Huub gaat zo naar huis, honderden streamers gaan de redactie doodwensen en zweren nooit meer te kijken.quote:
Vraag ik me al 161 dgn af!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef brabander01 het volgende:
waar is braaiiiin in g.naam mee bezig
Ze staan 3-1 achter, niet voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hollandse glorie de afgelopen 2 dagen!!![]()
Beloven niet, maar het is dan gewoon niet boeiend meer. Dan zit er dus nog maar 1 goed persoon in en dat is gewoon te weinig. En ondanks wat iedereen zegt: een nieuwe Huub vind je echt niet weer. Misschien een wannabe Huub, maar meer niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Cyan het volgende:
En alle streamers die beloven niet meer te kijken
tsjaaaa, dan is het nog af en toe hier ff kijken hoe het is, hoef ik niet meer naar die talpa/10 site. En heb ik weer tijd om een boek te lezen, tv te kijken, IM aan te zetten en dat soort zaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef anno-i-mus het volgende:
1 ding is zeker ... als ik eric huub eruit hoor stemmen is per direct alles uit en is het echt einde DGK voor mij
Gertje, hebben ze al achter de schermen gestemd?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
Jaap vraagt aan Brian: "Als ik het goed begrijp, geef jij toch veel om Natasia?"
Is er iemand die een lijst bijhoud van alle userts die we na vanavond eventueel niet meer terug horen te zien hier?quote:
Daar heb ik ook last van van zo'n zwarte vierkantje.quote:
Ja dat dacht ik dus ook.....weer regeltje veranderd!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef worker het volgende:
Hoe zit het met dat stemmen "achter"? Stemmen gaat toch open in een kringgesprek?
goed zo. Ik blijf ook hoop houdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absolut. Eric is enorm aan het acteren nu. De hint heeft hij vast van de redactie gekregen want het begon nadat hij achter was geweest.
meen je dat? Ik hoop het!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor net dat ze om 23:00 gaan stemmen.
Er zijn zoveel streamers die roepen dat ze niet meer kijken als Huub er vanavond uitvliegt dat het een beetje ongeloofwaardig wordt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beloven niet, maar het is dan gewoon niet boeiend meer. Dan zit er dus nog maar 1 goed persoon in en dat is gewoon te weinig. En ondanks wat iedereen zegt: een nieuwe Huub vind je echt niet weer. Misschien een wannabe Huub, maar meer niet.
Je kan het ook niet laten hequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Peter6000 het volgende:
Huub weer televisie aan het maken?
Brainless probeert uit te vinden hoe hij het beste bij Jaap in zijn hol kan kruipen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Michellee het volgende:
Waar hebben Brian en Jaap het nu weer over?
Is er nog geen POLL?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er iemand die een lijst bijhoud van alle userts die we na vanavond eventueel niet meer terug horen te zien hier?
Tja Ik post altijd de real life fora.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef tipsch het volgende:
en wat is zoal meer te beleven op het fok!forum naast dit DGK subforum?
Ik hou woord hoor ... Huub weg ... 1 streamer weg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel streamers die roepen dat ze niet meer kijken als Huub er vanavond uitvliegt dat het een beetje ongeloofwaardig wordt.
Killlllllllllllllllllll Amanda!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef scanman01 het volgende:
Huub: Zeker 45% heeft het heel zwaar nu"
Amanda: "Je kan toch naar al die bejaardentehuizen toe gaan"
Nee dat wordt een enorme lange lijstquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Is er iemand die een lijst bijhoud van alle userts die we na vanavond eventueel niet meer terug horen te zien hier?
neee toch ...dit overleef ik niet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoor net dat ze om 23:00 gaan stemmen.
Dat heeft Jaap dan niet goed begrepen, de enige waar Brian namelijk om geeft is zichzelfquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Gert het volgende:
Jaap vraagt aan Brian: "Als ik het goed begrijp, geef jij toch veel om Natasia?"
de vorige keer was het ook echt rustig hier.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Cyan het volgende:
[..]
Er zijn zoveel streamers die roepen dat ze niet meer kijken als Huub er vanavond uitvliegt dat het een beetje ongeloofwaardig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |