Verrek, dat is een goed idee...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans is dan weer net zo groot als dat Pamela Anderson vanavond langs komt ipv Gaby.
Ja geloof maar dat die Jaap wat neerlegt als hij moet...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef Ole het volgende:
"spuit even want je ruikt niet lekker "
Ja maar hij wil/mag het denk niet prijsgeven van de redactie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Eric wilde zijn pleidooi niet even hardop doen voor Huub.
Eric: "Dat zou je wel willen hè"
Huub weet toch - als het goed is - wat de inhoud ongeveer zal zijn. Dus waarom zo geheimzinnig?
Ook welkom!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Verrek, dat is een goed idee...![]()
Handig hè, dat meelezen op FOK!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Officiëel rond 20:00uur maar kan in de praktijk wat uitlopenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef klip het volgende:
Hoe laat is de stemmingsronde?
Wij lopen met net zo'n groot vraagteken als julliequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja maar hij wil/mag het denk niet prijsgeven van de redactie.
In feite houdt hij zich dan gewoon aan een pact. Dus wat mij betreft stijgt hij niet echt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:44 schreef Frasier het volgende:
Oh wat Eric vanavond in aanzien stijgen.
als ie Huub erin houdt
ze heeft afstand genomen van de klusjesman die arme vrouwquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de kapsalon : Natasia heeft het erover dat ze liefdesverdriet heeft. Sylvia vraagt of ze denkt aan WIlgo. Natasia barst uit in lachen...... Nee, niet Wilgo (en nog een schaterlach)
Ja, ik ga Pamela meteen ff bellenquote:
rrrright het klinkt bijna oprecht!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wij lopen met net zo'n groot vraagteken als jullie![]()
Krijg alleen Pamela maar eens zo gek. Die houdt meer van Tommy Lee achtige types... Dus Brianquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar wij kunnen er ook nog geweldige complottheorieen over smeden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als streams NIET bufferen zal je echt een FOKKED up beeld krijgen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
DGK-REDACTIE, kunnen jullie er aub voor zorgen dat we vanavond streams kunnen kijken die NIET bufferen![]()
Hoi redactie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:50 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, kijk op www.degoudenkooi.tvquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
DGK-REDACTIE, kunnen jullie er aub voor zorgen dat we vanavond streams kunnen kijken die NIET bufferen![]()
Hij wint er veel vertrouwen mee. Dat heeft hij tot nu toe nog niet bewezen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In feite houdt hij zich dan gewoon aan een pact. Dus wat mij betreft stijgt hij niet echt.
Tuurlijk. Jullie gaan gewoon zitten toekijken en niets doen terwijl de populairste man misschien het programma uitvliegt. Ja, dat geloof ik meteen. Maar goed, we zullen wel zienquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij heeft net Amanda zien omkleden en heeft zitten schijten voor hem is dat hetzelfde als klaarkomen waarschijnlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Lynn-Live het volgende:
Wordt het niet tijd dat ze Jaap even aan de zuurstof leggen??? Hij hijgt als een paard dat net is klaargekomen![]()
Tuurlijk, ging bij de vorige stemronde ook geweldigquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, kijk op www.degoudenkooi.tv
En een STANK wat er af vliegt!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef BONG4002 het volgende:
Jaap doet zijn colbertje even uit, heeft het kennelijk toch een beetje warm
haha, dat zou brian willen, die kan je niet eens vergelijken met een drol van tommy lee ... en tommy lee kan klaarkomenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Krijg alleen Pamela maar eens zo gek. Die houdt meer van Tommy Lee achtige types... Dus Brian
Er wordt niets gescript.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef klip het volgende:
[..]
Hoi redactie.
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om een vraag te stellen.
Hoe zit het met scripten in de villa?
Natasia heeft het regelmatig over een touareg. De motor-instructeur vertelde laatst dat het programma gesponsord wordt door VW. Hoe zit dat?
Was het plan van SHE niet om een beetje te infiltreren? Eric met Amanda, Sylvia met Natasja en Huub met Brainless?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:29 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia is trouwens al een week aardig aan het bonden met Natasia.
Daar doen ze niet aan bufferen??quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja ......duh, altijd als er iets belangrijks is op de streams gaat het mis, welke stream je ook neemt, zelfs die van Tien en dat ligt echt niet aan mijn verbinding. Fokkers klagen regelmatig steen en been, wat voor verbinding dan ook ....dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Maar als Huub eruit vliegt is jullie kijkcijferkanon weg. En nog een vraagje gaan de feesten door als Huub eruit vliegt, mag Eric ze dan alleen organiseren of stopt het voor het begonnen is??? En zo ja als het stopt hebben jullie dat ook al aan Eric verteltquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat bedoelde Jaap dan een paar dagen geleden met "Ik ga geen ruzie meer met Huub zoeken, de redactie kan de tering krijgen...ik zeg niets meer" ???? Verklaring gaarne meneer de redactie...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er wordt niets gescript.
Natasia is op de een of andere manier helemaal gek van die VW Touareq (persoonlijk snap ik niet waarom)
Wij worden niet door VW gesponsord.
Of op www.allekanalen.nlquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
lief hequote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef scanman01 het volgende:
Wij zijn twee vrienden, jij en ik
[afbeelding]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDERquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:33 schreef avonne het volgende:
Ligt meer aan Natasia. Die heeft al een week niet geschreeuwd en meer geluisterd.
Opgebrand denk ik
Daar is het helemaal een buffer-paradijs ......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:53 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Misschien komt er een kijkcijferkanon ala Huub voor terug??quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Maar als Huub eruit vliegt is jullie kijkcijferkanon weg. En nog een vraagje gaan de feesten door als Huub eruit vliegt, mag Eric ze dan alleen organiseren of stopt het voor het begonnen is??? En zo ja als het stopt hebben jullie dat ook al aan Eric vertelt
Je snapt best wat ik bedoelquote:
Mag ze zonder dat er over gestemd wordt 1x per week rijden. Er zitten er toch meer in het huis met een rijbewijs, die moeten dan ook kunnen oefenen. Huub heeft zijn scheidsrechtercursus, mag hij dan ook regelmatig fluiten ???quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er wordt niets gescript.
Natasia is op de een of andere manier helemaal gek van die VW Touareq (persoonlijk snap ik niet waarom)
Wij worden niet door VW gesponsord.
Ja, sinds de fansite-aftaps niet meer rechtstreeks bij garnier kunnen aftappen kunnen ze ook minder mensen tegelijk aan (qua streamkijkers). Daar heeft de off. site geen last van. (we hebben wel ff wat problemen gehad ja.... maar dat lag bij een aantal providers. Dat zou nu opgelost moeten zijn)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ......duh, altijd als er iets belangrijks is op de streams gaat het mis, welke stream je ook neemt, zelfs die van Tien en dat ligt echt niet aan mijn verbinding. Fokkers klagen regelmatig steen en been, wat voor verbinding dan ook ....dus.
77.000 euries..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Wat is er nou zoo speciaal aan een Touareq
Geen idee, ik kan niet zeggen dat ik al goed hoogtje van Jaap kan krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Wat bedoelde Jaap dan een paar dagen geleden met "Ik ga geen ruzie meer met Huub zoeken, de redactie kan de tering krijgen...ik zeg niet meer" ???? Verklaring gaarne meneer de redactie...![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, je zal ff mee komen posten en dan gelijk weer eens aan iedereen overal verantwoordig over moeten afleggen![]()
de laatste tijd ???? ehm 2dagen geleden heb ik dit nog tot vervelens toe gehoord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER
Ja... Ze is best wel rustig de laatste tijd...
Dat klinkt goed iig, ben benieuwd vanavond want de capaciteit zal behoorlijk op de proef gesteld gaan worden vermoed ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, sinds de fansite-aftaps niet meer rechtstreeks bij garnier kunnen aftappen kunnen ze ook minder mensen tegelijk aan (qua streamkijkers). Daar heeft de off. site geen last van. (we hebben wel ff wat problemen gehad ja.... maar dat lag bij een aantal providers. Dat zou nu opgelost moeten zijn)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet zeggen dat ik al goed hoogtje van Jaap kan krijgen
Wat we ook zeggen , het wordt toch niet geloofd. Maakt ook niet uit. Als we maar een leuk programma makenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, je zal ff mee komen posten en dan gelijk weer eens aan iedereen overal verantwoordig over moeten afleggen![]()
Ten eerste is het een Touareg en geen Touareq, ten tweede heeft iedereen z'n eigen voorkeuren, ik ben helemaal weg van de Volvo XC 70, anderen noemen het een skelter met een motor erin.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Wat is er nou zoo speciaal aan een Touareq
Ja precies...alsof ze hier een boekje open zullen gaan doen over het verloop van DGKquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
Ik ook ....een geheel aangeklede BMW 3 serie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor dat geld koop ik wel wat leukers.
Dat verbaasd hier niemand hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Onmogelijk, want die had er dan al lang ingezeten. En dat ga ik dan trouwens sowieso niet meer meemaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Misschien komt er een kijkcijferkanon ala Huub voor terug??![]()
heet die oma toevallig Sjonnie de Mol?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
dat wil de oma van Amandrel wel even voor Natasja betalen...
Die maken jullie niet maar de bewoners...!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat we ook zeggen , het wordt toch niet geloofd. Maakt ook niet uit. Als we maar een leuk programma maken![]()
ik geloof jullie hoor, Ik geloof alleen Eric nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat we ook zeggen , het wordt toch niet geloofd. Maakt ook niet uit. Als we maar een leuk programma maken![]()
Dat doen jullie ook, zit soms met tranen met tuiten te lachen achter de streams. Nu maar hopen dat Huub er niet uit gaat, want dan zal er jammer genoeg wat minder te lachen zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan moet je acteerlessen vaker komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik geloof jullie wel hoor, ben niet zo achterdochtig ingesteld wat dat betreftquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoogte krijgen van Jaap is moeilijk, bij hem kun je beter de breedte krijgen .......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die had er dan niet alang ingezeten.......wat heb je aan 2 mensen op hetzelfde nivo van Huub? Toevallig ben ik doorrrr de screening heen gekomen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, want die had er dan al lang ingezeten. En dat ga ik dan trouwens sowieso niet meer meemaken.
Op zich wel prettig dat deze verslaving na vanavond in één klap over kan zijn.
En daar slagen jullie goed in hoor, dit is een van de betere/interesantere programma's die momenteel te zien zijn. Mijn vraag is, is dit programma geinspireerd door het "Stanford prison experiment" ? Dit vraag ik me al een tijdje af namenlijk. Of zit ik er erg naast?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel erg prettig. Dan kan ik weer beginnen aan me kids, me tuin, me huis enzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, want die had er dan al lang ingezeten. En dat ga ik dan trouwens sowieso niet meer meemaken.
Op zich wel prettig dat deze verslaving na vanavond in één klap over kan zijn.
Ik hou jullie eraan, alhoewel je je nog wel indekt in je laatste zin, maar bedankt voor het antwoord en ik blijf hopen op een vlekkeloze streamavond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, sinds de fansite-aftaps niet meer rechtstreeks bij garnier kunnen aftappen kunnen ze ook minder mensen tegelijk aan (qua streamkijkers). Daar heeft de off. site geen last van. (we hebben wel ff wat problemen gehad ja.... maar dat lag bij een aantal providers. Dat zou nu opgelost moeten zijn)
Een script geloof ik ook niet in ...echter een "duwtje" in een bepaalde richting af en toe geloof ik 1000% in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te makenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Ole het volgende:
Heb nu geen problemen met de streams, gewoon via tien.tv
Count me in....en joeptjoep zal ook zegevieren!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te maken![]()
![]()
Huub bedoel jequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die maken jullie niet maar de bewoners...!
JAquote:
Ook leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik ook ....een geheel aangeklede BMW 3 serie bijvoorbeeld.![]()
Nastasiquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Sporti het volgende:
Nastasi is weer hysterisch aan het lachen![]()
Inderdaad. Ik zit dat altijd met plaatsvervangende schaamte aan te kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb je de kijkcijfers gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub bedoel je
Maar zij maken de tv uitzendingen wel. En in 9 van de 10 gevallen doen ze dat ook heel goed. Alleen de uitzending van gisteren was echt een drama. Maar goed, kan gebeuren
Ow die? Daar kijk ik al lang niet meer naar sinds het toch de Natasia show werd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub bedoel je
Maar zij maken de tv uitzendingen wel. En in 9 van de 10 gevallen doen ze dat ook heel goed. Alleen de uitzending van gisteren was echt een drama. Maar goed, kan gebeuren
Ze heeft 'm expres verkeerd om aan, de achterkant is nl lager dan de voorkant, dus zie je haar tieten niet,quote:
"Boodschappen" gedaan?? Welcome Backquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Dat lachen van Nasty gaat mij door merg en been.........![]()
Heel veel. Dat maakt het nog veel leuker. Helaas zijn ze de laatste keer met iemand als Jaap komen aanzetten. Dat zegt genoeg. En dat vervanging zo lang op zich laat wachten zegt ook genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Die had er dan niet alang ingezeten.......wat heb je aan 2 mensen op hetzelfde nivo van Huub? Toevallig ben ik doorrrr de screening heen gekomen!![]()
Twee mogelijkheden:quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Charmian het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te maken![]()
![]()
Iedereen behalve Jaap en Sylvia.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Day het volgende:
Even snel een vraagje vanaf mijn werk: wie mogen vanavond meestemmen of het Huub of Natasia wordt? Hebben Sylvia en Jaap daar ook iets over te zeggen of mogen alleen Eric, Huub en Amanda stemmen?
Brian ook ....... Alleen Jaap en Sylvia mogen niet stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Day het volgende:
Even snel een vraagje vanaf mijn werk: wie mogen vanavond meestemmen of het Huub of Natasia wordt? Hebben Sylvia en Jaap daar ook iets over te zeggen of mogen alleen Eric, Huub en Amanda stemmen?
21.00uquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Kombucha het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de stemming is vnaaf?
Vanaf 20:00uur (kan uitlopen richting 21:00uur)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Kombucha het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de stemming is vnaaf?
Natasia is geil..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
heeft natasia iet gesnoven ofzo, zit maar te lachen om zichzelf en syl en amanda reageren nauwelijks. Het is ook niet leuk, er komt alleen veel geluid uit
Ik heb in Oost Duitsland gewoond ken ze dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nastasi![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet
Ja peuken genoeg........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Boodschappen" gedaan?? Welcome Back![]()
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
of
GVD KUTREDACTIE IK KIJK NIET MEER EN GA ZELFMOORD PLEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
Twee mogelijkheden:
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
![]()
of
![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?![]()
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE: Gaat er nog een nieuwe vrouw inkomen binnenkort als vervangster voor Ilona? Want ik vind dat de 3 huidige vrouwen een beetje ondergesneeuwd raken ivt de 4 mannelijke bewoners. Het lijkt wel of de 3 vrouwen figuranten zijn, zelfs NatasJa begint wat minder aanwezig te zijn de laatste tijd.
Of mogen jullie daar nog geen mededelingen over doen?
Ik hou er een andere analyse op na... het is Huub versus Natasia ...zonder Natasia geen Huub spektakel en vice versa....valt 1 van die 2 weg dan moet hetzelfde caliber ervoor in de plaats komen....correct me if iam wrong meneer de redactie!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel veel. Dat maakt het nog veel leuker. Helaas zijn ze de laatste keer met iemand als Jaap komen aanzetten. Dat zegt genoeg. En dat vervanging zo lang op zich laat wachten zegt ook genoeg.
nu pas ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian is bij de psycholoog geweest.
Ja hoor.. maar de kijkers weten vantevoren niet hoe goed of slecht iets wordt hè. Dus als je veel kijkers hebt zegt dat niet dat het ook een goede uitzending was. Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.quote:
En was ie nog te redden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian is bij de psycholoog geweest.
Reken maar!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
ben ik ook bang voorquote:
ik vrees van wel, maar je moet het je niet persoonlijk aantrekken dan hoor, zijn puur primaire reacties en we bedoelen het dan niet zo (of wel)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weten de 2 kandidaten die in de pijplijn zitten uberhaupt waar ze aan toe zijn? Of worden ze plots klaps uit het niets uitgenodigd??? Ik denk het wel? Correct me again if iam wrong!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggen
da's wel heel erg drastischquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb'm niet gezien zelf.... dus kweniee....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar de kijkers weten vantevoren niet hoe goed of slecht iets wordt hè. Dus als je veel kijkers hebt zegt dat niet dat het ook een goede uitzending was. Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.
Dus toch ook de plek van Angelique. Daar was nog wat twijfel over, maar nu dus niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggen
gwoon zorgen dat ie erin blijft dat kunnen jullie bestquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De psych heeft 'm een spiegel voor gehouden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Brian is behoorlijk zwijgzaam na zijn bezoek aan de psycholoog. Terwijl hij toch in zijn vertrouwde kringetje zit met Natasia en Amanda.
Ja, waarschijnlijk wel want al die neuroten die overtuigd zijn van volledige scripting verwijten jullie dan dat het niet goed gescript is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat vind jij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.
Daar hopen jullie wel op he!?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Of ongesteldquote:
Nou het viel mij mee dat Brainless te zien was die de douchewand er uit aan het raggen was..en die Griekse erbij..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
heb'm niet gezien zelf.... dus kweniee....![]()
hé laat hem nou effe lekker bij erikje leggen joh........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:13 schreef anno-i-mus het volgende:
HUUUUUBB Wakker worden ........ Je heb net iets beloofd om te doen.
Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel mee zal vallen.![]()
Als je nou stopt met antwoord geven, gaan ze vanzelf naar het juiste topic. Je werkt niet echt mee, hè?![]()
Misschien wacht hij tot hij alleen met zdngmw zit. Amanda is niet zo geschikt voor de serieuze gesprekkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:13 schreef Frasier het volgende:
[..]
De psych heeft 'm een spiegel voor gehouden...
Ik vrees dat het voor een aantal mensen overbodig zal zijn aangezien ze het waarschijnlijk niet overleven.quote:
6 maanden nog maarquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toch niet weer dat 7 maanden-verhaal?![]()
Ja, eindelijk hebben we hier duidelijkheid.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dus toch ook de plek van Angelique. Daar was nog wat twijfel over, maar nu dus niet meer.
6 maanden ondertussen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
Toch niet weer dat 7 maanden-verhaal?![]()
niet de schuld maar het zou wel heel erg dom zijn toch?!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Is Breien zelf wel geschikt voor serieuze gsprekken dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien wacht hij tot hij alleen met zdngmw zit. Amanda is niet zo geschikt voor de serieuze gesprekken![]()
Ik denk dat het wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat mij betreft in dit geval niet. Jullie hebben er toch wel wat aan gedaan (de wekelijkse feestjes voor Huub en Eric) om hem te behouden. En wie weet wat jullie achter de schermen nog meer hebben gedaan. Maar ik denk dat het meer van deze smiley's worden vanavondquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:
Lijkt me wel ja. Maar ALS Eric hem eruit stemt, weet je in ieder geval zeker dat er niets is gescript.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
niet de schuld maar het zou wel heel erg dom zijn toch?!
Ik hoop dat je gelijk krijgt...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat mij betreft in dit geval niet. Jullie hebben er toch wel wat aan gedaan (de wekelijkse feestjes voor Huub en Eric) om hem te behouden. En wie weet wat jullie achter de schermen nog meer hebben gedaan. Maar ik denk dat het meer van deze smiley's worden vanavond![]()
![]()
![]()
Dat andere topic durf ik niet meer inquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Als je nou stopt met antwoord geven, gaan ze vanzelf naar het juiste topic. Je werkt niet echt mee, hè?![]()
Geneer je niet!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat andere topic durf ik niet meer in![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat geeft mij een heel dubbel gevoel...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja. Maar ALS Eric hem eruit stemt, weet je in ieder geval zeker dat er niets is gescript.![]()
Ach als jullie hier reageren vind ik het ook Ontopic, het heeft met DGK te maken zullen we maar zeggen dus dan is het ontopicquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Op je werk nog wel..... Day shame on youquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Ik moet gewoon stoppen met FOKken op m'n werk.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hij is zojuist van 33% naar 45% gegaan in de pollquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:17 schreef INCTRL het volgende:
Misschien is Huub over zijn piek heen ......![]()
ah ja dat dus.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn zich al aan het indekken. Ze gaan net doen alsof ze het ook niet erg vinden als Huub blijft.
als ze het maar vaak genoeg naar elkaar herhalen gaan ze het bijna niet meer erg vinden als huub er vanavond inblijftquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Natasia zijn zich al aan het indekken. Ze gaan net doen alsof ze het ook niet erg vinden als Huub blijft.
tsssk een paar dagen geleden zou het terror worden ofzoiets. Sukkeltjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef scanman01 het volgende:
ja stel je voor dat ze haar zwemdiploma niet haalt!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:19 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gevoelsmatig voor ons 6 jaar..........![]()
Het valt mij echt op dat jij hier enkel post over wat andere users schrijven enzo. Eigenlijk heb je het zelden of nooit over het programma zelf.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vrees dat het voor een aantal mensen overbodig zal zijn aangezien ze het waarschijnlijk niet overleven.
Day, je mag niet fluisteren in gezelschap.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:16 schreef Day het volgende:
[..]
Die is echt niet tevreden met alleen A hoor..... die moet B en C ook hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ze haar zwemdiploma niet haalt!![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Hij vindt van wel. En diep. Heel diepquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Is Breien zelf wel geschikt voor serieuze gsprekken dan?
Of haar andere 18 doelen............quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Dan moet jij je brilletje maar een keer opzetten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:20 schreef scanman01 het volgende:
Het valt mij echt op dat jij hier enkel post over wat andere users schrijven enzo. Eigenlijk heb je het zelden of nooit over het programma zelf.
Voor het doel van Jaap heb je toch geen villa nodig?? Een abonnement op een sportschool will do fine...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of haar andere 18 doelen............![]()
waar Jaap er slechts 1 heeft by the way
En van de beoogde 50 kg is hij er al 13.3 kwijt... nog even en Jaap gaat, tegen ieders verwachting in, zijn doel gewoon halen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:21 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Of haar andere 18 doelen............![]()
waar Jaap er slechts 1 heeft by the way
Een stuk touw kost nog minderquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Voor het doel van Jaap heb je toch geen villa nodig?? Een abonnement op een sportschool will do fine...![]()
Er moet toch een schuldige zijn nietwaar?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
ik zei toch al: ongesteldquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Ik vind Zdngmw vadaag nog hysterischer dan anders.
Die vent is in z'n leven al 10 keer 50 kilo afgevallen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van de beoogde 50 kg is hij er al 13.3 kwijt... nog even en Jaap gaat, tegen ieders verwachting in, zijn doel gewoon halen.
Wel leuk voor de grote maten meneer, kan hij wekelijks een vers setje komen bregen![]()
valse hoopquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
13.3 kg??? Ja ik dacht al hij heeft zo'n smal koppie gekregenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
En van de beoogde 50 kg is hij er al 13.3 kwijt... nog even en Jaap gaat, tegen ieders verwachting in, zijn doel gewoon halen.
Wel leuk voor de grote maten meneer, kan hij wekelijks een vers setje komen bregen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Scheepstouw is best prijzig hoor.......![]()
Brian als hoofddader en Natasia en Amanda als medeplichtigen... simpel zat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Er moet toch een schuldige zijn nietwaar?
ze is geilquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef beequeen het volgende:
Om de spanning door te slapen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
Als je denkt dat je bijna uit het programma vliegt, wat ga je dan doen? Slapen?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
ja dan gaat de tijd wat snellerquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
OMG, dan mogen ze Durex wel als sponsor hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:24 schreef INCTRL het volgende:
Amanda redt het niet zonder sex in de villa.....vandaaar die wekelijkse feestjes???
vol hornymoonsquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze is geil
dus datte.........
![]()
Hadden ze al toch?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG, dan mogen ze Durex wel als sponsor hebben![]()
kan je nagaan als die klaarkomt schreeuwt ze heel de boel bij elkaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ze is geil
dus datte.........
![]()
Seks met Natasia zou meer iets van een fetisch weg hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
Hdnkkk vraagt of ze zichzelf kinky vinden![]()
Nee. Serieus. Ik vind DGK zelf verantwoordelijk. Zij hebben de ingang geopend naar de immuniteit van Sylvia. Het was dom nieuweling Jaap zoveel macht te geven.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian als hoofddader en Natasia en Amanda als medeplichtigen... simpel zat.
Hij vliegt er natuurlijk alleen maar uit als Eric ook met dat tuig meestemt.
Een nieuw uitgevonden dan....een sreamfetish I guess....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Seks met Natasia zou meer iets van een fetisch weg hebben.
Misschien niet, maar oh wat knijpt hij 'mquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef Sonique het volgende:
ik heb helemaal niet het gevoel dat huub eruit gaat rtouwens..
Nee, meer iets van perversquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:27 schreef Frasier het volgende:
[..]
Seks met Natasia zou meer iets van een fetisch weg hebben.
Klopt, hij is lekker relaxed. Achter zal het ook niet goed gaan keuren, al zullen ze natuurlijk wel een spannend script gaan schrijven.....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef Sonique het volgende:
ik heb helemaal niet het gevoel dat huub eruit gaat rtouwens..
Tuurlijk slapen. Een beetje energie opdoen voor de zuippartij na de exit .......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:25 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef noekje het volgende:
Het jurkje kleedt haar nou ook niet erg af.
[afbeelding]
wat een geweldige moeder is ze toch!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
voor natasia is het geil zijn dus WEL een reden om eruit te gaan
en haar kinderen niet
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders past het profieltje "SLETTENBAK" niet meer bij haar natuurlijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarom doet Amanda het dan dubbel onveilig?? Pil vergeten en zonder condoom??![]()
Aan je naam te zien heb jij iets met likken.........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:29 schreef Likkende_Lassie het volgende:
wtf doet jaap :| en hoe godverdomme ranzig doet i :S
zit de hele tijd aanzn vinger te likken enzo
Oh, ze doet het om aan haar stereotype te blijven voldoen...... stom van mequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Anders past het profieltje "SLETTENBAK" niet meer bij haar natuurlijk!![]()
Anorexia?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef awesomedude het volgende:
waarom steekt jaap steeds zn vinger in zn mond???
Moet ie dan PARA BROTHAA worden ofzo?? Huub is een realist onder controle...inctrl.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef Black_king het volgende:
[..]
Klopt, hij is lekker relaxed. Achter zal het ook niet goed gaan keuren, al zullen ze natuurlijk wel een spannend script gaan schrijven.....
waar denk je dat i hem net hadquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef awesomedude het volgende:
waarom boert hij zo ranzig in mijn oorquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef awesomedude het volgende:
Ik wil t niet wetenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:32 schreef Likkende_Lassie het volgende:
[..]
waar denk je dat i hem net had
het geld van brian is op, zal wel cs wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef blomst het volgende:
Brian zijn moeder gaat om 6.00 uur weg, en brian weet niet waarheen.
Als je Jaap zo ziet zitten kan je je niet voorstellen dat hij 25 jaar geleden als zaadje kampioen in zwemmen was toch?quote:
Minister Verdonk is toch niet meer?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
De moeder van Brainless vlucht het land uit en hij weet niet waarheen........
stond in de brief vanmiddag.........
die trekt het niet meer![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je Jaap zo ziet zitten kan je je niet voorstellen dat hij 25 jaar geleden als zaadje kampioen in zwemmen was toch?![]()
Dacht, dat ik de enige was, die het daar ook benauwd van kreeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:51 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Worden jullie ook zo benauwd wanneer je dat gehijg van Jaap hoort?
Lieve Sonique, dat kan niet ,hij is 2 stemmingsronden immum.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef Sonique het volgende:
Ach, jaap is sowieso de volgende die eruit ligt... Heb maar geen bang...
En raad eens wie dat in gang gaat brengen, precies, onzo grote vriendelijke en altijd oprechte vriend Brian...
Het zegt genoeg over zijn tegenstanders toen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je Jaap zo ziet zitten kan je je niet voorstellen dat hij 25 jaar geleden als zaadje kampioen in zwemmen was toch?![]()
Waarom is zij een goedkoop snolletje dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
![]()
echt héél lelijk
goedkoop jurkje voor goedkoop snolletje
![]()
Geen wonder dat Brian totaal loco is, lijkt op z'n moeder!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef Mokum020 het volgende:
De moeder van Brainless vlucht het land uit en hij weet niet waarheen........
stond in de brief vanmiddag.........
die trekt het niet meer![]()
Er zijn meer stemmingsrondes geweest waarbij er niemand uitging...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Sonique, dat kan niet , is is 2 stemmingsronden immum.
zou de brief op rijm zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef noekje het volgende:
Brian leest de brief nog een keer.
Als over 14 dagen de volgende ronde is, en niemand heeft er eentje aangevraagt, blijft het immuum zijn dan staan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lieve Sonique, dat kan niet ,hij is 2 stemmingsronden immum.
AiAiiAiiAii..... para brodder....helemaal paraaa zeg ik je....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zou de brief op rijm zijn
![]()
Ik had juist altijd het idee dat Amanda een heel duur snolletje was.... als je hoort hoeveel die aan sponsoring van dr vriendje kreeg...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom is zij een goedkoop snolletje dan?
Foeiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
o jee topic nogniet vol
ik had al de volgende aangemaakt
![]()
Zijn mama word met pek en veren het land uitgejaagd...beschimpt, bespot en uitgelachen....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
Geen wonder dat Brian totaal loco is, lijkt op z'n moeder!!
Wat een raar vaag verhaal.....
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:35 schreef blomst het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over zijn tegenstanders toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |