Inderdaad een huis dat bewoond is door starters die wel geld voor het huis hadden, maar niet voor de inrichting en ook niet genoeg geld over om vervolgens naderhand in te richtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Adelante het volgende:
wat opvalt:
- beide direct uit het ouderlijk huis samenwonen(je ziet het niet veel meer, maar succes
)
- bouwstijl huisje oke (zit er aan de achterkant nu een dakterras/balkon op?)
- afwerking huisje(die muren, wegwerking snoeren, geen badkamer)
- inrichting huisje(goh we maken gewoon een hoekbank door een chaise longe tegen de 2-zits aan te knallen)
- metallic keukenkastjes
- tuin is ook lekker onderhouden sinds 2001 (flinke bomen al)
samenvatting: zit potentie in! veel plezier en succes met klussen
Ja, ik kon wel alleen het huis uit gaan, maar dan zou mijn vriendin toch 24/7/365 bij mij blijven 'logeren' dus dan maar direct samenwonenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:03 schreef Adelante het volgende:
wat opvalt:
- beide direct uit het ouderlijk huis samenwonen(je ziet het niet veel meer, maar succes
)
- bouwstijl huisje oke (zit er aan de achterkant nu een dakterras/balkon op?)
- afwerking huisje(die muren, wegwerking snoeren, geen badkamer)
- inrichting huisje(goh we maken gewoon een hoekbank door een chaise longe tegen de 2-zits aan te knallen)
- metallic keukenkastjes
- tuin is ook lekker onderhouden sinds 2001 (flinke bomen al)
samenvatting: zit potentie in! veel plezier en succes met klussen
Iemand?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:59 schreef Leipo666 het volgende:
En dan alvast een vraag: de muren (van die gibo blokken) zijn dus geverft met een soort latex muurverf welke niet overal even goed op de muur zit (om van de kleur nog maar te zwijgen). Het laat dus vooral langs de kozijnen los. Hoe kunnen we dit opknappen? de verf zit rechtstreeks op de kale gibo blokken (dus geen andere stuclaag)
De bedoeling is dat de muren een lichte kleur (roomwit of iets dergelijks) gaan krijgen.
Moeten we die oude verf er geheel af gaan steken/schuren? Of voldoet het om alleen de loszittende stukjes te verwijderen en er overheen te verfen met een goed dekkende muurverf?
betokontakt of flevopolquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:02 schreef sanger het volgende:
daar heb je een soort voorlijmmiddel voor, met een blokkwast aanbrengen is voldoende. Roller kan ook.
Is roze van kleur overigens, naam weet ik zo effe niet.
Volgens mij zijn die beide niet roze, maar het is wat je zoekt, hoewel ... met Betokontakt zou ik voorzichtig zijn dat is met name om de hechting van stuc op beton te verbeteren.quote:
Loszittende verf zou ik er wel even afborstelen. Verder kun je het over vastzitten de verf heen gebruiken. Daarna even vlakstucen met Knauf's Fix&Finnish, en opnieuw een voorstrijkmiddel gebruiken voor het sausen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:33 schreef Leipo666 het volgende:
En die middelen kunnen dus over een oude verflaag heen?
daar sluit ik me bij aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:09 schreef Burbujas het volgende:
Een woning met veel potentie, ben benieuwd naar het vervolg!
Je kan toch ook het afschot van de douche richting easy-drain maken en het afschot vanaf de wasbak/wasmachine/deur ook richting easy-drain maken? (oftewel alles richting het midden?)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:42 schreef AnneX het volgende:
Even meedenken :
De easy drain zou ik niet ! voor de deur leggen.
Dan moet het afschot ook richting deur.
Stel je voor dat er iets mis is met de afvoer !
Dan kan punt 3 vervallen : dat wordt punt 2
Idd geen toilet, hier is ook geen aansluiting voor. heel misschien dat we die zouden kunnen maken, maar dan moet er stuk uit de muur rechtsonder gesloopt worden (daar lopen alle leidingen en riolering). en dan moeten we nog een 110mm afvoerbuis in de badkamer zien weg te werken.....quote:Zelf heb ik alle afvoer boven met zo min mogelijk bochten op 1 lijn - dus in elkaars verlengde - gelegd.
En de afvoer naar beneden is geisoleerd op geluid.
Trouwens : ik mis een toilet op de badkamer ?
idd, en dan zou ik de wastafel toch een kwart slag draaien zodat ie in de lengte tegen de "bovenste"muur komt.( dan maar en kleinere wastafel...)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:20 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou de wastafel en de wasmachine omdraaien
dacht ik al, dat 2e toilet is een bitch om in die badkamer te krijgen.......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:21 schreef Marsepein het volgende:
Toilet ga je zo niet redden, dan kom je met de 110mm PVC pijp niet weg.
ja iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:11 schreef Leipo666 het volgende:
zoiets dus?
[afbeelding]
Het wordt in ieder geval wel veel leidingen verleggen
Dan is het ook leuk om een 2e douchekop in de douche te doen. vind ik..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:37 schreef Leipo666 het volgende:
Douchecabine willen we maximaal aangezien we bijna altijd samen douchen
hebben we aan gedacht, maar dan moeten we natuurlijk ook 2 kranen (uit 1 kraan zul je niet genoeg water krijgen) en de CV ketel zal genoeg water moeten kunnen leveren.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:03 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Dan is het ook leuk om een 2e douchekop in de douche te doen. vind ik..![]()
Tja dat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
de CV ketel zal genoeg water moeten kunnen leveren.....
vraag me dus sterk af of dat zou lukken
we hebben geen zolderquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:23 schreef Adelante het volgende:
een 2e toilet is toch wel erg makkelijk
dan zou ik eerder de was- droogcombinatie op zolder wegwerken
Dat snap ik wel. Een andere optie is om in beide aangrenzende slaapkamers een wastafel te maken (Dat kan dan een nekel zijn). Daarmee heb je dan in de badkamer maar een enkele nodig en heb je meer ruimte en kun je er een toilet maken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
we hebben geen zolder
@Marsepein: ik denk dat het zo wel erg vol en druk gaat lijken, dan liever iets opener en zonder 2e toilet
Ik zou echt goed nadenken over geen 2e toilet boven. Heb is echt zo irritant als je midden in de nacht naar de wc moet en je moet iedere keer naar beneden. Ook als je is een keer ziek bent en je ligt in bed is het prettig om een toilet dichtbij te hebben.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:58 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
we hebben geen zolder
@Marsepein: ik denk dat het zo wel erg vol en druk gaat lijken, dan liever iets opener en zonder 2e toilet
dan zou ik de wasmachine en het toilet omdraaien. ik zie mezelf er niet tussenwurmen met een flinke wasmand vol met kleren, al helemaal niet als het geen bovenlader is.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:49 schreef Marsepein het volgende:
Het heeft even geduurd, maar daar is die dan:
[afbeelding]
Ik heb de douche nu op 90x120 gehouden, maar je zou eventueel naar 80x140 kunnen, dan heb je een mooie nis voor de wasmachine en kom je met het toilet beter uit. Het gaat om de indeling, de maten kun je natuurlijk aanpassen.
het is altijd vervelend om je bed uit te moeten snachts, vooral het moment dat je de lakens van je afgooit. Daarna maakt die 5 seconden trap echt niet meer zoveel uit, ook niet voor kids. Daar zet je gewoon een po voor neer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik zou echt goed nadenken over geen 2e toilet boven. Heb is echt zo irritant als je midden in de nacht naar de wc moet en je moet iedere keer naar beneden. Ook als je is een keer ziek bent en je ligt in bed is het prettig om een toilet dichtbij te hebben.
Ik zou een tweede wastafel echt veel minder belangrijk vinden dan een tweede toilet.
En mocht je ooit kinderen in dit huis krijgen, dan wil je echt ook een toilet boven hebben.
we hebben er inderdaad aan gedacht kook en spoelgedeelte aan 1 kant te houden, maar dat gaat niet vanwege een CV en centrale afzuigings installatie welke we in de (op het plaatje) rechter onderhoek weg moeten werken. deze komen dus boven de koelvriescombi in de hoek en de magnetron/oven te hangen (hangen ze nu ook al)quote:Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef Adelante het volgende:
ik zou je adviseren het kook en spoelgedeelte aan een kant te houden, die opstelling aan de andere wand zou ik dan gebruiken voor een inbouwmagnetron/oven, opslag en eventueel de koelkast. vind het vrij lastig om bij afgieten van pannen te moeten "oversteken" en ook groenten wassen etc. en meteen in de pan mikken, gaat makkelijker als je er naast staat.
my humble thoughts, maar de opstelling is in elk geval moderner dan zo'n standaard hoekgeval
aangezien we met z'n 2en zijn willen we hem zo laten... hij komt anders zo de kamer in en maakt de doorgang naar de keuken kleinerquote:Op maandag 12 maart 2007 19:36 schreef B.A.Trix het volgende:
IK had de eettafel een kwartslag gedraaid.. (alwéér..)
Goed idee, maar toch jammer!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:18 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
aangezien we met z'n 2en zijn willen we hem zo laten... hij komt anders zo de kamer in en maakt de doorgang naar de keuken kleiner
hij is er wel, maar hij is niet ingerichtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:07 schreef Koningin het volgende:
Hoe kan er nou geen badkamer in een huis zitten?
Dat vind ik nou echt vreemd hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:10 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hij is er wel, maar hij is niet ingericht
Die jongen heeft nooit geld gehad voor het inrichten en heeft al die tijd bij de buren gedouched (een vriend van hem)
Scheelt ons weer veel breekwerk
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:04 schreef Leipo666 het volgende:
anders hadden we dit huisje ook niet kunnen kopen nee
ter vergelijking: in dit prijssegment vind je normaal gesproken hier alleen huizen gebouwd < 1930quote:
Met Itho Kli-Max gaat het prima! Beste koop ook volgens consumentenbond.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:07 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
hebben we aan gedacht, maar dan moeten we natuurlijk ook 2 kranen (uit 1 kraan zul je niet genoeg water krijgen) en de CV ketel zal genoeg water moeten kunnen leveren.....
vraag me dus sterk af of dat zou lukken
Doordat we geen douchebak gebruiken zijn we lekker vrij in de vorm en grootte van de douche.quote:
We willen ook niet perse een meubel met 2 spoelbakken, dit is alleen om visueel aan te geven dat daar een badmeubel komt te staanquote:Op maandag 19 maart 2007 10:30 schreef HarryP het volgende:
Een badmeubel met 2 spoelbakken van 100 cm zijn schaars.
Wij hebben heel was badkamerzaken afgelopen maar uiteindelijk het badmeubel bij de Gamma (brescia 105 cm) gehaald. Deze hebben ze ook bij de Karwei.
Ik stem voor!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef Leipo666 het volgende:
Als vloer in de woonkamer denk ik aan het volgende:
[afbeelding]
http://www.vloerenvoordelig.nl/index.asp?soort=1&merk=15&produkt=25&uitvoering=1016
Nu alleen nog afwachten of Sabsie dat ook vind
lijkt me ruimer dan de andere ideeen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
kom ik eigenlijk op zo'n idee:
[afbeelding]
Vloer is idd mooi! We hebben gelukkig met bijna alles dezelfde smaak dus dat is makkelijkquote:Op maandag 19 maart 2007 17:31 schreef Leipo666 het volgende:
Als vloer in de woonkamer denk ik aan het volgende:
[afbeelding]
http://www.vloerenvoordelig.nl/index.asp?soort=1&merk=15&produkt=25&uitvoering=1016
Nu alleen nog afwachten of Sabsie dat ook vind
Eensch !quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:25 schreef HarryP het volgende:
Een tussen muurtje van 5cm wordt met tegels een muurtje van +/- 7 cm.
Waarom neem je toch niet een ondiepe douchebak dat bespaart een hoop problemen met lekkages.
Yeah, ik weet het: het siepelde dus door omdat ... een heel verhaal ... en daardoor ... en vanwege ...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:32 schreef Leipo666 het volgende:
Als jullie mij een betaalbare en mooie douchebak van deze afmetingen kunnen tonen...
en ik ken ook voorbeelden waarbij het al vele jaren goed gaat (zoals bij Sabsie thuis)
btw AnneX: volgens mij heeft die uitvoerder er bij jou gewoon een zooitje van gemaakt: schimmel onder de tegels?
ff het plaatje erbij gehaald: hoe kunnen we het beste het laminaat leggen? de bovenkant van het plaatje is het oosten (links dus het noorden en rechts het zuidenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:00 schreef Leipo666 het volgende:
even een schets om een idee voor de benedenverdieping te laten zien:
*knip*
Woonkamer is zo'n 4.30 bij 5.00, keuken 3.20 bij 2.08
Ben je moslim ofzo?quote:
Als die vorige tekening 75cm voor het badmeubel is, dan is jouw bed hooguit 90 breed.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:48 schreef Leipo666 het volgende:
ik ben druk aan het stoeien met de badkamer indeling. de indeling hierboven kon alleen een badmeubel van maximaal 75cm breed kwijt en de meeste leuke meubels zijn toch wel iets groter
Het is een bed van 140 breed (150 met ombouw op de tekening dus) en de slaapkamer zelf is 4 meter breed: dus dat klopt wel hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 09:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Als die vorige tekening 75cm voor het badmeubel is, dan is jouw bed hooguit 90 breed.
Dat lijkt me wat krap met zn twee, of niet?
Ik vond sowieso al dat je wel erg veel plek over hebt als dat gewoon op schaal een 2 persoonsbed zou zijn
http://www.bette.de/index.php?productid=3356588quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:32 schreef Leipo666 het volgende:
Als jullie mij een betaalbare en mooie douchebak van deze afmetingen kunnen tonen...
en ik ken ook voorbeelden waarbij het al vele jaren goed gaat (zoals bij Sabsie thuis)
btw AnneX: volgens mij heeft die uitvoerder er bij jou gewoon een zooitje van gemaakt: schimmel onder de tegels?
Wij hebben ook geen tweede toilet; nou ik mis hem niet hoor; ik loop 's nachts wel naar beneden, geen punt. En voor kinderen...als kind hadden wij ook geen wc boven, ik heb het echt wel overleefd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:39 schreef MissX het volgende:
[..]
Ik zou echt goed nadenken over geen 2e toilet boven. Heb is echt zo irritant als je midden in de nacht naar de wc moet en je moet iedere keer naar beneden. Ook als je is een keer ziek bent en je ligt in bed is het prettig om een toilet dichtbij te hebben.
Ik zou een tweede wastafel echt veel minder belangrijk vinden dan een tweede toilet.
En mocht je ooit kinderen in dit huis krijgen, dan wil je echt ook een toilet boven hebben.
met die waterdichte coating + kimband en goede waterdichte tegellijm zou die kans zeeeer klein moeten zijnquote:Op vrijdag 30 maart 2007 08:50 schreef sanger het volgende:
Praktische oplossing, maar ik zou toch huiverig zijn voor eventueel mogelijke lekkages.
Een beetje een late reactie.quote:Op donderdag 22 maart 2007 19:17 schreef kleine83 het volgende:
hoi,
zo dat is een super mooie oplossing, ben helemaal verliefd. wij hebben een nieuwbouwwoning gekocht en daar wilde wij ook op de tegels gaan douchen maar dit vind ik ook super. ik kan alleen nergens prijzen vinden of kijk ik daar overheen. wij hebben er dan gewoon 1 nodig van 90 bij 90.
groetjes wendy
ben benieuwdquote:Op donderdag 5 april 2007 10:32 schreef Leipo666 het volgende:
vandaag om 12.45 wordt de woning getaxeerd
ja balen is dat he dat je daar weer zo lang op moet wachten...quote:Op donderdag 5 april 2007 10:37 schreef Leipo666 het volgende:
duurt ongeveer 5 werkdagen voordat ik het rapport thuis krijg![]()
de vrije verkoopwaarde is dus exact hetgeen we ervoor betaald hebbenquote:Geachte heer ...,
De gehaalde waarden voor de woning gelegen aan ... te ... zijn:
Vrije verkoopwaarde: 192500
Executiewaarde: 173250
Oh het gaat bij jullie ook echt hard zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:04 schreef Leipo666 het volgende:
HUIDIGE STAND VAN ZAKEN:18 februari huisje bezichtigt 19 februari openingsbod gedaan 23 februari akkoord over koopprijs 28 februari koopakte getekend 21 maart bankgarantie geregeld 25 april om 10 uur de sleuteloverdracht bij de notaris
Hee toevallig wij krijgen ook de 25 de sleutel van ons appartement, alleen een uurtje eerderquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:04 schreef Leipo666 het volgende:
HUIDIGE STAND VAN ZAKEN:18 februari huisje bezichtigt 19 februari openingsbod gedaan 23 februari akkoord over koopprijs 28 februari koopakte getekend 21 maart bankgarantie geregeld 25 april om 10 uur de sleuteloverdracht bij de notaris
Dat kan, maar doe het wel buiten want je gaat dood van het stof. Ik hoop ook dat je een vaste hand heb, anders wordt het zo krom als een piemeltje..quote:Op maandag 16 april 2007 21:34 schreef Leipo666 het volgende:
nog ff een vraagje: is het mogelijk om vloertegels te snijden met een haakse slijper (zo'n grote)?
Want met de tegelsnijder welke wij tot onze beschikking hebben gaat het niet lukken
succes!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef Leipo666 het volgende:
en morgen gaat het gebeuren!
ben wel zenuwachtig
we mogen de tegelsnijder van de tegelhandel waar we de tegels gekocht hebben lenenquote:Op maandag 16 april 2007 21:39 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat kan, maar doe het wel buiten want je gaat dood van het stof. Ik hoop ook dat je een vaste hand heb, anders wordt het zo krom als een piemeltje..
Beter haal je ergens een goede tegelsnijder vandaan. Mn pa gebruikt al 40 jaar dezelfde diamantsnijder, werkt perfect
dat zijn van die dingen die je vergeet als je bezig bentquote:Op woensdag 25 april 2007 16:14 schreef truttebosje het volgende:
officieel gefeliciteerd dan maar.....foto`s!!!!
Klinkt bekend indd, die onverwachte verassingen.quote:Op donderdag 26 april 2007 08:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat zijn van die dingen die je vergeet als je bezig bent
de vader van Sabsie en haar broer zijn gisteren meteen hard aan de slag gegaan in de badkamer: we kunnen nu door 3 gaten naar de naastgelegen slaapkamer kijken(Gibo muurtjes zijn dun en de wandcontactdozen die weg moesten zijn diep). deze gaan we dus zsm dichtsmeren
Tijdens het wegbeitelen van de dekvloer kwamen we ook wat te ondiep aangelegde leidingen tegen, dus we moeten de badkamervloer op gaan hogen met een extra laag dekvloer (anders krijgen we nooit de electra en afvoeren weggewerkt)
dus je komt op de eerste dag al genoeg dingen tegen waar je geen rekening mee hebt gehouden
niets mis mee, maar we douchen altijd samenquote:Op donderdag 26 april 2007 08:39 schreef sanger het volgende:
[..]
Klinkt bekend indd, die onverwachte verassingen.
Wat is er overigens mis met vanuit bed toekijken hoe je partner staat te douchen
Het kan wel, maar dan moet er een leiding bijgelegd worden. Wat je zelf al aangeeft is dat twee groepen niet door 1 leiding mogen, maar een perilexaansluiting mag wel door 1 leiding.quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:01 schreef Leipo666 het volgende:
Ok even een vraagje voor de electriciens onder ons
in de keuken hebben we een perilex aansluiting (2x230, 2 geschakelde groepen in meterkast) welke wij toch niet gaan gebruiken omdat we op gas gaan koken en de geplande Combi-magnetron ook gewoon op 230 kan (wel op z'n eigen groep).
kunnen we deze perilex aansluiting zo veranderen dat we 2 afzonderlijke groepen krijgen met elk z'n eigen stopcontact (1 voor koelkast en vriezer, 1 voor combi)? Ik heb er nog niet echt goed naar gekeken maar waarschijnlijk lopen die 5 draden nu door 1 en dezelfde buis (2 groepen mogen toch niet door dezelfde buis?)
zekerquote:
de muren krijgen nog een laagje verf (kleur Diamant van Histor: soort gebroken wit) en het is juist geen structuur (we hebben ze juist helemaal gladgetrokken met Fix & Finish)quote:Op maandag 14 mei 2007 10:10 schreef truttebosje het volgende:
al hard gewerkt.
is het de bedoeling dat alle muren wit worden, of komt er ook nog kleur op?
is het trouwens overal structuur op de muur?
en wanneer hebben jullie gepland om klaar te zijn?
40 cm?quote:Op maandag 14 mei 2007 09:32 schreef Leipo666 het volgende:
en ook de afvoer voor de droger is gemaakt (40cm dikke muur met dubbele bewapeningsnetten erin verwerkt)
[afbeelding]
nee maar omdat het een hoekhuis is heeft het natuurlijk wel een behoorlijke zijmuurquote:
Oh, het is de buitenmuur, ik dacht een massieve wand van 40 cmquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:35 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
nee maar omdat het een hoekhuis is heeft het natuurlijk wel een behoorlijke zijmuur
En alleen het wegschuren van de bestaande oxidatie en de leiding voorzien van een nieuw stukje mantelbuis is niet afdoende?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef Marsepein het volgende:
Het probleem met oxidatie is dat het niet stopt. Je kunt het beter vervangen en opnieuw mantelbuis aanbrengen die wel goed aansluit.
ja daar wilden we voor gaan ware het niet dat de ketel maar 11 liter water van 40 graden celcius per minuut kan leveren en de freehander bij 2 open koppen toch wel 18 liter nodig heeftquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:00 schreef Marsepein het volgende:
En de douchecabine is groter dan ik op de foto zou verwachten. Niet zo heel gek dus die vloerverwarming. Komen er ook 2 douchekoppen in? Ik zie dat je voor de freehand van Grohe gaat.
Dat durf ik je niet te zeggen, misschien dat iemand anders dat weet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
En alleen het wegschuren van de bestaande oxidatie en de leiding voorzien van een nieuw stukje mantelbuis is niet afdoende?
[..]
Mmmm, dat is een stapje terug. Je zou klipper kunnen vragen of het een probleem geeft toch die freehand te gebruiken, en zo ja, wat dan het probleem kan zijn?quote:ja daar wilden we voor gaan ware het niet dat de ketel maar 11 liter water van 40 graden celcius per minuut kan leveren en de freehander bij 2 open koppen toch wel 18 liter nodig heeft
het wordt dus waarschijnlijk de Grohe Rainshower Handdouche Classic 130 mm
[afbeelding]
Welke is dat als ik vragen magquote:Op woensdag 16 mei 2007 07:18 schreef Leipo666 het volgende:
Ik heb de GiBo blokken bij een Bouwcenter gehaald: die verkopen ook aan particulieren
Bouwcenter Vos in Huizenquote:Op vrijdag 22 juni 2007 09:20 schreef Kwelit het volgende:
[..]
Welke is dat als ik vragen mag?
En wanneer zullen we de keuken kunnen aanschouwen![]()
Dit is dus echt geen reclame voor het beroepquote:Rapport is vandaag verstuurd! in de mail stond het volgende:
Geachte heer ...,
De gehaalde waarden voor de woning gelegen aan ... te ... zijn:
Vrije verkoopwaarde: 192500
Executiewaarde: 173250
de vrije verkoopwaarde is dus exact hetgeen we ervoor betaald hebben![]()
En dat heeft met dit topic te maken omdat?quote:Op zondag 24 juni 2007 23:17 schreef MisterEuro het volgende:
Defected, kleine opmerking. Mag ik je er op attent maken dat dit Logo van de Stad Antwerpen (Zonnige A), niet zomaar als avatar mag gebruikt worden. Het Logo is beschermd en zonder toelating strafbaar dus.
Groetjes, iemand die het kan weten.
inderdaad: doe dat maar via PM of mailquote:Op zondag 24 juni 2007 23:42 schreef existenz het volgende:
[..]
En dat heeft met dit topic te maken omdat?
nou het is toch mooi die Grohe Freehander gewordenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef Leipo666 het volgende:
ja daar wilden we voor gaan ware het niet dat de ketel maar 11 liter water van 40 graden celcius per minuut kan leveren en de freehander bij 2 open koppen toch wel 18 liter nodig heeft
het wordt dus waarschijnlijk de Grohe Rainshower Handdouche Classic 130 mm
[afbeelding]
het is wel Cando, maar dan de kastanje: dat legt dus echt zwaar rukquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef Adelante het volgende:
Is die vloer van Cando, dat notenkleur laminaat? Zo jah, legt het makkelijk?
De monteur heeft toen niet de toevoer verhoogt, een drastische onderhoudsbeurt was echter wel nodig aan de ketel (compleet verkalkt van binnen en het voorraadvat lekte ook nog eens). Hier is hij wel enkele uren mee bezig geweest (maar de kosten vielen mij erg meequote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:02 schreef DarkChylde het volgende:
zwaar balen.. heb je nog dingen kunnen verhalen op je inboedel verzekering?
kwam dit trouwens doordat die monteur de tapwater doorvoer had verhoogd?
(toevoer hoger dan afvoer capaciteit)
Ja, achteraf gezien zijn we er heel goed mee weggekomen, maar op het moment zelf heb je echt het idee dat je een nachtmerrie hebt. Dat gevoel wil ik echt nooit meer hebben.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:59 schreef Koningin het volgende:
Poeh, dat valt dus eigenlijk nog redelijk mee, das wel fijn.
Gelukkig ligt het dus niet aan de badkamerafvoer.
Dit heb ik bij mijn vorige (huur)woning ook gehad.. alleen was door de druk bij mij niet het water uit de wc of wastafel omhoog gekomen, maar een buis in de kruipruimte losgeschoten. Daarna zocht het rioolwater dus af en toe 'een andere route' als het niet langs de verstopping in de hoofdbuis voor mijn woning kon.... Dan liep dus alles mijn kruipruimte in....quote:Op dinsdag 8 januari 2008 09:40 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
*
er bleek een verstopping in onze hoofdbuis te zitten vlak bij de plek waar het riool ons huis verlaat. Als je de WC doortrok liep de hoofdbuis vol en liep dan erg langzaam leeg alleen merkte we dit niet omdat we met z'n 2en natuurlijk niet zo heel vaak gebruik maken van het toilet. Zouden we meerdere keren het toilet doorspoelen dan zou de pot wel vollopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |