quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:38 schreef sjerren het volgende:
Whahaha nieuwe stadionplaatje gebruikt!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 07:38 schreef sjerren het volgende:
Je zou eens gezellig wat dichterbij moeten komen zitten, dan op AAquote:Op donderdag 8 maart 2007 07:38 schreef sjerren het volgende:
Schilder kun je wel zien dat ie van Ajax komt, vooral qua balbehandeling, enig nadeel is dat ie alles in 1 tempo doet, versnellen kent ie niet. vind em de laatste tijd wel wat verbeteren, laat zich wat meer profileren op het veldquote:Op zondag 11 maart 2007 01:13 schreef Messenga het volgende:
Hoe vinden de Heraclieden Schilder en Boakye?
Had ik in ander topic ook al gezegd, ik zit op AA omdat dat kaartjes van mijn werk zijn. Wij hebben skybox, vip seats, en 1 of 2 rijen op de AA vandaar.. Krijg ik voor niets, en ik kan er toch heenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:30 schreef Zapper het volgende:
[..]
Je zou eens gezellig wat dichterbij moeten komen zitten, dan op AA![]()
Ik denk het niet, ik hoop het alleenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
Als ADO geen gekke dingen doet wel ja. Ik denk ook dat we voor een stuntje kunnen zorgen tegen AZ.
Als feyenoord uit speelt, is een puntje niet echt een stunt hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:05 schreef Deadline het volgende:
En als wij stunten pakken we een puntje tegen de top 5, en we hebben iets meer nodig...
Eens. Alleen is dat dan wel voldoende? Met de winst tegen Excelsior eventueel erbij misschien net.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als feyenoord uit speelt, is een puntje niet echt een stunt hoor
Ik denk dat jullie zeker kansen hebben om van ze te winnen.
Ik hoop het. Al zou ik net als vorig jaar een puntje in Amsterdam ook wel kunnen waarderenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als feyenoord uit speelt, is een puntje niet echt een stunt hoor
Ik denk dat jullie zeker kansen hebben om van ze te winnen.
En dat zie ik nou net niet gebeuren met Ajax op titelkoers nog.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al zou ik net als vorig jaar een puntje in Amsterdam ook wel kunnen waarderen![]()
Dit jaar valt er weinig te halen ben ik bang voor jequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:07 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ik hoop het. Al zou ik net als vorig jaar een puntje in Amsterdam ook wel kunnen waarderen![]()
Ach, vorig jaar hadden jullie aan 15 kansen nog niet genoeg om te scoren, dus ik blijf, misschien tegen beter weten in, een klein beetje hopenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dit jaar valt er weinig te halen ben ik bang voor je
Zeker nu wij nog een klein kansje op de titel hebben, worden er geen cadeautjes meer gegeven
Jullie winnen toch veel liever van Twente? Doe dat dan maar, dan ben ik ook tevredenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:13 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ach, vorig jaar hadden jullie aan 15 kansen nog niet genoeg om te scoren, dus ik blijf, misschien tegen beter weten in, een klein beetje hopen
Als dat gebeurt hoor je me zeker niet klagen!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jullie winnen toch veel liever van Twente? Doe dat dan maar, dan ben ik ook tevreden![]()
Ik hoop het. Laat Heracles maar lekker in de Eredivisie blijven. Leuke club met een mooie aanhang.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:18 schreef Deadline het volgende:
[..]
Als dat gebeurt hoor je me zeker niet klagen!
Je zit hier wel veel he, hoe komt die sypathie voor Heracles?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop het. Laat Heracles maar lekker in de Eredivisie blijven. Leuke club met een mooie aanhang.
Ik ken een meisje dat een seizoenkaart van Heracles heeftquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Je zit hier wel veel he, hoe komt die sypathie voor Heracles?
Kom anders een keer gezellig!![]()
Wel op Vakkie R dan hequote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ken een meisje dat een seizoenkaart van Heracles heeft
Ik kom zeker een keer, maar dat zal pas volgend seizoen worden ben ik bang. Maar als ik kom laat ik het hier zeker even weten![]()
Doet zij wel geloof ik. Maar er willen nog wel een paar gasten van Ajax mee, dus als ik nog meer kaarten nodig heb dan hoor je dat wel tijdig. Volgend seizoen de thuiswedstrijd tegen feyenoord zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wel op Vakkie R dan he
Kan ook wel kaarten regelen als je wil.
Dit seizoen niet?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Doet zij wel geloof ik. Maar er willen nog wel een paar gasten van Ajax mee, dus als ik nog meer kaarten nodig heb dan hoor je dat wel tijdig. Volgend seizoen de thuiswedstrijd tegen feyenoord zou geweldig zijn![]()
Nee, dit seizoen niet. Volgend seizoen wordt het dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:31 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dit seizoen niet?kan niet garanderen dat het nog kan maar toch.
Misschien nog in de playoffs om de intertotoquote:Op vrijdag 23 maart 2007 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dit seizoen niet. Volgend seizoen wordt het dan.
Maak er maar 2 weken vanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:49 schreef Klaverjas het volgende:
De derby over paar nachtjes?
Gewoon gaan johquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:01 schreef Breemz het volgende:
@heinekenAFCA
Weet ik nog niet, zit nog te twijfelen omdat de week erna Twente is, en Ajax toch iets verder weg is, en wat duurder enzo![]()
maar als ik ga, ga ik op het thuisvak zitten denk ik.
kweet nog niet, ajax uit heeft toch altijd wel iets hé, ArenA enzo.. Maarja vervoer en kaarten etc kost ook zat! Wil dan natuurlijk ook nog 1e ring zitten he. Marktplaats maar eens in de gaten houden!quote:
Goedkoopste kaarten die er nog zijn voor in een Ajaxvak 24,50.quote:Op maandag 26 maart 2007 11:32 schreef Breemz het volgende:
[..]
kweet nog niet, ajax uit heeft toch altijd wel iets hé, ArenA enzo.. Maarja vervoer en kaarten etc kost ook zat! Wil dan natuurlijk ook nog 1e ring zitten he. Marktplaats maar eens in de gaten houden!
Maar geen fokkers die naar Twente uit gaan?
En dat is met of zonder verrekijkerquote:Op maandag 26 maart 2007 11:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Goedkoopste kaarten die er nog zijn voor in een Ajaxvak 24,50.
alleen dat muziekje hequote:Op woensdag 28 maart 2007 18:10 schreef Breemz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YLuM0DijrDs
wat zo'n club met je kan doen he.. kip-pen-vel!
Ik vrees mee...quote:Op maandag 2 april 2007 09:03 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben bang dat jullie de nacompetitie niet gaan ontlopen.
Ja.quote:Op woensdag 4 april 2007 18:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Het enige icoon van Heracles Almelo moet weg.
kunnen jullie nou echt niet zingen?quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Kunnen jullie nou echt niets anders zingen dan: Sander heeft een ander?
Tja, als Boschker duidelijk laat merken dat hij het niet kan waarderen is hij ook niet echt slim bezig...quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
hoop het, maar wordt lastig zonder Maasquote:Op maandag 9 april 2007 13:08 schreef Zapper het volgende:
Helemaal niet. Feyenoord en Excelsior worden verslagen
Het gelijkspel tegen Twente zal wel vertrouwen geven. Daarbij komt dat feyenoord vooral in uitwedstrijden ontzettend slecht is. Een punt moet er zeker inzitten. En drie punten lijkt me ook zeker mogelijk!quote:Op maandag 9 april 2007 19:50 schreef Deadline het volgende:
[..]
hoop het, maar wordt lastig zonder Maas
Jawel,quote:Op zondag 8 april 2007 23:05 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Ik ben er nog kapot van. Wat een lamzakken.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:47 schreef Breemz het volgende:
[..]
@ HeinekenAFCA
Met igor gaat het weer wat beter, is er tegen Feyenoord gewoon weer bij om er 1 of 2 in te prikken!
En ja erg zonde van Rkc, jullie hadden niet alleen ons geholpen door te winnen, maar jullie zelf ook best wel veel!
IGOOOR![]()
*duimt heeeeeeeeel hard dat ie dat zondag ook doet*quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben er nog kapot van. Wat een lamzakken.
Maar goed, dit topic gaat over Heracles. Mooi dat Igor er zondag weer bij is. Zal niet de eerste keer zijn dat hij er twee tegen feyenoord scoort![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef w00h00 het volgende:
Gefelciteerd.
Genoten jorien van de wedstrijd?
Is die site van jou ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk moment(meer van dat hier) En Igor is geweldig natuurlijk!
Vertel ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Igor die weer scoort![]()
En dat terwijl ie eigenlijk nog onder contract van ons staat![]()
Hij scoorde vandaag toch pas zijn 1e goalquote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
Top Heracles!! Ik had al gehoopt op een overwinning, Feyenoord is zo dramatisch, en Heracles thuis is echt niet gemakkelijk. En ze maken het helemaal waar! Handhaving is nu helemaal in eigen hand, en zo hebben we het natuurlijk graag.
Als er volgend jaar nog geen plaats is voor Friend bij Heerenveen mag hij nog wel een jaartje bij Heracles blijven ballen. Ik ben ook wel een voorstander van een betere samenwerking tussen Heerenveen en Heracles, talentjes uitlenen voor een jaar of halfjaar, kan Heerenveen ook niet slechter van worden
Hij is een leuke voetballer om erbij te hebben , maar helaas bepaal ik het beleid niet bij vitessequote:
quote:
Als ik zulke foto's kon maken zou ik hier niet zittenquote:
Zou mooi zijn. Een Slijngard (linksback) kunnen jullie wel gebruiken lijkt mequote:Op maandag 16 april 2007 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dit seizoen ook al 2 spelers gehuurd, misschien volgend jaar nog een paar afvallers van het 1e?
Hm ik vind dat Looms dit jaar echt progressie heeft geboekt. Klavan heeft moeite met lichtvoetige spelers als Castelen blijkt wel. Op linkshalf komt hij beter tot zn recht.quote:Op maandag 16 april 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Een Slijngard (linksback) kunnen jullie wel gebruiken lijkt me
Vlieg op. Geen Heracles-shirt met "poep" d'r op jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
Maar Poepon als vervanger van Friend ?
quote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vlieg op. Geen Heracles-shirt met "poep" d'r op ja![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
WHEHEHE
Er moeten trouwens filmpjes zijn van het hele stadion springend op 'WIE NIET SPRINGT IS KAKKERLAK'. Geweldig moment was dat
quote:
ja toen met die speler die weg ging vooraf. zo op de middencirkel rondlopenquote:Op maandag 16 april 2007 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]die foto's op FR-fanpage zijn van jou of niet? Stond je op het veld?
Ja nouja, dat ene duel kon hij niks aan doen, die pi-air is een kop groterquote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef Breemz het volgende:
Heerlijke pot voetbal! Op twente thuis na, mooiste wedstrijd v/h seizoen, en op Utrecht na de beste.
en weer scoort opa Igorhet is een plank, maar hij scoort wel!
Volgende week nog ''even'' winnen van Excelsior en dan zijn we er. hopen dat willem 2 nog wat punten laat liggen, dan wordt het met wat mazzel nog voetballen om de intertoto ook nog!!
@ Damzkiee:
Boakye won op 1x na alle duels van pi-air
en die houdt je niet, z'n zaakwaarnemer loopt nu al met hem te venten, onhoudbaar voor Heracles.
true true.. pi-air is denk wel 2 koppen groterquote:Op maandag 16 april 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja nouja, dat ene duel kon hij niks aan doen, die pi-air is een kop groter
Ik begreep een tijdje terug dat hij wel graag zou willen blijven. Of heb ik dat gedroomd?
Das waar, voor hetzelfde geld verliezen we en komen er een paar wedstrijdjes bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerst zondag winnen van Excelsior jongens. Dan pas over volgend seizoen praten
Hoe doet ie het eigenlijk in de wedstrijden?quote:Biseswar weer buiten selectie Heracles gezet
Datum: 20-04 | Bron: Feyenoord Netwerk Auteur: J
Het Algemeen Dagblad meldt dat de door Feyenoord aan Heracles verhuurde Diego Biseswar door de coach opnieuw buiten de selectie is gezet. Hij zou zich te laat hebben gemeld voor een duel van Jong Heracles. De aanvaller werd eerder dit seizoen ook al teruggezet vanwege disciplinaire redenen.
Als ik Feyenoord was zou ik hem lekker weer ergens stallen, hij heeft dit seizoen lang niet voldoende ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach Biseswar komt gewoon tekort. Friend, Igor en Everton zijn allen een stuk beter dan Biseswar. Volgend seizoen gaat hij weer terug naar feyenoord neem ik aan?
Als hij volgend seizoen terugkeert naar rotterdam, dan doet hij toch al een stap terug?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik hem lekker weer ergens stallen, hij heeft dit seizoen lang niet voldoende ervaring opgedaan.
Nee. Maar dat krijg als alle sites rommel van elkaar gaan overnemen zonder verder te checken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow lol, misverstand dus
Jan Smit wil het toch nog proberen dacht ik.quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schilder keert toch al zeker terug naar Amsterdam volgend seizoen? Ik vraag me alleen af of hij het Ajax niveau aan kan.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jan Smit wil het toch nog proberen dacht ik.
Bij Ajax komt ie er niet aan te pas ben ik bang.
Jan Smitquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jan Smit wil het toch nog proberen dacht ik.
Bij Ajax komt ie er niet aan te pas ben ik bang.
Heerenveen weet nog niet wat ze willen met Friend dus daar is nog een kansje. ik hoop dat die blijft.quote:Op maandag 23 april 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Nou nog effe Boakye, Wuytens, de Vries vastleggen
Liefst Schilder en Friend ook, maar die zijn niet haalbaar denk ik.
Paar whisky'squote:Heracles Almelo hoopt ook komend seizoen te kunnen beschikken over Rob Friend. De Canadese aanvaller is dit seizoen gehuurd van sc Heerenveen en was van grote waarde in Almelo.
"We willen hem graag houden", erkent Heracles-voorzitter Jan Smit in De Telegraaf. "Ik heb al contact gehad met voorzitter Koos Formsma van Heerenveen. Volgende week gaan we op Ameland met elkaar golfen en ik hoop dan maar dat we eruit komen. Het is ook afhankelijk van de situatie bij Heerenveen. Wordt Alves bijvoorbeeld verkocht? Blijft Nilsson daar? En wat gebeurt er met Tarvajärvi?"
Volgens Smit heeft Friend zelf ook wel oren naar een langer verblijf in het Polman stadion. "Rob heeft het naar zijn zin in Almelo. We hopen dat hij nog een seizoen bij ons kan blijven. Ik heb daar wel vertrouwen in. Na een paar goede whisky's met mijn vriend Koos Formsma denk ik dat we er wel uit zullen komen. Maar nogmaals, het aanblijven van Rob Friend is wel afhankelijk van wat er bij Heerenveen rond hun spitsen gaat plaatsvinden."
Leuke club voor hemquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Jup Roeselare.
mogen er ook bij Friend zelf wel een paar (flessenquote:
Met een aanstaand vertrek van Alvez en misschien ook Nillson? Denk niet dat Friend dan op de bank terecht komt bij Sc. Heerenveen. Nee, ik ga ervan uit dat Friend volgend jaar gewoon weer het Blauw wit, met rare rode hartjes draagt. Mocht hij in het mooie Zwart Wit uitkomen, zou dat SUPER zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef Damzkieee het volgende:
En als er nu eens geen perspectief op een basisplaats is in de eerste helft van het seizoen?
Neem aan dat hij geen zin heeft weer elke wedstrijd 4 minuten te spelen nu hij er zo aan gewend is geraakt in de basis te staan.
Ben het helemaal met je eens, laat vd Haar maar lekker naar De Graafschap gaan. Goede spits erbij en een middenvelder die scorend vermogen heeft en dan zijn we al een heel stuk verder...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Breemz het volgende:
kalmar FF was die braziliaan volgens mij van
maar ja, rondneuzen is nooit verkeerd! een type Hans v.d Haar is ook mooi, ik zeg een TYPE, Hans zelf hoeft van mij niet te komen!
We hebben Remon De Vries en Rob Maas toch al?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:56 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, laat vd Haar maar lekker naar De Graafschap gaan. Goede spits erbij en een middenvelder die scorend vermogen heeft en dan zijn we al een heel stuk verder...
Niet alles serieus nemen jijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zei een middenvelder met scorend vermogen.
Hop naar je nieuwe job.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:21 schreef Breemz het volgende:
En ohja, Pasveer heeft nu ook officieel te kennen gegeven dat hij weg wil.
Hij staat nog wel in Deel 10. Vince moet hem weer even aanpassen!quote:Op woensdag 25 april 2007 13:13 schreef Damzkieee het volgende:
Dunno Vince had die toch in beheer?
hij is gekomen hier met de intentie om 1e keeper te worden, zou hij ook worden, tot dat onze duitse oorlogsveteraan cq HELD! bij tekende. Pasveer is er financieel aardig op achteruit gegaan, puur omdat hij wilde spelen, en Heracles had gezged dat hij dat hier zou kunnen. niet dus nou remkoquote:Op woensdag 25 april 2007 13:23 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hop naar je nieuwe job.
Wat dacht hij dan? Dat hij Piecke uit de basis ging spelen? Of zou hij erop gespeculeerd hebben dat ze zouden degraderen en Piecke weg zou gaan?
Euh 25 april is vandaagquote:Op woensdag 25 april 2007 13:26 schreef Breemz het volgende:
[..]
Hij staat nog wel in Deel 10. Vince moet hem weer even aanpassen!
Apoc2003 zal waarschijnlijk wel stoppen met scc en Blawh moet erbij, ook Twentemeisje moet worden toegevoegd
[..]
hij is gekomen hier met de intentie om 1e keeper te worden, zou hij ook worden, tot dat onze duitse oorlogsveteraan cq HELD! bij tekende. Pasveer is er financieel aardig op achteruit gegaan, puur omdat hij wilde spelen, en Heracles had gezged dat hij dat hier zou kunnen. niet dus nou remko![]()
![]()
@Twentemeisje
http://www.heracles.nl/he(...)07-08nieuweleden.pdf
hier kun je je scc aanvragen, wees slim en ga er 25 april om 09.00 uur meteen heen met dit formulier en geld!
Vast wel, maar er zullen wel meer mensen zoals jij graag een kaart willen, dus dat wordt dringen.quote:Op woensdag 25 april 2007 13:41 schreef twentemeisje het volgende:
Net ff gebeld.... er zijn nog een paar plekjes aan de lange kant... maar wij zijn met z'n 3-tjes en willen uiteraard ook wel bij elkaar zitten...![]()
Weet iemand of er na 25 mei (uiterlijke verlengdatum van huidige sc-bezitters) nog veel plekken vrij komen? Zal wel niet he?
als je knap bent mag je vak D wel proberenquote:Op woensdag 25 april 2007 11:20 schreef twentemeisje het volgende:
Ik wil voor volgend seizoen een seizoenskaart... help me out here boys: in welk vak zal ik het proberen???
Eens met Breems. Doe eens wat je met je fotoboek!quote:Op woensdag 25 april 2007 17:11 schreef Breemz het volgende:
@ Twentemeisje: Nee als je knap bent, en je vriendinnen ook, wordt het VakP.
True, is hip Vakje, maar ik vind vreemd, naast mij is ALTIJD een stoel vrij, hele seizoen nog niemand gezeten, paar stoelen rechts van mij, zijn altijd 2/3 plaatsen vrij, zit heeel sporadisch iemand, en achter mij een stoel of 5/6 zit elke week een ander. Snap er geen barst vanquote:Op woensdag 25 april 2007 17:25 schreef Zapper het volgende:
[..]
Eens met BreemsZ. Doe eens wat je met je fotoboek!
Zal wel lastig worden overigens, P is populair.
Van die ene naast je snap ik wel hoorquote:Op woensdag 25 april 2007 17:42 schreef Breemz het volgende:
[..]
True, is hip Vakje, maar ik vind vreemd, naast mij is ALTIJD een stoel vrij, hele seizoen nog niemand gezeten, paar stoelen rechts van mij, zijn altijd 2/3 plaatsen vrij, zit heeel sporadisch iemand, en achter mij een stoel of 5/6 zit elke week een ander. Snap er geen barst van
Eerlijk gezegd, het klinkt misschien achterlijk, maar zou ik het niet heel erg vinden als ze verliezen. Want als ze nog op een vage manier 13de worden, dan zit zelfs play-offs er nog in... Laten ze nu maar gewoon volledig richten op volgend seizoen, anders krijg je weer dat iedereen je alles voor de neus wegkoopt.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:33 schreef Damzkieee het volgende:
Wat wordt het zondag nog jongens (en meisjes)?
Ik niet, ik volg de apotheose van de competitie thuis op Tele2quote:Op donderdag 26 april 2007 11:00 schreef TheGHunter het volgende:
Komen er nog mensen af naar het zuiden zondag?
Vince, als we eventueel die play-offs spelen, waarom zouden er dan geen spelers aangetrokken kunnen worden? We zijn al zeker van handhaving en daarom kan men volgens mij gewoon bezig met (eventuele) aankopen. Als we play-offs voor degradatie zouden spelen dan zou dat inderdaad wel een probleem kunnen worden.quote:Op donderdag 26 april 2007 10:45 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, het klinkt misschien achterlijk, maar zou ik het niet heel erg vinden als ze verliezen. Want als ze nog op een vage manier 13de worden, dan zit zelfs play-offs er nog in... Laten ze nu maar gewoon volledig richten op volgend seizoen, anders krijg je weer dat iedereen je alles voor de neus wegkoopt.
Op naar seizoen 2007-2008 zeg ik!![]()
Aan de ene kant zou het goed kunnen dat de club later gesprekken aangaat omdat er play-offs op het programma staan, aan de andere kant denk ik dat het late (voeren van gesprekken en) aantrekken van spelers nu eenmaal komt omdat je toch een van de kleinste clubs bent in de eredivisie. Vaak is het probleem voor kleinere clubs dat de goede spelers vaak pas laat ja zeggen tegen de kleinere clubs omdat ze hopen dat een eventuele grotere club ook interesse gaat tonen. Kijk maar naar vorig seizoen, de enige spelers die je in een vroeg stadium kon aantrekken waren Dealemans en Bridji.quote:Op donderdag 26 april 2007 12:33 schreef Vince22 het volgende:
Nou als ik naar vorig seizoen kijk, toen we ook play-offs hadden, heeft het echt superlang geduurd voor er gesprekken zijn gevoerd met nieuwe spelers.
Op het laatst huurden en kochten we opeens wat..
Het lijkt me dat als je rust in de club hebt (geen playoffs dus) de staf en trainers zich volledig kunnen richten op het aantrekken van nieuwe spelers en besprekingen met eventueel huidige spelers die je wilt behouden.
Ik denk dat als je zo snel mogelijk de selectie voor volgend seizoen rond hebt, dat zijn vruchten afwerpt in met name het eerste gedeelte van de competitie.
Vorig jaar was voor de eerste speeldag geloof ik Bosnar nog een week vantevoren aangetrokken. Dan kun je mij niet vertellen dat je allemaal lekker op elkaar ingespeeld bent.
But that's just my 2 cents
lijkt me niet dat het bestuur erop had gerekent dat we dit jaar 13e zouden worden maar we kunnen nog wel de play offs halen al denk ik dat rkc z'n spelers spaart tegen sparta..quote:Op donderdag 26 april 2007 14:52 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien hebben ze de seizoenkaarten voor volgend jaar wel duurder gemaakt omdat we nu een wedstrijd minder hebben thuis (playoffs vorig jaar).
Rachid Tibariquote:Op donderdag 26 april 2007 10:41 schreef twentemeisje het volgende:
Het was niet Rudy Jansen... Het is ook alweer een paar jaar geleden, het was 1 seizoen en het was ook geen doorslaand succes (hij was toen trouwens al een ex).
Ik kom zelf uiteraard uit Almelooooooooooo!
Tibaaaaaaaaaaari whooohooquote:Op donderdag 26 april 2007 19:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
Rachid Tibari![]()
Overigens heb je wel een foute nickname gekozen, meisje. Maar het weerhoudt de echte Heraclied kennelijk toch niet interesse te tonen![]()
![]()
Doe dan toch eerst maar eens die fotoquote:Op donderdag 26 april 2007 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
Geen Tibari, geen Wooding... Het wordt een leuk raadspelletjeMisschien moet ik er een prijs aan koppelen, degene die het eerst met het juiste antwoord komt mag mij een keer meenemen naar Heracles
In het zwart/wit- gestreept rondgehold zeg je, was het wel op het veld en niet die gast met die mega-vlag langs het veld/ de tribunes?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:51 schreef twentemeisje het volgende:
(ik ben ooit besmet door mijn ex die in een grijs verleden (nee nee nee ik ga niet vertellen wie het is) in het zwart/wit-gestreept van Heracles heeft rondgehold
)
Scott Calderwood? woonde al in Almelo voordat hij bij Heracles kwam voetballenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:11 schreef twentemeisje het volgende:
Geen Tibari, geen Wooding... Het wordt een leuk raadspelletjeMisschien moet ik er een prijs aan koppelen, degene die het eerst met het juiste antwoord komt mag mij een keer meenemen naar Heracles
Wat die nickname betreft... daar heb ik niet goed over nagedacht destijds, in al mijn onschuld koppelde ik het gewoon aan de regio hier.... Jullie mogen me hier ook wel Almelomeisje noemen hoor, als dat minder pijnlijk is
Wel voor Ajax zijn hequote:Op donderdag 26 april 2007 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik niet, ik volg de apotheose van de competitie thuis op Tele2
Je mag altijd even PMen hoorquote:Op donderdag 26 april 2007 20:23 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zat er op te wachten
I value my online privacy... (en nee, ik ben niet stiekem een of ander gedrocht)
Ik wou het net zeggenquote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik denk al, sinds wanneer gaan de Heracles topics zo snel.
quote:Heracles Almelo en Slot dicht bij akkoord
Arne Slot lijkt binnen enkele dagen te worden gepresenteerd als nieuwe aanwinst van Heracles Almelo. De middenvelder van NAC Breda is in verregaande onderhandelingen met de Almelose club, schrijft het Algemeen Dagblad.
Slot, die in de omgeving van Almelo zijn jeugd doorbracht, moet de naar België terugkerende Stefaan Tanghe doen vergeten. De 29-jarige spelmaker heeft laten weten niet nog een jaar in Breda te willen doorbrengen. Vooral zijn plek in de hierachie van de middenvelders stoort hem.
weten we ook gelijk wat je naam is op HAFC, Vintage_Bramquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:04 schreef Breemz het volgende:
foto's verplicht Twentemeisje, anders wil niemand die prijsvraag winnen!
maar anyhow, het is beter idd dat Heracles mooi verliest bij Roda, jongens op vakantie en geheel op volgend jaar richten.
Igor kan zondag z'n 100e doelpunt maken. wel grappig! Met Slot schijnen ze al ver gevordert te zijn! mooi opzich wel
Heb nog 4 kaarten voor Roda, voor 2 kratjes Grolsch zijn ze van jou!
quote:Het bericht waar al velen lang op zaten te wachten, kan nu worden gemeld: Jan Wuytens blijft bij Heracles Almelo. Het betekent een verlengd verblijf voor de Belg in Almelo na eerdere berichten dat de club niet verder wilde met de centrale verdediger.
Wuytens kwam met Heracles een contract overeen met de duur van twee seizoenen. Na de prestaties in de laatste wedstrijden van Wuytens en het daarbij geschonken vertrouwen vonden beide partijen elkaar vrijdag met een nieuwe verbintenis.
Wist ik lekker al van Wuitjesquote:
quote:HERACLES.NL - Op dit moment zijn alle seizoenkaarten uitverkocht voor de thuiswedstrijden van Heracles Almelo voor het seizoen 2007-2008.
Tot vrijdag 25 mei krijgen seizoenkaarthouders de kans om hun eigen plaats terug te kopen. Mocht men dit niet doen dan komen er dus vanaf dinsdag 29 mei weer seizoenkaarten vrij voor de vrije verkoop!
Roda is nooit uitverkocht, dus als een Roda supporter er naartoe wil dan zal die wel kaartjes aan de kassa gaan kopen lijkt mij. Bovendien is het een beetje kort dag om ze per post op te sturen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:14 schreef Damzkieee het volgende:
Kun je ze niet aan een Roda supporter kwijt?
Of is het uitvak?
trouwens voor de seizoenkaartvragers:
[..]
Breemz, misschien wil venomsnake wel naar Kerkrade om Heracles naar de overwinning te schreeuwen.quote:
Of naar Groningen om de 0-0 te houdenquote:Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Breemz, misschien wil venomsnake wel naar Kerkrade om Heracles naar de overwinning te schreeuwen.
Neh, er is toch niets mooiers voor een Groningenfan om op een zonnige zondag het hele land door te crossen om de helden in het zwart-witte tenue te zien spelen? Bovendien zitten er in de euroborg al genoeg mensen om Groningen aan te moedigen, dus laat hem maar mooi Heracles aanmoedigen in Kerkrade. Doet hij Breemz ook nog een plezier mee ook, win-win situatiequote:Op vrijdag 27 april 2007 17:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Of naar Groningen om de 0-0 te houden
quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:43 schreef Blawh het volgende:
[..]
Breemz, misschien wil venomsnake wel naar Kerkrade om Heracles naar de overwinning te schreeuwen.
Roda JC - Heracles zo goed als uitverkocht.quote:Op vrijdag 27 april 2007 15:03 schreef Blawh het volgende:
[..]
Roda is nooit uitverkocht, dus als een Roda supporter er naartoe wil dan zal die wel kaartjes aan de kassa gaan kopen lijkt mij. Bovendien is het een beetje kort dag om ze per post op te sturen.
Leuk en goed nieuws trouwens van Wuytens.
Feyenoord 8e na morgen?quote:
De kaarten kosten amper iets morgen (4 voor 20 euro), kun je als Heracles zijnde ook negatief opvattenquote:
Tegenwoordig is het toch 'Zij gaan naar Sittard toe'quote:Op zondag 29 april 2007 10:51 schreef TheGHunter het volgende:
En dan te bedenken dat we vroeger tegen degradatieploegen altijd zongen 'Succes tegen Heracles'
Toch een leuke club geworden die qua uitstraling met gemak ploegen als RKC en Willem II achter zich laat.
quote:Op zondag 29 april 2007 10:51 schreef TheGHunter het volgende:
En dan te bedenken dat we vroeger tegen degradatieploegen altijd zongen 'Succes tegen Heracles'
Toch een leuke club geworden die qua uitstraling met gemak ploegen als RKC en Willem II achter zich laat.
achja, kan er niet wakker van liggen. Blijf bovenal trots op de reeks die vanaf februari is neergezet. Alleen lullig voor de supporters die wel naar Kerkrade zijn gegaanquote:Op zondag 29 april 2007 17:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Wat een afslachting![]()
Gelukkig hebben jullie je vorige week al veilig gespeeld tegen Excesior , want nou gewoon wint van AZ![]()
Die vrolijk voor de goals van ons en Heerenveen juichtequote:Op zondag 29 april 2007 19:49 schreef Blawh het volgende:
[..]
achja, kan er niet wakker van liggen. Blijf bovenal trots op de reeks die vanaf februari is neergezet. Alleen lullig voor de supporters die wel naar Kerkrade zijn gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |