abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47076557
3voor12 dB, .
pi_47076641
Die vraag van Kamp vond ik wel interessant en ik vind het jammer dat er geen antwoord op kwam. Nou ja, zo snel kan het misschien ook niet. Maar waarom er neit even lekker over doorgaan, als VVD of kamer? De vraag was wat het kabinet ervan zou vinden als iemand uit het kabinet ook nog 'ns lid was van een buitenlandse poltieke partij.
pi_47077130
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:22 schreef Apropos het volgende:

[..]

Baggertijd? Er is een direct verband tussen de Moefti en de latere PLO. Dan kan Anja wel braaf beweren dat een rechtvaardige regeling voor de Palestijnen vele doden aan Israelische kant zou schelen, ze vergeet te vermelden uit welk hout de PLO en ook Hamas gesneden zijn. Die nemen geen genoegen met een twee statenoplossing, die offeren graag nog een hoop Palestijnen op om de heilstaat van hun eigen smaak te vestigen. En intimideren of vermoorden iedereen die niet aan hun orthodoxe idealen voldoet.
Waarom zou mevrouw Meulenbelt wel de kruisvaarders mogen vermelden (ik was het grotendeels eens met die opmerkingen over de verwantschap tussen de verschillende godsdiensten), maar zou de Moefti ongenoemd moeten blijven? En waarom mag ''Sahadin'' het over chantage met Shoaslachtoffers hebben, terwijl vermelding van de Moefti als ''bagger'' wordt afgedaan?
[..]

Die dienen om haar eerdere opmerking te adstrueren en zijn dus waardeloos.
Mijn God.. apropos.. wat denk je toch tientallen jaren achter,
Juist door dit soort politieke correctheid kon Israel door blijven gaan met de palestijnen en de buurlanden koeioneren. De powers that be in de wereld ondersteunde hen.
De PLO heeft allang de tweestatenoplossing erkent.. en die denken niet in termen van 'heilstaat' die jij hen wilt opdringen. Hamas is een terroristische club die onvrzoenlijk streeft naar het einde van Israel, maar men moet zich maar eens afvragen waar dat uit voortkomt ... en ook die oorsprong vn verbetenheid uit wanhoop zoeken bij het superieur en onverzoenlijk gedrag van het zionisme.
Zionisten weten dat ze militair sterker zijn en ze vertrouwen daarop,, ze vertrouwen niet op vergaande compromissen maken voor een vreedzame toekomst ..

Die moefti en de hanzschar wordt vaak aangehaald om islamieten an sich te criminaliseren en het zal ook niet anders zijn in de specifieke palestijnse discussie: de palestijnen stigmatiseren...
UIt politiekcorrect filo-semitisme wordt het zionisme beschermd, want ojeeeee... Dachau..Auschwitz !!
En het is helaas nog steeds normaal om de gerechtvaardige wensen van de palestijnen in de zeik te zetten..
The bottomline is:
Israel had nooit opgericht mogen worden.... miljoenen Joden hadden dat stuk land nooit mogen binnendringen...
pi_47077430
quote:
Mijn God.. apropos.. wat denk je toch tientallen jaren achter,
Dank.
quote:
Juist door dit soort politieke correctheid kon Israel door blijven gaan met de palestijnen en de buurlanden koeioneren. De powers that be in de wereld ondersteunde hen.
Ik geloof niet dat ik zoveel invloed heb en ik geloof evenmin dat politieke correctheid zich zo kan doen gelden. Die steun komt voort uit pure machtsoverwegingen.
quote:
De PLO heeft allang de tweestatenoplossing erkent.. en die denken niet in termen van 'heilstaat' die jij hen wilt opdringen.
Waarom liet Arafat dan de zelfmoordaanslagen doorgaan en wemelde het in de Palestijnse pers van de anti-Israelische propaganda?
quote:
Hamas is een terroristische club die onvrzoenlijk streeft naar het einde van Israel, maar men moet zich maar eens afvragen waar dat uit voortkomt ... en ook die oorsprong vn verbetenheid uit wanhoop zoeken bij het superieur en onverzoenlijk gedrag van het zionisme.
Hamas streeft naar het einde van Israel - als begin van het einde van het wereldzionisme. Het is voor Hamas geen lokaal conflict om heilige plaatsen.
quote:
Zionisten weten dat ze militair sterker zijn en ze vertrouwen daarop,, ze vertrouwen niet op vergaande compromissen maken voor een vreedzame toekomst ..
Ik houd niet van het agressieve militarisme dat, helaas, nog steeds de boventoon voert in een groot deel van het Israelische beleid, en ik houd al helemaal niet van het nederzettingenbeleid. Maar ik kan me een aanbod van 97% herinneren dat door Arafat van de hand werd gewezen en men heeft ook met Egypte onderhandeld, niet waar?
quote:
Die moefti en de hanzschar wordt vaak aangehaald om islamieten an sich te criminaliseren en het zal ook niet anders zijn in de specifieke palestijnse discussie: de palestijnen stigmatiseren...
Zie je nu niet in dat dit precies hetzelfde is als wat je in de volgende zin beschrijft?
quote:
UIt politiekcorrect filo-semitisme wordt het zionisme beschermd, want ojeeeee... Dachau..Auschwitz !!
Niet iedere vermelding van de Moefti is een poging om Moslims in een kwaad daglicht te stellen. In dit geval vond ik het bijzonder relevant. Zo is het ook interessant om te weten wat Shamir en Begin zoal deden voor de staat Israel tot stand kwam.

quote:
Israel had nooit opgericht mogen worden.... miljoenen Joden hadden dat stuk land nooit mogen binnendringen...
Het is nu eenmaal zo.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47077511
Wat, vroeg ik mij vandaag af, zou de rol van Egypte moeten zijn in een eventuele vredesregeling? Gaza is zo ontzettend klein en Israël moet maar geven; waarom niet een hele lap Sinaï aan de Palestijnen?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:21:29 #256
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47077554
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:07 schreef Bluesdude het volgende:
The bottomline is:
Hier heb je een punt, maar da's ook wel erg makkelijk praten achteraf. Israël is nu eenmaal een feit en het is nou niet dat men er niet zelf voor gevochten heeft ofzo.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_47077579
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:16 schreef Apropos het volgende:

Het is nu eenmaal zo.
Helaas wel....maar jij gaat op dezelfde denktour verder ... juist deze denkwijze /westerse steun deed het zionisme uitgroeien tot een monster.
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:19 schreef Monidique het volgende:
Wat, vroeg ik mij vandaag af, zou de rol van Egypte moeten zijn in een eventuele vredesregeling? Gaza is zo ontzettend klein en Israël moet maar geven; waarom niet een hele lap Sinaï aan de Palestijnen?
Verwacht niks van Egypte, Jordanie of een andere middenoostenstaat al dan niet met grote bek,
Israel zal ook nooit dat stuk land tussen de westbank en de gaza vrijwillig afstaan.
Het is eerlijk gejat o.a. afgeperst van Egypte en israel gelooft alleen in de eigen militaire superioriteit en niet in grote stukken land afstaan in een compromis...
Forget die vrede maar op korte termijn... over 30 jaar kunnen we verder kijken
pi_47077601
Dat sowieso, het is nu eenmaal zo. Dat geldt niet altijd. do vind ik dat veel kolonies op de Westelijke Jordaanoever ontruimd dienen te worden, maar de aanwezigheid van Israël is nu eenmaal een onomkeerbaar feit. Daarnaast, zou ik zeggen, de Arabieren hadden eigenlijk, achteraf, ook gewoon de verdeling van Palestina moeten accepteren. Hadden zij dat gedaan, dan zou er ook minder ellende zijn geweest.
pi_47077659
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Helaas wel....maar jij gaat op dezelfde denktour verder
Welke tour is dat?
quote:
... juist deze denkwijze /westerse steun deed het zionisme uitgroeien tot een monster.
En met diezelfde Westerse steun zendt Egypte ''De Protocollen van Zion'' uit als ware het de waarheid, spekte Arafat zijn zakken en kopen de Saoedische prinsen nog een jacht. Israel is niet bepaald de enige factor die een vreedzaam Midden-Oosten in de weg staat.
pi_47077667
Hmhmhm... heb hier nog een paar slokjes Jägermeister staan. Is bende, maar moet toch maar op.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:25:35 #261
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47077669
Maar Bluesdude, denk jij werkelijk dat het er in die regio vreedzamer aan toe was gegaan als Israel nooit had bestaan? Ik waag het te betwijfelen.
pi_47077688
Here, het mooiste stuk. 9:00 van de tweede CD, ik denk dat het anders nummer 27 is.
pi_47077733
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:25 schreef Lemmeb het volgende:
Maar Bluesdude, denk jij werkelijk dat het er in die regio vreedzamer aan toe was gegaan als Israel nooit had bestaan? Ik waag het te betwijfelen.
Nee dat denk ik niet...maar dan was deze kwestie nooit geweest.
pi_47077761
Wat lief, . De kat houdt van Jägermeister.
pi_47077792
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:25 schreef Lemmeb het volgende:
Ik denk het wel. Niet dat het per se de schuld van Israël is, maar de kwestie is ten eerste een rally call en ten tweede, en misschien nog meer, een oorzaak van problemen geweest.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:30:13 #266
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47077793
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:29 schreef Monidique het volgende:
Dieren blootstellen aan genotsmiddelen. Is dat nou dierenmishandeling of juist het tegenovergestelde?
pi_47077804
quote:
Ik zal wel weer in de zeventiende eeuw thuishoren, maar wat ben jij en lul.
pi_47077810
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:30 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dieren blootstellen aan genotsmiddelen. Is dat nou dierenmishandeling of juist het tegenovergestelde?
Hij begon zelf aan de dop te likken. Nalatigheid hoogstens.
pi_47077838
Jôh, hij heeft hoogstens in totaal bij elkaar alles samen een half druppeltje binnengekregen. Dat-ie nu plastic zit te eten, zou meer zorgen moeten baren.
pi_47077875
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:31 schreef Monidique het volgende:
Jôh, hij heeft hoogstens in totaal bij elkaar alles samen een half druppeltje binnengekregen. Dat-ie nu plastic zit te eten, zou meer zorgen moeten baren.
Als 'ie maar niet het behang eraf krabt als je ligt te slapen, .
pi_47077897
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:25 schreef Apropos het volgende:

[..]

Welke tour is dat?
[..]

En met diezelfde Westerse steun zendt Egypte ''De Protocollen van Zion'' uit als ware het de waarheid, spekte Arafat zijn zakken en kopen de Saoedische prinsen nog een jacht. Israel is niet bepaald de enige factor die een vreedzaam Midden-Oosten in de weg staat.
Tour:
Je valt terug in het verketteren van echte antisemieten, dan wel schijnbare antisemieten.
Onderwijl heb je totaal schijt aan de rechten van de Palestijnen en de buurvolkeren...
Je hebt natuurlijk geen oplossing, wie wel immers...maar je verdedigtwel zo de Israelische tyrannie...
Die "slachtoffers van 33-45" waren de indringers en de agressors, zij zijn de probleemmakers
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:33:50 #272
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_47077898
quote:
Sommige hondjes zijn ook dol op Bacardi-cola, weet ik uit ervaring. Je wilt alleen niet weten wat dat met zo'n beest doet, is gewoon bijna sielug.
pi_47077952
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Tour:
Je valt terug in het verketteren van echte antisemieten, dan wel schijnbare antisemieten.
Waar?
quote:
Onderwijl heb je totaal schijt aan de rechten van de Palestijnen en de buurvolkeren...
Dat is nogal een beschuldiging en staat bovendien haaks op wat ik schreef over het nederzettingenbeleid. Je leest nogal selectief.
quote:
Die "slachtoffers van 33-45" waren de indringers en de agressors, zij zijn de probleemmakers
Jij bent zo eenzijdig als de pest, weet je dat?
pi_47077988
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:33 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Sommige hondjes zijn ook dol op Bacardi-cola, weet ik uit ervaring. Je wilt alleen niet weten wat dat met zo'n beest doet, is gewoon bijna sielug.
Ik het het weleens gezien. Met bier. Of wodka, ofzo. Ze raken een beetje gedesorienteerd.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 00:37:43 #275
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_47078001
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 00:30 schreef Apropos het volgende:
ben jij en lul.
Dit komt me zo bekend voor.. waar is het ook alweer van?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')