Ze heeft 'm expres verkeerd om aan, de achterkant is nl lager dan de voorkant, dus zie je haar tieten niet,quote:
"Boodschappen" gedaan?? Welcome Backquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef Mokum020 het volgende:
Dat lachen van Nasty gaat mij door merg en been.........![]()
Heel veel. Dat maakt het nog veel leuker. Helaas zijn ze de laatste keer met iemand als Jaap komen aanzetten. Dat zegt genoeg. En dat vervanging zo lang op zich laat wachten zegt ook genoeg.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:01 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Die had er dan niet alang ingezeten.......wat heb je aan 2 mensen op hetzelfde nivo van Huub? Toevallig ben ik doorrrr de screening heen gekomen!![]()
Twee mogelijkheden:quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:03 schreef Charmian het volgende:
Ik ga vanavond gewoon lekker tv kijken en vertrouw op de fokkertjes die wel goedwerkende streams hebben dat ze mooie cossen te maken![]()
![]()
Iedereen behalve Jaap en Sylvia.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Day het volgende:
Even snel een vraagje vanaf mijn werk: wie mogen vanavond meestemmen of het Huub of Natasia wordt? Hebben Sylvia en Jaap daar ook iets over te zeggen of mogen alleen Eric, Huub en Amanda stemmen?
Brian ook ....... Alleen Jaap en Sylvia mogen niet stemmen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Day het volgende:
Even snel een vraagje vanaf mijn werk: wie mogen vanavond meestemmen of het Huub of Natasia wordt? Hebben Sylvia en Jaap daar ook iets over te zeggen of mogen alleen Eric, Huub en Amanda stemmen?
21.00uquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Kombucha het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de stemming is vnaaf?
Vanaf 20:00uur (kan uitlopen richting 21:00uur)quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Kombucha het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de stemming is vnaaf?
Natasia is geil..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:05 schreef jacqjacq het volgende:
heeft natasia iet gesnoven ofzo, zit maar te lachen om zichzelf en syl en amanda reageren nauwelijks. Het is ook niet leuk, er komt alleen veel geluid uit
Ik heb in Oost Duitsland gewoond ken ze dusquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:06 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nastasi![]()
![]()
![]()
Die kende ik nog niet
Ja peuken genoeg........quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
"Boodschappen" gedaan?? Welcome Back![]()
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
[..]
Twee mogelijkheden:
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
of
GVD KUTREDACTIE IK KIJK NIET MEER EN GA ZELFMOORD PLEGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja......quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef APK het volgende:
Twee mogelijkheden:
HUUBHUUB
HUUB
HUUB
HUUB
HUUB
![]()
of
![]()
![]()
Waarschijnlijk welquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als huub er nou uitvliegt vanavond, zouden wij dan de schuld krijgen?![]()
We hebben nog twee plaatsen open staan. meer kan ik niet zeggenquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:09 schreef Mika25 het volgende:
DGK_REDAKTIE: Gaat er nog een nieuwe vrouw inkomen binnenkort als vervangster voor Ilona? Want ik vind dat de 3 huidige vrouwen een beetje ondergesneeuwd raken ivt de 4 mannelijke bewoners. Het lijkt wel of de 3 vrouwen figuranten zijn, zelfs NatasJa begint wat minder aanwezig te zijn de laatste tijd.
Of mogen jullie daar nog geen mededelingen over doen?
Ik hou er een andere analyse op na... het is Huub versus Natasia ...zonder Natasia geen Huub spektakel en vice versa....valt 1 van die 2 weg dan moet hetzelfde caliber ervoor in de plaats komen....correct me if iam wrong meneer de redactie!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel veel. Dat maakt het nog veel leuker. Helaas zijn ze de laatste keer met iemand als Jaap komen aanzetten. Dat zegt genoeg. En dat vervanging zo lang op zich laat wachten zegt ook genoeg.
nu pas ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
Brian is bij de psycholoog geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |