Mag ik hem gebruiken om op een t-shirt te laten drukken?![]()
Ja en nee. Wanneer wel en wanneer nee, geen idee.quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:38 schreef Flaccid het volgende:
Mag je zo eigenlijk wel halve merknamen drukken? Dan heb je goedkope t-shirts
Nah, net informatie ingewonnen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 19:44 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand goedkope t-shirt print service?
verander die d maar in een squote:Op dinsdag 17 april 2007 19:40 schreef Jekoos het volgende:
Mischien kan www.pwnd.nl je helpen bij de juiste pwnende logo's
wat is origineel??quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:44 schreef rulerofdeath het volgende:
even een TVP-tje en een paintje van mij
[afbeelding]
quote:
Precies!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Als echte breezer zit je natuurlijk bij de Bling-bank
Ik hou niet van breezer, mag ik dan wel een verzekering afsluiten?quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:51 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Precies!
Kom laten we ons verzekeren bij de Bling-bank
Dat mag ookquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik hou niet van breezer, mag ik dan wel een verzekering afsluiten?![]()
Geldquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waarmee kan ik je over de streep trekken?![]()
Of zullen we gaan PM'en?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:37 schreef buddie het volgende:
@ dominique.90 & jitzzzze: Moeten jullie nu per sé dit topic gaan volblubberen?
Volgens mij heb je opeens een geniale ingevingquote:
En dat op dit tijdstipquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef buddie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je opeens een geniale ingeving
doe maar. het is verneuk een logo en niet verneuk een topicquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:41 schreef buddie het volgende:
[..]
Volgens mij heb je opeens een geniale ingeving
Dat was geen verneuken, dat was iets opbouwenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
doe maar. het is verneuk een logo en niet verneuk een topic![]()
[afbeelding]
quote:
dat is nou een subforum.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Flaccid het volgende:
[..]
serieus ga dit topic verneuken: Onzin voor je leven!
Helemaal van mezelfquote:Op dinsdag 17 april 2007 19:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Issie van jezelf?
Mag ik hem gebruiken om op een t-shirt te laten drukken?![]()
quote:Op dinsdag 15 mei 2007 18:36 schreef Leso_Varen het volgende:
[afbeelding]
Misschien dat 'ie in eerdere topics al eens is gedaan, maar ik heb ze niet allemaal doorgelezen.
whehe, ik zie hier wel potentie inquote:
Gelukkig, iemand die hem snapt.quote:Op donderdag 17 mei 2007 13:46 schreef BuisGruis het volgende:
[..]
Dat kruisje moet een 'H' voorstellen
sjah.. kan ookquote:
vind ik ook best, kankerclubquote:
Is dat niet uit een nummer van Korn?quote:
sstquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:34 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Is dat niet uit een nummer van Korn?
Op internet kun je heel veel fonts vinden van bekende merken, zoals die van Coca Cola. Kijk maar eens o.a. op www.dafont.comquote:Op woensdag 11 juli 2007 15:15 schreef Djep het volgende:
kan iemand deze n00b dan ook vertellen hoe ik zo'n lettertype dan overneem? Hoe maak ik dan een andere letter van het origineel?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
Ik voorzie een bierbash onder de photoshoppers
LOLquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
whehehe die uilenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef ACT-F het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is niet verneuken, maar beter maken dan het is..quote:
[afbeelding]
Ow ik dacht dat die gele dingetjes geweertjes warenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:37 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Wielklem... Fines = boetes![]()
Nep Nederlander![]()
Dude, you really should see a Doctor...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:29 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat die gele dingetjes geweertjes waren
Jij hebt een rood kruisje op je shirt staan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef xRiku het volgende:
[..]
keb hem kei groot op een shirt staan...
Lijkt me niet, of hij moet een "Hoster" uit Spanje gebruiken...Maar wel geweldig plaatjequote:
Sarcasme droop er van afquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:19 schreef Nineleven het volgende:
[..]
Lijkt me niet, of hij moet een "Hoster" uit Spanje gebruiken...Maar wel geweldig plaatje![]()
nej hebk niet zelf gemaakt maar kvond hem wel waardig om hier te plaatsenquote:
Nee joh maakt niet uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:43 schreef Irving het volgende:
[..]
nej hebk niet zelf gemaakt maar kvond hem wel waardig om hier te plaatsenof hebben jullie liever niet dat logos die niet zelf zijn gemaakt hier gepost worden ?:P
Van een ouder topic: HH als in Heil Hitler. Zie HARIBO MACHT FREI!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:05 schreef Flaccid het volgende:
Snap er niet? HHRIBO?
gemerktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:01 schreef UncleSam het volgende:
Imageshack heeft FOK! geblokkeerd, gebruik een andere hoster bijvoorbeeld deze: http://xs.to/
Die heb ik als sticker achterop mijn (Dell) laptop.quote:
uitgeprint of wat?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Die heb ik als sticker achterop mijn (Dell) laptop.
Nee, de broer van een collega van me heeft een keer stickers laten maken met hetzelfde idee.quote:
Zelfgemaakt? Zo ja, doe mij dat lettertype eens...quote:
wheheh, goeiequote:
Hij post dat kankerplaatje in elk topic.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:10 schreef Flaccid het volgende:
[afbeelding]
Ik ook weer eens iets gemaakt
op tiefen kut noobquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:07 schreef OnsJungske het volgende:
wat een lol toch
Knap gedaan!quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:22 schreef Flaccid het volgende:
[afbeelding]
Heel snel in elkaar geflanst
Die zat er niet eens tussenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:00 schreef Flaccid het volgende:
[..]
die met die gast die zit te spacen!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |