quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23
schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, spannend he - of de coalitie een meerderheid haalt![]()
Weer zo'n milieuvervuilder meer op de wegquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef pascalheister het volgende:
morgenmiddag waarschijnlijk ff kijken voor een (mogelijke) auto
de ene DVD na de andere en nu een auto. Wat voor een baan heb jequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef pascalheister het volgende:
morgenmiddag waarschijnlijk ff kijken voor een (mogelijke) auto
deze maand nog niks gekocht hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
de ene DVD na de andere en nu een auto. Wat voor een baan heb je.
Omdat je zei veilig thuis te zijn. Moet toch iets gebeurd zijn waarom je dat zegt, niet?quote:
GroenLinksquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weer zo'n milieuvervuilder meer op de weg![]()
Hij woont nog thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
de ene DVD na de andere en nu een auto. Wat voor een baan heb je.
Ga eens naar de vorige Hools en dan weet je op welke partij ik heb gestemd.quote:
Nu Daarstraks! SP!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga eens naar de vorige Hools en dan weet je op welke partij ik heb gestemd.
Eén pot natquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga eens naar de vorige Hools en dan weet je op welke partij ik heb gestemd.
Welke avatar? Het zijn er iets van vijf in éénquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen sippe versie van je avatar Ray?
Die Barca stripkerels bedoel ik uiteraard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke avatar? Het zijn er iets van vijf in één.
Je bedoelt Zidane?
Zal ongetwijfeld wel een filmpje zijn met sippe stripkerelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Barca stripkerels bedoel ik uiteraard.
Die zal nog wel niet spelen. Hopelijk mag hij wel dit seizoen nog debuteren in de hoofdmacht.quote:
Niet te lang blijven zittenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef rubbereend het volgende:
nu moet ik ook al poepen van de spanning
nou ik ben er vandoor
Ik zeg die zin altijd als ik thuis kom van werkquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat je zei veilig thuis te zijn. Moet toch iets gebeurd zijn waarom je dat zegt, niet?
normale agent? bestaat die?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
En normale agent zegt, ik heb weer zoveel verdiend voor de schatkist![]()
Ik ook. Hoeveel zou de SP gewonnen hebben?quote:
nee niet echtquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
ben jij ze wel eens tegen gekomen dan?
Wacht maar als je op de meet komt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit met agenten te maken gehad![]()
Ik wel, om aangifte te doen. Ik heb ooit uit het niets een klap om mijn gezicht gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit met agenten te maken gehad![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef pascalheister het volgende:
ff een flesje Grolsch pakken, ja die in de nieuwe fles voreg
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje beet. Wat liggen ze heerlijk in de hand
Verkiezingen zijn dan ook zo spannend.quote:
Ja, fantastischquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb er nu eentje beet. Wat liggen ze heerlijk in de hand
voor de paar kansjes van Arsenal?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. mijn hart zeg.... mijn hoofd is echt knal rood.. hartslag van 180.... leuk zo'n avondje voetbal
Ik heb er buikpijn van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef appelsientje het volgende:
Tering.. mijn hart zeg.... mijn hoofd is echt knal rood.. hartslag van 180.... leuk zo'n avondje voetbal
Ja idd...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb er buikpijn van.
Wordt een zware en lange tweede helft......
meestal 45 minuten toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik heb er buikpijn van.
Wordt een zware en lange tweede helft......
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef tong80 het volgende:
Zo net het Fok-interview ingevuld als het goed is komt het morgen op de FP.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goh die opmerking had ik nou toch al verwacht, maar niet van jou
De verlenging hoort toch niet bij de tweede helft, slimpiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij vergeet de blessuretijd en misschien de verlenging wel.
Nu herlemaal niet meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De verlenging hoort toch niet bij de tweede helft, slimpie![]()
Absoluut the man of the match.quote:
Haha jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:40 schreef Eilanden het volgende:
Die commentator mag voortaan trouwens wel mijn totoformulier invullen met zijn het zou mooi zijn als Alex nu zijn fout goed zou maken
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef lookinforyou het volgende:
Geweldig dit!!!!
Justin heeft het laatste kwatier met me mee gekeken. Hij vond het zo mooi![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef lookinforyou het volgende:
Geweldig dit!!!!
Justin heeft het laatste kwatier met me mee gekeken. Hij vond het zo mooi![]()
Dank jequote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV'ers gefeliciteerd!
Er komt weer een mooie thuiswedstrijd aan, sowieso.
ik vind het de mooirste speler van PSV, prachtig hoe hij speelt. En dan nu deze pot, goed spelen, ongelukkig in eigen doel, maar wel de gelijkmaker maken, dan ben je een echte leiderquote:
Ja, hij had naar gedroomd en huilde, toen zei ik dat ie voetbal met me mocht kijken. Kwam hij lachend met det raantjes nog op zijn wangen naast me zittenquote:
*snik* wat kan je dat toch mooi zeggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik vind het de mooirste speler van PSV, prachtig hoe hij speelt. En dan nu deze pot, goed spelen, ongelukkig in eigen doel, maar wel de gelijkmaker maken, dan ben je een echte leider
justinquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, hij had naar gedroomd en huilde, toen zei ik dat ie voetbal met me mocht kijken. Kwam hij lachend met det raantjes nog op zijn wangen naast me zitten![]()
Ik ben zooooooooo blij
Hij voelde dat PSV achterstondquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:49 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja, hij had naar gedroomd en huilde, toen zei ik dat ie voetbal met me mocht kijken. Kwam hij lachend met det raantjes nog op zijn wangen naast me zitten![]()
Ik ben zooooooooo blij
quote:
thuiswerkdag morgen, ik blijf nog evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]zekers
Ik ga iedereen een fijne avond wensen!! morgen weer vroeg op!
Dat denk ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Welterusten Sien, ik denk niet dat je snel slaapt.
Helaas wederom vroeg opstaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
thuiswerkdag morgen, ik blijf nog even
ach, ik moet ook vroeg opstaan hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:53 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Helaas wederom vroeg opstaan
NU ben ik echt weg
Ja beter! Ik ga morgen en overmorgen een halve dag werken!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heeee Clau, hoe gaat het eigenlijk met je keelontsteking ed ?
Fijn voor je!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja beter! Ik ga morgen en overmorgen een halve dag werken!
Kan gebeuren zoiets.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef Beschouw het volgende:
Sla ik ff mooi een modderfiguur in felitopic van rubber.
Ja, maar 't blijft klotequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, gelukkig heb je toch een andere reputatie opgebouwd. Dit doet er niets aan af.
8.2quote:
Tom Egberts moet voetbaldocu's maken en op tv verder zijn bek houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we zo een grote samenvatting van Bayern - Real zeiden ze. Eén minuut later vraagt Tom Egberts aan Ronald Koeman of ie graag tegen Bayern wilt spelen in de volgende ronde. Benieuwd wie er wint Bayern of Real ?
Ik denk dat Johann Vogel hem een bloemetje gaat sturen nu.quote:
een record, de volgende biertjes kunnen wel op kosten van Rayquote:
Bayern!quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef tong80 het volgende:
Krijgen we zo een grote samenvatting van Bayern - Real zeiden ze. Eén minuut later vraagt Tom Egberts aan Ronald Koeman of ie graag tegen Bayern wilt spelen in de volgende ronde. Benieuwd wie er wint Bayern of Real ?
3,5 week. Ik ben me toch een partij afgevallenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:59 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Fijn voor je!!
Heeft ook allemaal veel te lang geduurd.
Ik ben sinds de galsteenaanval van afgelopen vrijdagnacht 3.5 kg afgevallen .. dat voel je ook wel ... maar vanwege mijn galblaas zit ik voorlopig niet aan die vette troepquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
3,5 week. Ik ben me toch een partij afgevallenIk mag een week lang patatten en frikandellen eten, dan valt het nog niet op denk ik
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
Overkwam mij vroeger ook, toen ik nog heel jong was.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Tast toe. Heb wat goed te maken.![]()
En zo dik was je toch al niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:10 schreef clauwheee het volgende:
3,5 week. Ik ben me toch een partij afgevallenIk mag een week lang patatten en frikandellen eten, dan valt het nog niet op denk ik
das beter dan bavariaquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ook niet slecht inderdaad.quote:
dit is lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Ik snap hem nu pasquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Overkwam mij vroeger ook, toen ik nog heel jong was.
Sparta? Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef golfer het volgende:
SP wint toch minder dan ik verwacht had.
quote:
Okee, dan krijg je dit vieze bier maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Iets anders dan bavariaen ook geen dommelsch
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bier voor iedereen
ieuwquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dan krijg je dit vieze bier maar
[afbeelding]
Kom je klaar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bier voor iedereen
Pak er dan maar een uit de krat Juup die Beschouw net neerzettequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wil gewoon ene lekker biertje
Wat voor plaatje was dat nou net van Beschouw?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pak er dan maar een uit de krat Juup die Beschouw net neerzette
had ik al gedaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pak er dan maar een uit de krat Juup die Beschouw net neerzette
Die naam he...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:41 schreef Againzender het volgende:
Bonnie Tyler net bij Never mind the Buzzcocksdie kan ook naar de AA
Een erg smerig plaatje. Goatze noemt men dat of zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Wat voor plaatje was dat nou net van Beschouw?
|Mja ff geen behoefte aan toenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:38 schreef rubbereend het volgende:MM
waarom heb je niet gereageerd op mn PM?
Eindelijk eens een effectieve schaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Die 2e goal bij Lyon - Roma.Is weer eens wat anders dan al die kopballen.
schandequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
|Mja ff geen behoefte aan toensrry
quote:
De partij waarop je gestemd hebt heeft trouwens wel flink verloren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef SCH het volgende:
Ik pak hem aan rubber.
Perfecte voetbal en goede verkiezingsuitslagen
Je spuit weer een heel eind over het bedquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef rubbereend het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
bier voor iedereen
D66 heeft er flink onder geleden. en de jonge dame waarop ik gestemd heb komt niet in de Gelderse statenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef SCH het volgende:
Ik pak hem aan rubber.
en de muur weer witquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft ie de lakens niet vol, is alleen maar beter.
Party's over?quote:
quote:It's my party and I'll cry if I want to
Cry if I want to, cry if I want to
You would cry too if it happened to you
Nobody knows where my Johnny has gone
But Judy left the same time
Why was he holding her hand
When he's supposed to be mine
It's my party and I'll cry if I want to
Then all my records keep dancing all night
But leave me alone for a while
'Til Johnny's dancing with me
I've got no reason to smile
Judy and Johnny just walked thru the door
Like a queen with her king
Oh what a birthday surprise
Judy's wearing his ring
Oh-oh-oh It's my party and I'll cry if I want to
Cry if I want to, cry if I want to.....
Is dit zo'n goede uitslag? Volgens de huidige tellingen betekent het dat de CU als enige wint van de coaltitiepartijen, en daarmee dus belangrijker wordt. Daar word ik niet blij van....quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:02 schreef SCH het volgende:
Ik pak hem aan rubber.
kut, moet ik alweer naar bed?quote:
Dat zal niet zoveel verschil maken in het kabinet verder. Ben blij dat de coalitie een meerderheid heeft - dat was de inzet. Kan de Bosbelasting gewoon doorgaanquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is dit zo'n goede uitslag? Volgens de huidige tellingen betekent het dat de CU als enige wint van de coaltitiepartijen, en daarmee dus belangrijker wordt. Daar word ik niet blij van....
de bosbelasting opzich is wel goed maar de huidige opzet is ronduit belachelijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:20 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat zal niet zoveel verschil maken in het kabinet verder. Ben blij dat de coalitie een meerderheid heeft - dat was de inzet. Kan de Bosbelasting gewoon doorgaan![]()
er zijn hulpgroepenquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:06 schreef Jasza het volgende:
Tering ik ben echt pokerverslaafd, niet normaal meer
quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:06 schreef Jasza het volgende:
Tering ik ben echt pokerverslaafd, niet normaal meer
Ik speel het zeker al 5 uur lang vandaagquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Het spel heeft me wel te pakken, maar ik poker niet elke dag ofzo.
Dan nodig ik je graag uit voor een echt spelletje bluffenquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik poker alleen voor de lol met klasgenoten, niet om geld. Helpt ook wel dat ik redelijk kan bluffen.
Ik ga zo naar m'n nest.Tot morgen.
Dat is al aardig lang ja, 3 uur is m'n limiet online.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik speel het zeker al 5 uur lang vandaag![]()
Qua etiquette hoor je in de juiste volgorde te zeggen dames en heren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En nu echt slapen. Tot morgen heren en dames.
Met zijn receptiewerkie?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar ben je klaar mee?
Wil je seizoen 1 origineel hebben?quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met zijn receptiewerkie?
* Bluezz gaat nog 1 sopranootje kijken en dan naar bed
Werk, al m'n taken zitten erop. Om 4 uur nog even een rondje door het hotel, maar voor de rest van de avond heb ik niks meerquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Waar ben je klaar mee?
We hebben seizoen 1 t/m 6 in origineel hier op de harde schijf staan.quote:
Ik denk dat ik maar op spele.nl de bubblegame ga doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha, dan is het echt de tijd doorkomen.
Ik heb vandaag een box gekocht met seizoen 1 t/m 5quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:59 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben seizoen 1 t/m 6 in origineel hier op de harde schijf staan.
Kostte ongeveer een week qua downen, maar dan heb je ook wat.
heb je ze ook op tv gezien? Wij nooit.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:01 schreef dndiek het volgende:
Ik heb vandaag een box gekocht met seizoen 1 t/m 5
Heb het eigenlijk nooit op tv gezien, maar het leek me wel een leuke serie, en ja hoor het is zoquote:Op donderdag 8 maart 2007 02:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
heb je ze ook op tv gezien? Wij nooit.
Moet zeggen dat ik wel ff door het begin heen moest bijten, was w.s. afgehaakt bij de 2e afl. op TV.
Maar nu kan je ff doorzetten en leer je ze kennen, en ik vind het steeds leuker worden
Enige club die mij nog een beetje aanspreekt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
Wat een kutclubs zeg, dan Liverpool of Valencia maar als winnaar.
Heb ik ook nog gedaan gister, best verslavend.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:00 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar op spele.nl de bubblegame ga doen.
Erg he, ik kwam laatst thuis zat m'n ma op de pc van m'n vader en m'n vader op z'n laptop ernaast dat spel te doen, en dan te kijken wie er het verst kwam.quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb ik ook nog gedaan gister, best verslavend.![]()
genoeg winst is mijn limietquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat is al aardig lang ja, 3 uur is m'n limiet online.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 03:16 schreef golfer het volgende:
Intussen Soprana-verslaafde naast mij gaat er nog eentje bekijken.
Ik wou op invoeren drukken en toen bedacht ik me dat Bluezz en mogelijk andere dames ook nog wakker waren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Qua etiquette hoor je in de juiste volgorde te zeggen dames en heren.
Ja ik zag het, klok staat hier foutquote:
Ze hebben je wakker gemaaktquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:32 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Teringlijers van een pakjes bezorgers![]()
Ja door een half uur op de bel te drukken. En het pakketje was niet eens voor onsquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja door een half uur op de bel te drukken. En het pakketje was niet eens voor ons![]()
VoreG had dat ook al.... krijg echt medelijdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:45 schreef Vom het volgende:
[..]
Ja door een half uur op de bel te drukken. En het pakketje was niet eens voor ons![]()
Van de 40 bellen die er hangen aan de deur, precies de onze gekozenquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
VoreG had dat ook al.... krijg echt medelijden
zekerquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:08 schreef Againzender het volgende:
wat een lekker weer is het!
Hij zou het wel doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:15 schreef Suijk het volgende:
Tong heeft Hools niet genoemd in zijn interview van de week.![]()
Ja schande idd!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe durft ie!
De zon schijnt en de vogeltjes fluiten
Kroegverbodquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:15 schreef Suijk het volgende:
Tong heeft Hools niet genoemd in zijn interview van de week.![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef clauwheee het volgende:
Ja ik word er ook vrolijk van. Ja! Van 13-17, lekker weer es op de fiets. En vanavond een vergadering van de FC. Morgen ook trouwens, hehe, er ging een gerucht dat Clau weer beter was
vroeg wakkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:36 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Een tank is wel kansloos tegen zo veel snelle scharen hequote:
is niet vreemd, Limburg katholiek en da CU is dat juist niet. De katholieken die gelovig willen stemmen komen meestal uit bij het CDA.quote:Op donderdag 8 maart 2007 06:02 schreef VoreG het volgende:
Apart dat de CU alleen in Limburg geen zetel heeft gehaald. Is toch de meest gelovige provincie van Nederland (volgensmij)
de google earth topics in CG staan vol met dat soort bijzondere dingetjesquote:
aha jij bent dus man die ik 2 wolken verderop ziequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben nog steeds in de wolken!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
aha jij bent dus man die ik 2 wolken verderop zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |