Je bent omgebouwd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben vandaag voor een niet nader te noemen behandeling in het ziekenhuis geweest.
Ik ben geen fucking junk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef teknomist het volgende:
Mag je wel ketamine, coke, speed, xtc, lachgas, LSD, paddo's, softdrugs tot je nemen?
Echt wel, je kan niet een weekend zonder alcohol.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben geen fucking junk. [afbeelding]
Ah, jij bent zo een maltbier heaumeaux.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:00 schreef Rosbief het volgende:
Alcohol is ook wel vrij pittig spul, maar bier mag toch wel?
Ik drink alleen Punica.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ah, jij bent zo een maltbier heaumeaux.![]()
Wat moet ik met een derde mobiel?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef Rekkie het volgende:
Oh gossie zielig.... je niet kunnen vermaken zonder alcohol..... ohhhh
Wie heeft er nog een mobiele telefoon voor deze josti??
Want dan kan TS jumpen op straat met jumpstyle uit dat pauperspeakertje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:02 schreef Rekkie het volgende:
Oh gossie zielig.... je niet kunnen vermaken zonder alcohol..... ohhhh
Wie heeft er nog een mobiele telefoon voor deze josti??
Jezelf 2 keer bellen....quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Wat moet ik met een derde mobiel?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Want dan kan TS jumpen op straat met jumpstyle uit dat pauperspeakertje?
Dan kan ik als nog geen pils nuttigen, klapdeurjosti.quote:
Maar het lijkt wel of je vrienden hebtquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dan kan ik als nog geen pils nuttigen, klapdeurjosti.
Nee want dat heb jij nodig om een goed weekend te hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Dan kan ik als nog geen pils nuttigen, klapdeurjosti.
Ja pleurt nou maar op übergezonde zeikstraal.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee want dat heb jij nodig om een goed weekend te hebben
Allochtoon
Daar doelde ik nog niet eens opquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ja pleurt nou maar op übergezonde zeikstraal.
En rood vleesquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:18 schreef Rosbief het volgende:
Alle moeders zouden bier moeten verbieden!
Ik ga zaterdag naar de crematie van mijn moeder. Mijn weekend is kutter.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:57 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Nu al een kutweekend
geen alcohol te nuttigen.
Dude.... En ik denken dat ik een kutweek heb...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:01 schreef enno het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de crematie van mijn moeder. Mijn weekend is kutter.
Alsof dat ons wat intereseerd naar wat voor feestjes jij gaatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:01 schreef enno het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag naar de crematie van mijn moeder. Mijn weekend is kutter.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:59 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik ben geen fucking junk. [afbeelding]
pwnt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:58 schreef Barcaconia het volgende:
Zeik niet, ik mag al 8 weken geen alcohol inmiddels, en ik heb daardoor carnaval + vele andere leuke feesten gemist.
En nu keer iets waar je geen alcohol voor nodig hebt? Op bezoek bij je oudersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef CybErvee het volgende:
Je kan natuurlijk wat zinnigs gaan doen het weekend ipv als een alcohol verslaafde in een hoekje gaan zitten staren naar je ijskast gevuld met bier.
1: Verschrikkelijk lang uitslapen
2: Eindelijk eens gaan opruimen
3: Rondwandelen in de stad en vrouwen kijken
4: Op visite bij die ene waar je al jaren niet ben langs geweest (je ouders bv)
5: enz
ehhhhh weettôg broddah, hoog kraagje, capuchoonnnn!!1quote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:15 schreef CybErvee het volgende:
3: Rondwandelen in de stad en vrouwen kijken PLAYEN
Nee.quote:
Tr00.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
Ha, pwnd biatch.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef Shadowlyse het volgende:
Tja had je maar een condoom om je gevaarte moeten doen voordat je hem ongezien tussen de sappige liflafjes stak![]()
Waarom doe je er dan geheimzinnig over..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe komen jullie er allemaal bij dat ik een SOA heb, klapdeurjosti's?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
En daarbij kan je wel gewoon lekker het weekend doorslobberen..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef Shadowlyse het volgende:
Tja had je maar een condoom om je gevaarte moeten doen voordat je hem ongezien tussen de sappige liflafjes stak![]()
Gelukkig heb ik de leeftijd van 16 al lang achter me gelaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ja want om opstap te gaan MOET je alcohol gedronken hebben om stoer te doen tegen je homeboys hoeveel je wel al niet ophebt
Ah, je bent geholpen aan je incontinentie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de leeftijd van 16 al lang achter me gelaten.
Waaromm moetje dan perse alcohol ophebben opstap ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Anders durft ie geen wijven aan te spreken en moet ie R&P topics openen onder het pseudoniem en alter ego RB-tje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waaromm moetje dan perse alcohol ophebben opstap ?
That explains allquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Anders durft ie geen wijven aan te spreken en moet ie R&P topics openen onder het pseudoniem en alter ego RB-tje.
Ik hoef geen wijven aan te spreken om te neuken, ze komen vanzelf op me af stappen, pisvlek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Anders durft ie geen wijven aan te spreken en moet ie R&P topics openen onder het pseudoniem en alter ego RB-tje.
Uit medelijden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoef geen wijven aan te spreken om te neuken, ze komen vanzelf op me af stappen, pisvlek.
WHAHAHAHA!!!!11!!111. Wat een kankerzure grap.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uit medelijden?
Maar uiteindelijk blijven ze uit je buurt omdat je zo naar zeik ruikt
niet van te merkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hij heeft niets anders gedaan dan BadKeukenTegels zitten schoonmaken de gelede klapdeurjostiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef ursel het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd hoe TS zijn eerste dag van het weekend is verlopen..
Door dat klapdeur effect zouden ze wel goed schoon moeten zijn nu..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Hij heeft niets anders gedaan dan BadKeukenTegels zitten schoonmaken de gelede klapdeurjosti![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |