Ook, maar ik haal je niet op in jouw hutje op de veluwe.quote:
En als ik m'n NEC sjaal en shirt aandoe?quote:Op donderdag 14 december 2006 19:10 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ook, maar ik haal je niet op in jouw hutje op de veluwe.
quote:Op donderdag 14 december 2006 19:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
En als ik m'n NEC sjaal en shirt aandoe?
kom maar naar mijn dorpquote:
goes without sayingquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef komrad het volgende:
hives, he's alive
ik zal er natuurlijk niet bij zijn
kwam weer even buurtenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:30 schreef komrad het volgende:
hives, he's alive
ik zal er natuurlijk niet bij zijn
volgende week kan ik iig niet.. .misschien moeten we t in t begin vh nieuwe seizoen een keer plannenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:06 schreef Grumpey het volgende:
zit nu dit weekend juist weer bij ouders, dus echt taktisch is het niet --> kan het niet maken eerder weg te gaan als ik zie wat er in de koelkast is opgeslagen voor morgen.
maareh, volgende week kan ik sowieso. Leuk!
Beetje kort dag jongens ,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:18 schreef Verbal_Kint het volgende:
pplz, morgen met een paar man de laatste wedstrijd vh seizoen kijken?
JD en ik zijn iig voor![]()
kan onder het genot van een biertje of een potje poker, maar andere invullingen zijn ook mogelijk.
locatie is voor mij egal
Daar rijd ik langsquote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:13 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hmmz dan ben ik in Nijmegen.. dus dat gaat niet lukken...
Ik ben in et Goffert-park voor de RHCP dus dat oppikken gaat ook helaasch niet door...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 15:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Daar rijd ik langs
Zal ik je oppikken?
We beginnen pas om 17.00 uur of zo
Dus 3 personen meeten in Nijmegen en 4 of 5 in Tilburgquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:17 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben ook in het Goffertpark morgen
Is een idee... Wie komt nog meer morgenquote:
Dan zit ik in Zuid Frankrijk, in een tentje, te genieten van het weer en de whiskeyquote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Is een idee... Wie komt nog meer morgen
Maar misschien is het een idee om een meet te organiseren in het openingsweekend van het seizoen? Geen idee wanneer dat is en of ik dan kan, maar tis maar een idee....
Tsss niet eens een lekker frans wijntje...quote:Op zaterdag 23 juni 2007 21:45 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan zit ik in Zuid Frankrijk, in een tentje, te genieten van het weer en de whiskey
Die verorberen we 's-middags, en na het avondeten komt de whiskey op tafel.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:21 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Tsss niet eens een lekker frans wijntje...![]()
Vanaf 17.00 uurquote:Op zondag 24 juni 2007 10:56 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Tilburg dus.. Wel een stuikje rijden, hoelaat?
Beefquote:Op zondag 24 juni 2007 12:07 schreef rompompom het volgende:
Ik ga naar Parkpop...
goede muzieksmaakquote:Op zondag 24 juni 2007 12:28 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ga voornamelijk voor die laatste twee..
Verwacht je dan dat we elkaar tegen zullen komen in zo'n massa?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:24 schreef Grumpey het volgende:
MrMoon herken ik wel als ik hem zie denk ik.....twistedlogic --> om de meet compleet te maken: trek even een fel roze hesje aan met een tinky-winky vlaggetje erboven, dan vinden we je wel!
verwacht jij dat twistedlogic in een tinkywinky-pak aankomt?quote:Op zondag 24 juni 2007 12:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Verwacht je dan dat we elkaar tegen zullen komen in zo'n massa?
quote:Op zondag 24 juni 2007 12:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
verwacht jij dat twistedlogic in een tinkywinky-pak aankomt?
idd... dat was wel cool.. alleen jammerlijk dat Wet Sand niet werd gespeeld en ook het voorprogramma vond ik zéér jammerlijk (die eerste gast)quote:Op maandag 25 juni 2007 12:39 schreef Grumpey het volgende:
[..]
beter dan ik verwacht had, lekker veel 'californication' en 'blood sugar sex magik'
Helaas, ik heb er al aantal gesproken en daarbij was deze datum het beste.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef MrMoon het volgende:
kan het niet een weekendje later![]()
dan kan ik namelijk ook komen... 12 augustus kan ik namelijk niet..![]()
mja idd erg jammer .... nou ja hopelijk kan ik dan op de volgende meet wel komen...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:03 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er al aantal gesproken en daarbij was deze datum het beste.
Het is heel rot, maar er zullen er altijd een paar niet kunnen.
Ik vind het wel jammer, maar het is niet anders.
Top! En dat meen ik!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:31 schreef nicomart het volgende:
ik zal erbij zijn!! Stad maakt me in principe niet uit. Allebei ongeveer op gelijke afstand van mij. Hoewel mij Den Bosch persoonlijk leuker lijkt als Utrecht
Mangoworks.. kijk eens een paar posts terug
Lulloquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:01 schreef DaMadKow het volgende:
Je wilt in Den Bosch een meet houden en je licht mij niet even in, als echte bosschenaar?
....dan had ik gelijk kunnen zeggen dat ik de 12e niet kan![]()
ik ben ook wel eens benieuwd ja.. Heb nog vakantie van mijn baantje die zondag, dus ik ben vrij en kan een keertje komen.. Als jullie echt eng zijn kan ik altijd nog hard wegrijden.quote:
Ik ben niet knap, maar wel liefquote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik ben ook wel eens benieuwd ja.. Heb nog vakantie van mijn baantje die zondag, dus ik ben vrij en kan een keertje komen.. Als jullie echt eng zijn kan ik altijd nog hard wegrijden.
De 11e zou een optie kunnen zijn. Dan zijn er alleen geen Nederlands Hattrick wedstrijden he...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef -J-D- het volgende:
En hoe zit het met de 11e?
Is dat een optie voor MrMoon en Madkow?
Maar wel bier.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:47 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
De 11e zou een optie kunnen zijn. Dan zijn er alleen geen Nederlands Hattrick wedstrijden he...![]()
En dat is toch belangrijker. Maar het is de twaalfde geworden en ik meld me schoorvoetend aan. Met daarbij een 100% Utrecht stem.quote:
ik kom de 11de terug van vakantie dus dat is geen optie, maar ik heb kunnen regelen dat ik de 12e wel kan komen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:17 schreef -J-D- het volgende:
En hoe zit het met de 11e?
Is dat een optie voor MrMoon en Madkow?
Dealquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:56 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik kom de 11de terug van vakantie dus dat is geen optie, maar ik heb kunnen regelen dat ik de 12e wel kan komen.
Utrecht heeft mijn voorkeur..
JD ik stuur je mijn mobiele nr via de PM van Hattrick als je me dan kunt sms-en wat het is geworden (qua plaats en hoe laat), dan ben ik de 12de van de partij...
Haal binnen die tijd je rbw en we karren er samen heenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 13:31 schreef nicomart het volgende:
ik zal erbij zijn!! Stad maakt me in principe niet uit. Allebei ongeveer op gelijke afstand van mij. Hoewel mij Den Bosch persoonlijk leuker lijkt als Utrecht
Mangoworks.. kijk eens een paar posts terug
FritsFluitketelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:37 schreef -J-D- het volgende:
-Knip-Ja maar.... is het wel gezellig? Zijn het niet allemaal nerds
Nee hoor, we zijn allemaal heel lief.
De volgende mensen hebben wel eens gemeet en kennen de anderen dus wel een beetje. Vraag maar aan hen hoe lief we allemaal zijn: Grumpey, JD, qyn, madkow, sirdalord, uddel, Mangoworks, mrmoon, TheHives en nog veel meer luitjes die ik nu vergeet.
-Knip-
Zeg waarom sta ik, de grote organisator van de Groningenmeet, niet in het rijtjequote:
september zou misschen lukken ja.. augustus ga ik niet halen, vooral omdat de instructeur vanaf vrijdag tot 27 augustus op vakantie is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:52 schreef Lennox het volgende:
[..]
Haal binnen die tijd je rbw en we karren er samen heen![]()
edit. Augustus al, dat wordt dus niks. Dacht September misschien.
korte vakantiequote:Op zaterdag 28 juli 2007 00:00 schreef FritsFluitketel het volgende:
Las net een berichtje op MSN van JD, zou graag willen komen, ware het niet dat ik 11 en 12 augustus op vakantie ben
Alleen Nederlanders.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeg waarom sta ik, de grote organisator van de Groningenmeet, niet in het rijtje
Tof!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga ook even mijn best doen om dat weekend vrij te houden, ik kom zelf uit Den Bosch maar Utrecht is ook geen probleem
Dan ben ik volgens mij ook op vakantie, ja.quote:
verkeerde topicquote:Op zondag 29 juli 2007 22:54 schreef Mangoworks2002 het volgende:
wat een gekut.... 2-2 gespeelt...
blijft kutquote:
Mag jij hier de stad in dan?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:57 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Ik zal er als newbie (onderdeel van de rest) hier iig niet zijn, zit het hele weekend in Den Haag met een groep vrienden. Beide dagen vallen dus voor mij af. Veel plezier iig
Hou me maar eens tegen...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:51 schreef Yurzinho het volgende:
Het is nu definitief, ik kan beide dagen niet...helaas...
[..]
Mag jij hier de stad in dan?
Ik dacht dat kamikaze was uitgevonden in Japan, maar daar begin ik nu aan te twijfelen....quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Hou me maar eens tegen...![]()
En als ik in een goede (maniakale) bui ben, dan ga ik wel even in traditionele Friese kledij met een Friese vlag aan een stok gebonden, zodat je me (als je snel genoeg er bij bent) nog kunt herkennen![]()
Samenwonend en alquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:17 schreef komrad het volgende:
Woont Madkow in DB?? was toch een echte waalwijker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |