Ook, maar ik haal je niet op in jouw hutje op de veluwe.quote:
En als ik m'n NEC sjaal en shirt aandoe?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ook, maar ik haal je niet op in jouw hutje op de veluwe.
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
En als ik m'n NEC sjaal en shirt aandoe?
kom maar naar mijn dorpquote:
goes without sayingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef komrad het volgende:
hives, he's alive
ik zal er natuurlijk niet bij zijn
kwam weer even buurtenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef komrad het volgende:
hives, he's alive
ik zal er natuurlijk niet bij zijn
volgende week kan ik iig niet.. .misschien moeten we t in t begin vh nieuwe seizoen een keer plannenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:06 schreef Grumpey het volgende:
zit nu dit weekend juist weer bij ouders, dus echt taktisch is het niet --> kan het niet maken eerder weg te gaan als ik zie wat er in de koelkast is opgeslagen voor morgen.
maareh, volgende week kan ik sowieso. Leuk!
Beetje kort dag jongens ,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
pplz, morgen met een paar man de laatste wedstrijd vh seizoen kijken?
JD en ik zijn iig voor![]()
kan onder het genot van een biertje of een potje poker, maar andere invullingen zijn ook mogelijk.
locatie is voor mij egal
Daar rijd ik langsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmmz dan ben ik in Nijmegen.. dus dat gaat niet lukken...
Ik ben in et Goffert-park voor de RHCP dus dat oppikken gaat ook helaasch niet door...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar rijd ik langs
Zal ik je oppikken?
We beginnen pas om 17.00 uur of zo
Dus 3 personen meeten in Nijmegen en 4 of 5 in Tilburgquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:17 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben ook in het Goffertpark morgen
Is een idee... Wie komt nog meer morgenquote:
Dan zit ik in Zuid Frankrijk, in een tentje, te genieten van het weer en de whiskeyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Is een idee... Wie komt nog meer morgen
Maar misschien is het een idee om een meet te organiseren in het openingsweekend van het seizoen? Geen idee wanneer dat is en of ik dan kan, maar tis maar een idee....
Tsss niet eens een lekker frans wijntje...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan zit ik in Zuid Frankrijk, in een tentje, te genieten van het weer en de whiskey
Die verorberen we 's-middags, en na het avondeten komt de whiskey op tafel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tsss niet eens een lekker frans wijntje...![]()
Vanaf 17.00 uurquote:Op zondag 24 juni 2007 10:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tilburg dus.. Wel een stuikje rijden, hoelaat?
Beefquote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef rompompom het volgende:
Ik ga naar Parkpop...
goede muzieksmaakquote:Op zondag 24 juni 2007 12:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk voor die laatste twee..
Verwacht je dan dat we elkaar tegen zullen komen in zo'n massa?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:24 schreef Grumpey het volgende:
MrMoon herken ik wel als ik hem zie denk ik.....twistedlogic --> om de meet compleet te maken: trek even een fel roze hesje aan met een tinky-winky vlaggetje erboven, dan vinden we je wel!
verwacht jij dat twistedlogic in een tinkywinky-pak aankomt?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Verwacht je dan dat we elkaar tegen zullen komen in zo'n massa?
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verwacht jij dat twistedlogic in een tinkywinky-pak aankomt?
idd... dat was wel cool.. alleen jammerlijk dat Wet Sand niet werd gespeeld en ook het voorprogramma vond ik zéér jammerlijk (die eerste gast)quote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
beter dan ik verwacht had, lekker veel 'californication' en 'blood sugar sex magik'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |