Yep heel strakquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef BONG4002 het volgende:
Mooie shots op S1 met die fakkels en Huub
Dan kan ik verder met mijn real lifequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Wat nou als DGK redactie wraak gaat nemen voor al onze onaardige posts door op het moment supreme alle streams op lock te gooien...
Omdat je dorst hebtquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef rebellious_angel het volgende:
jemig, nu toch echt al na 21.00 uur.... schiet op... ik wil of een glas wijn om te toosten of een om me te troosten... maar ik wil wel weten waarom ik drink!
Sorry had het per ongeluk omgedraaid, 3-1 dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hollandse glorie de afgelopen 2 dagen!!![]()
Absolut. Eric is enorm aan het acteren nu. De hint heeft hij vast van de redactie gekregen want het begon nadat hij achter was geweest.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:00 schreef itsme het volgende:
[..]
dus jij denkt nog steeds dat Huub blijft?
Houden we je aan!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef anno-i-mus het volgende:
1 ding is zeker ... als ik eric huub eruit hoor stemmen is per direct alles uit en is het echt einde DGK voor mij
Dat heet te vroeg juichen.......quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Misschien gaat hij wel huilen als Huub er toch uitvliegt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef Sporti het volgende:
Brian heeft het al een plek gegeven dat Huub blijft![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef logout het volgende:
hopelijk duurt het nog een uurtje voor ze beginnen
Huub gaat zo naar huis, honderden streamers gaan de redactie doodwensen en zweren nooit meer te kijken.quote:
Vraag ik me al 161 dgn af!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef brabander01 het volgende:
waar is braaiiiin in g.naam mee bezig
Ze staan 3-1 achter, niet voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Beloven niet, maar het is dan gewoon niet boeiend meer. Dan zit er dus nog maar 1 goed persoon in en dat is gewoon te weinig. En ondanks wat iedereen zegt: een nieuwe Huub vind je echt niet weer. Misschien een wannabe Huub, maar meer niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Cyan het volgende:
En alle streamers die beloven niet meer te kijken
tsjaaaa, dan is het nog af en toe hier ff kijken hoe het is, hoef ik niet meer naar die talpa/10 site. En heb ik weer tijd om een boek te lezen, tv te kijken, IM aan te zetten en dat soort zaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef anno-i-mus het volgende:
1 ding is zeker ... als ik eric huub eruit hoor stemmen is per direct alles uit en is het echt einde DGK voor mij
Gertje, hebben ze al achter de schermen gestemd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
Jaap vraagt aan Brian: "Als ik het goed begrijp, geef jij toch veel om Natasia?"
Is er iemand die een lijst bijhoud van alle userts die we na vanavond eventueel niet meer terug horen te zien hier?quote:
Daar heb ik ook last van van zo'n zwarte vierkantje.quote:
Ja dat dacht ik dus ook.....weer regeltje veranderd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef worker het volgende:
Hoe zit het met dat stemmen "achter"? Stemmen gaat toch open in een kringgesprek?
goed zo. Ik blijf ook hoop houdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absolut. Eric is enorm aan het acteren nu. De hint heeft hij vast van de redactie gekregen want het begon nadat hij achter was geweest.
meen je dat? Ik hoop het!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor net dat ze om 23:00 gaan stemmen.
Er zijn zoveel streamers die roepen dat ze niet meer kijken als Huub er vanavond uitvliegt dat het een beetje ongeloofwaardig wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beloven niet, maar het is dan gewoon niet boeiend meer. Dan zit er dus nog maar 1 goed persoon in en dat is gewoon te weinig. En ondanks wat iedereen zegt: een nieuwe Huub vind je echt niet weer. Misschien een wannabe Huub, maar meer niet.
Je kan het ook niet laten hequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Huub weer televisie aan het maken?
Brainless probeert uit te vinden hoe hij het beste bij Jaap in zijn hol kan kruipen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Michellee het volgende:
Waar hebben Brian en Jaap het nu weer over?
Is er nog geen POLL?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er iemand die een lijst bijhoud van alle userts die we na vanavond eventueel niet meer terug horen te zien hier?
Tja Ik post altijd de real life fora.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
en wat is zoal meer te beleven op het fok!forum naast dit DGK subforum?
Ik hou woord hoor ... Huub weg ... 1 streamer weg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel streamers die roepen dat ze niet meer kijken als Huub er vanavond uitvliegt dat het een beetje ongeloofwaardig wordt.
Killlllllllllllllllllll Amanda!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub: Zeker 45% heeft het heel zwaar nu"
Amanda: "Je kan toch naar al die bejaardentehuizen toe gaan"
Nee dat wordt een enorme lange lijstquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er iemand die een lijst bijhoud van alle userts die we na vanavond eventueel niet meer terug horen te zien hier?
neee toch ...dit overleef ik niet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor net dat ze om 23:00 gaan stemmen.
Dat heeft Jaap dan niet goed begrepen, de enige waar Brian namelijk om geeft is zichzelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
Jaap vraagt aan Brian: "Als ik het goed begrijp, geef jij toch veel om Natasia?"
de vorige keer was het ook echt rustig hier.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel streamers die roepen dat ze niet meer kijken als Huub er vanavond uitvliegt dat het een beetje ongeloofwaardig wordt.
Sylvia zei dus dat ze dacht dat Eric aan het acteren is. Waarop Huub zei: It makes me fucking nervous you know"quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef donpsp het volgende:
Wat zeggen silvia en huub??
jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef marky het volgende:
Heeft iemand goed werkende streams?
Maag Japie denken dat ie ook een vriend heeft?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
Brian steekt zijn arm tot aan zijn schouder in de reet van Jaap. Een normaal mens zou in lachen uitbarsten en tegen Brian zeggen dat hij niet zo doorzichtig moet slijmen. Maar Jaap knikt gevleid.
topquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Huub gaat zo naar huis, honderden streamers gaan de redactie doodwensen en zweren nooit meer te kijken.
Zo goed?
Ja. er was zeker 70% weg ineensquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef 2live het volgende:
[..]
de vorige keer was het ook echt rustig hier.....
4-1quote:
thanks hon.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sylvia zei dus dat ze dacht dat Eric aan het acteren is. Waarop Huub zei: It makes me fucking nervous you know"
ik ga hier ook nog wat verder snuffelen, maar Huub eruit is in ieder geval met zekerheid 1 streamer minder.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja Ik post altijd de real life fora.
soms in sport en oldbies .
Z'n reet is ruim genoeg, Brian kan er zelfs met kop en schouders in ......quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Gert het volgende:
Brian steekt zijn arm tot aan zijn schouder in de reet van Jaap. Een normaal mens zou in lachen uitbarsten en tegen Brian zeggen dat hij niet zo doorzichtig moet slijmen. Maar Jaap knikt gevleid.
Die mms streams werken prima...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef marky het volgende:
Oh het gaat zo beginnen. Jullie zijn er altijd even voordat de hel openbreekt.quote:
gewoon niet naar luisteren!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Lynn-Live het volgende:
Brian en Jaap stelletje ratten!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Alsof Jaap ander voor Huub zal stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef klip het volgende:
Wat een SUKKEL is die Jaap zeg. Volgens mij heeft 'ie nog niet eens door dat Brian hem bewerkt vijf minuten voor de stemming. Met zijn "ik ben een olietanker"...
Hier ook hoor. Bufferdebufferdebuffer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Yvet_te het volgende:
willen jullie astjeblieft ookveen beetje bijhouden wat iedereen zegt..mijn streams doen het niet...slechte verbinding
Lang leve TWEAKDSL!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef donpsp het volgende:
ik ook.... alles buffert bij jullie, daarom loopt die van mij zeker 1 minuut voor
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
4-1![]()
En ik kap er ook mee als Hupert eruit gaat.
Niet omdat ik nou zo'n enorme Huub-fan ben, al is ie veruit de vermakelijkste.
Maar dan zitten er nog 4 ratten/hersenlozen, 1 gewetenloze backstabbende nicht en 1 echt mens.
Dan is de balans wat mij betreft zo negatief dat het de moeite niet meer waard is.
Hier of in dat andere topic?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef itsme het volgende:
[..]
Ok noekie. Dan mag jij streamverslagen typen. Gaarne woord voor woord.![]()
Nog wel.....straks niet meer denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef flubberdewups het volgende:
[..]
Die mms streams werken prima...![]()
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik hou woord hoor ... Huub weg ... 1 streamer weg.
Deze doet het primaquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef marky het volgende:
Goedenavond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Sammy-S het volgende:
Is Huub al weg? die viezerik!?
goedenavond allemaal!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Sammy-S het volgende:
goedenavond allemaal!
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef marky het volgende:
helemaal mee eens misschien een tussentijdse pol wie blijft en wie nietquote:En ik kap er ook mee als Hupert eruit gaat.
Niet omdat ik nou zo'n enorme Huub-fan ben, al is ie veruit de vermakelijkste.
Maar dan zitten er nog 4 ratten/hersenlozen, 1 gewetenloze backstabbende nicht en 1 echt mens.
Dan is de balans wat mij betreft zo negatief dat het de moeite niet meer waard is.
hoezo eerlijk, hij maakt gewoon een keuze voor zakelijk of pret.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Oma1 het volgende:
ben ook nerveus laat ze nou gaan stemmen en ik hoop zo dat Erik eerlijk is want als Huub er uit gaat kijk ik niet meer echt niet
vooral om straks onze opluchting te zien I hope?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh het gaat zo beginnen. Jullie zijn er altijd even voordat de hel openbreekt.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog wel.....straks niet meer denk ik
IKKEquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:12 schreef Cungy het volgende:
heeft ook iemand niet bufferende streams?
Hebben jullie al veiligheidsmaatregelen getroffen voor de woedende meute die straks naar Eemnes gaat komen?quote:
dan had hij niet moeten zeggen tegen syl dat hij huub er niet uit stemt ook omdat zij het nu zo moeilijk heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoezo eerlijk, hij maakt gewoon een keuze voor zakelijk of pret.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh het gaat zo beginnen. Jullie zijn er altijd even voordat de hel openbreekt.![]()
ja please... vertel het hier ook want hier stottert ook alles, geen touw aan vast te knopenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:10 schreef Yvet_te het volgende:
willen jullie astjeblieft ook een beetje bijhouden wat iedereen zegt..mijn streams doen het niet...slechte verbinding
Die doet het niet bij mij, deze welquote:
Hey daar is kromme domme Sammy weerquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef Sammy-S het volgende:
goedenavond allemaal!
Huub eruit zetten is zakelijk ook niet snugger.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoezo eerlijk, hij maakt gewoon een keuze voor zakelijk of pret.
Daar heb ik ook over gedacht. Jaap is zo vaag, niet te peilen dat dat zelfs nog een optie is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef Sonique het volgende:
Als JAap nu ook tegen stemt, dan zakt m'n broek af...
HEt zou wel in z'n straatje passen trouwesn
Na de stemming wordt er een brandstapel van gemaakt....3x raden voor wie........quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef Ashley1 het volgende:
staan de fakkels altijd aan bij een stemming?
1 keertje een hele snelle!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef Mani89 het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams.php?server=1&camera=1
ik kijk gewoon via deze .. ik heb nooit buffers.
Zo'n scenario zie ik ook nog wel voor me hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef reagluurder het volgende:
Mijn scenario: Ik denk dat Amanda als laatste haar stem moet geven, direct na Eric. Eric stemt Huub weg, Amanda zal Huub's reddende engel zijn en vóór Huub stemmen. Alom consternatie in tha house. Amanda zal alle "siegologische"verhoudingen weer op scherp zetten. Nathas en Brian "total flabbergested" (o.i.d.) Mooie tv en volop stof voor veel discussie !!![]()
![]()
Of is dit wishfull thinking![]()
doet nie bij mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef worker het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi doen het perfect bij mij, geen bufferende ellende.
Ga dood, imbeciel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, flikker alsjeblieft op.
denk het. lul met je meequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:15 schreef Gert het volgende:
Hee, mijn streams doen het ineens goed...
Hee... Eric NIET als laatste aan de tafel.. Vreemd.
Of zouden ze met Brian beginnen en dan andersom de stemming laten verlopen zodat Eric alsnog als laatste moet stemmen.
Hmm lamaar... gelul...![]()
Die vele Huub fans willen zeker zien hoe Brian weer het deksel op zijn neus krijgtquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef T-lex het volgende:
Buffer de Buffer....
Die paar Huub fans willen zeker de laatste minuutjes Huub zien.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef T-lex het volgende:
Buffer de Buffer....
Heet jou mammie Natasia?quote:
Huub sterft zowat van de zenuwen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef MarkNMGN het volgende:
Kan iemand een beetje goed beschrijvend uitleggen wat er gebeurt?
BDANKT< BEDANKT< BEDANKT< BEDANKTquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:17 schreef T-lex het volgende:
Buffer de Buffer....
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef pronkjewail het volgende:
amanda naar links? zou er nu iemand binnenkomen?
Al aan de baco's?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin echt rustig te worden. Het zit wel goed.
Toch lief...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:20 schreef noekje het volgende:
Jaap en Sylvia mogen hun stem wel voor spek en bonen geven.
bij mij ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:18 schreef MarkNMGN het volgende:
streams zijn nu echt weg bij mij
Begrijp ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
dit is de 'voorrronde'. Nu wordt bepaalt welke stemming van de twee doorgaat.
irritantquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Hier lopen de streams perfect, terwijl Huub weer kwam met de 'achter het fornuis' opmerking
Ssssst!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
me streams bufferen niet (KLOPT AF), wat een wonder
http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef versteegrob het volgende:
ik zie echt nisk hoor, werkt er nog 1tje??
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef Kinga het volgende:
me streams bufferen niet (KLOPT AF), wat een wonder
Ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin echt rustig te worden. Het zit wel goed.
4-1, rustquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef GothaP het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van AZ-New Castle?
![]()
1-4quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef GothaP het volgende:
Heeft iemand de tussenstand van AZ-New Castle?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |