quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23
schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, spannend he - of de coalitie een meerderheid haalt![]()
Weer zo'n milieuvervuilder meer op de wegquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef pascalheister het volgende:
morgenmiddag waarschijnlijk ff kijken voor een (mogelijke) auto
de ene DVD na de andere en nu een auto. Wat voor een baan heb jequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef pascalheister het volgende:
morgenmiddag waarschijnlijk ff kijken voor een (mogelijke) auto
deze maand nog niks gekocht hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
de ene DVD na de andere en nu een auto. Wat voor een baan heb je.
Omdat je zei veilig thuis te zijn. Moet toch iets gebeurd zijn waarom je dat zegt, niet?quote:
GroenLinksquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Weer zo'n milieuvervuilder meer op de weg![]()
Hij woont nog thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
de ene DVD na de andere en nu een auto. Wat voor een baan heb je.
Ga eens naar de vorige Hools en dan weet je op welke partij ik heb gestemd.quote:
Nu Daarstraks! SP!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga eens naar de vorige Hools en dan weet je op welke partij ik heb gestemd.
Eén pot natquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ga eens naar de vorige Hools en dan weet je op welke partij ik heb gestemd.
Welke avatar? Het zijn er iets van vijf in éénquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je geen sippe versie van je avatar Ray?
Die Barca stripkerels bedoel ik uiteraard.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Welke avatar? Het zijn er iets van vijf in één.
Je bedoelt Zidane?
Zal ongetwijfeld wel een filmpje zijn met sippe stripkerelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die Barca stripkerels bedoel ik uiteraard.
Die zal nog wel niet spelen. Hopelijk mag hij wel dit seizoen nog debuteren in de hoofdmacht.quote:
Niet te lang blijven zittenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef rubbereend het volgende:
nu moet ik ook al poepen van de spanning
nou ik ben er vandoor
Ik zeg die zin altijd als ik thuis kom van werkquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat je zei veilig thuis te zijn. Moet toch iets gebeurd zijn waarom je dat zegt, niet?
normale agent? bestaat die?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:34 schreef borisz het volgende:
En normale agent zegt, ik heb weer zoveel verdiend voor de schatkist![]()
Ik ook. Hoeveel zou de SP gewonnen hebben?quote:
nee niet echtquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
ben jij ze wel eens tegen gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |