Meeting Meeting Meeting Meeting
Wanneer
Zondag 12 augustus
Waar ![]()
Utrecht of Den Bosch
Zodra er bekend is wie er willen komen, kunnen we kijken wat het meest dichtbij is voor de meesten.
Wie komen er ![]()
Ik hoop in ieder geval op qyn, madkow, en sirdalord, aangezien die bijna geen meeting hebben overgeslagen. Voor de rest hoorde ik dat veel "nieuwe" graag ook op een meeting willen komen.
Ik zou het dan ook heel leuk vinden als we wat nieuwe gezichten op de meeting kunnen verwelkomen
Ja maar.... is het wel gezellig? Zijn het niet allemaal nerds ![]()
Nee hoor, we zijn allemaal heel lief.
De volgende mensen hebben wel eens gemeet en kennen de anderen dus wel een beetje. Vraag maar aan hen hoe lief we allemaal zijn: Grumpey, JD, qyn, madkow, sirdalord, uddel, Mangoworks, mrmoon, TheHives en nog veel meer luitjes die ik nu vergeet.
Wat gaan we doen ![]()
Ik wil in het begin van de middag verzamelen in Utrecht of Den Bosch. Daar verzamelen we op een terrasje of in een kroeg. Ik zal wel een rode roos door m'n haren vlechten zodat je me kan herkennen. Ow nee, ik ben 230kg en 2m20 dus die rood kan ik wel weglaten.
Maar goed, we verzamelen bij een kroeg/terras en gaan dan een activiteit doen in de stad. Dat kan iets worden van darten/poolen/zuipen/waterskieen of wat je dan ook wenst. Ideeen zijn welkom.
's-avonds gaan we dan een hapje eten in een goedkoop restaurant, en daarna kunnen we naar een internetcafe om nog live een paar wedstrijden te volgen. Misschien hebben we daar geen zin in en duiken we een kroeg in
![]()
Dat zien we dan wel weer.
Is het een dure dag ![]()
Nee!
Aangezien de meeste FH-ers student zijn, of amper werk hebben (:')) willen we het goedkoop houden. Geen dure activiteiten, geen gekke dingen. Je hebt zelf in de hand hoe arm je wordt.
Het avondeten vindt plaats in een goedkoop restaurant, dus daar ben je ook niet geld kwijt.
Opgeven ![]()
Dit is even belangrijk.
Als je je wil opgeven voor deze dag, geef dat dan even door in dit topic.
Geef ook aan welke stad jouw voorkeur heeft!
Misschien heb je ook nog een leuk idee voor een activiteit.
Zodra de dag nadert, en de lijst met aanwezigen definitief is, stuur ik mijn mobiele nummer naar jullie. Dat maakt het contact in de stad makkelijker, mocht je verdwalen en de broodkruimels door de vogels zijn opgegeten.
Ik reken op veel actieve posters in onze topic-reeks!
Stel me niet teleur
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.