Ja, ik kan ze inderdaad op onnatuurlijke plaatsen neer gaan zetten...had ik nog niet eens aan gedacht, omdat ik het niet al teveel op wilde laten vallen....Maar aan de andere kant, wat maakt het ook eigenlijk uit...Laat DonarCapitals maar lekker promoverenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Lennox het volgende:
Juist niet verdedigend, dan voegt je spits toe aan je middenveld. Beter 5-3-2 met waailappen op je middenveld. Je kan ook je spits op het middenveld zetten en middenvelders in de spits. Coach op middenveld enz enz. Waardeloos(laag) zit je natuurlijk zo aan.
Goed voor z'n TSI.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:16 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 3510 (+4040/-530)
Vorm: 7 (+10/-3)
Verdedigen: 2 (+2/-) 1x naar Briljant.. en mn spits naar redelijk![]()
Haha nee niet eens.. Ik zou willen dat ik dit soort vormupdates eerder in het seizoen had...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed voor z'n TSI..
Wel lekkere vorm update, of is dat alleen B-werk?
Vorm + ervaring?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom pakt Htratings mijn goede keeper op doel ipv mijn uintmuntend?
Ervaring is bij de betere speler ook beter, vorm is minder., ach gewoon spelen, dan word het wel beterquote:
zou ik doen ja, iig drie centrale verdedigers. wellicht een van je mids verdedigend opstellen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef R_B het volgende:
Ben ik wer
Vraagje...aanstaande zondag speel ik tegen iemand die centrum aanval speelt in 3-5-2..
Met de 2 vleugelspelers naar het midden...
Kan ik dan in deze opstelling een goee blok vormen tegen zijn centrum aanval?
Keeper
Linker verdediger speelt extra centrale midden velden
2 centrale verdedigers gewoon normaal
rechtervleugel verdediger als extra centrale verdediger
de 4 middenvelders als aanvallend...
de 2 aanvallers normaal...
Dit is de match id:
http://www81.hattrick.org(...)sp?matchID=106949008
Ik kan in 3 opstellingen spelen: 4-3-3, 3-4-3 (vleugel aanvallend) en 3-4-3 (WTM).quote:3-5-2
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
quote:4-3-3 (counter: uitstekend)
Middenveld: zwak (hoog) 42/43% bb
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:3-4-3 (vleugel aanvallend)
Middenveld: matig (laag) 47% bb
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Persoonlijk neig ik naar 3-4-3 met mn vleugelspeler op aanvallend, omdat het balbezit dan vrij gelijk is en daarnaast mn aanval sterker is in het centrum en op een flank.quote:3-4-3 (WTM)
Middenveld: matig (zeer hoog) 50% bb
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Ik speel uit en mots zit er al bijgeteld..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
je hebt die extra vleugel niet echt nodig.
ik zou eerder gaan voor de 3-4-3 WTM, zoveel mogelijk balbezit
vooral als je thuis speelt trouwens, dan kan t met MOTS misschien nog beter uitpakken
quote:Ilija Puljak (35962195) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 65 410
Loon: 35 184 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik zou denk ook voor de counter gaan. Kun je op één of andere manier je vleugel nog iets versterken? Je hebt meer kans als je er aan één kant dik overheen dendert, denk ik. Nu ben je net een paar subniveautjes hoger in het centrum.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik speel uit en mots zit er al bijgeteld..
Maar is dat allemaal echt nodig in de VII/VIII?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:30 schreef Lennox het volgende:
Is dat niet nadelig voor je U20 speler Verbal? Wel hele lekkere stijgers natuurlijk.
@ Twisted. Wat Yankee zegt klopt wel. Ik heb ook 2x wonderbaarlijk, 4x briljant, wat uitmuntend en formidabel in mijn team. Ook in het b team dus. Alleen mijn keeper is mager, voor de rest verdienen ze genoeg
2 wekelijks loop ik nog steeds winst, omdat mn stadion ook al 29k is, maar dat zal volgend seizoen wel anders zijn. Hoewel mn sponsorgeld wel omhoog gaat, toch?
In principe wil ik gelijk doorstoten naar VI. Mijn plan ook bijgesteld. Van de komende opbrengsten een bovennatuurlijk IM en een nieuwe winger erbij. 5-3-2 met 2 wingers moet het gaan worden.
VIII wordt ook steeds sterker, maar of het echt nodig is. Ik denk dat je als counterhufter sowieso verplicht bent om meer salaris uit te geven. Goede winger / Goede spitsen, 5x een goede verdediger. Kost allemaal flink salaris.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Maar is dat allemaal echt nodig in de VII/VIII?
Zoals ik al zei kan ik met slecht kleine versterkingen met dit team in mijn gemiddelde VII kampioen worden denk ik
Begin volgend seizoen en 17 jaar graag.quote:Dolf van Roden [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 000, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Godert Compeer (154651081)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 580 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Lleyton Schelvis (154659096) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Mijn keeper en spits hebben beide 4k, dat zijn mijn duurstequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
VIII wordt ook steeds sterker, maar of het echt nodig is. Ik denk dat je als counterhufter sowieso verplicht bent om meer salaris uit te geven. Goede winger / Goede spitsen, 5x een goede verdediger. Kost allemaal flink salaris.
29k zou ik nooit trekken denk ik. Mn 2 spitsen kosten al 22k in totaal![]()
Ik ook, ik hoop maar dat ik volgend seizoen in de middenmoot meekan... wil eigenlijk 3-5-2 blijven spelen maar dan zal mijn middenveld iets sterker moeten worden denk ik... als ik nu naar de indeling kijk zal het vooral 5-3-2 counter gaan worden. Dus ik hoop op een gunstige league, maar hij wordt met de week zwaarder volgens Alltidquote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Egamer het volgende:
Vanavond tegen de nummer 1, lekker motsen. Ben benieuwd in welke competitie ik kom.
sluit ik me bij aan, zoals ik al eerder gezegd hebquote:Op zondag 11 maart 2007 11:25 schreef Lennox het volgende:
3-4-3, WTM zou ik persoonlijk doen Daemon. Just my two cents.
YP:
[..]
Begin volgend seizoen en 17 jaar graag.
niet komen huilen als je verlies hequote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Daemon19 het volgende:
Dan wordt het 3-4-3 met WTM, maar als ik verlies, geef ik jullie de schuld..
Jawel..quote:Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
niet komen huilen als je verlies he![]()
Voor mij is het niet belangrijk, maar ik ga voor een verrassing.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:55 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen voor wie de wedstrijd van vanavond van belang is: SUCCES!![]()
quote:0 minuten: Felle opklaringen verwelkomden de 12000 liefhebbers die zich in Looking Down Stadion hadden verzameld.
ja wat wil je?quote:De wedstrijd is bezig, er zijn 9 minuten van de eerste helft gespeeld.
Vandaag kwamen er 12100 toeschouwers naar Sportpark Rood-Zwart '06, waar het een lekker voetbalweertje
Ik speel met 2 centrale defs en 1 linksbackquote:In de 21e minuut gaat Eldur Teller neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
Dank je wel, maar voor de zekerheid toch maar even afwachten totdat de stand bekend is na de wedstrijd en dan zien wat mijn tegenstander wordt.quote:
TE ONTSLAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:WOORDVOERDERS
Voor ons lagere divisionisten maakt t nog wel uit! Maakt die paar k voor jou niet meer uit OK. Maar voor sommigen kan t wel schelen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:44 schreef Lennox het volgende:
Die moet je toch gewoon houden?
Die paar k boeit ook extreem weinig
29.000 toeschouwers in de Tribute to Walker Hawkins Arena![]()
Dik 7 ton in kas nu en wat lopende transfers.
Ik ben minder dan 11 uur verwijderd van weer een lange werkdag...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef SuperWeber het volgende:
Ik ben minder dan 45 min. verwijderd van het kampioenschap...
auch hoe lang gaat dat duren??quote:Het kan wel even duren voordat de fans van Osmo Ogresevic hun favoriet weer terugzien in een wedstrijd van RKDEO.
Hij heeft iig wel de tijd om naar Center Parcs te gaan.quote:
quote:
quote:
quote:
Ja leuk allemaal maar dat vraag ik toch niet!!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:31 schreef Egamer het volgende:
[..]
Hij heeft iig wel de tijd om naar Center Parcs te gaan.
"Even helemaal weg."
Het spijt me, maar eigenlijk niets.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Daemon19 het volgende:
Ik pull net dit:
Leonard Goldschmitz (154712435)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 320
Loon: 600 ¤/week
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hoeveel kan je hier voor vragen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |