quote:Kerbweight, fully loaded: 1254kg
0-100 km/h: 4.8
0-160 km/h: 8.1
0-200 km/h: 11.0
100 km/h - 0: 39.4 metres
Average Petrol: 21.0 L/100KM
De mijne?quote:
ik bedoelde die alfa uit de opquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:45 schreef lipje het volgende:
[..]
De mijne?, maar een speciaal systeem alleen
ik rij op diesel
Da's geen alfa, da's een masseratie 155!quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoelde die alfa uit de op![]()
wij gaan sinds gisteren LPG sets verkopen voor diesels![]()
Oh die Fiat.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:46 schreef vlad het volgende:
[..]
ik bedoelde die alfa uit de op![]()
wij leveren sinds gisteren LPG systemen aan een bedrijf die ze op diesels bouwt![]()
Hoorde gisteren tijdens het rijden dat de A32 afgesloten was vanwege een ongeluk, dat klonk al vrij ernstigquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ah daar hadden mn collegas het al over ja.... Mooie brandweerwagen zo met die rode grille trouens
hij is gekocht bij Jetcarsquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoorde gisteren tijdens het rijden dat de A32 afgesloten was vanwege een ongeluk, dat klonk al vrij ernstig
Echt bizar hoe die auto compleet in elkaar gedrukt is en die bestelbus praktisch heel is
Van je vriendenkennissen moet je het hebben!quote:
Heeft iemand nog zin om met Vlad en mij naar Finland te gaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Van je vriendenkennissen moet je het hebben!
Je wilt peu even flink heet maken?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Heeft iemand nog zin om met Vlad en mij naar Finland te gaan
Ik heb nog zo'n flesje aanstekervloeistof die ik wel wil doneren voor het goede doel
Dat is zielig voor zijn vriendin die hij net twee weken kent...quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Heeft iemand nog zin om met Vlad en mij naar Finland te gaan
Ik heb nog zo'n flesje aanstekervloeistof die ik wel wil doneren voor het goede doel
12 euro overmaken aan postbankrekeningnummer 967653 (bij internetbankieren P000 er voor zetten) tnv Friesche Motorclub Inschrijfbureau te Heerenveen, onder vermelding van je postcode.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens lexxx, hoe/wat/waar moet ik betalen voor de elfstedentocht? (heb geen bankrekeningnummer oid opgegeven en zag ook niets voorbij komen in't bevestigingsmailtje...)
zou zijn vriendin wel eens weten dat ze zijn vriendin is?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is zielig voor zijn vriendin die hij net twee weken kent...
Dan zou ik het extra sneu voor zijn Finse bitches vinden dat ze zo geplayed zijn door Peuquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef vlad het volgende:
[..]
zou zijn vriendin wel eens weten dat ze zijn vriendin is?![]()
heb al wat gevonden, adres postcode en woonplaats willen ze weten als 'comment'quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
12 euro overmaken aan postbankrekeningnummer 967653 (bij internetbankieren P000 er voor zetten) tnv Friesche Motorclub Inschrijfbureau te Heerenveen, onder vermelding van je postcode.
nu nog het kaartjequote:
Boooooiquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef BoJo het volgende:
hooi
Wat moet je nu al met een PS3? Er zijn nog helemaal geen coole spellen uit (net als op de X360quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:15 schreef ook_gek het volgende:
ik heb een leuk speeltje gekocht voor me zelf
Een PS3. Ben benieuwd of ik hem op de dag van uitkomst heb![]()
Liefde is dom, stom debiel en voor onnozele mensenquote:
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Liefde is dom, stom debiel en voor onnozele mensen
verliefd zijn is je zelf in de maling nemen
Ik vind het wel leuk om mezelf in de maling te nemen danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg dat nog een keer als je hart verbrijzelt is en je ligt te janken met een reep chocola in je handen wegens liefdes verdriedquote:Op vrijdag 9 maart 2007 10:50 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk om mezelf in de maling te nemen dan.
Ik hou niet van chocolade, dus dat zal mij niet gebeurenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zeg dat nog een keer als je hart verbrijzelt is en je ligt te janken met een reep chocola in je handen wegens liefdes verdried
Volgens mij heb ik nog ergens een mailtje van jou waarin je het tegenovergestelde beweertquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook ik maak foutenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog ergens een mailtje van jou waarin je het tegenovergestelde beweert
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ben thuisssssssssssssssssssss
Zie/spreek je dr nog wel eens?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ook ik maak fouten![]()
tevens staat de cabrio nu bij haar pa om gemaakt te worden![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
Kan ik hier de groetjes doen?
Heb je terug van 200?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als je een euro in Fok! gooit wel![]()
dat klopt het zijn eigelijk belgische franckenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeeuwsche Eureux zijn geen Eureux.
ja soms nog wel eens ja.quote:
Hehe, heb je iets geflikt dan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja soms nog wel eens ja.
Was wel appart toen ik met die auto naar haar pa moest. Zo dus jij bent mark?![]()
Hij is nu de auto van mij aan het maken voor een mooi prijsje. Hoop dat ze alleen maar positief is geweest over mij![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:03 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding]
M'n eerste "photoshop"
vriendjequote:
mischien Fugie ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:13 schreef Paladijn het volgende:
Brit heeft seks met auto's Jij bent toch niet toevallig Brits lipje?
Heet die ook al Chris?quote:
jaquote:
We zien wel, auto zag er goed uit, geen rare geluidjes tijdens proefrit en goed onderhouden. En anders pech gehad, dan kijk ik wel weer verderquote:
Dat publiek daarachter heeft verdomd veel geluk dat dat greppeltje daar zatquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:41 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=deDMrEGOHjI&NR
Daar komt een V6 in, let nou eens een beetje opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef lipje het volgende:
hebbie je maseratie 155 verkocht?
Nee, helaas nog niet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:03 schreef lipje het volgende:
hebbie je maseratie 155 verkocht?
Het is niet "als" of "of" maar wanneer ik ga het zeker een keer doen, de vraag is alleen wanneer ik tijd en nog belangrijker, geld heb.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:10 schreef lipje het volgende:
dat was een als als als als of ik lepel een v6 in een andere alfa
boeiend, ga nu maar weer verhaaltjes verzinnen voor vannachtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is niet "als" of "of" maar wanneer ik ga het zeker een keer doen, de vraag is alleen wanneer ik tijd en nog belangrijker, geld heb.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:34 schreef lipje het volgende:
of zijn tweede visa aan het voorbehandelen
Hij wil niet weer een autoradio inbouwen
quote:Peu kan geen vriendin hebben in nederland kom ik net achter![]()
anders had ie wel iets meegedeeld dat hij zo zielig is wegens een te hoge telefoonrekening![]()
ja, dinsdag op mn naam, morgen over een week is ie in Leeuwardenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:24 schreef Paladijn het volgende:
superdomme opmerkingen #3
sommige mensen... en lexxx, je tweede auto is een feit?
dual visa ownerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, dinsdag op mn naam, morgen over een week is ie in Leeuwarden
oh du sdaar ging de brandweer heen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:27 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx is zeker pics maken van de brand in de binnenstad
Heb geen idee we wachten het af. Had een smsje gestuurd naar haar van kom je de auto anders effe brengen maar geen bericht terugquote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, heb je iets geflikt dan?Je ouders zijn toch nog wel oke met haar hoop ik voor je?
ja goed. In het dal bijna geen sneeuw maar boven was meer dan genoeg en heb vol op kunnen skiën.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:18 schreef Fugie het volgende:
mark ouwe zichzelf dooddrinkende wintersporter !
hoe was de vakantie eigelijk
meer dan mijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja goed. In het dal bijna geen sneeuw maar boven was meer dan genoeg en heb vol op kunnen skiën.
Stikte van de nederlanders en dan het foutste deel uit nederland helaas. Heel veel kampers en amsterdammers die denken dat ze god waren. Gore arrogante mogolen.
Maar goed mensen ik gaat u verlaten ik gaat werken en er na naar de kroeg![]()
trouwens dood drinken?
Zo veel drink ik ook weer niet
ja, gedaan! Ik word alleen ff helemala gek, krijg allemaal filmjes, foto's en visas voor mn kiezen, terwijl ik gewoon rustig mn foto's van vandaag wil uploadenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef Devilnl het volgende:
Alexxxxx! check deine PM's @ Buzzybeeforum eens
;p
En de foto's van gisterenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, gedaan! Ik word alleen ff helemala gek, krijg allemaal filmjes, foto's en visas voor mn kiezen, terwijl ik gewoon rustig mn foto's van vandaag wil uploadeneven geduld, als ik klaar ben, ga ik op MSN... of op bed
Klopt. En ik ben iedereen er erg dankbaar voor, maar soms heb jew gewoon even tijd voor jezelf nodigquote:
Fiat Tipo? (achterste zij raam)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Wie van jullie herkent deze kekke hatchback?
Oh jammer, ik heb juist wel zin in een minirokje.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:18 schreef ijsmeis het volgende:
Alex? Vandaag kies ik zélf mijn broek uit. Het wordt de korte.
oh, kan er ook achteraf op gezet zijn, deze is spciaal aangepast voor banger races.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Hmmm, die lijn over de zijkant maakt het zo vaag, ik kan me geen auto herinneren die zoiets heeft
Het lijkt wel een volvo met een homemade acherkant...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:06 schreef PeuRac het volgende:
hoeveel jaren 80/90 hatchbacks haden 5 steeks naven?
Klopt, Volvo 240 die zn kofferbak in het strijdgewoel is kwijtgeraaktquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het lijkt wel een volvo met een homemade acherkant...
Check die deur maar eens.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Klopt, Volvo 240 die zn kofferbak in het strijdgewoel is kwijtgeraakt
Volvo 240 lijkt het inderdaad opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Het lijkt wel een volvo met een homemade acherkant...
Check die deur maar eens.
Net te laat, maar je gaat door voor de koelkastquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volvo 240 lijkt het inderdaad opop de achterkant na lijkt die precies
![]()
idd een mooie spotquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:06 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
JIj vind m'n DC3 spot wel mooi hè
Alleen het starten alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:24 schreef M5 het volgende:
[..]
idd een mooie spot
al ben ik niet zo'n fan van die oude dingen.. doe mij maar 'n snelle fighter
k doe een paar dingen te gelijk, dr zat wat vertraging in mn postquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Net te laat, maar je gaat door voor de koelkast
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
zet een kraan in herman zn navel en je hebt een lopende beertender.
PTA-SC - subleague is er ookquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
FOK!F1 manager 2007 is open
wie start een PTA SC subleage?
http://sport.fok.nl/f1.php/subleagues/1905 ik heb al een BB subleage gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door lipje op 10-03-2007 09:42:55 ]Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:18 schreef lipje het volgende:
[..]
PTA-SC - subleague is er ookFoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opgegeven wachtwoord is onjuist.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:07 schreef Alexxxxx het volgende:
brommerrijles?
ik ga naar de racing expo
idd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fout
Ik ben daar wel lid, maar niet onder die naamquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem .. op Motor-Forum.nl. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ja want de andere twee keer live waren de bombquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:12 schreef ijsmeis het volgende:
QOTSA live viel eigenlijk maar tegen, maar waarschijnlijk kwam dat meer door de geluidsinstallatie.
probeer het nog eensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fout
zit je in de tuin te Fokken danquote:
nee, was druk bezig met mn foto's van het race event te uploaden en zo... maar ze staan online!quote:
Alleen de mondeo's van Sandor van Es en Allard Kalff ;quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:20 schreef Alfisti het volgende:
Geen tourwagens ofzo Alexxxxx? Zie alleen maar off-road / stockcar gebeuren
Zaadsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alleen de mondeo's van Sandor van Es en Allard Kalff ;
En die eigenaren maar trots zo van "hij vind mn auto mooi, dus zet ie m op de foto!"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:03 schreef Sjoewe het volgende:
Alex, wat heb je weer gedrochten op de foto gezet
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:00 schreef Alfisti het volgende:
huh? Peu weer in Nederland en een Maser gekocht?
klikker-de-klik
PM aan onze grote vriend Jaguarized sturen, die nam (neemt?) vaak FOk radio op.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe je een online radio-show kunt opnemen?
Vriend van me speelt daar, maar is een Belgische zender, en kan ik hier niet ontvangen, alleen online...
Suggesties?
Ik denk niet dat de beste man bereid is mij te beantwoorden.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
PM aan onze grote vriend Jaguarized sturen, die nam (neemt?) vaak FOk radio op.
Mijn dank is grootquote:Op zondag 11 maart 2007 12:11 schreef Alfisti het volgende:
Programma'tje gebruiken genaamd nettransport Herman
http://www.xi-soft.com/
Principes hè.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:02 schreef Alexxxxx het volgende:
kut is dat altijd ja, dat je iemand nodig hebt die je in het verleden best wel beledigd hebt
Dat kan.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:07 schreef lipje het volgende:
kan je niet gewoon mediarecorder laten draaien en later comprimeren tot mp3?
Mja dit is geen doenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:43 schreef Sjoewe het volgende:
Pff ik ben net mn bed uit en de eerste frituur sessie loopt alweer zie ik
Ik moet zo meteen hockeyen.quote:Op zondag 11 maart 2007 12:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja dit is geen doenHet is nog niet eens 1 uur en hop, de pan gaat alweer aan
Lekker is datquote:Op zondag 11 maart 2007 12:51 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik moet zo meteen hockeyen.
In FUCKING AMERSFOORT![]()
![]()
aan die fiets van jequote:
Optreden als watquote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker is dat.
Huisgenoot gaat zo optreden bij radiozender. Ik zit 2 uur lang achter m'n lappie te luisteren
Clownquote:
ergens rond de feestdagen, pasen of pinksterenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:55 schreef BoJo het volgende:
gisteren weer lekker uitgeleefd op Zandvoort... was er al een planning voor een Ring meet dit jaar?
Op internetpiraat Amigo?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe.
Nee hij kan echt asociaal goed piano spelen...
"Wij draaaaaaaien muziek met duhhhh kooomp-joetuhhhh"quote:Op zondag 11 maart 2007 13:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee op radiopaloma.com
Nu draaien ze wel een internetpiraat Amigo plaatje ja
Heerlijk was dat jaquote:Op zondag 11 maart 2007 13:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
"Wij draaaaaaaien muziek met duhhhh kooomp-joetuhhhh"![]()
Ik heb ook nog steeds geen (nieuwe) frituurpan gekocht... zit al bijna een jaar zonderquote:Op zondag 11 maart 2007 12:46 schreef BoJo het volgende:
ik heb geen frituur![]()
wel een blik cocktailworstjes
Het ging weer goed zo te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 12:55 schreef BoJo het volgende:
gisteren weer lekker uitgeleefd op Zandvoort... was er al een planning voor een Ring meet dit jaar?
mijn ouders ook nooit, ik zelf denk ik ook nietquote:Op zondag 11 maart 2007 13:18 schreef hermandeperman het volgende:
Bij m'n ouders ook nooit zo'n ding gehad. Stinkapparaten.
Daarna 1 gekocht toen ik in R'dam woonde.
Toen we de olie moesten verversen ding weggeflikkerd (nadat 'ie eerst een jaar op het aanrecht stond te rotten)
Nu ook geen pan, mis er niets aan.
waar zie je dat?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:18 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het ging weer goed zo te zien
Nog geen datum geplanned, maar lijkt me verstandig eerst te bedenken wat we er gaan doen (1 dag?lang weekend?
) en hoeveel animo er dan nog is.
Nee man, nooit kopen, zo'n ongekende stinkput....quote:Op zondag 11 maart 2007 13:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn ouders ook nooit, ik zelf denk ik ook niet![]()
knakworstjes met zweedse mosterd kan geen gezond ontbijt zijn, maar het ging er wel in![]()
als ik zo'n ding koop dan vreet ik de hele dag door kaas souffles ben ik bang voorquote:Op zondag 11 maart 2007 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, nooit kopen, zo'n ongekende stinkput....
En dat kan inderdaad niet gezond zijn.... Maar ja... Wel lekker
Nog niet, maar je klonk nogal enthousiastquote:Op zondag 11 maart 2007 13:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
waar zie je dat?![]()
mijn voorkeur gaat naar een lang weekend.
Dat heb ik gemerkt toen ik mijn sticker er twee dagen af had omdat ik mijn voordeur verfde... Haal/plak er gewoon ook zo'n ding op, niet eens uit milieubewust zijn, maar het niet telkens hoeven versjouwen van oud-papier dozenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
ff die tering bende opruimen in huis, en tering wat ontvangt men veel reclame in een week
ja maar dan mis ik de mediamarkt, mycom, raf reclame enzo ookquote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt toen ik mijn sticker er twee dagen af had omdat ik mijn voordeur verfde... Haal/plak er gewoon ook zo'n ding op, niet eens uit milieubewust zijn, maar het niet telkens hoeven versjouwen van oud-papier dozen
jij heb ttoch een openhaardquote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat heb ik gemerkt toen ik mijn sticker er twee dagen af had omdat ik mijn voordeur verfde... Haal/plak er gewoon ook zo'n ding op, niet eens uit milieubewust zijn, maar het niet telkens hoeven versjouwen van oud-papier dozen
Niet doen dusquote:Op zondag 11 maart 2007 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
als ik zo'n ding koop dan vreet ik de hele dag door kaas souffles ben ik bang voor![]()
Ja en? U hebt toch internet?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja maar dan mis ik de mediamarkt, mycom, raf reclame enzo ook![]()
Ik durf te wedden dat Bo minstens drie keer zoveel krijgt.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:30 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dan hobbel je wekelijks even langs...quote:Op zondag 11 maart 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah
maar mediamarkt pleurt hun folder van de ArenA niet op hun site![]()
Luie aapquote:Op zondag 11 maart 2007 13:37 schreef BoJo het volgende:
en om er nou heen te lopen is ook weer zoiets
(5 min.)
wellusquote:Op zondag 11 maart 2007 13:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
mjah
maar mediamarkt pleurt hun folder van de ArenA niet op hun site![]()
Het is nu een sier-openhaard, ombouwen naar een bruikbare open haard kost me wat teveel maar misschien doe ik dat alsnog in de toekomstquote:
Tering veel foto's van jouquote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef BoJo het volgende:
hier staan trouwens foto's van gisteren... ik had de vrouw van de voorzitter van de artc mee.![]()
Op sommige foto's lijken we erg "gezellig" te kijken maar dat kwam meer omdat de zon ons in de ogen scheen, zeker lol gehad![]()
die witte gaat naar de slaapkamer, maar die gele is verkleurd bovenkant ziet er niet meer uitquote:Op zondag 11 maart 2007 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
Mooi bankje Lip, zit nog mooi strak in z'n leer
Kun je alleen niet beter die witte fauteuil wegdoen en die gele houden?
Die 33quote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef BoJo het volgende:
hier staan trouwens foto's van gisteren... ik had de vrouw van de voorzitter van de artc mee.![]()
Op sommige foto's lijken we erg "gezellig" te kijken maar dat kwam meer omdat de zon ons in de ogen scheen, zeker lol gehad![]()
zou best kunnen, ik reed niet vol, ben hem op het eind wel weer voorbij gekomen weet ik nogquote:Op zondag 11 maart 2007 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Zeg bo, ben jij ingehaald door die Golf Type I Gti of niet?![]()
Puike golf![]()
Puike Porschequote:Op zondag 11 maart 2007 14:23 schreef BaraCuda het volgende:
[afbeelding]
Zeg bo, ben jij ingehaald door die Golf Type I Gti of niet?![]()
Puike golf![]()
je zal het niet geloven maar ik had hem eerst helemaal ingesopt en afgespoten in een wasbox en toen nog eens door de laserwash. Ik heb wat met auto's wassen denk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[afbeelding]
Volgende keer wel ff de auto wassen
op t balkonquote:
je moet m ook afdrogen, en niet droogrijdenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zal het niet geloven maar ik had hem eerst helemaal ingesopt en afgespoten in een wasbox en toen nog eens door de laserwash. Ik heb wat met auto's wassen denk ik![]()
in die laserwash zit zo'n droog ding.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:31 schreef lipje het volgende:
[..]
je moet m ook afdrogen, en niet droogrijden
Dat is echt niet van 1dagquote:Op zondag 11 maart 2007 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
je zal het niet geloven maar ik had hem eerst helemaal ingesopt en afgespoten in een wasbox en toen nog eens door de laserwash. Ik heb wat met auto's wassen denk ik![]()
Mijn auto ziet er na het wassen na 10 meter al weer zo uitquote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt niet van 1dagof t moet echt takke weer geweest zijn en je hebt 2u gereden ofso
de regen doet de restquote:Op zondag 11 maart 2007 14:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mijn auto ziet er na het wassen na 10 meter al weer zo uit![]()
de oprit afrijden en je kan weer opnieuw beginnen![]()
De crossa heb ik ook nog 0 keer gewassen eigenlijk![]()
Alleen m'n ramen af en toe poetsen![]()
klopt ja, had hem al een tijdje niet gewassenquote:Op zondag 11 maart 2007 14:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is echt niet van 1dagof t moet echt takke weer geweest zijn en je hebt 2u gereden ofso
Heb zelfs op de kannen de naam van mij en die maat van me geschreven om verschillende mengverhoudingen uit elkaar te houdenquote:
Jammer alleen dat je ECHT in de middle of nowhere woont....quote:Op zondag 11 maart 2007 16:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo is het helemaal rondom eigenlijk![]()
Maar daar ging de foto niet om![]()
Mja, blijkt lastig verhaal te zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:39 schreef Alfisti het volgende:
Nice bara!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met dat blok met ander bouwjaar dan verteld was? Nog contact gehad met de verkoper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |