Tuurlijk niet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Willen jullie me voor mn kop stampen als ik ook nog 1 positief woord over Jaap zeg ?
vetpercentage?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef jacqjacq het volgende:
die 45% is niet representatief zegt jaap
Ik weet nog een betere. Eric doet dit, om die mensen zoals Jaap, die die theorie aanhouden te shockeren door hem juist wél eruit te knallenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
goeie theorie jaaap!!!
Ze snappen gewoon niet hoe ze die streams moeten fixen, 20mbit up/down... zzquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:37 schreef Ferdii het volgende:
[..]
haal een betere internetverbinding en gebruik http://www.hanff.nl/goudenkooi.php deze streams.
niks aan de hand hier
ja hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Willen jullie me voor mn kop stampen als ik ook nog 1 positief woord over Jaap zeg ?
Lekker hequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef Cyan het volgende:
Huub is weer lekker irritant bezig
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
heeft die wel een puntjequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:41 schreef noekje het volgende:
Jaap:die 45% zijn niet representatief. Laat die 45% maar met hem samenwonen dan is het zo 4,5%.
Gelukkig loopt hier alles goed. Anders was ik al helemaal gek geworden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
Mijn streams zijn nog nooit zó slecht geweest.
Dus eigenlijk post ik hier off topic nu.
ook redelijk bij mij ... in ieder geval is het te volgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.html
deze doen het perfect bij mij...
met heel veel plezier!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef kleinzusje het volgende:
Youtube de norm!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:39 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik lees het dalijk wel..die kutstreams doen het niet..
Ik heb er geen seconde er last van gehad.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef Gert het volgende:
Mijn streams zijn nog nooit zó slecht geweest.
Dus eigenlijk post ik hier off topic nu.
Jij ook trouwens.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub tegen Jaap: Wat neem jij onwijs veel ruimte in.
Knap van Jaap, dat hij al die pesterijen laconiek opneemt.
Kan Huub heel wat van leren.
Japie is niet anders gewend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
zolang als je de pagina niet refreshed is er niets aan de hand..quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:40 schreef MarkNMGN het volgende:
http://www.powersmash.nl/powerstreams/goudenkooi/stream10.html
deze doen het perfect bij mij...
Jij kan echt niet posten zonder anti/Huub te zijn he.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
Hij mag nix zeggen toch, dus kan hij niet flauw doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:44 schreef scanman01 het volgende:
Hopelijk gaat Huub nu niet weer zo flauw doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |