quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:30 schreef beefcake het volgende:
Ik ook maar weer eens, hier ben ik 35 weken en 5 dagen. Hij hangt al wat lager
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Andrea001 het volgende:
Hier een foto van vandaag, 39 wkn prcies
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
37 weken (vandaag)
Don't mind the charmante oma-"pwnd"erbroek
Ja he, ikzelf ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef PM-girl het volgende:
Beefcake, als je zou zeggen 40 weken geloofde ik het ook!
Had ik ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef Vivi het volgende:
En toch he..ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet mooi, zo'n zwangere buik..ik bedoel, wel mooi; het idee van een kindje erin, maar puur in esthetische zin...nah....
![]()
Bij mezelf dus ook niet he..niet dat iemand zich beledigd voelt, da's niet de bedoeling!
Ja, die hebben nog wel wat iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Had ik ook!
Ik vond mijn buik op het laatst echt buiten proportie.
Buikjes van 20-30 weken daarentegen...!![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
Uhuh...mijn vriend raadde me laatst al aan om maar niet langs het strand/de vloedlijn te gaan wandelen...de schat![]()
En toen mompelde hij nog iets over strandballen en probleemjeugd enzo..![]()
Maar we zijn bijna weer heeeeel slank en mooi! En dan zonder het haaruitval he...dat krijgen wij niet!
Tuurlijk niet grrr, ik dacht daar ook mooi onder uit te komen, krijg ik het toch pas na 4 maandenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
Maar we zijn bijna weer heeeeel slank en mooi! En dan zonder het haaruitval he...dat krijgen wij niet!
Ja, met houtlijmquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:38 schreef nikky het volgende:
[..]!
Ik ben benieuwd hoeveel haar ik overhou. Ik heb enorm lang haar dus het zal werkelijk enorm veel lijken wat ik zou gaan verliezen
.
We lijmen gewoon alles vast Vivi.
Ik wil jullie niet bang maken, maar hier nog zo'n 'geval'..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef sjak het volgende:
grrr, ik dacht daar ook mooi onder uit te komen, krijg ik het toch pas na 4 maanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |