met jou naam zou ik dat ook denkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:46 schreef droomkoningin het volgende:
huub heeft eigenlijk wel hele mooie ogen![]()
Je bent dan ook kansloos.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft gewoon een goed, duidelijk verhaal.
Het valt me mee dat Huub er nog niet doorheen zit te blèren.
Ow sorry, ik was in slaap gesukkeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef Peter6000 het volgende:
Goed verhaal van Brian.
Dat komt omdat Huub óók onder de indruk is van dit geweldig onderbouwde verhaal, waar de eruditie en diep menselijk inzicht vanaf spatten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft gewoon een goed, duidelijk verhaal.
Het valt me mee dat Huub er nog niet doorheen zit te blèren.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Bayswater het volgende:
Brian heeft ook weleens gelijk trouwens, nu dus.
jaap toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik denk als ik Eric zie zitten dat mijn stream stilstaat.
Maar Eric beweegt zich gewoon nauwelijks.
Zichzelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Sonique het volgende:
blablablablablablablabla
Wie probeert Brian nu te overtuigen?
Gelukkig is Brian nooit agressief!!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Brian irriteert zich aan de agressieve momenten van Huub.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt omdat Huub óók onder de indruk is van dit geweldig onderbouwde verhaal, waar de eruditie en diep menselijk inzicht vanaf spatten.![]()
Een zender die pretendeert dat online media de toekomst heeft en dan vervolgens de eigen zaken niet op orde hebben tijdens pieken...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:48 schreef Giallorossi het volgende:
Ik word echt gek van die kut streams met dat gebuffer![]()
Huub
![]()
Ik typ me de pestpleuris voor jequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:50 schreef Lynn-Live het volgende:
HELP ik heb geen streams meer, weet iemand een goed alternatief??
ka....bou....ter....vrouw....tje?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:45 schreef Taurus het volgende:
Amanda lijkt wel n dwerg. Dat vind ik haar sowieso wel, ook hoe ze loopt enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |