Als ze gaan touren zal het een soort 'Greatest Hits' tour worden denk ik. Hij zal echt geen nummers doen die hij nog nooit heeft gedaan, en nieuwe nummers betwijfel ik ook. Ik kan er wel Who Is It, Liberian Girl, Give In To Me, ..noem ze maar op.. opzetten, maar die doet hij toch niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Pido het volgende:
Jaja, het zal wel. Ik wil 't 'm eerst zelf horen zeggen.
Daarnaast, hoe groter het gebeuren, hoe kleiner de kans op live zang. En de setlist die je hierboven hebt neergezet Rnnz vind ik echt zwakjes. Laat 'm alsjeblieft is een keer iets doen wat 'ie nog niet live heeft gedaan, en/of nieuwe nummers.
Maar verder: wel vet dat er eindelijk iets staat te gebeuren!
Sttt,quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die setlist van je Rnnz is meer een lijst voor een MJ concert
Én dat hé...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die setlist van je Rnnz is meer een lijst voor een MJ concert
't Is ook wel stylo, en een beetje zn handelsmerk, maar af en toe ogen showen is an sich wel prettig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat ie z'n ogen wil verbergen met z'n bril. Overal doet ie dat.
Ja zo dacht ik ook welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef DrDentz het volgende:
He Michael Jackson zal het wel leuk vinden om te horen dat hij op z'n vader lijktDe man spendeerde een vermogen om z'n kop zo te laten verbouwen dat hij iedere gelijkenis wegveegt
of hij draaide zich gewoon heel snel omquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het stukje van seconde 32 tot 34 wel cool, een moonwalk van 1 stap!
Dat denk ik eerder, alhoewel het wel leek alsof ie ff wilde dansen. Waarom doet ie dat dan niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
of hij draaide zich gewoon heel snel om
Goh, dat melden ze dan weer niet op het nieuws he... Volgens journalisten was het pure geldklopperijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Rnnz het volgende:
The reclusive pop icon was the guest of honor at the lavish party aimed at a well-heeled business crowd — though the roughly 400 people who showed up were mainly die-hard fans, and more than 100 orphans and handicapped children who were invited for free.
The paying guests each laid down $3,500 for tickets, which included a buffet dinner, a show featuring several Japanese Michael Jackson impersonators and a chance to meet, greet and take photos with Jackson.
On Friday, he made an appearance at another party for his less affluent fans. More than 1,000 people crowded a popular night club.
Hij heeft gewoon een aparte manier van bewegen, typisch voor een danser. Elke stap lijkt een dansmovequote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
of hij draaide zich gewoon heel snel om
quote:The latest rumour to surface from Michael's stay in Las Vegas goes like this...
The differences began back in 1987 when the idea to make Bad a duet was nixed by his purple highness. Producer Quincy Jones has said that it was because Prince thought that the song would be a hit whether he was in it or not, but later reports surfaced that he scoffed at the concept of getting the beat down from Michael.
Now the two may make sweet music due to the efforts of Will.I.Am who has made it his mission. The Black Eyed Peas frontman, who is serving as producer of Michael's comeback album, got them together last week at Prince's 3121 Club in Las Vegas.
A Dallas Austin composition may be selected for the monumental pairing. However, a best bet seems to be a song from The Beatles catalog that Michael is a co-owner of.
This rumor is supported by the number of Fab Four covers Prince has been dusting off at his club gigs. Be on the lookout for a major announcement after he leaves Vegas on March 31.
Ja, damn, volgens mij heeft 'ie de moves nog steeds hoor. Mischien minder energiek, minder snel, maar de stylo heeft MJ nog helemaal als ik m zo zie. Zo jammer alleen dat 'ie dan YANA niet ff een stukje live meezingt. Ik weet zeker dat hij dat nog kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder, alhoewel het wel leek alsof ie ff wilde dansen. Waarom doet ie dat dan niet?Zijn de fans ook weer een paar maanden stil.
![]()
Gelukkig wel, want ik vond z'n lach altijd wel een van de mooiere dingen. Hoeveel operaties hij ook heeft gehad, die bleef altijd hetzelfde.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk dat hij rond 2000 z'n bovenlip vol botox had gespoten ofzo. Die kon 'ie nieteens bewegen, in de Rock My World video en die optredens in New York. De botox zal wel uitgewerkt zijnDaar lacht hij weer wat normaler
Ik ben blij dat ie weer lacht en er weer redelijk goed uitziet. Tijdens de trial leek het wel alsof ie elk moment kon instorten.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk staat zijn hoofd nu constant in de lachvorm, zoals Joker. Na al die ellende had je bij mij een dikke frons gezien
Op MJNO hebben mensen gelijk tickets besteld naar Londen om hem te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:48 schreef MJboard het volgende:
Het werd later al terug gedraaid naar de 14e. En weer zie ik bekende fans op de foto dat ik denk; hoe kunnen ze er al altijd weer bij zijn?!
damn idd. Love japan, love you, love japan, love japan, love japan, love you, i love japanquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Wat een liefdevolle man he. Geen zin zonder Love
Hij wijst ze graag aan voor de camera's, of ie ze koopt is maar de vraag:quote:Op zondag 18 maart 2007 01:10 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jakcson houdt gewoon niet zo van geld op een bankrekening denk ik. Hij koopt liever twee enorme vazen van $250.000,-. Dat is zijn manier van rijk zijn... veel troep hebben.
Je bedoelt WBSS?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Niet weer die ouwe meuk he
idd. Zoveel mogelijk nieuwe nummers. Ik heb die oude nummers nu wel genoeg gezien (niet dat ik ze niet meer leuk vind hoor). Als ie ooit nog gaat touren, dan hoop ik dat ie vernieuwend isquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken de titels nog niet, maar gewoon aftrappen met het eerste nummer van het nieuwe album![]()
Dat het niet goed is lijkt me wel duidelijk, maar ik denk niet dat die kinderen dat nu kunnen inzien. Totdat MJ over 10 jaar aanklachten krijgt van z'n eigen kinderen..quote:Op zaterdag 24 maart 2007 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In Tokio en Londen vond ik hem er beter uitzien dan nu![]()
Hoe zou het eigenlijk voor zijn kinderen zijn, al die media ophef rondom hen heen wanneer ze aankomen bij een vliegveld oid? En altijd hun gezicht moeten bedekken. Ik begrijp Michael dat hij niet wil dat de hele wereld weet hoe zijn kinderen eruit zien en dat hij erg gesteld is op hun veiligheid, maar is dit wel goed voor zo'n kind?
Beetje een slechte vergelijkingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:52 schreef MJboard het volgende:
Denk dat er een hoop kinderen op de wereld zijn die het slechter treffen dan zij.
Op zich zou je dan kunnen zeggen dat de jeugd van die kinderen ook niet al te best is. Uiteraard beter dan die van Michael zelf, maar die kinderen leven geloof ik in een compleet isolementquote:Op zondag 25 maart 2007 11:13 schreef matthijst het volgende:
Hehe, maar jij ziet alles door je MJ-is-God bril denk ik...
Aan de andere kant; die kinderen zijn 7-10 ofzo, dus die zijn vast al genoeg gebrainwashed om dit normaal te vinden. Vast allemaal ge-homeschooled, dus weten ook niet wat normaal is...
Geloof best dat de pers interesse in die koters heeft, maar als je die sluiers af zou laten is de lol er snel af; dan zijn het gewoon saaie kleuters... en hoe vaak zie jij week-aan-week een kleuter voorop de roddelbladen staan?
En MJ is natuurlijk ook niet de enige rijke Amerikaan, dus die kidnappraatjes gaan ook niet op....
Hahaquote:Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Ja of als dat meisje straks een puber wordt. Bijna iedere puber gaat zich afzetten tegen z'n ouders. Dan mag hij nog eens proberen zo'n zak over die kop te trekken. Bij alles wat 'ie tegen je zegt als kind zou ik denken.. "Pa... ga jij nou maar in je draaimolen zitten"
Hoe geniaal zou dat wel niet zijnquote:Look For 50-Foot Tall Michael Jackson Robot
A 50-foot robotic replica of Michael Jackson will be reportedly erected in the desert surrounding Las Vegas, according to reports. The self-proclaimed King of Pop is currently in talks to sign a long-term concert deal in Nevada's Sin City and local businessmen claim the huge Jackson likeness is among the proposals.
Consultant Mike Luckman of Luckman Van Pier, tells the New York Daily News, "It would be in the desert sands. Laser beams would shoot out of it so it would be the first thing people flying would see. Neon is wonderful, but it's old school."
Luckman's partner, designer Andre Van Pier, adds, "Michael's looked at the sketches and likes them."
However, Jackson's spokeswoman Raymone Bain explains, "He hasn't made up his mind about whether a Vegas show is in the cards for him. He's been in the studio since November working on his music. He's been presented with various proposals. A Vegas show isn't a priority.
"He's in Las Vegas now. He's pretty grounded in Vegas. It's very convenient for producers and songwriters to get to him. He's worked there before. He's been recording with producers Rodney Jerkins, Will.i.am and Neffu."
Another humorous fact is that there are some connections between The Church of Scientology and Michael Jackson. Mike Luckman, director of the New York Center for Extraterrestrial Research and author of Alien Rock: The Rock ‘n’ Roll Extraterrestrial Connection, recently told Daily News’ Lloyd Grove about an interesting conversation with Jackson that took place during a visit to the famed magic store Abracadabra.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 04:50 schreef DrDentz het volgende:
... consultant Mike Luckman....Andre Van Pier....
Hoe geniaal zou dat wel niet zijn![]()
Staat dat ding er nog steeds?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Joeks79 het volgende:
Kunnen ze dat beeld bij de Mac in Best dan niet moderniseren, zodat wij onze eigen Nederlandse robot hebben?
VET !quote:A McDonalds's in Best, the Netherlands, features a huge Michael Jackson statue on the parking lot, as well a human-sized Marilyn Monroe in the lobby of the restaurant.
Grapjas.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]
Misschien moeten we daaronder eens een Michael Jackson-meet houden dat we allemaal bij het standbeeld de grote leider gaan aanbidden en foto's van Tom Sneddon verbranden enzo
Teaser is vet ja. Ik weet nog dat daar onwijs veel commotie over ontstondquote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef DrDentz het volgende:
De teaser is ook geniaal he, op de HIStory dvd. Gaat over de onthulling van zo'n beeld.
Nou, ten eerste is het wel een grote naam. Als je die aan je verbindt, spréékt het gewoon. Maar als rapper moet je hem zeker niet onderschatten hoor. Zijn nummers zijn niet echt uitgebracht met een flinke marketingmachine erachter maar meer ünderground gehouden. Maar het was wel gewoon serieus en echt niet slecht. Ik was in mijn middelbareschool periode best wel hiphop fan, en Shaq's rijmen konden mij wel bekoren.quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef matthijst het volgende:
Hehe, nee, Shaquille O'neal, da's een rapper![]()
Al die gasten hebben er altijd al van gedroomd. Slijmen noem ik datquote:American R&B sensation Ne-Yo, famous for his writing and production skills for such artists like Beyonce and Mario revealed he had been approached to write and record new material for the King Of Pop's next album.
"It's something I have always dreamed of, he is my biggest inspiration - growing up listening to Michael. Both our schedules are hectic, but I have been approached to write for Michael, it is an honour and we will have to wait and see."
Hij maakt toch alleen van die makkelijke zwijmelnummertjes?quote:American R&B sensation Ne-Yo, famous for his writing and production skills
Ik ook, heb z'n CD's zelfs, maar om nou Will I Am af te kraken en dan Shaq als voorbeeld aan te halenquote:Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik was in mijn middelbareschool periode best wel hiphop fan, en Shaq's rijmen konden mij wel bekoren.
Net als MJ bedoel je?quote:Op donderdag 29 maart 2007 19:07 schreef Rnnz het volgende:
Hij maakt toch alleen van die makkelijke zwijmelnummertjes?
Nee, daar is de gemiddelde MJ-fan wel blij mee wil je zeggen?quote:dan die 2000 Watts crap die zogenaamd ueberorigineel is/was....
Het talent is er nog steeds.quote:Dat Quincy Jones 25 jaar terug wat leuke albums heeft afgeleverd zegt nu weinig meer; tijden zijn veranderd, muziek is veranderd en die kop van MJ, tsja
Ne-Yo is toch niet de enige populaire producer? Ne-Yo vind ik idd niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 21:11 schreef matthijst het volgende:
Huh, Ne-Yo is juist een voorbeeld van muziek die nu populair is, maar da vond je niks ....
Hoe kan MJ dan met zn tijd meegaan
quote:Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef DrDentz het volgende:
In 2000 Watts laat Michael juist zien dat hij met de tijd meegaat. "3D, high speed, feedback, Dolby", weet je hoe hip![]()
Same here.quote:Op dinsdag 3 april 2007 08:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom geen officieel bericht van Raymone zelf? Ik ben dus sceptisch
Nou... in haar laatste bericht lees ik dus dat Michael aan het repeteren is. Laat dat dan als apart bericht naar buiten komen en niet wanneer de media daar naar aan het vissen is en er dus allerlei geruchten naar buiten komen. Schiet je (als fan) ook niks mee op.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat het vertellen over wat MJ precies wel doet betreft, moet ik zeggen dat er kennelijk gewoon niets meer te melden valt dan dat MJ bezig is met en nieuw album.
hij is dus echt bezig met een album..quote:"I talked to him the other day in fact. He's hiding in Las Vegas and is trying to complete his upcoming album. I believe he's going to do well. He's going through some changes, like we all have to do. After all, he went from being little Michael Jackson to daddy Jackson now that he has three kids".
verrassend weerquote:In response to an article published by the New York Daily News, Michael Jackson's publicist has confirmed that Neverland is NOT for sale. "This story is completely untrue. Mr. Jackson has no plans, whatsoever, of selling Neverland and knows of no individual named Bill Huff."
Paula Froelick of Page Six for the New York Daily has also been put straight.
Raymone Bain
Daarom hopen we dat ie snel terugkomt.quote:Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Schijtgeit het volgende:
Michael, ik mis em wel in de hedendaagse muziek, ben fan van em geworden toen de bad-video uit kwam, vette shit was dat toen (en nu stiekum nog wel een beetje).
Mwah, als ik Earth Song vergelijk met We've had enough, dan verkies ik die laatste toch echt wel boven Earth Song wat ik meer een zeik nummer vind.quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef Rnnz het volgende:
Beetje een zeik nummer. Vind hem niet zo mooi.
Niet iedereen heeft alle 100 verzamelcd's van Michael thuis liggenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:35 schreef Schijtgeit het volgende:
Staat gewoon op the Ultimate Collection hoor.
Tsja, het zal wel een set van specifieke omstandigheden zijn (intern en extern mbt de psychische staat) geweest...quote:Op donderdag 26 april 2007 08:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die twee nummers kunnen mij nog steeds niet veel boeien, ook na vaak geluisterd te hebben
Goed november 2007, ik schat het op maart 2008quote:According to UK retail music store HMV, Michael Jackson is set to release his new album on the 19th November 2007.
This release date is yet to be confirmed officially.
Wat zingt íe nou eigenlijk in DS?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Met z'n grappen over dat hij Michael's muziek niet kon waarderen. Hij was gewoon nog pissed over D.S.
Als dit waar blijkt te zijn, dan zijn de prijzen niet misquote:The Jacksons
Wembley Stadium
Micheal, Jermaine, Tito and the rest of the gang are back !!!
Tickets Available:
Catergory 2 Seating £275 Buy
Catergory 1 Seating £399 Buy
V.I.P Experience Your VIP Hospitality package includes: • Top price ticket from Promoter’s holds to see The Jackons live in concert • Two and half hour hospitality event prior to the show in a private suite within the venue • One hour post show party in a private suite within the venue • Champagne reception on arrival • Hot and cold buffet menu • Pre-Complimentary bar of beer, wine and soft drinks before and after the show • Official souvenir tour item for each guest • Commemorative VIP pass and wallet for each guest • Cloakroom facilities • Event Management staff and hostesses in attendance £599 Buy
Catergory 3 Seating £175 Buy
Standing £150 Buy
Economy Seating £125 Buy
2nd September 2007
Wembley Stadium
Call our booking line: +44(0)207 284 1555
http://www.globaleventsdirect.com/event/100519
Nou, als je ziet wat je krijgt, zijn de prijzen gewoon normaal hoor. Valt me alleen wel tegen dat ze zich voor een dergelijke show lenen, ipv gewoon voor 'het volk'. Al zou je ook kunnen zeggen dat deze groep (die niet tot 'het volk' behoren) hun wel die kickstart heeft gegeven voor hun carriere.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Als dit waar blijkt te zijn, dan zijn de prijzen niet mis![]()
Tjah, toch blijf ik nergens op hopen.quote:Michael Jackson may be reunited with his brothers for a one-off concert this September at Wembley Stadium.
Ticket agency Global Events Direct posted an announcement on their website on Saturday evening advertising a Jacksons reunion, with ticket prices beginning at £125.
The announcement was met by scepticism from Jackson fans, citing the lack of official notification from the Jackson camp. However, the ticket outlet stand by their announcement.
“It is definitely going ahead,” said a spokesman for Global Events Direct. “We were selling tickets for Barbra Streisand three weeks before they went on sale. Fans were calling the O2 and they were denying any knowledge.”
“We have to know about these things early,” he added, “it’s our job. The venues like to make the big announcement and cash in themselves. That jeopardises smaller companies like us.”
A spokesperson for Wembley Stadium refused to confirm or deny reports that the Jacksons had chosen Wembley as the venue for a reunion, but when asked whether the group were in talks she hinted, “I have heard about it.”
She continued, “Keep checking the Wembley website. When things do get confirmed it will go up and ticketing information will be available on the site.”
Michael Jackson’s spokesperson, Raymone Bain, was unavailable for comment.
Michael wil wel live zingen lijkt me. Maar of ie het kan is de vraag. De eerste show van de 30th Anniversary in 2001 zong hij ook grotendeels live. Aangezien die show niet de beste uit z'n carriere was besloot hij de tweede te lipsynchen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:45 schreef Noax het volgende:
Nou behoorlijk, en de rest of de gang, het zal me niet verbazen dat de desbetreffende persoon de overige leden bij naam niet wist, de loser!
Aan de andere kant kun je je natuurlijk ook afvragen dat wanneer het wel waar zou zijn in hoeverre Michael live staat te zingen.
Want voor een dergelijke trip zit je niet op een playback optreden te wachten.
Ach, wat dacht je danquote:Despite ticket agency Global Events Direct announcing a September concert by The Jackson's at Wembley Stadium in the UK, Michael Jackson will not be performing at this event.
Any news regarding a tour or appearance will be made by an official announcement.
Michael Jackson Management
Nee, haar geloofwaardigheid is ook ver te zoeken wat mij betreftquote:At the recent celebrity launch of Cove Atlantis hotel in the Bahamas, where Janet gave a feisty performance, Extra TV asked La Toya, "Will we ever see Janet and Michael together on tour?"
"I don't want to spill the beans too much but there is a strong, strong, strong possibility…the whole family is a possibility," La Toya responded.
Extra TV: "A Jackson tour again?"
La Toya: "Possibly yes"
Extra TV
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:38 schreef DrDentz het volgende:
Hij komt zometeen in de top 25 van meest mislukte operaties ofzo. Ik zag een teaser![]()
Ik denk dat Michael na tig operaties wel zoiets had van 'damn'. Het probleem is ook juist dat hij maar door ging om er 'perfect' uit te kunnen zien, iig niet zoals z'n vader. Maar ook de vele correcties op eerdere operaties waren op een gegeven moment onvermijdelijk. Tja, dan kom je toch op een 'mislukking' uit...quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef MJboard het volgende:
Het meest ironische; zou Michael óók vinden dat het mislukt is?
P.S. Michael, there's more in Europe thenthanLondon!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |