Ja hoor.. maar de kijkers weten vantevoren niet hoe goed of slecht iets wordt hè. Dus als je veel kijkers hebt zegt dat niet dat het ook een goede uitzending was. Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.quote:
En was ie nog te redden?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian is bij de psycholoog geweest.
Reken maar!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?![]()
ben ik ook bang voorquote:
ik vrees van wel, maar je moet het je niet persoonlijk aantrekken dan hoor, zijn puur primaire reacties en we bedoelen het dan niet zo (of wel)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Weten de 2 kandidaten die in de pijplijn zitten uberhaupt waar ze aan toe zijn? Of worden ze plots klaps uit het niets uitgenodigd??? Ik denk het wel? Correct me again if iam wrong!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggen
da's wel heel erg drastischquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
GVD KUTREDACTIE IK KIJK NIET MEER EN GA ZELFMOORD PLEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heb'm niet gezien zelf.... dus kweniee....quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar de kijkers weten vantevoren niet hoe goed of slecht iets wordt hè. Dus als je veel kijkers hebt zegt dat niet dat het ook een goede uitzending was. Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.
Dus toch ook de plek van Angelique. Daar was nog wat twijfel over, maar nu dus niet meer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:10 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggen
gwoon zorgen dat ie erin blijft dat kunnen jullie bestquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
De psych heeft 'm een spiegel voor gehouden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef Disana het volgende:
Brian is behoorlijk zwijgzaam na zijn bezoek aan de psycholoog. Terwijl hij toch in zijn vertrouwde kringetje zit met Natasia en Amanda.
Ja, waarschijnlijk wel want al die neuroten die overtuigd zijn van volledige scripting verwijten jullie dan dat het niet goed gescript is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat vind jij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:11 schreef scanman01 het volgende:
Daarbij komt nog dat de niet-streamkijker het misschien nog wel een goede uitzending vond ook. Zij weten alleen niet hoe het werkelijk zat. Er is een heel sterk vertekend beeld gegeven.
Daar hopen jullie wel op he!?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Of ongesteldquote:
Nou het viel mij mee dat Brainless te zien was die de douchewand er uit aan het raggen was..en die Griekse erbij..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
heb'm niet gezien zelf.... dus kweniee....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |