quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:28 schreef t_igger het volgende:
Maar wel een heel lief buikje!
Oef dat is een mooie foto van zo te zien een hele mooie moederquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef t_igger het volgende:
Hier de foto van p_iglet van vandaag! Mijn Schatje!
Pcies 25 wkn
[afbeelding]
Hier ter vergelijking de foto van 19 wkn
[afbeelding]
Dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef E.T. het volgende:
Beaker wat bescheiden![]()
Als ik al die mooie buiken weer zie, mis ik de mijne toch best wel hoor..
Beetje late reactie!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef sanni het volgende:
[..]
Oef dat is een mooie foto van zo te zien een hele mooie moeder![]()
zorg dat je geen broek aan heb die strepen achterlaat op je buik. Ik weet niet of jij iets speciaals hebt voor de kinderen dat je graag op de foto zou hebben met de buik, da kan je dat mee nemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga zaterdag naar een prof. fotograaf om "de buik" op een mooie manier te vereeuwigen. Iemand tips of zo qua kleding e.d om mee te nemen ? Of iets anders nuttigs ?
Zelf nooit zwanger geweest, laat staan foto's ervan laten makenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga zaterdag naar een prof. fotograaf om "de buik" op een mooie manier te vereeuwigen. Iemand tips of zo qua kleding e.d om mee te nemen ? Of iets anders nuttigs ?
Wellicht komen mijn tips te laat, maar eigenlijk is het het beste om geen ondergoed aan te doen (ik had het geluk dat de fotografe hier kwam, dus ik hoefde me niet echt aan te kleden), dan heb je geen striemen op je vel zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:47 schreef PM-girl het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Alvast een voorproefje......![]()
[afbeelding]
zitten ze hier precies met zijn 2tjes boven in? Zijn leuke foto's!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
LIEFFFFquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
Wow!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
Dat is mijn trouwjurkquote:Op vrijdag 30 maart 2007 07:30 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Mooi Beaker....echt een mooie buik!
Die jurk op de achtergrond...zelf gemaakt ? Hoe dan ook, die vind ik ook mooi !
Oh, wat schattigquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
Geniet nog maar ff van het moeder zijn zonder kinderen die buitenbuiks al allerlei dingen willenquote:Op zondag 1 april 2007 11:56 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Bedankt, Vivi...dat had ik me nog niet gerealiseerd, haahaha. Het is maar goed dat ik niet weet wat me te wachten staat....![]()
Allebeiquote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef desiredbard het volgende:
Ben ik nou maf of zie ik over die zogenaamde 32 topics 64x dezelfde buik voorbijkomen
quote:Op woensdag 25 april 2007 20:13 schreef piglet het volgende:
Mooie buik Karin
En dat shirtje heb ik toevallig vandaag ook gepast
hihi dat dacht ikke ook..quote:
Biekquote:Op donderdag 26 april 2007 19:12 schreef Beaker het volgende:Piglet wat leuk
van harte!!
33 weken en 1 dag
[afbeelding]
Dat laatste lukte hier dus niet (is ook wel gezellig eigenlijk) en het liefst lag hij echt in mijn buik zo ongeveer. Hij wist ook haast niet beter of ik was zwanger, toen hij hier kwam als kleine babypup was ik officieel in mijn 1e week.quote:Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef marit1978 het volgende:
nee..helaas!
beest is nu net 1jaar geworden en heeft nog niet genoeg rust in zijn kont om te blijven liggen.
plus; hij mag niet op de bank
dat lukt gelukkig goed !
@ Lishe; Mooi buikie hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef Lishe het volgende:
[afbeelding]
Daar istie dan.Groter dan bij Luuke met 22 wkn maar nog niet echt enorm. Maar hij groeit als kool!
Met mijn rug gaat het prima. Heb ook geen last van bekken, goddank. Heb altijd veel gesport, dus wellicht heeft dat geholpen. Maar, ik lig nu ook zeker zo'n 18 uur per dag in bed, dus dan hoef ik niets mee te sjouwen, alleen om te draaienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Beaker het volgende:
KP! wat mooi! Hoe gaat het met je rug? Het ziet er "zwaar" uit!!
En dat is overigens geen eenvoudige klus met zo'n buik.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Met mijn rug gaat het prima. Heb ook geen last van bekken, goddank. Heb altijd veel gesport, dus wellicht heeft dat geholpen. Maar, ik lig nu ook zeker zo'n 18 uur per dag in bed, dus dan hoef ik niets mee te sjouwen, alleen om te draaien![]()
Kan me voorstellen dat dat niet echt echt prettig isquote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Met mijn rug gaat het prima. Heb ook geen last van bekken, goddank. Heb altijd veel gesport, dus wellicht heeft dat geholpen. Maar, ik lig nu ook zeker zo'n 18 uur per dag in bed, dus dan hoef ik niets mee te sjouwen, alleen om te draaien![]()
Nee, dat niet. Ben er zelf gewoon klaar mee. Dus hoop dat er geen foto's gemaakt hoeven te worden van week 35. Maar dat ik kan pimpen met baby foto's !!!!!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef Stiekemurd het volgende:
KP wat een geweldig grote buikHoezo waarschijnlijk laatste week? Gaan ze de meiden halen?
Ah okquote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ben er zelf gewoon klaar mee. Dus hoop dat er geen foto's gemaakt hoeven te worden van week 35. Maar dat ik kan pimpen met baby foto's !!!!!!!!!![]()
ieuwwwwww ik Zie haarquote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Lief zo'n beginnend babyhuisje!!
Ik zeg dan "wat is dat?", hij zegt dan "bla bla bla" (lees: een of ander pc/xbox spel)quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef Faja-Lobi het volgende:
mannen zien dat soort dingen beter dan wij, ik zie alleen maar schiet grage echtgenoot
Ik vond het wel hip, zo'n 2delige buikquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:52 schreef jellyrose het volgende:
Cool! Nijna heeft ook nog een 2delige buik!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:04 schreef Vicky het volgende:
Beaker, wat een PRACHTIGE buik zeg!! Je zou echt niet zeggen dat je daar al 36 weken zwanger bent!!
Daar verbaas ik me ook al maanden over, dat evenver zwanger zoveeeeeeel verschil kan betekenen in buik.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:01 schreef jellyrose het volgende:
Wat een mooie buiken weer
(En dat verschil in grootte tussen Karin en P_iglet!!)
Lekker op lopen hoor, dan blijft Peet maar een stukkie achter je lopenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef Karin het volgende:
Het zijn inderdaad roze Crocs die jullie zien, wat scherp opgemerkt! Mag er van Peet absoluut niet mee over straat maar ze lopen zo lekker dat ik het soms "vergeet" dat ik ze aan heb. Met dit weer en dikke enkels zijn het echt ideale dingen.
Bedankt Maneki![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |