Ja, sinds de fansite-aftaps niet meer rechtstreeks bij garnier kunnen aftappen kunnen ze ook minder mensen tegelijk aan (qua streamkijkers). Daar heeft de off. site geen last van. (we hebben wel ff wat problemen gehad ja.... maar dat lag bij een aantal providers. Dat zou nu opgelost moeten zijn)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja ......duh, altijd als er iets belangrijks is op de streams gaat het mis, welke stream je ook neemt, zelfs die van Tien en dat ligt echt niet aan mijn verbinding. Fokkers klagen regelmatig steen en been, wat voor verbinding dan ook ....dus.
77.000 euries..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Wat is er nou zoo speciaal aan een Touareq
Geen idee, ik kan niet zeggen dat ik al goed hoogtje van Jaap kan krijgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Wat bedoelde Jaap dan een paar dagen geleden met "Ik ga geen ruzie meer met Huub zoeken, de redactie kan de tering krijgen...ik zeg niet meer" ???? Verklaring gaarne meneer de redactie...![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, je zal ff mee komen posten en dan gelijk weer eens aan iedereen overal verantwoordig over moeten afleggen![]()
de laatste tijd ???? ehm 2dagen geleden heb ik dit nog tot vervelens toe gehoord.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Mika25 het volgende:
[..]
JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER JE MOEDER
Ja... Ze is best wel rustig de laatste tijd...
Dat klinkt goed iig, ben benieuwd vanavond want de capaciteit zal behoorlijk op de proef gesteld gaan worden vermoed ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, sinds de fansite-aftaps niet meer rechtstreeks bij garnier kunnen aftappen kunnen ze ook minder mensen tegelijk aan (qua streamkijkers). Daar heeft de off. site geen last van. (we hebben wel ff wat problemen gehad ja.... maar dat lag bij een aantal providers. Dat zou nu opgelost moeten zijn)
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet zeggen dat ik al goed hoogtje van Jaap kan krijgen
Wat we ook zeggen , het wordt toch niet geloofd. Maakt ook niet uit. Als we maar een leuk programma makenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
Tering zeg, je zal ff mee komen posten en dan gelijk weer eens aan iedereen overal verantwoordig over moeten afleggen![]()
Ten eerste is het een Touareg en geen Touareq, ten tweede heeft iedereen z'n eigen voorkeuren, ik ben helemaal weg van de Volvo XC 70, anderen noemen het een skelter met een motor erin.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef F04 het volgende:
Wat is er nou zoo speciaal aan een Touareq
Ja precies...alsof ze hier een boekje open zullen gaan doen over het verloop van DGKquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
Ik ook ....een geheel aangeklede BMW 3 serie bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor dat geld koop ik wel wat leukers.
Dat verbaasd hier niemand hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Onmogelijk, want die had er dan al lang ingezeten. En dat ga ik dan trouwens sowieso niet meer meemaken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Misschien komt er een kijkcijferkanon ala Huub voor terug??![]()
heet die oma toevallig Sjonnie de Mol?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Lynn-Live het volgende:
[..]
dat wil de oma van Amandrel wel even voor Natasja betalen...
Die maken jullie niet maar de bewoners...!quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat we ook zeggen , het wordt toch niet geloofd. Maakt ook niet uit. Als we maar een leuk programma maken![]()
ik geloof jullie hoor, Ik geloof alleen Eric nog nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wat we ook zeggen , het wordt toch niet geloofd. Maakt ook niet uit. Als we maar een leuk programma maken![]()
Dat doen jullie ook, zit soms met tranen met tuiten te lachen achter de streams. Nu maar hopen dat Huub er niet uit gaat, want dan zal er jammer genoeg wat minder te lachen zijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan moet je acteerlessen vaker komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik geloof jullie wel hoor, ben niet zo achterdochtig ingesteld wat dat betreftquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hoogte krijgen van Jaap is moeilijk, bij hem kun je beter de breedte krijgen .......quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die had er dan niet alang ingezeten.......wat heb je aan 2 mensen op hetzelfde nivo van Huub? Toevallig ben ik doorrrr de screening heen gekomen!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, want die had er dan al lang ingezeten. En dat ga ik dan trouwens sowieso niet meer meemaken.
Op zich wel prettig dat deze verslaving na vanavond in één klap over kan zijn.
En daar slagen jullie goed in hoor, dit is een van de betere/interesantere programma's die momenteel te zien zijn. Mijn vraag is, is dit programma geinspireerd door het "Stanford prison experiment" ? Dit vraag ik me al een tijdje af namenlijk. Of zit ik er erg naast?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel erg prettig. Dan kan ik weer beginnen aan me kids, me tuin, me huis enzo.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, want die had er dan al lang ingezeten. En dat ga ik dan trouwens sowieso niet meer meemaken.
Op zich wel prettig dat deze verslaving na vanavond in één klap over kan zijn.
Ik hou jullie eraan, alhoewel je je nog wel indekt in je laatste zin, maar bedankt voor het antwoord en ik blijf hopen op een vlekkeloze streamavond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, sinds de fansite-aftaps niet meer rechtstreeks bij garnier kunnen aftappen kunnen ze ook minder mensen tegelijk aan (qua streamkijkers). Daar heeft de off. site geen last van. (we hebben wel ff wat problemen gehad ja.... maar dat lag bij een aantal providers. Dat zou nu opgelost moeten zijn)
Een script geloof ik ook niet in ...echter een "duwtje" in een bepaalde richting af en toe geloof ik 1000% in.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:59 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te makenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef Ole het volgende:
Heb nu geen problemen met de streams, gewoon via tien.tv
Count me in....en joeptjoep zal ook zegevieren!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te maken![]()
![]()
Huub bedoel jequote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die maken jullie niet maar de bewoners...!
JAquote:
Ook leukquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:00 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Ik ook ....een geheel aangeklede BMW 3 serie bijvoorbeeld.![]()
Nastasiquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Sporti het volgende:
Nastasi is weer hysterisch aan het lachen![]()
Inderdaad. Ik zit dat altijd met plaatsvervangende schaamte aan te kijken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Heb je de kijkcijfers gezien?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub bedoel je
Maar zij maken de tv uitzendingen wel. En in 9 van de 10 gevallen doen ze dat ook heel goed. Alleen de uitzending van gisteren was echt een drama. Maar goed, kan gebeuren
Ow die? Daar kijk ik al lang niet meer naar sinds het toch de Natasia show werd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub bedoel je
Maar zij maken de tv uitzendingen wel. En in 9 van de 10 gevallen doen ze dat ook heel goed. Alleen de uitzending van gisteren was echt een drama. Maar goed, kan gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |