quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef w00h00 het volgende:
Gefelciteerd.
Genoten jorien van de wedstrijd?
Is die site van jou ?quote:Op zondag 15 april 2007 22:58 schreef Zapper het volgende:
[afbeelding]
Heerlijk moment(meer van dat hier) En Igor is geweldig natuurlijk!
Vertel ?quote:Op zondag 15 april 2007 23:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Igor die weer scoort![]()
En dat terwijl ie eigenlijk nog onder contract van ons staat![]()
Hij scoorde vandaag toch pas zijn 1e goalquote:Op maandag 16 april 2007 00:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
Top Heracles!! Ik had al gehoopt op een overwinning, Feyenoord is zo dramatisch, en Heracles thuis is echt niet gemakkelijk. En ze maken het helemaal waar! Handhaving is nu helemaal in eigen hand, en zo hebben we het natuurlijk graag.
Als er volgend jaar nog geen plaats is voor Friend bij Heerenveen mag hij nog wel een jaartje bij Heracles blijven ballen. Ik ben ook wel een voorstander van een betere samenwerking tussen Heerenveen en Heracles, talentjes uitlenen voor een jaar of halfjaar, kan Heerenveen ook niet slechter van worden
Hij is een leuke voetballer om erbij te hebben , maar helaas bepaal ik het beleid niet bij vitessequote:
quote:
Als ik zulke foto's kon maken zou ik hier niet zittenquote:
Zou mooi zijn. Een Slijngard (linksback) kunnen jullie wel gebruiken lijkt mequote:Op maandag 16 april 2007 08:17 schreef Damzkieee het volgende:
Dit seizoen ook al 2 spelers gehuurd, misschien volgend jaar nog een paar afvallers van het 1e?
Hm ik vind dat Looms dit jaar echt progressie heeft geboekt. Klavan heeft moeite met lichtvoetige spelers als Castelen blijkt wel. Op linkshalf komt hij beter tot zn recht.quote:Op maandag 16 april 2007 08:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Een Slijngard (linksback) kunnen jullie wel gebruiken lijkt me
Vlieg op. Geen Heracles-shirt met "poep" d'r op jaquote:Op maandag 16 april 2007 08:41 schreef Damzkieee het volgende:
Maar Poepon als vervanger van Friend ?
quote:Op maandag 16 april 2007 08:42 schreef Zapper het volgende:
[..]
Vlieg op. Geen Heracles-shirt met "poep" d'r op ja![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 08:53 schreef Damzkieee het volgende:
WHEHEHE
Er moeten trouwens filmpjes zijn van het hele stadion springend op 'WIE NIET SPRINGT IS KAKKERLAK'. Geweldig moment was dat
quote:
ja toen met die speler die weg ging vooraf. zo op de middencirkel rondlopenquote:Op maandag 16 april 2007 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]die foto's op FR-fanpage zijn van jou of niet? Stond je op het veld?
Ja nouja, dat ene duel kon hij niks aan doen, die pi-air is een kop groterquote:Op maandag 16 april 2007 15:24 schreef Breemz het volgende:
Heerlijke pot voetbal! Op twente thuis na, mooiste wedstrijd v/h seizoen, en op Utrecht na de beste.
en weer scoort opa Igorhet is een plank, maar hij scoort wel!
Volgende week nog ''even'' winnen van Excelsior en dan zijn we er. hopen dat willem 2 nog wat punten laat liggen, dan wordt het met wat mazzel nog voetballen om de intertoto ook nog!!
@ Damzkiee:
Boakye won op 1x na alle duels van pi-air
en die houdt je niet, z'n zaakwaarnemer loopt nu al met hem te venten, onhoudbaar voor Heracles.
true true.. pi-air is denk wel 2 koppen groterquote:Op maandag 16 april 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja nouja, dat ene duel kon hij niks aan doen, die pi-air is een kop groter
Ik begreep een tijdje terug dat hij wel graag zou willen blijven. Of heb ik dat gedroomd?
Das waar, voor hetzelfde geld verliezen we en komen er een paar wedstrijdjes bijquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Eerst zondag winnen van Excelsior jongens. Dan pas over volgend seizoen praten
Hoe doet ie het eigenlijk in de wedstrijden?quote:Biseswar weer buiten selectie Heracles gezet
Datum: 20-04 | Bron: Feyenoord Netwerk Auteur: J
Het Algemeen Dagblad meldt dat de door Feyenoord aan Heracles verhuurde Diego Biseswar door de coach opnieuw buiten de selectie is gezet. Hij zou zich te laat hebben gemeld voor een duel van Jong Heracles. De aanvaller werd eerder dit seizoen ook al teruggezet vanwege disciplinaire redenen.
Als ik Feyenoord was zou ik hem lekker weer ergens stallen, hij heeft dit seizoen lang niet voldoende ervaring opgedaan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ach Biseswar komt gewoon tekort. Friend, Igor en Everton zijn allen een stuk beter dan Biseswar. Volgend seizoen gaat hij weer terug naar feyenoord neem ik aan?
Als hij volgend seizoen terugkeert naar rotterdam, dan doet hij toch al een stap terug?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Als ik Feyenoord was zou ik hem lekker weer ergens stallen, hij heeft dit seizoen lang niet voldoende ervaring opgedaan.
Nee. Maar dat krijg als alle sites rommel van elkaar gaan overnemen zonder verder te checken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow lol, misverstand dus
Jan Smit wil het toch nog proberen dacht ik.quote:Op maandag 23 april 2007 09:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Schilder keert toch al zeker terug naar Amsterdam volgend seizoen? Ik vraag me alleen af of hij het Ajax niveau aan kan.
Dat denk ik ook inderdaad.quote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jan Smit wil het toch nog proberen dacht ik.
Bij Ajax komt ie er niet aan te pas ben ik bang.
Jan Smitquote:Op maandag 23 april 2007 09:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jan Smit wil het toch nog proberen dacht ik.
Bij Ajax komt ie er niet aan te pas ben ik bang.
Heerenveen weet nog niet wat ze willen met Friend dus daar is nog een kansje. ik hoop dat die blijft.quote:Op maandag 23 april 2007 09:43 schreef Damzkieee het volgende:
Nou nog effe Boakye, Wuytens, de Vries vastleggen
Liefst Schilder en Friend ook, maar die zijn niet haalbaar denk ik.
Paar whisky'squote:Heracles Almelo hoopt ook komend seizoen te kunnen beschikken over Rob Friend. De Canadese aanvaller is dit seizoen gehuurd van sc Heerenveen en was van grote waarde in Almelo.
"We willen hem graag houden", erkent Heracles-voorzitter Jan Smit in De Telegraaf. "Ik heb al contact gehad met voorzitter Koos Formsma van Heerenveen. Volgende week gaan we op Ameland met elkaar golfen en ik hoop dan maar dat we eruit komen. Het is ook afhankelijk van de situatie bij Heerenveen. Wordt Alves bijvoorbeeld verkocht? Blijft Nilsson daar? En wat gebeurt er met Tarvajärvi?"
Volgens Smit heeft Friend zelf ook wel oren naar een langer verblijf in het Polman stadion. "Rob heeft het naar zijn zin in Almelo. We hopen dat hij nog een seizoen bij ons kan blijven. Ik heb daar wel vertrouwen in. Na een paar goede whisky's met mijn vriend Koos Formsma denk ik dat we er wel uit zullen komen. Maar nogmaals, het aanblijven van Rob Friend is wel afhankelijk van wat er bij Heerenveen rond hun spitsen gaat plaatsvinden."
Leuke club voor hemquote:Op maandag 23 april 2007 15:05 schreef Damzkieee het volgende:
Jup Roeselare.
mogen er ook bij Friend zelf wel een paar (flessenquote:
Met een aanstaand vertrek van Alvez en misschien ook Nillson? Denk niet dat Friend dan op de bank terecht komt bij Sc. Heerenveen. Nee, ik ga ervan uit dat Friend volgend jaar gewoon weer het Blauw wit, met rare rode hartjes draagt. Mocht hij in het mooie Zwart Wit uitkomen, zou dat SUPER zijnquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:06 schreef Damzkieee het volgende:
En als er nu eens geen perspectief op een basisplaats is in de eerste helft van het seizoen?
Neem aan dat hij geen zin heeft weer elke wedstrijd 4 minuten te spelen nu hij er zo aan gewend is geraakt in de basis te staan.
Ben het helemaal met je eens, laat vd Haar maar lekker naar De Graafschap gaan. Goede spits erbij en een middenvelder die scorend vermogen heeft en dan zijn we al een heel stuk verder...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:17 schreef Breemz het volgende:
kalmar FF was die braziliaan volgens mij van
maar ja, rondneuzen is nooit verkeerd! een type Hans v.d Haar is ook mooi, ik zeg een TYPE, Hans zelf hoeft van mij niet te komen!
We hebben Remon De Vries en Rob Maas toch al?quote:Op woensdag 25 april 2007 00:56 schreef Deadline het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, laat vd Haar maar lekker naar De Graafschap gaan. Goede spits erbij en een middenvelder die scorend vermogen heeft en dan zijn we al een heel stuk verder...
Niet alles serieus nemen jijquote:Op woensdag 25 april 2007 10:49 schreef Damzkieee het volgende:
Hij zei een middenvelder met scorend vermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |