Begin volgend seizoen en 17 jaar graag.quote:Dolf van Roden [Deze speler toevoegen aan je bookmarks]
TSI = 1 000, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
quote:Godert Compeer (154651081)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die opvliegend en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 210
Loon: 580 ¤/week
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: goed Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
quote:Lleyton Schelvis (154659096) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die kalm en berucht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 50
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Mijn keeper en spits hebben beide 4k, dat zijn mijn duurstequote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
VIII wordt ook steeds sterker, maar of het echt nodig is. Ik denk dat je als counterhufter sowieso verplicht bent om meer salaris uit te geven. Goede winger / Goede spitsen, 5x een goede verdediger. Kost allemaal flink salaris.
29k zou ik nooit trekken denk ik. Mn 2 spitsen kosten al 22k in totaal![]()
Ik ook, ik hoop maar dat ik volgend seizoen in de middenmoot meekan... wil eigenlijk 3-5-2 blijven spelen maar dan zal mijn middenveld iets sterker moeten worden denk ik... als ik nu naar de indeling kijk zal het vooral 5-3-2 counter gaan worden. Dus ik hoop op een gunstige league, maar hij wordt met de week zwaarder volgens Alltidquote:Op zondag 11 maart 2007 12:38 schreef Egamer het volgende:
Vanavond tegen de nummer 1, lekker motsen. Ben benieuwd in welke competitie ik kom.
sluit ik me bij aan, zoals ik al eerder gezegd hebquote:Op zondag 11 maart 2007 11:25 schreef Lennox het volgende:
3-4-3, WTM zou ik persoonlijk doen Daemon. Just my two cents.
YP:
[..]
Begin volgend seizoen en 17 jaar graag.
niet komen huilen als je verlies hequote:Op zondag 11 maart 2007 16:17 schreef Daemon19 het volgende:
Dan wordt het 3-4-3 met WTM, maar als ik verlies, geef ik jullie de schuld..
Jawel..quote:Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
niet komen huilen als je verlies he![]()
Voor mij is het niet belangrijk, maar ik ga voor een verrassing.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:55 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen voor wie de wedstrijd van vanavond van belang is: SUCCES!![]()
quote:0 minuten: Felle opklaringen verwelkomden de 12000 liefhebbers die zich in Looking Down Stadion hadden verzameld.
ja wat wil je?quote:De wedstrijd is bezig, er zijn 9 minuten van de eerste helft gespeeld.
Vandaag kwamen er 12100 toeschouwers naar Sportpark Rood-Zwart '06, waar het een lekker voetbalweertje
Ik speel met 2 centrale defs en 1 linksbackquote:In de 21e minuut gaat Eldur Teller neer in een verdachte penaltysituatie, na een tackle van de rechterverdediger. De scheidsrechter heeft dit niet gezien en laat gewoon doorspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |