dank je wel!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Nasty: Ik stem je eruit, je bent een menace, je hebt me vaak gekwetst door te twijfelen aan mijn echtheid/puurheid. Op mijn manier ben ik om je gaan geven, wil best voor je zorgen. Je hebt uitgesproken dat het Terror gaat worden, dan moet ik ook de Terminator spelen, blijf je is het ook goed.. Ik ben een mamma dus ik ga geen slechte dingen zeggen we hebben allemaal slechte kanten
Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder! Je moeder!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ben een mama dus ga geen slechte dingen zeggen"
DE uitspraak van het jaar
Ik ook... Met dat balletje gooien irriteerd me...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef crohntje het volgende:
ik vind huub wel irritant zeg..
Ja, hij is wel bijdehand bezigquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef crohntje het volgende:
mee eenschquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef crohntje het volgende:
Jij bent zelf degene die te ver gaat met zo een opmerking.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Jij mag van mij met Jaap mee naar Auswitsch , misselijk figuur.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Natasia: "Ik ben een mama dus ga geen slechte dingen zeggen"
DE uitspraak van het jaar
Die huubfans sporen net zo goed als huubquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef m-materazzi het volgende:
[..]
Jij mag van mij met Jaap mee naar Auswitsch , misselijk figuur.
Wow, jullie lopen voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Hephaistos. het volgende:
"Normaal is het nooit met jou"
Gelijk heeft ze...
Ik merk ook dat mijn gedachten meteen afdwalen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef vinnieboy het volgende:
stop maar met lullen amanda
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Fikkert het volgende:
zal gaby al achter zitten ??
Hier lezen ...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
HELP ik heb geen streams meer, weet iemand een goed alternatief??
Die bandjes hebben ook maar een bepaalde rek !quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:51 schreef noekje het volgende:
Amanda: het is altijd extreem.
Haar bh bandje zakt af. Stoort me enórm
LMFAO!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Gert het volgende:
"Ik ben een mama, dus ik ga geen slechte dingen zeggen."
O wat verstándig, Natasia!!
Hoe ging het ook alweer?
"JE MOEDER IS EEN HOER
HEDDA IS EEN HOER
JE KLEINE BROERTJE IS EEN VIEZE KINDERVERNEUKERAAR!"
Yep ze weet dat het verloren strijd is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef THCees het volgende:
wat is nataas lief ???
Ja, ga eens stofzuigenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:53 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mijn streams lopen voor. Ik hoor net dat Eric Huub eruit stemt.
nou, ga maar, de streams staan vastquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef My_ het volgende:
Nu het spannendste moment....
Ik moet NU naar de WC
Eric houdt hem er in en wat Gaby betreft, ik verwacht :quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Fikkert het volgende:
zal gaby al achter zitten ??
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]ze is zich al aan het opwarmen
Problemen met streamsquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
Hier dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef SvenM het volgende:
Lol iemand werkende streams? ik vind het spannennnnd
morse???quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef Lynn-Live het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:54 schreef rebellious_angel het volgende:
Eric, stem hem er niet uit...please!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |