abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47603448
En het grappige is, wie zegt dat we wel een album krijgen in 2007? Heeft ie zelf nooit gezegd.
pi_47603761
Ja... maar William van de Black Eyed Peas wel toch? Die zat met hem in een studio te werken aan een nieuw MJ album voor 2007. Daar hoor je niks meer over. Maar we zullen zien

Lijkt wel of hij zwaar aan de meth zit ofzo
pi_47603883
Van wanneer is die pic?
pi_47604955
Hij is altijd vrij mager geweest, alleen tijdens tours wat voller. Hij gaf zelf ook aan dat hij niet van eten houdt, dat hij eet omdat het moet.

En ondankt het magere, ziet hij er goed uit. Zijn ogen staan helder en je ziet duidelijk dat hij happy is.

Die kinderen zien er gewoon niet zo chique uit, geen merk kleding enzo. En zo hoort het ook.
pi_47605620
In Tokio en Londen vond ik hem er beter uitzien dan nu

Hoe zou het eigenlijk voor zijn kinderen zijn, al die media ophef rondom hen heen wanneer ze aankomen bij een vliegveld oid? En altijd hun gezicht moeten bedekken. Ik begrijp Michael dat hij niet wil dat de hele wereld weet hoe zijn kinderen eruit zien en dat hij erg gesteld is op hun veiligheid, maar is dit wel goed voor zo'n kind?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_47610552
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In Tokio en Londen vond ik hem er beter uitzien dan nu

Hoe zou het eigenlijk voor zijn kinderen zijn, al die media ophef rondom hen heen wanneer ze aankomen bij een vliegveld oid? En altijd hun gezicht moeten bedekken. Ik begrijp Michael dat hij niet wil dat de hele wereld weet hoe zijn kinderen eruit zien en dat hij erg gesteld is op hun veiligheid, maar is dit wel goed voor zo'n kind?
Dat het niet goed is lijkt me wel duidelijk, maar ik denk niet dat die kinderen dat nu kunnen inzien. Totdat MJ over 10 jaar aanklachten krijgt van z'n eigen kinderen..
pi_47610940
Het zal misschien niet helemaal goed zijn voor die kinderen maar ook niet bere slecht. Denk dat er een hoop kinderen op de wereld zijn die het slechter treffen dan zij.
pi_47611521
10 jaar geleden liet hij wel een uitgebreide fotoshoot maken met zijn zoon Prince de 1e. Pas later kwamen de vermommingen
pi_47613361
Ja, maar alle babies lijken op elkaar dus dat is ook niet zo erg. Paris lijkt trouwens sprekend op Debbie, is echt te zien dat het een kind van haar is.
pi_47614950

Mooie foto uit die serie

Vanaf dat moment was het wel kinderen > muziek, maarja, so be it
pi_47616105
Even of topic; ik zie net in een ander topic wat staan over de film Sideways. Dit is een leuke film, opgenomen in de woonplaats van Michael, Los Olivos.
In het ziekenhuis wat je op een gegeven moment ziet is Michael opgenomen vlak na de rechtzaak. Zo zie je een beetje hoe en waar Michael woont.
pi_47616148
On topic; Ik denk dat Michael nu het meest geniet van zijn kinderen, een gezinsleven wat hij nooit heeft gehad. Volgens mij geniet hij volop.
pi_47618055
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 14:52 schreef MJboard het volgende:
Denk dat er een hoop kinderen op de wereld zijn die het slechter treffen dan zij.
Beetje een slechte vergelijking

Wanneer zou Michael besluiten om de gezichten te laten tonen van zijn kinderen? Lijkt mij dat zodra ze een jaar of 12 á 13 zijn, ze zoiets liever niet meer willen?...
pi_47633719
Dat is helemaal geen slechte vergelijking. Mensen lopen te zeiken dat die kinderen zo zielig zijn omdat ze gesluierd worden. En dan zeg ik op mijn beurt; als ik soms kinderen hier op straat zie, hoe die worden opgevoed... Elke eikel kan een kind krijgen. Als de kinderen van Michael verder goed en liefdevol worden opgevoed geloof ik niet dat dít ze zoveel schade zal toebrengen.
  zondag 25 maart 2007 @ 11:13:25 #116
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_47634426
Hehe, maar jij ziet alles door je MJ-is-God bril denk ik...
Aan de andere kant; die kinderen zijn 7-10 ofzo, dus die zijn vast al genoeg gebrainwashed om dit normaal te vinden. Vast allemaal ge-homeschooled, dus weten ook niet wat normaal is...

Geloof best dat de pers interesse in die koters heeft, maar als je die sluiers af zou laten is de lol er snel af; dan zijn het gewoon saaie kleuters... en hoe vaak zie jij week-aan-week een kleuter voorop de roddelbladen staan?

En MJ is natuurlijk ook niet de enige rijke Amerikaan, dus die kidnappraatjes gaan ook niet op....

[ Bericht 82% gewijzigd door matthijst op 25-03-2007 11:19:11 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_47634493
Je kan simpelweg niet de situatie vergelijken van kinderen van bijvoorbeeld Michael met die van Jan Modaal. Die leefsituatie is compleet anders
pi_47634510
Vermoeiend dit... Hoe vaak moet ik nog zeggen dat ook ík kritiek heb op Michael? Kan je zo 10 dingen opnoemen die hij niet goed doet imo.
pi_47634824
quote:
Op zondag 25 maart 2007 11:13 schreef matthijst het volgende:
Hehe, maar jij ziet alles door je MJ-is-God bril denk ik...
Aan de andere kant; die kinderen zijn 7-10 ofzo, dus die zijn vast al genoeg gebrainwashed om dit normaal te vinden. Vast allemaal ge-homeschooled, dus weten ook niet wat normaal is...

Geloof best dat de pers interesse in die koters heeft, maar als je die sluiers af zou laten is de lol er snel af; dan zijn het gewoon saaie kleuters... en hoe vaak zie jij week-aan-week een kleuter voorop de roddelbladen staan?

En MJ is natuurlijk ook niet de enige rijke Amerikaan, dus die kidnappraatjes gaan ook niet op....
Op zich zou je dan kunnen zeggen dat de jeugd van die kinderen ook niet al te best is. Uiteraard beter dan die van Michael zelf, maar die kinderen leven geloof ik in een compleet isolement
pi_47644923
Ja of als dat meisje straks een puber wordt. Bijna iedere puber gaat zich afzetten tegen z'n ouders. Dan mag hij nog eens proberen zo'n zak over die kop te trekken. Bij alles wat 'ie tegen je zegt als kind zou ik denken.. "Pa... ga jij nou maar in je draaimolen zitten"
pi_47645854
haha
pi_47678696
quote:
Op zondag 25 maart 2007 17:30 schreef DrDentz het volgende:
Ja of als dat meisje straks een puber wordt. Bijna iedere puber gaat zich afzetten tegen z'n ouders. Dan mag hij nog eens proberen zo'n zak over die kop te trekken. Bij alles wat 'ie tegen je zegt als kind zou ik denken.. "Pa... ga jij nou maar in je draaimolen zitten"
Haha
pi_47700188
quote:
Look For 50-Foot Tall Michael Jackson Robot

A 50-foot robotic replica of Michael Jackson will be reportedly erected in the desert surrounding Las Vegas, according to reports. The self-proclaimed King of Pop is currently in talks to sign a long-term concert deal in Nevada's Sin City and local businessmen claim the huge Jackson likeness is among the proposals.

Consultant Mike Luckman of Luckman Van Pier, tells the New York Daily News, "It would be in the desert sands. Laser beams would shoot out of it so it would be the first thing people flying would see. Neon is wonderful, but it's old school."

Luckman's partner, designer Andre Van Pier, adds, "Michael's looked at the sketches and likes them."

However, Jackson's spokeswoman Raymone Bain explains, "He hasn't made up his mind about whether a Vegas show is in the cards for him. He's been in the studio since November working on his music. He's been presented with various proposals. A Vegas show isn't a priority.

"He's in Las Vegas now. He's pretty grounded in Vegas. It's very convenient for producers and songwriters to get to him. He's worked there before. He's been recording with producers Rodney Jerkins, Will.i.am and Neffu."
Hoe geniaal zou dat wel niet zijn
  dinsdag 27 maart 2007 @ 08:28:04 #124
28167 matthijst
pi_47700785
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 04:50 schreef DrDentz het volgende:

... consultant Mike Luckman....Andre Van Pier....

Hoe geniaal zou dat wel niet zijn
Another humorous fact is that there are some connections between The Church of Scientology and Michael Jackson. Mike Luckman, director of the New York Center for Extraterrestrial Research and author of Alien Rock: The Rock ‘n’ Roll Extraterrestrial Connection, recently told Daily News’ Lloyd Grove about an interesting conversation with Jackson that took place during a visit to the famed magic store Abracadabra.
“Michael indicated to me that he is open to making contact with otherworldly beings,” Luckman said.

"Andre Van Pier thinks he has just the outfit for a Vegas show Jackson is said to be hatching.
Van Pier, who created costumes for several Jackson videos, envisions the Gloved One as a "Space Warrior," complete with Roman legion helmet and illuminated white leather jumpsuit.
"I want to transform Michael [into] a man with power on a level that we've never seen before," says Van Pier. <BRON www.nydailynews.com>"

pi_47706633
Vooralsnog allemaal onzin imo.
pi_47718784
Ach ja, dan hebben we scientology ook maar gehad, what's next
  dinsdag 27 maart 2007 @ 19:23:46 #127
142125 Joeks79
Beyond the Velvet Rope
pi_47722229
Kunnen ze dat beeld bij de Mac in Best dan niet moderniseren, zodat wij onze eigen Nederlandse robot hebben?
Life belongs to those who are alive
pi_47730157
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 19:23 schreef Joeks79 het volgende:
Kunnen ze dat beeld bij de Mac in Best dan niet moderniseren, zodat wij onze eigen Nederlandse robot hebben?
Staat dat ding er nog steeds? Al 10 jaar ofzo?

Zo vet, een standbeeld van MJ in Best bij de Mac. Zeker nog een keertje naar toe gaan.
pi_47730370
quote:
A McDonalds's in Best, the Netherlands, features a huge Michael Jackson statue on the parking lot, as well a human-sized Marilyn Monroe in the lobby of the restaurant.
VET !
pi_47730535

Misschien moeten we daaronder eens een Michael Jackson-meet houden dat we allemaal bij het standbeeld de grote leider gaan aanbidden en foto's van Tom Sneddon verbranden enzo
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:34:25 #131
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47730574
Ik rij er dagelijks langs op de A2.
pi_47730695
Respect
pi_47730716
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:33 schreef DrDentz het volgende:
[afbeelding]

Misschien moeten we daaronder eens een Michael Jackson-meet houden dat we allemaal bij het standbeeld de grote leider gaan aanbidden en foto's van Tom Sneddon verbranden enzo
Grapjas.

Nipeng: doe Michael een keer de groeten.

pi_47730854
Hoeveel heeft ie gekost denk je? Ik wil er ook een hebben
pi_47730929
Hmm, dat ding is echt huge.. ik heb geen idee hoeveel dat gekost heeft. Sowieso werd er bij het HIStory album ontzettend veel gepromoot, en daar is dit dus een (groot) voorbeeld van.
  dinsdag 27 maart 2007 @ 22:47:27 #136
11502 nipeng
The last ride is free
pi_47731222
Ja dat beeld is erg groot. Je kan 'm perfect zien staan daar bij de Mac.
pi_47731593
De teaser is ook geniaal he, op de HIStory dvd. Gaat over de onthulling van zo'n beeld.
pi_47731601
Echt een onwijs gaaf gezicht hoor als je er langs rijdt over de snelweg
pi_47731642
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 22:55 schreef DrDentz het volgende:
De teaser is ook geniaal he, op de HIStory dvd. Gaat over de onthulling van zo'n beeld.
Teaser is vet ja. Ik weet nog dat daar onwijs veel commotie over ontstond
pi_47731781
Dat is ook de bedoeling.
pi_47732011
I know . Vind het wel lache dat Michael later gewoon zei dat ie dat van plan was. Geniaal
pi_47732279
Geniaal is het toverwoord hier! Dezelfde formule paste hij toe door bij het uitbrengen van Dangerous zo'n controversieel einde te breien aan de Black or White videoclip. Even iedereen bij de les betrekken
pi_47737473
Volgens mij kostte die 10.000 gulden. Die eigenaar van die Mc heeft Michael volgens mij ook ontmoet en dat vond hij helemaal geweldig.

Wel heel dik dat hij hem niet heeft weggehaald tijdens de rechtzaak, zo van; what if...
pi_47738715
dan zou dat een beetje zonde zijn van de 10.000 gulden he
pi_47741620
Zou Michael dit keer voor zijn nieuwe album (wanneer die ooit uit moge komen) misschien weer kiezen voor een teaser oid die weer als 'schokkend' zou kunnen worden ervaren?
Ik denk dat hij dan heel wat kritiek over zich heen zal krijgen (als ie zo'n soort teaser zal doen als in 1995). Maar ja, het is toch publiciteit.
pi_47743696
Dat aanbidden in die teaser gebeurt nog steeds, kijk naar Japan
pi_47745251
Japanners zijn gek van elke artiest, dat zegt niks. Ik doelde meer op de controversiële manier als een heel leger die marcheert voor je ála Kim Jong Il/communistische taferelen.
pi_47751015
Er gaan geruchten dat Michael gaat rappen op z'n nieuwe album - gelukkig zijn deze geruchten 9 van de 10 keer niet waar, maar toch. Ook schijnt hij te gaan werken met producers Rodney Jerkins, Will.I.Am and Neffu. Als dit waar is zou ik Michael toch echt willen aanraden het meeste zelf te doen, i.s.m Teddy Riley, Quincy Jones en misschien een nieuwe frisse producer. Ik hoop iig niet dat hij gaat zingen op een of andere foute hiphopbeat van Will.I.Am.
pi_47752459
Nah.. deed hij zoiets bij Invincible? Kan me niet herinneren. Het is nu beter van niet, omdat het album geen verkooprecords gaat breken. Bij HIStory paste het omdat hij toen 'on top of the world' zat (King of Pop). Nu is hij toch meer de underdog
pi_47753101
Hij is er denk ik ook niet gemotiveerd voor, met z'n kinderen etc.
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:23:59 #151
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_47756354
Tsja, wat is rappen? Sommige mensen vinden TDCAU ook rappen. Als het maar op een MJ-manier gebeurt, heb ik er wel vertrouwen in. Helaas lijkt het erop dat MJ zich erg veel aantrekt van meningen van anderen over wat hij op muzikaal gebied zou moeten doen. En laat dit nu net het gebied zijn waarop MJ juist zo veel mogelijk zijn eigen inzichten moet volgen. Rappen op een manier die niet de zijne is, dat kan nooit wat zijn. Maar goed, da's mijn mening dan.

Overigens zei hij tegen Geraldo ook in aanloop naar de rechtzaak dat hij rap aan mensen over laat die het kunnen....

Als hij wat rappers op zijn album laat voorkomen, dan a.u.b. wel wat mensen van naam, en niet van de categorie Will.I.Am, waar we eerst mensen als Heavy D, Shaquille O'Neal en Notorius B.I.G. hebben gehad.
  woensdag 28 maart 2007 @ 20:14:08 #152
28167 matthijst
pi_47762557
Hehe, nee, Shaquille O'neal, da's een rapper
pi_47777333
Maar als MJ naar eigen inzichten handelt, krijgen we alleen psychotische nummers als Little Susie en Morphine. Ik vind dat wel interessant maar het verkoopt voor geen meter. Jerkins en consorten zitten erbij om een commerciële draai aan de zaak te geven.
pi_47778984
Maar dat zijn wel goeie nummers (voor fans dan )

Ook al ben ik het er niet geheel mee eens, maar Michael's nieuwe album moet commercieel zijn. Anders kan hij wel voor voorgoed stoppen (als ie dat al niet van plan was)
Hoe graag ik ook een album wil zien met typische MJ nummers, is het toch onvermijdelijk dat er een hoop commerciële nummers op komen te staan. Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant is het jammer.
  donderdag 29 maart 2007 @ 11:16:03 #155
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_47783513
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 20:14 schreef matthijst het volgende:
Hehe, nee, Shaquille O'neal, da's een rapper
Nou, ten eerste is het wel een grote naam. Als je die aan je verbindt, spréékt het gewoon. Maar als rapper moet je hem zeker niet onderschatten hoor. Zijn nummers zijn niet echt uitgebracht met een flinke marketingmachine erachter maar meer ünderground gehouden. Maar het was wel gewoon serieus en echt niet slecht. Ik was in mijn middelbareschool periode best wel hiphop fan, en Shaq's rijmen konden mij wel bekoren.
pi_47799539
quote:
American R&B sensation Ne-Yo, famous for his writing and production skills for such artists like Beyonce and Mario revealed he had been approached to write and record new material for the King Of Pop's next album.

"It's something I have always dreamed of, he is my biggest inspiration - growing up listening to Michael. Both our schedules are hectic, but I have been approached to write for Michael, it is an honour and we will have to wait and see."
Al die gasten hebben er altijd al van gedroomd. Slijmen noem ik dat
pi_47801926
quote:
American R&B sensation Ne-Yo, famous for his writing and production skills
Hij maakt toch alleen van die makkelijke zwijmelnummertjes?
pi_47801991
Dan weten we ook weer wat ons te wachten staat...
  donderdag 29 maart 2007 @ 19:38:55 #159
107144 Pido
pi_47803030
Alsjeblieft, alsjeblieft, géén Ne-Yo, maar goede, damn goede producers en MICHAEL! Gewoon MICHAEL!
pi_47803384
Volgens mij is bij jullie niemand goed genoeg
pi_47803507
Zou Quincy Jones misschien wat zijn voor MJ?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_47803708
Dat kun je die man ook niet meer aandoen op z'n 74ste
pi_47803990
Maar hij heeft vast een lagere biologische leeftijd dan Michael

maar serieus: Ik denk dat MJ een producer nodig heeft waar min of meer tegenop kijkt, niet andersom. Daarom Quincy Jones. Zou wel wat zijn: Van MJ weer een serieus genomen artiest maken en dan sterven.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_47804448
Quincy Jones is denk ik echt niet meer van plan om wat te doen. Hij heeft zijn taak al volbracht in de jaren 70 en 80 voor Michael. We weten allemaal dat de kans dat Quincy Jones gaat produceren nagenoeg nihil is
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:34:11 #165
28167 matthijst
pi_47805141
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 11:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Ik was in mijn middelbareschool periode best wel hiphop fan, en Shaq's rijmen konden mij wel bekoren.
Ik ook, heb z'n CD's zelfs, maar om nou Will I Am af te kraken en dan Shaq als voorbeeld aan te halen
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 19:07 schreef Rnnz het volgende:
Hij maakt toch alleen van die makkelijke zwijmelnummertjes?
Net als MJ bedoel je?

Snap dat gejank over Ne-Yo, Will I Am etc niet zo... MJ is een ouderwetse gek, als ie nog CD's wil verkopen moet ie gewoon meedoen
Hoor 10x liever dat So Sick nummer van ne-Yo, dan die 2000 Watts crap die zogenaamd ueberorigineel is/was....
pi_47805286
William is de slechtste niet, luister maar eens naar Justin Timberlake's nieuwe album. Staat ook een goed nummer met hem op
pi_47833775
quote:
dan die 2000 Watts crap die zogenaamd ueberorigineel is/was....
Nee, daar is de gemiddelde MJ-fan wel blij mee wil je zeggen?
  vrijdag 30 maart 2007 @ 18:26:32 #168
28167 matthijst
pi_47838635
Geen, idee, maar dat lijkt me de a-commerciele crap waar die Will-I-Am & Ne-Yo haters op kicken...
Want de meeste andere nummertjes van MJ zijn net zo commercieel; of je nou Teddy Riley, Darkchild, of Will-I-Am hebt....

Dat Quincy Jones 25 jaar terug wat leuke albums heeft afgeleverd zegt nu weinig meer; tijden zijn veranderd, muziek is veranderd en die kop van MJ, tsja
pi_47838968
quote:
Dat Quincy Jones 25 jaar terug wat leuke albums heeft afgeleverd zegt nu weinig meer; tijden zijn veranderd, muziek is veranderd en die kop van MJ, tsja
Het talent is er nog steeds.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 19:26:53 #170
28167 matthijst
pi_47840460
Ongetwijfeld, maar zouden The Beatles nu nog hits scoren?
pi_47842510
Niet met de muziek die ze toen maakten. Gelukkig gaat MJ meestal wel redelijk met z'n tijd mee, dus ik denk dat het wel mogelijk is.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 21:11:25 #172
28167 matthijst
pi_47844175
Huh, Ne-Yo is juist een voorbeeld van muziek die nu populair is, maar da vond je niks ....
Hoe kan MJ dan met zn tijd meegaan
pi_47844351
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 21:11 schreef matthijst het volgende:
Huh, Ne-Yo is juist een voorbeeld van muziek die nu populair is, maar da vond je niks ....
Hoe kan MJ dan met zn tijd meegaan
Ne-Yo is toch niet de enige populaire producer? Ne-Yo vind ik idd niet heel boeiend.
pi_47847660
In 2000 Watts laat Michael juist zien dat hij met de tijd meegaat. "3D, high speed, feedback, Dolby", weet je hoe hip
  vrijdag 30 maart 2007 @ 23:11:04 #175
28167 matthijst
pi_47848190
Vooral dat Dolby inderdaad, echt hip
Binnenkort introduceert ie cassettebandjes denk ik...
pi_47849583
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 22:54 schreef DrDentz het volgende:
In 2000 Watts laat Michael juist zien dat hij met de tijd meegaat. "3D, high speed, feedback, Dolby", weet je hoe hip
hijs leuk
pi_47944477
Dat Britney Spears zo gek doet heeft één voordeel: MJ is niet meer de domste Amerikaan.

Sowieso snap ik die lijst niet echt, Bush op nummer 3 maar wel weer herkiezen....
pi_47945772
owjah, vorig jaar was Michael de domste toch?
pi_47951892
Mensen op MJNews Online geloven dit niet vanwege die Barrow, dat blijkt nog een kind te zijn ofzo. Op zich vind ik het vreemd omdat Bain pas nog zei dat Michael nog niks heeft besloten.

CONFIRMED: Michael Jackson Tour In The Works

by Aaron Barrow
MichaelJacksonInsider.com

Music megastar, Michael Jackson, is finishing up his long-awaited album and will soon begin tour rehearsals MichaelJacksonInsider.com has confirmed by Jackson's Manager/Publicist, Raymone K. Bain.

"Mr. Jackson is in the studio finishing up the music; then, he will begin (tour) rehearsals. There are no dates yet," Bain confirms to MichaelJacksonInsider.com in an e-mail to MJI staff reporter, Aaron Barrow on April 02. Despite rumors and speculation, we have confirmed that Michael Jackson will tour the World once again!

Jackson's album is rumored to feature production from Will.I.Am, Teddy Riley and Rodney Jerkins. This will be the first time Jackson has collaborated with Will.I.Am of the multi-platinum selling group, Black Eyed Peas. Teddy Riley co-wrote and co-produced Jackson's 1992 hit, "Remember The Time" (U.S. #3, U.K. #3) along with songs from Jackson's albums "Dangerous", "Blood On The Dancefloor: HIStory In The Mix", and "Invincible".

Producer Rodney Jerkins worked with Jackson on his album "Invincible" including the 2001 hit single, "You Rock My World" (U.S. #10, U.K. #2).

This will be Jackson's first album since 2001's multi-platinum selling "Invincible". Jackson has been recording the album in Ireland and his current place of residence, Las Vegas.

This will be Jackson's first tour since 1996's "HIStory World Tour". That tour had a combined attendance of over 4.5 million people, while only two shows were in North America. The "HIStory World Tour" still holds the record as the most-successful tour in music history.

MichaelJacksonInsider.com will keep you up-to-date on the return of the King of Music. You can stay up-to-date with all of our Jackson Insider exclusives by joining our Yahoo! Group: http://groups.yahoo.com/group/MichaelJacksonInsider/

www.MichaelJacksonInsider.com
pi_47951912
Waarom geen officieel bericht van Raymone zelf? Ik ben dus sceptisch
pi_47957789
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 08:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Waarom geen officieel bericht van Raymone zelf? Ik ben dus sceptisch
Same here.
  dinsdag 3 april 2007 @ 13:14:13 #182
107144 Pido
pi_47960256
Hier ook, waarom geen officieel statement bij zoiets belangrijks? Aan de andere kant, die site schijnt wel redelijk betrouwbaar te zijn. Njah, we'll see, áls het toch waar is!
  woensdag 4 april 2007 @ 13:04:33 #183
107144 Pido
pi_48001150
Confirmed False:

There are no tour dates scheduled. I did not confirm a tour or a tour date.

Thank you.
Raymone K. Bain

Jammer, maar te verwachten.
pi_48003644
Goh wat verrassend
  woensdag 4 april 2007 @ 15:19:51 #185
142125 Joeks79
Beyond the Velvet Rope
pi_48006085
Over producers gesproken... Ik zou dolgraag een album willen dat door slechts twee mensen is geproduceerd, namelijk Michael zelf en Bill Botrell. Die laatste is verantwoordelijk voor Michael's beste productie.
Life belongs to those who are alive
pi_48026126
JACKSON'S REP: NO TOUR SET, NO VEGAS SHOW AND NO ROBOT

Michael Jackson has no tour or Las Vegas show in the works, no release date for his unfinished album and no knowledge of a 50-foot laser-firing robot.

In the most definitive statement on Jackson's future since his return to the U.S. in December, Bain told Vegas Confidential, his spokeswoman Raymone Bain said, "His No. 1 priority is completing his music and until that time he's not going to be entertaining any thoughts of a tour or a show."

Jackson is, however, getting in shape to begin dance rehearsals for the video that will accompany his music, she said in a telephone interview.

She characterized as "a hoax" a party invitation that surfaced last week that claimed Jackson was kicking off his tour with a performance and meet-and-greet at the Luxor in June. "That is just not happening."

"A Vegas show was always a rumor," she said. "He's never said it was a priority. He moved to Las Vegas to be closer to producers and songwriters and studio technicians.

Jackson began recording last fall and has continued to work with Will I. Am of the Black Eyed Peas, she said.

She said the report about a five-story robot in Jackson's likeness is another fabrication. "He knows absolutely nothing about that and has never met with anyone to discuss it."

As far as Jackson's recent meetings with uber-producer Simon Fuller and choreographer Kenny Ortega, she said she knows of "no business relationship at this time." -- NORM CLARKE, Vegas Confidential

Posted 12:24 p.m.

http://www.normclarke.com/

Zal het dan toch dit jaar nog gebeuren?
pi_48030468
Geen robot.

Hey misschien komt hij dan wel weer een keer op MTV met een nieuwe clip. Tegenwoordig lopen er kinderen rond die niet weten wie Michael Jackson is of dat hij zingt, dat was 10 jaar geleden toch ondenkbaar? Ik zou hem alleen wel een opknapbeurt adviseren. Heel veel plastische chirurgie, make-up en een andere coupe. Gewoon voor de verandering. Baat het niet dan schaadt het niet.
  donderdag 5 april 2007 @ 07:58:27 #188
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_48031023
Krijg je van die verhalen van: "kijk weer plastisch chirurgie, MJ is dus wel degelijk altijd verbouwd". En dat er kinderen rondlopen die MJ niet kenne, dat valt wel mee hoor. Mijn neefje van 4 (heeft dus nog nooit een release meegemaakt van MJ) wist wel wie MJ was. Eerlijk gezegd verbaaste me dat wel; maar goed, hij wist het.

Ik zat van de week weer eens de History-DVD te kijken, naar wat videoclips. Als je kijkt naar de kleren die hij toen droeg (de casual kleren bijv. in de intro, dus niet de riempjes, dansoutfit, etc.) zie je toch wel hoe ver hij voor liep met dit soort dingen. Zaken die vandaag de dag op straat niet zouden misstaan droeg hij in de jaren '80 al.
pi_48031146
Ik begin het echt zat te worden met al die ontkenningen van Raymone. Uiteraard geloof ik nagenoeg nooit al die geruchten, maar ze zou het haarzelf (en in het bijzonder de fans) het vele malen makkelijk kunnen maken wanneer ze gewoon vertelt waar Michael mee bezig is en wat hij al dan niet van plan is. Zo moeilijk lijkt me dat niet...
  donderdag 5 april 2007 @ 11:13:22 #190
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_48035499
Ik ben trouwens toch niet de enige die iets tegen Bain heeft? Ik vind dat ze iets te veel een persoonlijke tint geeft aan haar berichten. Alsof ze MJ managed oid ipv gewoon persvoorlichter te zijn. Ik ben trouwens benieuwd wat haar werk als general manager van The Michael Jackson Company precies inhoudt.

Wat het vertellen over wat MJ precies wel doet betreft, moet ik zeggen dat er kennelijk gewoon niets meer te melden valt dan dat MJ bezig is met en nieuw album.
pi_48045015
Ik wil haar baantje
pi_48054886
quote:
Op donderdag 5 april 2007 11:13 schreef Xaobotnik het volgende:
Wat het vertellen over wat MJ precies wel doet betreft, moet ik zeggen dat er kennelijk gewoon niets meer te melden valt dan dat MJ bezig is met en nieuw album.
Nou... in haar laatste bericht lees ik dus dat Michael aan het repeteren is. Laat dat dan als apart bericht naar buiten komen en niet wanneer de media daar naar aan het vissen is en er dus allerlei geruchten naar buiten komen. Schiet je (als fan) ook niks mee op.

Aan de andere kant, al sinds dat ik fan ben is de berichtgeving aan Michael's kant altijd al mager geweest. Zal waarschijnlijk wel een keuze van hem zijn geweest...
pi_48063383
Michael zal nooit uit zichzelf naar de pers stappen ben ik bang.

Klein berichtje van Lionel Richie:
quote:
"I talked to him the other day in fact. He's hiding in Las Vegas and is trying to complete his upcoming album. I believe he's going to do well. He's going through some changes, like we all have to do. After all, he went from being little Michael Jackson to daddy Jackson now that he has three kids".
hij is dus echt bezig met een album..
pi_48080596
http://justjared.buzznet.com/page/2/ (naar beneden scrollen)

Filmpje van Michael en dochtertje Paris aan het winkelen op Paris' 9e verjaardag.

Leuk om te zien.
pi_48082463
Toch altijd leuk om te zien dat ie in zo'n winkelcentrum loopt en mensen aanspreekt
pi_48325960
Maar even een kickje:
quote:
In response to an article published by the New York Daily News, Michael Jackson's publicist has confirmed that Neverland is NOT for sale. "This story is completely untrue. Mr. Jackson has no plans, whatsoever, of selling Neverland and knows of no individual named Bill Huff."

Paula Froelick of Page Six for the New York Daily has also been put straight.

Raymone Bain
verrassend weer
pi_48329309
Volgens mij is 95 % van de geruchten niet waar.. niet verassend dat Raymone het weer ff moet ontkennen.

Het verhaal over de samenwerking tussen MJ en Prince is ook niet waar. MJ zou niet eens op een concert van Prince zijn geweest. Ik vond het toen al zo raar, aangezien er totaal geen foto's waren oid. Gewoon uit de lucht gegrepen, aangezien ze allebei in Las Vegas waren (en zijn).
  zondag 15 april 2007 @ 12:58:30 #198
107144 Pido
pi_48345262
Ja, de meeste geruchten zijn gewoon echt klinkklare onzin. Beetje jammer, want d'r zitten soms wel echt vette geruchten bij!
pi_48426335
Michael , ik mis em wel in de hedendaagse muziek, ben fan van em geworden toen de bad-video uit kwam, vette shit was dat toen (en nu stiekum nog wel een beetje).
Don't judge a duck by its brother
pi_48434363
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 17:20 schreef Schijtgeit het volgende:
Michael , ik mis em wel in de hedendaagse muziek, ben fan van em geworden toen de bad-video uit kwam, vette shit was dat toen (en nu stiekum nog wel een beetje).
Daarom hopen we dat ie snel terugkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')