quote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:30 schreef beefcake het volgende:
Ik ook maar weer eens, hier ben ik 35 weken en 5 dagen. Hij hangt al wat lager
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef Andrea001 het volgende:
Hier een foto van vandaag, 39 wkn prcies
quote:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
37 weken (vandaag)
Don't mind the charmante oma-"pwnd"erbroek
Ja he, ikzelf ookquote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:16 schreef PM-girl het volgende:
Beefcake, als je zou zeggen 40 weken geloofde ik het ook!
Had ik ook!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:23 schreef Vivi het volgende:
En toch he..ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet mooi, zo'n zwangere buik..ik bedoel, wel mooi; het idee van een kindje erin, maar puur in esthetische zin...nah....
![]()
Bij mezelf dus ook niet he..niet dat iemand zich beledigd voelt, da's niet de bedoeling!
Ja, die hebben nog wel wat iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Had ik ook!
Ik vond mijn buik op het laatst echt buiten proportie.
Buikjes van 20-30 weken daarentegen...!![]()
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
Uhuh...mijn vriend raadde me laatst al aan om maar niet langs het strand/de vloedlijn te gaan wandelen...de schat![]()
En toen mompelde hij nog iets over strandballen en probleemjeugd enzo..![]()
Maar we zijn bijna weer heeeeel slank en mooi! En dan zonder het haaruitval he...dat krijgen wij niet!
Tuurlijk niet grrr, ik dacht daar ook mooi onder uit te komen, krijg ik het toch pas na 4 maandenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:35 schreef Vivi het volgende:
Maar we zijn bijna weer heeeeel slank en mooi! En dan zonder het haaruitval he...dat krijgen wij niet!
Ja, met houtlijmquote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:38 schreef nikky het volgende:
[..]!
Ik ben benieuwd hoeveel haar ik overhou. Ik heb enorm lang haar dus het zal werkelijk enorm veel lijken wat ik zou gaan verliezen
.
We lijmen gewoon alles vast Vivi.
Ik wil jullie niet bang maken, maar hier nog zo'n 'geval'..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 21:40 schreef sjak het volgende:
grrr, ik dacht daar ook mooi onder uit te komen, krijg ik het toch pas na 4 maanden
Nouhou...mijn teerbeminde is toevallig zelf fotograaf en ik wacht nog steeds op de serie die hij zou maken.....er komt steeds wat tussenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:15 schreef lcicle het volgende:
[..]
Ik wil jullie niet bang maken, maar hier nog zo'n 'geval'..HAD haar op kontlengte, totdat er noodgedwongen de schaar in moest
Vivi, ik vind je buik prachtig! Ik vind jou ook wel een type wat een profi serie van d'r buik heeft laten maken.. Am I wrong??![]()
Beefcake: PRACHTIG bescheiden bolletje
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Toen we elkaar net kenden had ie trouwens als de wiedeweerga de lingeriesessie geregeld...raar..![]()
Over het haar: Van mij mag het wel ietsjes uitvallen...ik vind het momenteel iets té dik
Ik nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef Vicky het volgende:
Wow Fendy, dat is een bolle buik!! Hij is wel mooi!!
Heb je "last" van je buik??
Welja, laatste loodjes enzoquote:Op zondag 14 januari 2007 16:46 schreef Vicky het volgende:
whaha... Oops dus
Maar kan me voorstellen dat ze niet lekker meer kan liggen... nog eventje
sja, met zo'n buik kleed nix slank afquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef Vivi het volgende:
Beetje bibberhandjes blijkbaarEnne..wie zei er ook al weer dat zwart slank afkleedt?
[afbeelding]
37, 4 weken.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:19 schreef Slaapmeisje het volgende:
Het is geen meisjesbuik hoor dutchBompie wordt is een jochie
Kan je nagaan hoe het er met een andere kleur had uitgezien...quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:44 schreef Vivi het volgende:
Beetje bibberhandjes blijkbaarEnne..wie zei er ook al weer dat zwart slank afkleedt?
Als een genetisch gemanipuleerde reddingsboei?quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:57 schreef Smoezie het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe het er met een andere kleur had uitgezien...
quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:13 schreef Vivi het volgende:
Als een genetisch gemanipuleerde reddingsboei?
van de wal in de sloot?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:05 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[afbeelding]
19 weken alweer!....de flensjesbuik!
Belana, dank voor het helpen
Belana, ik dacht dat ik iets gemist hadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:39 schreef Belana het volgende:
iig vast kapitein pannekoek haar buik(tot ie ergens anders kan staan
)
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef Beaker het volgende:
[..]
Belana, ik dacht dat ik iets gemist had![]()
........
Ik zag jou naam en die buikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:17 schreef Belana het volgende:
[..]niet zo gek doen hoor, voor mij niet meer
Ik ook!!quote:Op maandag 22 januari 2007 08:30 schreef Stiekemurd het volgende:
Mooie buik K_P!!! Ben benieuwd hoe groot ie wordt
Kijk even in het modtopic, daar heb ik een tip voor je neergezet hoe je foto's op een makkelijke manier kan verkleinenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:52 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik ook![]()
Moet ik me toch echt ff gaan verdiepen in het foto's plaatsen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |