Niet alleen tegenover Syl.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef Dogga het volgende:
bah wat is jaap weer irritant tegenover syl
Ik lijk Snollie welquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef Petre het volgende:
[..]
( kijk het nieuws..) Provinciale staten verkiezingen
Nou ik zou lekker m'n middelvinger op steken. Bekijk 't maar, ze heeft 'm nu toch al (die 12 uur)quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Jaap vindt dat hij recht heeft om te weten hoe het igng met Sylvia en haar vader , omdat zij haar die 12 uur hebben gegund.
WTF
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Wat is die Jaap trouwens dik zeg.
Iemand al opgevallen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Iemand al opgevallen?
Alles aan dat gedrocht erger ik me aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ben ik de enige die me zo ergert aan Jaap zn : "Is ook " ?
ik zal er eens op lettenquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef partyyboyy het volgende:
Iemand al opgevallen?
Ik erger me aan alles wat uit zijn mond komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
ow met dat er in blijven bedoel ik dattie zich verslikte ik bedoel dus niet dattie in het huis blijftquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Charmian het volgende:
ik heb echt nog nooit zo'n grote hork als jaap meegemaakt, ik hoop dattie er in blijft
Dan mag ie weleens naar zichzelf gaan luisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:49 schreef Spoko het volgende:
Jaap lult als een dieetist
Dat past prima in Japie zijn opvatting voor wat hoort wat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef blomst het volgende:
JAAP meent dat hij recht heeft op het verhaal van Sylvia omdat hij haar de 12 uur gegunt heeft, aso
Moet je doen...vooral z'n hoofd in de gaten houden, dan ontdek je toch een beetje dikkigheidquote:
Heb ik weer gemist natuurlijk, ik zat naar D & D te luisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio kan z'n borst nat maken. Dadelijk krijgt hij Eric en Huub vol over zich heem. Sylvia heeft even geklaagd bij de beiden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Moet je doen...vooral z'n hoofd in de gaten houden, dan ontdek je toch een beetje dikkigheid
Ik bedoel die blonde meidquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:45 schreef RSie het volgende:
[..]
Maar draaien ken die wel![]()
Jammer dat ik er niet zit,.. ken Duncan (zo heet ie) nog van een paar jaar geleden.
die gast ken ook goed breakdancen.
heb met hem nog weleens op een feest gestaan waar een breakdance battle aan de gang was,. hij ging ertussen staan en blufte al die andere gasten af. was zeker wel lachen om te zien, zo'n mager wit jochie die ff al die hippe knakkers voor paal zet!
indd wanneer gaat hij is naar de deskundigen luisteren ipv naar zichzelf .. het heeft hem nog weinig goeds gebracht zo te zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:52 schreef pronkjewail het volgende:
Voor iemand die zoveel verstand heeft van voeding en kcal, is Jaap wel erg dik.
Geen woorden maar daden Japie!
Stream 1 is gezellig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ik kan het niet meer aanhoren....................MUTE vette vieze zeug.
Dat is het leuke van de COS, het ene luisteren en het andere lezenquote:
Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:55 schreef Marrije het volgende:
Nou Erik volgens Brian dekt Amanda jou.
Ik erger me aan alles van Jaap dus ook zijn; "Is ook".quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef kleinzusje het volgende:
Volgens mij heeft hij last van het 1 januari-effect...ken je datquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ik erger me aan alles van Jaap dus ook zijn; "Is ook".
Hoe hij nu tegen Amanda bezig is over hoe zij moet afvallen, dat komt heel erg geloofwaardig over...hij weegt zelf 200 kilo![]()
Het is een betweter en iedereen vind hij een amateur...maarja hij is zelf God dus..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wie staat z'n bord al vol te spitten terwijl de anderen nog niet eens aan tafel zitten ? Japio !!!
Jaap heeft geen zelfrespect, en iedereen om hem heen respecteert ie nog minder dan zichzelf. Vandaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:46 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, wat zullen we zeggen ... er mist wat respect.
Zo lang hij dat 2e blijft doen, komt dat 1e helemaal in ordequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:57 schreef Heathen het volgende:
Jaap moet echt dood. Hij slaat echt elk goedbedoeld advies in de wind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |