Huub eruit zetten is zakelijk ook niet snugger.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoezo eerlijk, hij maakt gewoon een keuze voor zakelijk of pret.

Daar heb ik ook over gedacht. Jaap is zo vaag, niet te peilen dat dat zelfs nog een optie is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef Sonique het volgende:
Als JAap nu ook tegen stemt, dan zakt m'n broek af...
HEt zou wel in z'n straatje passen trouwesn

Na de stemming wordt er een brandstapel van gemaakt....3x raden voor wie........quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:13 schreef Ashley1 het volgende:
staan de fakkels altijd aan bij een stemming?

1 keertje een hele snelle!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef Mani89 het volgende:
http://www.v-o-l.nl/dgk_streams.php?server=1&camera=1
ik kijk gewoon via deze .. ik heb nooit buffers.

Zo'n scenario zie ik ook nog wel voor me hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:11 schreef reagluurder het volgende:
Mijn scenario: Ik denk dat Amanda als laatste haar stem moet geven, direct na Eric. Eric stemt Huub weg, Amanda zal Huub's reddende engel zijn en vóór Huub stemmen. Alom consternatie in tha house. Amanda zal alle "siegologische"verhoudingen weer op scherp zetten. Nathas en Brian "total flabbergested" (o.i.d.) Mooie tv en volop stof voor veel discussie !!![]()
![]()
Of is dit wishfull thinking![]()

doet nie bij mijquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef worker het volgende:
http://webtv.florisd.nl/goudenkooi doen het perfect bij mij, geen bufferende ellende.

Ga dood, imbeciel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:16 schreef Peter6000 het volgende:
Huub, flikker alsjeblieft op.

denk het. lul met je meequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:15 schreef Gert het volgende:
Hee, mijn streams doen het ineens goed...
Hee... Eric NIET als laatste aan de tafel.. Vreemd.
Of zouden ze met Brian beginnen en dan andersom de stemming laten verlopen zodat Eric alsnog als laatste moet stemmen.
Hmm lamaar... gelul...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |