Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Willen jullie me voor mn kop stampen als ik ook nog 1 positief woord over Jaap zeg ?
vetpercentage?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef jacqjacq het volgende:
die 45% is niet representatief zegt jaap
Ik weet nog een betere. Eric doet dit, om die mensen zoals Jaap, die die theorie aanhouden te shockeren door hem juist wél eruit te knallenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
goeie theorie jaaap!!!
Ze snappen gewoon niet hoe ze die streams moeten fixen, 20mbit up/down... zzquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haal een betere internetverbinding en gebruik http://www.hanff.nl/goudenkooi.php deze streams.
niks aan de hand hier
ja hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Willen jullie me voor mn kop stampen als ik ook nog 1 positief woord over Jaap zeg ?
Lekker hequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef Cyan het volgende:
Huub is weer lekker irritant bezig
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
heeft die wel een puntjequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Jaap:die 45% zijn niet representatief. Laat die 45% maar met hem samenwonen dan is het zo 4,5%.
Gelukkig loopt hier alles goed. Anders was ik al helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
Mijn streams zijn nog nooit zó slecht geweest.
Dus eigenlijk post ik hier off topic nu.
ook redelijk bij mij ... in ieder geval is het te volgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.html
deze doen het perfect bij mij...
met heel veel plezier!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Youtube de norm!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik lees het dalijk wel..die kutstreams doen het niet..
Ik heb er geen seconde er last van gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
Mijn streams zijn nog nooit zó slecht geweest.
Dus eigenlijk post ik hier off topic nu.
Jij ook trouwens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub tegen Jaap: Wat neem jij onwijs veel ruimte in.
Knap van Jaap, dat hij al die pesterijen laconiek opneemt.
Kan Huub heel wat van leren.
Japie is niet anders gewend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
zolang als je de pagina niet refreshed is er niets aan de hand..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.html
deze doen het perfect bij mij...
Jij kan echt niet posten zonder anti/Huub te zijn he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hij mag nix zeggen toch, dus kan hij niet flauw doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk gaat Huub nu niet weer zo flauw doen.
checkquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Je kan nog uitgebreid koken enzo hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef Prospera het volgende:
Miljonair Brian, een uitgebreide toelichting graag.
Ga ik even een wijntje open trekken en nootjes halen.
Snurken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij mag nix zeggen toch, dus kan hij niet flauw doen.
Ik heb paaskoekjes, ook lekkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
check
* damn, ik zit maar door te eten aan de paaseitjes
he ik heb nu ook zin in paaseitjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef avonne het volgende:
[..]
check
* damn, ik zit maar door te eten aan de paaseitjes
hij heeft al heel wat groupies volgens mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef droomkoningin het volgende:
huub heeft eigenlijk wel hele mooie ogen![]()
met jou naam zou ik dat ook denkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef droomkoningin het volgende:
huub heeft eigenlijk wel hele mooie ogen![]()
Je bent dan ook kansloos.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft gewoon een goed, duidelijk verhaal.
Het valt me mee dat Huub er nog niet doorheen zit te blèren.
Ow sorry, ik was in slaap gesukkeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Goed verhaal van Brian.
Dat komt omdat Huub óók onder de indruk is van dit geweldig onderbouwde verhaal, waar de eruditie en diep menselijk inzicht vanaf spatten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft gewoon een goed, duidelijk verhaal.
Het valt me mee dat Huub er nog niet doorheen zit te blèren.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Bayswater het volgende:
Brian heeft ook weleens gelijk trouwens, nu dus.
jaap toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk als ik Eric zie zitten dat mijn stream stilstaat.
Maar Eric beweegt zich gewoon nauwelijks.
Zichzelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
blablablablablablablabla
Wie probeert Brian nu te overtuigen?
Gelukkig is Brian nooit agressief!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian irriteert zich aan de agressieve momenten van Huub.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt omdat Huub óók onder de indruk is van dit geweldig onderbouwde verhaal, waar de eruditie en diep menselijk inzicht vanaf spatten.![]()
Een zender die pretendeert dat online media de toekomst heeft en dan vervolgens de eigen zaken niet op orde hebben tijdens pieken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Giallorossi het volgende:
Ik word echt gek van die kut streams met dat gebuffer![]()
Huub
![]()
Ik typ me de pestpleuris voor jequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef Lynn-Live het volgende:
HELP ik heb geen streams meer, weet iemand een goed alternatief??
ka....bou....ter....vrouw....tje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
Amanda lijkt wel n dwerg. Dat vind ik haar sowieso wel, ook hoe ze loopt enzo.
dank je wel!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty: Ik stem je eruit, je bent een menace, je hebt me vaak gekwetst door te twijfelen aan mijn echtheid/puurheid. Op mijn manier ben ik om je gaan geven, wil best voor je zorgen. Je hebt uitgesproken dat het Terror gaat worden, dan moet ik ook de Terminator spelen, blijf je is het ook goed.. Ik ben een mamma dus ik ga geen slechte dingen zeggen we hebben allemaal slechte kanten
Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ben een mama dus ga geen slechte dingen zeggen"
DE uitspraak van het jaar
Ik ook... Met dat balletje gooien irriteerd me...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef crohntje het volgende:
ik vind huub wel irritant zeg..
Ja, hij is wel bijdehand bezigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef crohntje het volgende:
mee eenschquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef crohntje het volgende:
Jij bent zelf degene die te ver gaat met zo een opmerking.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Jij mag van mij met Jaap mee naar Auswitsch , misselijk figuur.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ben een mama dus ga geen slechte dingen zeggen"
DE uitspraak van het jaar
Die huubfans sporen net zo goed als huubquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Jij mag van mij met Jaap mee naar Auswitsch , misselijk figuur.
Wow, jullie lopen voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
"Normaal is het nooit met jou"
Gelijk heeft ze...
Ik merk ook dat mijn gedachten meteen afdwalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef vinnieboy het volgende:
stop maar met lullen amanda
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Fikkert het volgende:
zal gaby al achter zitten ??
Hier lezen ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
Die bandjes hebben ook maar een bepaalde rek !quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
Amanda: het is altijd extreem.
Haar bh bandje zakt af. Stoort me enórm
LMFAO!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
"Ik ben een mama, dus ik ga geen slechte dingen zeggen."
O wat verstándig, Natasia!!
Hoe ging het ook alweer?
"JE MOEDER IS EEN HOER
HEDDA IS EEN HOER
JE KLEINE BROERTJE IS EEN VIEZE KINDERVERNEUKERAAR!"
Yep ze weet dat het verloren strijd is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef THCees het volgende:
wat is nataas lief ???
Ja, ga eens stofzuigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mijn streams lopen voor. Ik hoor net dat Eric Huub eruit stemt.
nou, ga maar, de streams staan vastquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef My_ het volgende:
Nu het spannendste moment....
Ik moet NU naar de WC
Eric houdt hem er in en wat Gaby betreft, ik verwacht :quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Fikkert het volgende:
zal gaby al achter zitten ??
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]ze is zich al aan het opwarmen
Problemen met streamsquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
Hier dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef SvenM het volgende:
Lol iemand werkende streams? ik vind het spannennnnd
morse???quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef rebellious_angel het volgende:
Eric, stem hem er niet uit...please!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |