ze heeft echt de ergste combinatie gemaakt van wat er mogelijk was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef Kinga het volgende:
wát heeft amanda aan.... hoertje...
Is wat voor te zeggen hoor, ook al is Brian nog zo'n idioot af en toe kan ie natuurlijk ook wel wat goeds doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik vind hdnkkk totaal niet oprecht. Maar ergens kan ik me voorstellen dat hij eerst met Sylvia wilde praten. Mijn eerste gedachte was ook je vraagt geen 12 uur aan maar gaat gewoon naar huis. Naderhand toen Sylivia uitlegde dat het niet allemaal koek en ei was tussen haar vader en haar zag je toch ook dat hij het wel zou doen?
eerste keer ( en waarschijnlijk de laatste) dat ik Brian enigzins verdedig![]()
en hersenloosheidquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef DeGoudenFooi het volgende:
Amanda heeft een kleding fetish gecombineerd met smaakloosheid...
Wat hij mankeert wordt ook geheimzinnig over gedaan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Heb ik nou iets verkeerd begrepen of was hij gewoon niet aanspreekbaar...
Van dat niet herkennen heb ik niets meegekregen hoor...![]()
Helemaal niet door hun.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef itsme het volgende:
sylvia heeft niet alleen met haar vader kunnen praten (lwam niet door de camera mensen)
echt .. wat een inlevingsvermogen heeft ze tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia: Hij was niet aanspreekbaar blablabla
Amanda:Hee Syl...ik ben uit mijn jurk gescheurd!!!!
Lijkt sprekendquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet je, ik denk dat BRian wel de laatste is om tegen Sylvia te zeggen wat ze moet doen als het om haar familie gaat. Sylvia vraagt 12 uur aan, en daar moet Brian het maar mee doen, take it or leave it...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Ik vind hdnkkk totaal niet oprecht. Maar ergens kan ik me voorstellen dat hij eerst met Sylvia wilde praten. Mijn eerste gedachte was ook je vraagt geen 12 uur aan maar gaat gewoon naar huis. Naderhand toen Sylivia uitlegde dat het niet allemaal koek en ei was tussen haar vader en haar zag je toch ook dat hij het wel zou doen?
eerste keer ( en waarschijnlijk de laatste) dat ik Brian enigzins verdedig![]()
Dat staat er ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Dogga het volgende:
[..]
Helemaal niet door hun.
Huub vroeg er nog naar en toen zei ze nee nee niet hun.
toen zei huub Ohh ik dacht al.
Dus het is niet de camera ploeg
Degene die je hebt gequote had het ook al aardig verwoord hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Dogga het volgende:
[..]
Helemaal niet door hun.
Huub vroeg er nog naar en toen zei ze nee nee niet hun.
toen zei huub Ohh ik dacht al.
Dus het is niet de camera ploeg
Dan zal dat filmpje van Eric toen hij ooit in 't kantoor zichzelf zat af te rukken er helemaal niet doorkomen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Your video "Natasia onder de douche met Amanda" was rejected because it didn't comply with our policies.
GVD een maand later![]()
Die staat er ook op, maar dit is een andere, ik weet niet hoe snel ze bij Joe Tjoep die filmpjes verwijderen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Dan zal dat filmpje van Eric toen hij ooit in 't kantoor zichzelf zat af te rukken er helemaal niet doorkomen.
Bij mij ook 2 douchescenes geblokkeerd, zowel op youtube na 4000 views, als photobucket (na 2 dagen)quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:58 schreef F04 het volgende:
[..]
Dan zal dat filmpje van Eric toen hij ooit in 't kantoor zichzelf zat af te rukken er helemaal niet doorkomen.
Hij lijkt wel een beetje op die M&M uit die reclamequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef Mani89 het volgende:
Huub: ik heb jaap de hele tijd M&M's lopen voeren
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:02 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij lijkt wel een beetje op die M&M uit die reclame
Ik heb vanmiddag een kaart op de bus gedaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Sonique het volgende:
Ik zou een kaartenactie voor Syl wel op z'n plaats vinden trouwens..
Hoe typerend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef Rens_Wilders het volgende:
Het gaat over varkens en Natasia denkt aan d'r kinderen...
Ik vond dat dus vrij sterk van Amandaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Scan, kom op, dat mens heeft het empatisch vermogen van een borrelnootje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond dat dus vrij sterk van Amanda
Het was duidelijk dat Sylvia geen zin meer had er over te praten en Amanda kwat er precies op tijd doorheen met die jurk-opmerking.
http://www.yourfilehost.com/quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Bij mij ook 2 douchescenes geblokkeerd, zowel op youtube na 4000 views, als photobucket (na 2 dagen)
Beetje tieten en ze gaan op zwart. tijd voor een NL versie van de tube
kan toch we zijn een 1 dag verder...halve kg is te doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw weegt 76.9 en ze zegt 76.4.......Carlos heeft dat gisteren gezegd na het wegen.
Denk je echt dat ze dat met voorbedachte rade deed?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
Het was duidelijk dat Sylvia geen zin meer had er over te praten en Amanda kwam er precies op tijd doorheen met die jurk-opmerking.
Je overschat Amanda nu wel heel ergquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het was duidelijk dat Sylvia geen zin meer had er over te praten en Amanda kwam er precies op tijd doorheen met die jurk-opmerking.
Met dat verschil dat ze zich niet gewogen heeft vandaagquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:08 schreef Dogga het volgende:
[..]
kan toch we zijn een 1 dag verder...halve kg is te doen.
Nou ik vond het anders ook sterk van Amandaquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Je overschat Amanda nu wel heel erg![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze dat met voorbedachte rade deed?
Toevalstreffertjequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:10 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Nou ik vond het anders ook sterk van Amanda
Dunno ben niet de hele dag aanwezig geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Met dat verschil dat ze zich niet gewogen heeft vandaag![]()
Dj voor Brian. Wie die blonde weet ik niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef Cyan het volgende:
Vent tegen blondje: "Mag ik je misschien een twix aanbieden ofzo?"
Blondje heet Iris geloof ik maar wie het zijn? Geen idee!
Die kaarten kun je interpreteren zoals je zelf wilt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Geloof eigenlijk niet in dat tarotgedoe, maar ben toch wel benieuwd welke kaarten Syl trekt![]()
Nieuw hoertje voor Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dj voor Brian. Wie die blonde weet ik niet.
Dank voor de korte update.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:50 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Sylvia heeft haar ernstig zieke vader bezocht. Ze heeft hem 10 jaar niet gezien of gesproken. Ze is nu terug van dat bezoek.
Gisteren trok ze een kaart van de dood (ergens gelezen in de COSSEN), toch wel toevallig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die kaarten kun je interpreteren zoals je zelf wilt...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Straks blijkt ze ook nog een waardig tegenstander met schaken voor Japio![]()
Amanda is gewoon hardstikke sociaal en mega intelligentquote:
Dat zal wel toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Spoko het volgende:
Huub Joris al gebeld? weet die gelijk dat ze fysiek geweld uit willen lokken....
http://www.dailymotion.comquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Bij mij ook 2 douchescenes geblokkeerd, zowel op youtube na 4000 views, als photobucket (na 2 dagen)
Beetje tieten en ze gaan op zwart. tijd voor een NL versie van de tube
Als ze die dag 1x een kaart heeft getrokken zeker maar dat weten we niet, buiten dat leeft haar vader nogquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:14 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Gisteren trok ze een kaart van de dood (ergens gelezen in de COSSEN), toch wel toevallig.
Eric wil weten of Huub na de stemming van morgen ook loyaal blijft, in de zin van Eric er niet uitstemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:15 schreef itsme het volgende:
belangrijk gesprek tussen eric en huub?
val er net in
over loyaliteit
Eric wil weten of Huub loyaal is.
eric gaat zich op de vlakte houden tot donderdag
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
ZO wij ook geen spanning meer voor de ontslagronde voor donderdag. She is Stronger then ever.
Ik weet zeker dat Huub loyaal blijft. Hij mag Eric oprechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil weten of Huub na de stemming van morgen ook loyaal blijft, in de zin van Eric er niet uitstemmen.
Lees ff terug mop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.
Daar hebben ze deze website voor uitgevonden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
Your video "Natasia onder de douche met Amanda" was rejected because it didn't comply with our policies.
GVD een maand later![]()
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Wat werd er precies gezegd Leeuw? Ik viel er laat in en lees er hier niets over.
We hadden niet anders verwacht toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Het was een zeer verhelderend gesprek tussen Eric en Huub.
Jammer, heb ik gemist. Kun je in 't kort weergeven wat ze hebben besproken. Ik zag hierboven al iets over loyaliteit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
Korte samenvatting ???quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:18 schreef scanman01 het volgende:
En ze zaten te bedenken hoe ze voortaan anderen kunnen zieken, dat het maar eens afgelopen moest zijn met de studentengrappen maar dat het serieuzer aangepakt moest worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eric maakte Huub nogmaals duidelijk dat hij hem er niet uit stemt, maar hij verwacht wel dat Huubs omgang met hem niet opeens verandert na donderdag.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gebruik ook altijd keukenrolquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef mootie het volgende:
Jaap droogt zn handen met een keukenrol?????? Weleens van een handdoek gehoord?
Eric wil wel iets terugzien van Huub als hij hem er niet uitstemt. Maw, de volgende stemronde niet Eric afvallen.quote:
thx......................... kut ericquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil wel iets terugzien van Huub als hij hem er niet uitstemt. Maw, de volgende stemronde niet Eric afvallen.
Is hem ook geraaie!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eric wil wel iets terugzien van Huub als hij hem er niet uitstemt. Maw, de volgende stemronde niet Eric afvallen.
en toch, je weet het niet, de verrassing kan nog komen, iedereen verwachtte, toen jaap de villa inkwam dat hij immuniteit zou geven aan natas of brian en bijna niemand had syl verwacht, de bal is rondquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
We hadden niet anders verwacht toch?
Dank jequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
anders ook welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
Wat ziet Natasia er vandaag lekker uit![]()
Hebben ze ook gezoend dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef HiDiHo het volgende:
GVD een maand later![]()
Ze lijkt op een kanariequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef partyyboyy het volgende:
Wat ziet Natasia er vandaag lekker uit
bijna net zo aantrekkelijk als jijquote:
dat begrijp ik wel hoor, BAN heeft het er zo vaak over dat Huub Eric er zondermeer uit zal stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
thx......................... kut eric
Brian hoop ik dan. Pak Brian niet alleen Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze zaten te bedenken hoe ze voortaan anderen kunnen zieken, dat het maar eens afgelopen moest zijn met de studentengrappen maar dat het serieuzer aangepakt moest worden.
Eric heeft tegen Huub nu duidelijk gezegd dat hij hem er niet uit stemt. En niet eens alleen voor zichzelf maar ook om Huub. Hij vindt Huub een aardige, goede gozer en kan het goed met hem vinden. Eric wilde nog wel van Huub weten of hij er op kon vertrouwen dat Huub hem er ook in zou houden als dat ooit zo ver zou komen. Huub verteld daarop dat hij een loyaal persoon is en als iemand voor hem gaat hij ook voor degene door het vuur zou gaan.quote:
Och, ik vind het niet zo gek dat ie m aan Syl heeft gegeven aangezien Jaap dacht dat Erik nog wat zwevend was, Amanda dekt Brian en Natasja wel. Maar goed, je hebt gelijk, de verrassing kan nog komen, maar ik vertrouw op Erik dat hij Huub er niet uitstemt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en toch, je weet het niet, de verrassing kan nog komen, iedereen verwachtte, toen jaap de villa inkwam dat hij immuniteit zou geven aan natas of brian en bijna niemand had syl verwacht, de bal is rond
Ok, geef het toe, ben gewoon even in een anti eric buiquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
dat begrijp ik wel hoor, BAN heeft het er zo vaak over dat Huub Eric er zondermeer uit zal stemmen.
Huh? Lijkt me toch logisch van Eric?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoezo kut Eric? ben je voor ABN?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Huub gaf ook nog aan dat ze dan later wel uitvechten wie de villa mag hebbenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Eric heeft tegen Huub nu duidelijk gezegd dat hij hem er niet uit stemt. En niet eens alleen voor zichzelf maar ook om Huub. Hij vindt Huub een aardige, goede gozer en kan het goed met hem vinden. Eric wilde nog wel van Huub weten of hij er op kon vertrouwen dat Huub hem er ook in zou houden als dat ooit zo ver zou komen. Huub verteld daarop dat hij een loyaal persoon is en als iemand voor hem gaat hij ook voor degene door het vuur zou gaan.
Zo iets....
nee dat is ze niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Hoezo kut Eric? ben je voor ABN?
Nog beter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Eric heeft tegen Huub nu duidelijk gezegd dat hij hem er niet uit stemt. En niet eens alleen voor zichzelf maar ook om Huub. Hij vindt Huub een aardige, goede gozer en kan het goed met hem vinden. Eric wilde nog wel van Huub weten of hij er op kon vertrouwen dat Huub hem er ook in zou houden als dat ooit zo ver zou komen. Huub verteld daarop dat hij een loyaal persoon is en als iemand voor hem gaat hij ook voor degene door het vuur zou gaan.
Zo iets....
Wat dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:28 schreef itsme het volgende:
[..]
nee dat is ze niet.
even voor mijn zusje opkomen
Als ik het goed heb Paal danseres.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef Yvet_te het volgende:
WIE is dat mens nou?>
En ook Natasja werd niet vergeten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Brian hoop ik dan. Pak Brian niet alleen Jaap
TVP zekerquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als ik het goed heb Paal danseres.
Ik vond de uitspraken om wat tactischer iemand aan te pakken ook wel leuk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Huub gaf ook nog aan dat ze dan later wel uitvechten wie de villa mag hebben![]()
dankuquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:29 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Als ik het goed heb Paal danseres.
Nope, DJ's.quote:
ja dit klonk echt definitief ik ben er nu echt 100% zeker van dat huub niet weg gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
En ze zaten te bedenken hoe ze voortaan anderen kunnen zieken, dat het maar eens afgelopen moest zijn met de studentengrappen maar dat het serieuzer aangepakt moest worden.
Im sorry, het leek net zo. Excuus moi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:30 schreef itsme het volgende:
[..]
belediging om te denken dat kleinzusje voor BAN is![]()
Ongelikte beer blijft hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:31 schreef Mani89 het volgende:
[..]
ja dit klonk echt definitief ik ben er nu echt 100% zeker van dat huub niet weg gaat.
en jaap tegen iris: WAT KOM JIJ HIER DOEN? ..
quote:
Huub is op zoek naar de balansquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:30 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik vond de uitspraken om wat tactischer iemand aan te pakken ook wel leuk.
Ze moeten niet helemaal stoppen met de studentengrappen, want dan kunnen we in ieder geval nog af en toe dubbelliggen van het lachen.
schatje tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
bijna net zo aantrekkelijk als jij![]()
Hoorde het net ook......quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:26 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zo iets....
Tuurlijk, met alleen studentengrappen zul je mensen niet echt kunnen pakken of overtuigen.quote:
Oké dan.. maar eerst was Erik's eis dat hij de stem van Huub wilde hebben voor het uitje naar de premiere, Huub heeft er aktief aan meegewerkt dat dat uitje ook naar Eirk toeging. Toen was het al van ik ben mijn afspraak nagekomen nu jij nog. Erik moet zich nu gewoon aan de afspraak houden en inmiddels wel weten wat voor vlees hij in de kuip heeft met Huub en Sylvia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zei toch ook nog: heb jou nog niet (zoveel) op tv gezien gezien eigenlijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:33 schreef itsme het volgende:
[..]
en daarna Nu ga maar weer verder met de tour dan.
zij: dank je.![]()
Volgens mij was dat de opdracht van Amanda ... loop mee met Eric en/of Huub om informatie in te winnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef itsme het volgende:
kijken of Huub nu wat meer zegt nu dellie weg is
die loopt ook continu bij eric en huub![]()
Ach,.. snoebeltje. Je weet toch dat ik van je houquote:
Die weet ook wel dat dat zinloze pogingen zijn het zal huub totaal niet deren en natasia heeft van binnen ook wel een hekel aan jaap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt tegen Zdngmw dat ie Huub heeft zwart gemaakt in het interview vanochtend en datblijft doen bij iedereen. Zdngmw is wonderbaarlijk genoeg niet onder de indruk.
ja die eerste zin had ik gehoord .quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze zei toch ook nog: heb jou nog niet (zoveel) op tv gezien gezien eigenlijk![]()
Waarop Jaap, zelfverzekerd zei: Nou dat komt nog wel want ik ben niet te missen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nee, die doet zelf niet anders.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Billie zegt tegen Zdngmw dat ie Huub heeft zwart gemaakt in het interview vanochtend en datblijft doen bij iedereen. Zdngmw is wonderbaarlijk genoeg niet onder de indruk.
Edit: heeft iemand dat gezien?.
Volgens mij zijn de meesten het vergeten of hadden ze geen interesse.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Petre het volgende:
Mogen de bewoners eigenlijk wel stemmen? Of wordt dat recht ze ontnomen?
YWquote:
Je bedoelt haar reactie op het ongestreken linnen of haar opmerking dat ze een vlek in haar rok heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef snkr-xxx het volgende:
wat loopt natasia nou weer ongesteld te doen?!
Japio zei ook een partyboy te zijn en kijk hoe saai die isquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef partyyboyy het volgende:
Ik wil naar een feest van Eric en Huub daar hoor!!!
Geen feest zonder een partyboy![]()
![]()
![]()
ja ik heb gelezen dat hij lullig over Huub sprak op de talpa site en toen hij Huub zag zei hij dat ook, maar Huub verstond hem niet de eerste keer, toen veranderde jaap zijn tekst en zei tegen Huub dat hij wat anders had gezegd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:36 schreef beequeen het volgende:
Edit: heeft iemand dat gezien?.
Ik begrijp je vraag niet goed, stemmen op wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Petre het volgende:
Mogen de bewoners eigenlijk wel stemmen? Of wordt dat recht ze ontnomen?
Hun oproepkaart is niet door de redactie vrijgegeven?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten het vergeten of hadden ze geen interesse.
Maar ik ben niet lomp, 2 meter groot en meer dan 200 kilo wegendquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Japio zei ook een partyboy te zijn en kijk hoe saai die is
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef Clank het volgende:
Amanda helpt de tafel deken en komt aan met de opscheplepels die ze naast de borden wil leggen. Natasia zegt dat die op het midden van de tafel horen.
Amanda zat van de week ook al met een opscheplepel een bakje cornflakes weg te werken![]()
( kijk het nieuws..) Provinciale staten verkiezingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet goed, stemmen op wat?
provinciale statenverkiezing?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp je vraag niet goed, stemmen op wat?
Maar draaien ken die welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:35 schreef Katewalker het volgende:
Die blonde dj..is 24, ziet er uit als 35,en praat als een 14 jarige...![]()
Ja ze moet inderdaad niet zeiken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:43 schreef snkr-xxx het volgende:
ik snap niet dat natasia zo loopt te zeiken dat dat linnen gekreukt is..
pak een fucking strijkbout, of voel je je daar weer te goed voor? !@#$%
Voor de Tweede Kamer verkiezing (landelijk) kon overal gestemd worden. Nu was het een Provinciale Verkiezing, iedereen moet in de eigen provincie stemmen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:40 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de meesten het vergeten of hadden ze geen interesse.
Ja, wat zullen we zeggen ... er mist wat respect.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef Dogga het volgende:
bah wat is jaap weer irritant tegenover syl
Niet alleen tegenover Syl.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef Dogga het volgende:
bah wat is jaap weer irritant tegenover syl
Ik lijk Snollie welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Petre het volgende:
[..]
( kijk het nieuws..) Provinciale staten verkiezingen
Nou ik zou lekker m'n middelvinger op steken. Bekijk 't maar, ze heeft 'm nu toch al (die 12 uur)quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaap vindt dat hij recht heeft om te weten hoe het igng met Sylvia en haar vader , omdat zij haar die 12 uur hebben gegund.
WTF
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is die Jaap trouwens dik zeg.
Iemand al opgevallen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Iemand al opgevallen?
Alles aan dat gedrocht erger ik me aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik de enige die me zo ergert aan Jaap zn : "Is ook " ?
ik zal er eens op lettenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Iemand al opgevallen?
Ik erger me aan alles wat uit zijn mond komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
ow met dat er in blijven bedoel ik dattie zich verslikte ik bedoel dus niet dattie in het huis blijftquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Charmian het volgende:
ik heb echt nog nooit zo'n grote hork als jaap meegemaakt, ik hoop dattie er in blijft
Dan mag ie weleens naar zichzelf gaan luisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Spoko het volgende:
Jaap lult als een dieetist
Dat past prima in Japie zijn opvatting voor wat hoort wat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
JAAP meent dat hij recht heeft op het verhaal van Sylvia omdat hij haar de 12 uur gegunt heeft, aso
Moet je doen...vooral z'n hoofd in de gaten houden, dan ontdek je toch een beetje dikkigheidquote:
Heb ik weer gemist natuurlijk, ik zat naar D & D te luisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio kan z'n borst nat maken. Dadelijk krijgt hij Eric en Huub vol over zich heem. Sylvia heeft even geklaagd bij de beiden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Moet je doen...vooral z'n hoofd in de gaten houden, dan ontdek je toch een beetje dikkigheid
Ik bedoel die blonde meidquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
[..]
Maar draaien ken die wel![]()
Jammer dat ik er niet zit,.. ken Duncan (zo heet ie) nog van een paar jaar geleden.
die gast ken ook goed breakdancen.
heb met hem nog weleens op een feest gestaan waar een breakdance battle aan de gang was,. hij ging ertussen staan en blufte al die andere gasten af. was zeker wel lachen om te zien, zo'n mager wit jochie die ff al die hippe knakkers voor paal zet!
indd wanneer gaat hij is naar de deskundigen luisteren ipv naar zichzelf .. het heeft hem nog weinig goeds gebracht zo te zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef pronkjewail het volgende:
Voor iemand die zoveel verstand heeft van voeding en kcal, is Jaap wel erg dik.
Geen woorden maar daden Japie!
Stream 1 is gezellig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren....................MUTE vette vieze zeug.
Dat is het leuke van de COS, het ene luisteren en het andere lezenquote:
Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
Nou Erik volgens Brian dekt Amanda jou.
Ik erger me aan alles van Jaap dus ook zijn; "Is ook".quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft hij last van het 1 januari-effect...ken je datquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles van Jaap dus ook zijn; "Is ook".
Hoe hij nu tegen Amanda bezig is over hoe zij moet afvallen, dat komt heel erg geloofwaardig over...hij weegt zelf 200 kilo![]()
Het is een betweter en iedereen vind hij een amateur...maarja hij is zelf God dus..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie staat z'n bord al vol te spitten terwijl de anderen nog niet eens aan tafel zitten ? Japio !!!
Jaap heeft geen zelfrespect, en iedereen om hem heen respecteert ie nog minder dan zichzelf. Vandaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, wat zullen we zeggen ... er mist wat respect.
Zo lang hij dat 2e blijft doen, komt dat 1e helemaal in ordequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef Heathen het volgende:
Jaap moet echt dood. Hij slaat echt elk goedbedoeld advies in de wind.
Och, die jongen moet nog groeien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Waarom zou je wachten op de anderen ?
[afbeelding]
dat zal nog is ze dood worden .. tijdens een hartaanval zal hij nog steeds lekker uit de ijsbak schranzen terwijl hij uitlegt hoe goed het voor je is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef Heathen het volgende:
Jaap moet echt dood. Hij slaat echt elk goedbedoeld advies in de wind.
Ik wilde het net zeggen...kan me echt ergeren daaraan!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Kijk naar dat bord van Billie.................Elleboog op tafel en naarbinnen schuiven.
Wie is Jaap ??quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Iemand al opgevallen?
Niet alleen die elleboog lieverd,quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:59 schreef Sug4r het volgende:
Die elleboog weer op tafel van Jaap, wat een boer
Die smalle met die ietswat dikkige kop.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik bedoel die blonde meid....die knul heb ik nog niet horen praten, muziek is okee inderdaad.
Mop dat meen je nietquote:
Tuurlijk, wat denk je dat er voor nodig is aan kcal om die blubberhoop in stand te houden..?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet alleen die elleboog lieverd,
Hij bunkerd het naar binnen alsof hij dagen geen eten heeft gezien![]()
Daar hééft Japio geloof ik uitspraken over gedaan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat denk je dat er voor nodig is aan kcal om die blubberhoop in stand te houden..?
6000 ^_^quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar hééft Japio geloof ik uitspraken over gedaan...
Maar die heb ik verdrongen![]()
Moet hij zich straks weer verschonen want die blouse blijft echt niet witquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Niet alleen die elleboog lieverd,
Hij bunkerd het naar binnen alsof hij dagen geen eten heeft gezien![]()
Ze escorteerd die DJ.....Escort dame dus.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef Kinga het volgende:
Weten we al wie die blonde is en wat die daar doet?
dat gaat veelste langzaam voor hemquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef Pleione het volgende:
Misschien moet Jaap ook eens met stokjes eten... vast goed voor z'n lijn
Die kabouter die naast Huub staat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Die smalle met die ietswat dikkige kop.
Weer 5 vierkante meter naakte Japio in beeldquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Moet hij zich straks weer verschonen want die blouse blijft echt niet wit
huub is erg irri nuquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Marrije het volgende:
Hahaha, Japie kan zich gewoon niet inhouden hij moet Huub afzeiken.
Andersom ook trouwens.
nee is waar. en er voor sprak hij met huub. Huub bewerkstelligde het gesprek tussen sil en eric.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:01 schreef T-lex het volgende:
Ving een stukje op van het gesprek tussen Erectie en Syl.
Het voelt voor hem niet goed om Huub eruit te stemmen, nu Sylvia problemen heeft met d'r achterban.![]()
Als tie dat maar liegt!![]()
pestkopquote:
En wat heeft hij nu weer fout gedaan ?quote:
Herkauwen.quote:
quote:
let op straks komt die tong naar buiten om het allemaal nog even op te likkenquote:
Juist omdat ze niet beweegt ben je helemaal stuk de volgende dag..quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:09 schreef Dogga het volgende:
amanda: je bent stuk na een nacht met mij
Nou amanda we hebben het gezien, je beweegt erg veel in bed
Mocht Huub zich schuldig maken aan zinloos geweld dan hebben Syl en Erik elkaar wel inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:07 schreef the_undertaker het volgende:
Ik denk dat Eric en Sylvia steeds closer gaan worden. Kon Huub - Sylvia nog wel eens kunnen overtreffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |