Biekquote:Op donderdag 26 april 2007 19:12 schreef Beaker het volgende:Piglet wat leuk
van harte!!
33 weken en 1 dag
[afbeelding]
Dat laatste lukte hier dus niet (is ook wel gezellig eigenlijk) en het liefst lag hij echt in mijn buik zo ongeveer. Hij wist ook haast niet beter of ik was zwanger, toen hij hier kwam als kleine babypup was ik officieel in mijn 1e week.quote:Op zondag 29 april 2007 12:28 schreef marit1978 het volgende:
nee..helaas!
beest is nu net 1jaar geworden en heeft nog niet genoeg rust in zijn kont om te blijven liggen.
plus; hij mag niet op de bank
dat lukt gelukkig goed !
@ Lishe; Mooi buikie hoor!quote:Op zondag 6 mei 2007 20:38 schreef Lishe het volgende:
[afbeelding]
Daar istie dan.Groter dan bij Luuke met 22 wkn maar nog niet echt enorm. Maar hij groeit als kool!
Met mijn rug gaat het prima. Heb ook geen last van bekken, goddank. Heb altijd veel gesport, dus wellicht heeft dat geholpen. Maar, ik lig nu ook zeker zo'n 18 uur per dag in bed, dus dan hoef ik niets mee te sjouwen, alleen om te draaienquote:Op zondag 6 mei 2007 20:17 schreef Beaker het volgende:
KP! wat mooi! Hoe gaat het met je rug? Het ziet er "zwaar" uit!!
En dat is overigens geen eenvoudige klus met zo'n buik.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Met mijn rug gaat het prima. Heb ook geen last van bekken, goddank. Heb altijd veel gesport, dus wellicht heeft dat geholpen. Maar, ik lig nu ook zeker zo'n 18 uur per dag in bed, dus dan hoef ik niets mee te sjouwen, alleen om te draaien![]()
Kan me voorstellen dat dat niet echt echt prettig isquote:Op zondag 6 mei 2007 23:54 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Met mijn rug gaat het prima. Heb ook geen last van bekken, goddank. Heb altijd veel gesport, dus wellicht heeft dat geholpen. Maar, ik lig nu ook zeker zo'n 18 uur per dag in bed, dus dan hoef ik niets mee te sjouwen, alleen om te draaien![]()
Nee, dat niet. Ben er zelf gewoon klaar mee. Dus hoop dat er geen foto's gemaakt hoeven te worden van week 35. Maar dat ik kan pimpen met baby foto's !!!!!!!!!quote:Op maandag 7 mei 2007 15:45 schreef Stiekemurd het volgende:
KP wat een geweldig grote buikHoezo waarschijnlijk laatste week? Gaan ze de meiden halen?
Ah okquote:Op maandag 7 mei 2007 16:55 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ben er zelf gewoon klaar mee. Dus hoop dat er geen foto's gemaakt hoeven te worden van week 35. Maar dat ik kan pimpen met baby foto's !!!!!!!!!![]()
ieuwwwwww ik Zie haarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |