quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:56 schreef Barbaaf het volgende:[..]
Kan ik me alleen maar bij aansluiten
Het lijkt me voor mensen die dat van plan zijn dan ook nuttig de volgende topics te lezen, om te leren van de fouten die daar gemaakt zijn en te lezen wat er allemaal bij (kan) komen kijken:
KikkerdrilKikkerliefjes deeltje 2
Oei, de eerste die ik open klik daar zie ik meteen een vaas waar ze geheid in gaan verdrinken.
Hetgeen het extra vervelend maakt is dat het niet kwaad bedoeld is.
Dank je wel voor de nuttige linkjes !
Hier komt ook kikkerdril in huis, we hebben een aquariumpje waar water uit de sloot in gaat,
wat plantjes erbij. 1 korte kant van het aquariumpje word een nasibak van de chinees op een steen neergezet. Daar komt wat aarde met plantjes/onkruid of gras of iets dergelijks. De rand van deze "onrkuidbak" moet net boven de waterrand uitkomen zodat ze er makkelijk op kunnen kruipen.
De reden ?
Omdat ik graag wat over de natuur aan mijn kinderen meegeef.
De verschillende stadia, het zien, het ergens naar uitkijken (eerste pootje, eerste keer aan land etc etc).
(zo heeft hier ook een bak met mieren gestaan... glazen bak met aarde en mieren vullen, zwart papier tegen de zijkanten plakken. En als je dan af en toe het papier even er af haalt zie je het gangenstelsel langs de glasrand, de lopende mieren, de sjouwende mieren met eitjes... en naderhand zet je alles weer buiten)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill