Tr00.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef Sebasser het volgende:
Ha, pwnd biatch.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef Shadowlyse het volgende:
Tja had je maar een condoom om je gevaarte moeten doen voordat je hem ongezien tussen de sappige liflafjes stak![]()
Waarom doe je er dan geheimzinnig over..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoe komen jullie er allemaal bij dat ik een SOA heb, klapdeurjosti's?![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:44 schreef ursel het volgende:
En daarbij kan je wel gewoon lekker het weekend doorslobberen..![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:39 schreef Shadowlyse het volgende:
Tja had je maar een condoom om je gevaarte moeten doen voordat je hem ongezien tussen de sappige liflafjes stak![]()
Gelukkig heb ik de leeftijd van 16 al lang achter me gelaten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:50 schreef Maikuuul het volgende:
Ja want om opstap te gaan MOET je alcohol gedronken hebben om stoer te doen tegen je homeboys hoeveel je wel al niet ophebt
Ah, je bent geholpen aan je incontinentie?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik de leeftijd van 16 al lang achter me gelaten.
Waaromm moetje dan perse alcohol ophebben opstap ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Anders durft ie geen wijven aan te spreken en moet ie R&P topics openen onder het pseudoniem en alter ego RB-tje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waaromm moetje dan perse alcohol ophebben opstap ?
That explains allquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Anders durft ie geen wijven aan te spreken en moet ie R&P topics openen onder het pseudoniem en alter ego RB-tje.
Ik hoef geen wijven aan te spreken om te neuken, ze komen vanzelf op me af stappen, pisvlek.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:59 schreef Camplo het volgende:
[..]
Anders durft ie geen wijven aan te spreken en moet ie R&P topics openen onder het pseudoniem en alter ego RB-tje.
Uit medelijden?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:53 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik hoef geen wijven aan te spreken om te neuken, ze komen vanzelf op me af stappen, pisvlek.
WHAHAHAHA!!!!11!!111. Wat een kankerzure grap.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:55 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Uit medelijden?
Maar uiteindelijk blijven ze uit je buurt omdat je zo naar zeik ruikt
niet van te merkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:51 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Hij heeft niets anders gedaan dan BadKeukenTegels zitten schoonmaken de gelede klapdeurjostiquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef ursel het volgende:
Nu ben ik toch benieuwd hoe TS zijn eerste dag van het weekend is verlopen..
Door dat klapdeur effect zouden ze wel goed schoon moeten zijn nu..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Hij heeft niets anders gedaan dan BadKeukenTegels zitten schoonmaken de gelede klapdeurjosti![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |