En ik heb maandag en dinsdag ook nog de hele dag vrijquote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:21 schreef Turbo_Diesel het volgende:
jaah duurt allemaal veels te lang
Schakelen valt idd erg mee, na een paar lessen gaat het gewoon automatisch en pak je vanzelf de juiste versnellingquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef Crazykill het volgende:
Vandaag gelest (2e les). Mocht schakelen en weer ff op snelweg
Damn wat had ik dat schakelen overschat, na een paar keer schakelen kon ik het gewoon gelijk goed (zonder te kijken).
Alleen moet ik een beetje letten op de snelheid, ik ga steeds te hard
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Maravilla het volgende:
Ik weet een datum, maar dat ga ik lekker niemand aan z'n neus hangen.
Is althans het voornemen.![]()
M'n vader weet het, de rest ziet me wel een keer verschijnen met de auto tegen de tijd dat ik m'n rijbewijs heb. Niet iedereen hoeft het van mij te weten, hoe minder hoe beter.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:45 schreef paulus1709 het volgende:
wrm nie
dacht ik ook altijd, van het schakelen. snap nu nog steeds niet waarom ik dat dachtquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef Crazykill het volgende:
Damn wat had ik dat schakelen overschat, na een paar keer schakelen kon ik het gewoon gelijk goed (zonder te kijken).
Maaarquote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:16 schreef Crazykill het volgende:
Is bij mij nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:02 schreef Zosk het volgende:
vaak is dat gewoon om te kijken hoe degene daarop reageert
en je hoeveelste les is dat?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
Is bij mij nog nooit gebeurd
Ik ga pas de aankomende les de snelweg op
Les 20 en 21 van 3 kwartier geloof ik.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
en je hoeveelste les is dat?
ik deed wel snelcursus, maar ik was ook laat met snelweg![]()
En vooruit binnen buiten dode hoek als je wilt in/uit voegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef Maravilla het volgende:
Snelweg is niks lastigs aan, eigenlijk makkelijker dan de binnenstad.Gewoon goed meerijden met het verkeer en binnen de lijntjes blijven.
hmm, ik na 12 uur ofzo (les 4)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Les 20 en 21 van 3 kwartier geloof ik.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vooruit binnen buiten dode hoek richting aangeven als je wilt in/uit voegen.
Ach, ik had 2 lessen die opeens ff achteruit gingen, dat betekend dat ik opeeeeens het optrekken weer kwijt was.quote:
haha, bij mij is er zo vaak van alles fout gegaan of vergetenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik had 2 lessen die opeens ff achteruit gingen, dat betekend dat ik opeeeeens het optrekken weer kwijt was.
Mja, agh. Dat is nou echt een probleem ofwel? Als je maar gewoon hard genoeg rijdt kan je vaak prima invoegen.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
En vooruit binnen buiten dode hoek als je wilt in/uit voegen.
Was bij mij ook. Dat terwijl ze bij het station de auto niet meer goed aan de praat kreeg, opeens midden op de weg stond en toen de instructeur zei "Niet schrikken ik doe de pedalen" liet ze ook opeens het stuur losquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:07 schreef OG-Loco het volgende:
Wagenbeheersing is goed volgens meneer instructeur, nu moet het kijken erin geramd worden.
Werd ik thuisgebracht door een meisje, was zij aan het praten met de instructeur. Hadden ze het erover dat zij een tussentijdse toets gaat doen binnen een week oid.
Ik dacht wtf, met dát rijgedrag? Zonde van je geld! Leek echt nergens op.
Hmmm, bij ons op de ringweg is dat opzich wel een dingetjequote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:08 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Mja, agh. Dat is nou echt een probleem ofwel? Als je maar gewoon hard genoeg rijdt kan je vaak prima invoegen.
Ach, dat is mijn hele leven al zoquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
haha, bij mij is er zo vaak van alles fout gegaan of vergeten![]()
Haiquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:48 schreef Turbo_Diesel het volgende:
halloows
Het was meer om de drukte te vermijden (van centrum naar zuid via de normale wegen was niet te doen. Maastunnel was (deels) dicht dus was een complete chaos daar). En tis gewoon tof om een beetje te gassenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maaar! Snelweg? WTF? Wat leer je daar van?
Of je moet al geleerd hebben te kijken
Ja, vorige les ging zij alleen schakelen en mocht ik koppeling indrukken ed. Maar dat was een proefles, weet niet of dat uitmaakt? (vandaag dus officieel 1e + 2e les, blokuur)quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef Maravilla het volgende:
Maarrrr, als je in je eerste les niet mag schakelen, zit je instructeur dan constant te schakelen? Bij mij was het schakelen het eerste wat hij uitlegde, samen met het gassen en remmen.
Bij mijn eerste les, begon hij met aanwijzen welk pedaal wat is, en welk knopje wat en weetikveel. Ik vertelde hem dat ik bij een autobedrijf werkte + nog een stukje van mijn achtergrond.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef Maravilla het volgende:
Maarrrr, als je in je eerste les niet mag schakelen, zit je instructeur dan constant te schakelen? Bij mij was het schakelen het eerste wat hij uitlegde, samen met het gassen en remmen.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 21:46 schreef Realust het volgende:
vandaag eerste les gehad![]()
instructeur heeft me het binnen buiten schouder geleerd, maar dat lijkt soms zo zinloos om te doen?
het zal wel veilig zijn, was in elk geval dikke pret om zelf te rijdenvolgende week 2/25! instructeur vind dat binnen 25 geen probleem moet zijn duss we gaan ervoor
Ik begon te seinenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:02 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Het was meer om de drukte te vermijden (van centrum naar zuid via de normale wegen was niet te doen. Maastunnel was (deels) dicht dus was een complete chaos daar). En tis gewoon tof om een beetje te gassen. Ik mocht daar ook nog schakelen, was wel eng ff
![]()
Was ook lachen vandaag op de routondes, met dat richting aangeven ed. zat ik toch ff te vechten met die stuur en die "stokje" (:') ) om richting aan te geven.![]()
Het valt me op dat er zoveel verschillende volgordes worden gedaan... Een vriend van me ging gelijk de snelweg op.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:46 schreef Sylvana het volgende:
Renesite, wat heeft het voor zin om jezelf ZO met anderen te vergelijken?
Iedereen leert in zijn eigen tempo autorijden, bij sommigen gaat het snel, en bij anderen duurt het wat langer ( zoals bij mij) Maak je es minder druk joh, jij haalt hem ook wel hoorEn dan zal niemand het meer schelen hoe lang je erover gedaan hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |