quote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:28 schreef t_igger het volgende:
Maar wel een heel lief buikje!
Oef dat is een mooie foto van zo te zien een hele mooie moederquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:49 schreef t_igger het volgende:
Hier de foto van p_iglet van vandaag! Mijn Schatje!
Pcies 25 wkn
[afbeelding]
Hier ter vergelijking de foto van 19 wkn
[afbeelding]
Dank jequote:Op dinsdag 20 maart 2007 20:27 schreef E.T. het volgende:
Beaker wat bescheiden![]()
Als ik al die mooie buiken weer zie, mis ik de mijne toch best wel hoor..
Beetje late reactie!quote:Op maandag 19 maart 2007 13:34 schreef sanni het volgende:
[..]
Oef dat is een mooie foto van zo te zien een hele mooie moeder![]()
zorg dat je geen broek aan heb die strepen achterlaat op je buik. Ik weet niet of jij iets speciaals hebt voor de kinderen dat je graag op de foto zou hebben met de buik, da kan je dat mee nemen.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga zaterdag naar een prof. fotograaf om "de buik" op een mooie manier te vereeuwigen. Iemand tips of zo qua kleding e.d om mee te nemen ? Of iets anders nuttigs ?
Zelf nooit zwanger geweest, laat staan foto's ervan laten makenquote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ga zaterdag naar een prof. fotograaf om "de buik" op een mooie manier te vereeuwigen. Iemand tips of zo qua kleding e.d om mee te nemen ? Of iets anders nuttigs ?
Wellicht komen mijn tips te laat, maar eigenlijk is het het beste om geen ondergoed aan te doen (ik had het geluk dat de fotografe hier kwam, dus ik hoefde me niet echt aan te kleden), dan heb je geen striemen op je vel zitten.quote:Op donderdag 22 maart 2007 12:42 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 13:47 schreef PM-girl het volgende:
Ben benieuwd naar het resultaat!
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Alvast een voorproefje......![]()
[afbeelding]
zitten ze hier precies met zijn 2tjes boven in? Zijn leuke foto's!!quote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
LIEFFFFquote:Op dinsdag 27 maart 2007 16:57 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |