Dat is wel erg veelquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef Lennox het volgende:
Spelersloon 71 860
En al die trainees gaan een stuk meer verdienen natuurlijk.
Denk dat je het wel kan hebben als je die Gahn nog 1 niveautje doortraint, vooral lekker voor de ratings natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:48 schreef Lennox het volgende:
Spelersloon 71 860
En al die trainees gaan een stuk meer verdienen natuurlijk.
Dat heb je toch nog lang niet nodig in de VII?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:10 schreef Yankee_One het volgende:
Als je een paar wonderbaarlijke/wereldklasse spelers rond hebt lopen wil dat wel in de kosten lopen ja
En dan reken ik mijn trainees nog niet mee
Ik had het dan ook over mijn competitie, met extra middenveld en tactische aanpassingen elke wedstrijd kan ik daar kampioen worden denk ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef Yankee_One het volgende:
Ik sta nu 2e en van de nummer 1 ga je ook niet winnen hoor
quote:Yoni Givon
TSI = 5 500, 25 jaar, goed in vorm
Heeft matig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: uitmuntend
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
quote:Alfred van der Linde (129371063)
18 years, solid form, healthy
Speciality: Head
Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 7 740
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: wretched Passing: passable
Winger: solid Defending: inadequate
Scoring: outstanding (+3) Set Pieces: weak
quote:Rino Züger (144789256)
17 years, solid form, healthy
Nationality: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 1 370
Stamina: wretched Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: solid
Winger: poor Defending: poor
Scoring: excellent Set Pieces: wretched
laatste is opzich wat minder, maar vooral de eerste, wordt een zeker LT trainee!quote:Martí Gener (144517097)
17 years, inadequate form, healthy
Nationality: España
Total Skill Index (TSI): 1 160
Stamina: weak Goalkeeping: disastrous
Playmaking: poor Passing: passable
Winger: poor Defending: poor
Scoring: excellent Set Pieces: poor
Ja, was een risico. Ik kan nu echter wel weer stoppen met passen, de belangrijkste zijn gestegen. Dus kan ik de U20 weer doortrainen. Ik moet echter ook nog een keertje stamina gaan trainen... want mn mids zitten op redelijk-goed-uitstekend...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:30 schreef Lennox het volgende:
Is dat niet nadelig voor je U20 speler Verbal? Wel hele lekkere stijgers natuurlijk.
Voor maar 960.000quote:Jens Nederland (12855406)
29 years, inadequate form, healthy
A controversial person who is calm and upright.
Has excellent experience and inadequate leadership abilities.
Nationality: Sverige
Total Skill Index (TSI): 27 830
Wage: 16 200 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Brouwhuis '04
Warnings: 1
Injuries: Healthy
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: inadequate Set Pieces: weak
Je hebt het goed gedaan.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:46 schreef Lemming22 het volgende:
Okee misschien heb ik iets heel doms gedaan...![]()
Bij het stadion uitbreiden, moet je dan alleen de plaatsen die je erbij wil hebben invoeren? Of moet je het totaal aantal plaatsen dat je wil hebben invoeren?
Anders heb ik dalijk een stadion van nog geen 10.000 plaatsen![]()
Ah gelukkig, was pas mn eerste uitbreiding ooit van 12000 naar 22000, en het zou nogal zuur zijn als ik mn stadion had gedowngradequote:
Wat voor passen train je dan??? Korte passes of openingen maken?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:23 schreef Lennox het volgende:
[..]
1e week tussenseizoen leent zich er wel prima voor. Met de snelle variant van passen trainen kan je dan 2-5-3 spelen en er 8 trainen
![]()
Na vorig seizoen ben ik ook om. Dacht ook dat het niet veel zou uitmaken, maar 2 stijgers is toch leuk
Piccen, je middenveld dik verliezen en gewoon je trainees training laten krijgen. Slechte spelhervatter opstellen en knudde spitsen (misschien nog spelers die redelijk ervaring/ redelijk of goed leiderschap hebben? Lekker belangrijk als het opvaltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:16 schreef Flappekz het volgende:
Ik heb 2 adviezen nodig.
1: Ik twijfel of ik mijn 19-jarig briljant def nog een jaar op moet trainen. Wat is wijsheid? Ik heb namelijk ook geld nodig om te investeren in mijn stadion en mijn middenveld...Of zal ik mijn 17-jarig uitstekend/goed def verkopen? Of toch maar geen van beiden?
2: Ik wil nog niet promoveren, welke tactiek zal ik a.s. zondag gebruiken? Ik ga er vanuit dat FC Brook gewoon gaat winnen van DonarCapitals. En ik wil ook weer niet te opvallend verliezen ofzo...
[afbeelding]
Alvast bedankt!![]()
Korte paashaas. Openingen maken duurt langer, alleen kan je er daar wel 10 mee trainen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:09 schreef Outpost76 het volgende:
TSI: -320 (+600/-920)
Vorm: -2 (+4/-6)
Verdedigen: 2 (+2/-)
Jammer van mn vorm daling.Verder weinig verassends gebeurt. Die poppers had ik wel verwacht.
[..]
Wat voor passen train je dan??? Korte passes of openingen maken?
PICcen ga ik inderdaad zowiezo doen, maar het middenveld verliezen wordt nog knap lastig...zijn laatste 2 uitwedstrijden heeft hij waardeloos(laag) en waardeloos(hoog) middenveld gehaald. En ik vermoed dat hij de vorige wedstrijd heeft gemotst, dus zal zijn TS wel flink naar de knoppen zijn.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:20 schreef Lennox het volgende:
[..]
Piccen, je middenveld dik verliezen en gewoon je trainees training laten krijgen. Slechte spelhervatter opstellen en knudde spitsen (misschien nog spelers die redelijk ervaring/ redelijk of goed leiderschap hebben? Lekker belangrijk als het opvalt
Verder zou ik die spelers gewoon houden. Prijzen zijn nu echt te laag in principe....
Ja, ik kan ze inderdaad op onnatuurlijke plaatsen neer gaan zetten...had ik nog niet eens aan gedacht, omdat ik het niet al teveel op wilde laten vallen....Maar aan de andere kant, wat maakt het ook eigenlijk uit...Laat DonarCapitals maar lekker promoverenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Lennox het volgende:
Juist niet verdedigend, dan voegt je spits toe aan je middenveld. Beter 5-3-2 met waailappen op je middenveld. Je kan ook je spits op het middenveld zetten en middenvelders in de spits. Coach op middenveld enz enz. Waardeloos(laag) zit je natuurlijk zo aan.
Goed voor z'n TSI.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:16 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: 3510 (+4040/-530)
Vorm: 7 (+10/-3)
Verdedigen: 2 (+2/-) 1x naar Briljant.. en mn spits naar redelijk![]()
Haha nee niet eens.. Ik zou willen dat ik dit soort vormupdates eerder in het seizoen had...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Goed voor z'n TSI..
Wel lekkere vorm update, of is dat alleen B-werk?
Vorm + ervaring?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Waarom pakt Htratings mijn goede keeper op doel ipv mijn uintmuntend?
Ervaring is bij de betere speler ook beter, vorm is minder., ach gewoon spelen, dan word het wel beterquote:
zou ik doen ja, iig drie centrale verdedigers. wellicht een van je mids verdedigend opstellen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef R_B het volgende:
Ben ik wer
Vraagje...aanstaande zondag speel ik tegen iemand die centrum aanval speelt in 3-5-2..
Met de 2 vleugelspelers naar het midden...
Kan ik dan in deze opstelling een goee blok vormen tegen zijn centrum aanval?
Keeper
Linker verdediger speelt extra centrale midden velden
2 centrale verdedigers gewoon normaal
rechtervleugel verdediger als extra centrale verdediger
de 4 middenvelders als aanvallend...
de 2 aanvallers normaal...
Dit is de match id:
http://www81.hattrick.org(...)sp?matchID=106949008
Ik kan in 3 opstellingen spelen: 4-3-3, 3-4-3 (vleugel aanvallend) en 3-4-3 (WTM).quote:3-5-2
Middenveld: matig (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: uitstekend (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (hoog)
quote:4-3-3 (counter: uitstekend)
Middenveld: zwak (hoog) 42/43% bb
Rechterverdediging: redelijk (laag)
Centrale verdediging: goed (zeer hoog)
Linkerverdediging: redelijk (laag)
Rechteraanval: slecht (heel laag)
Centrale aanval: uitstekend (hoog)
Linkeraanval: slecht (heel laag)
quote:3-4-3 (vleugel aanvallend)
Middenveld: matig (laag) 47% bb
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: matig (zeer hoog)
Persoonlijk neig ik naar 3-4-3 met mn vleugelspeler op aanvallend, omdat het balbezit dan vrij gelijk is en daarnaast mn aanval sterker is in het centrum en op een flank.quote:3-4-3 (WTM)
Middenveld: matig (zeer hoog) 50% bb
Rechterverdediging: redelijk (heel laag)
Centrale verdediging: redelijk (hoog)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Ik speel uit en mots zit er al bijgeteld..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:24 schreef Verbal_Kint het volgende:
je hebt die extra vleugel niet echt nodig.
ik zou eerder gaan voor de 3-4-3 WTM, zoveel mogelijk balbezit
vooral als je thuis speelt trouwens, dan kan t met MOTS misschien nog beter uitpakken
quote:Ilija Puljak (35962195) [Deze speler toevoegen aan je favorieten.]
27 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Zijn ervaring is matig en zijn leiderschap zwak.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Hrvatska
Total Skill Index (TSI): 65 410
Loon: 35 184 ¤/week inclusief 20% bonus
Club: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Gezondheid: in orde
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Spelmaken: reusachtig Passen: waardeloos
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Ik zou denk ook voor de counter gaan. Kun je op één of andere manier je vleugel nog iets versterken? Je hebt meer kans als je er aan één kant dik overheen dendert, denk ik. Nu ben je net een paar subniveautjes hoger in het centrum.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik speel uit en mots zit er al bijgeteld..
Maar is dat allemaal echt nodig in de VII/VIII?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 15:30 schreef Lennox het volgende:
Is dat niet nadelig voor je U20 speler Verbal? Wel hele lekkere stijgers natuurlijk.
@ Twisted. Wat Yankee zegt klopt wel. Ik heb ook 2x wonderbaarlijk, 4x briljant, wat uitmuntend en formidabel in mijn team. Ook in het b team dus. Alleen mijn keeper is mager, voor de rest verdienen ze genoeg
2 wekelijks loop ik nog steeds winst, omdat mn stadion ook al 29k is, maar dat zal volgend seizoen wel anders zijn. Hoewel mn sponsorgeld wel omhoog gaat, toch?
In principe wil ik gelijk doorstoten naar VI. Mijn plan ook bijgesteld. Van de komende opbrengsten een bovennatuurlijk IM en een nieuwe winger erbij. 5-3-2 met 2 wingers moet het gaan worden.
VIII wordt ook steeds sterker, maar of het echt nodig is. Ik denk dat je als counterhufter sowieso verplicht bent om meer salaris uit te geven. Goede winger / Goede spitsen, 5x een goede verdediger. Kost allemaal flink salaris.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Maar is dat allemaal echt nodig in de VII/VIII?
Zoals ik al zei kan ik met slecht kleine versterkingen met dit team in mijn gemiddelde VII kampioen worden denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |