Als ze gaan touren zal het een soort 'Greatest Hits' tour worden denk ik. Hij zal echt geen nummers doen die hij nog nooit heeft gedaan, en nieuwe nummers betwijfel ik ook. Ik kan er wel Who Is It, Liberian Girl, Give In To Me, ..noem ze maar op.. opzetten, maar die doet hij toch niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:38 schreef Pido het volgende:
Jaja, het zal wel. Ik wil 't 'm eerst zelf horen zeggen.
Daarnaast, hoe groter het gebeuren, hoe kleiner de kans op live zang. En de setlist die je hierboven hebt neergezet Rnnz vind ik echt zwakjes. Laat 'm alsjeblieft is een keer iets doen wat 'ie nog niet live heeft gedaan, en/of nieuwe nummers.
Maar verder: wel vet dat er eindelijk iets staat te gebeuren!
Sttt,quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die setlist van je Rnnz is meer een lijst voor een MJ concert
Én dat hé...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Die setlist van je Rnnz is meer een lijst voor een MJ concert
't Is ook wel stylo, en een beetje zn handelsmerk, maar af en toe ogen showen is an sich wel prettig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:11 schreef Rnnz het volgende:
Ik vind het een beetje jammer dat ie z'n ogen wil verbergen met z'n bril. Overal doet ie dat.
Ja zo dacht ik ook welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:44 schreef DrDentz het volgende:
He Michael Jackson zal het wel leuk vinden om te horen dat hij op z'n vader lijktDe man spendeerde een vermogen om z'n kop zo te laten verbouwen dat hij iedere gelijkenis wegveegt
of hij draaide zich gewoon heel snel omquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:53 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het stukje van seconde 32 tot 34 wel cool, een moonwalk van 1 stap!
Dat denk ik eerder, alhoewel het wel leek alsof ie ff wilde dansen. Waarom doet ie dat dan niet?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
of hij draaide zich gewoon heel snel om
Goh, dat melden ze dan weer niet op het nieuws he... Volgens journalisten was het pure geldklopperijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:37 schreef Rnnz het volgende:
The reclusive pop icon was the guest of honor at the lavish party aimed at a well-heeled business crowd — though the roughly 400 people who showed up were mainly die-hard fans, and more than 100 orphans and handicapped children who were invited for free.
The paying guests each laid down $3,500 for tickets, which included a buffet dinner, a show featuring several Japanese Michael Jackson impersonators and a chance to meet, greet and take photos with Jackson.
On Friday, he made an appearance at another party for his less affluent fans. More than 1,000 people crowded a popular night club.
Hij heeft gewoon een aparte manier van bewegen, typisch voor een danser. Elke stap lijkt een dansmovequote:Op zaterdag 10 maart 2007 07:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
of hij draaide zich gewoon heel snel om
quote:The latest rumour to surface from Michael's stay in Las Vegas goes like this...
The differences began back in 1987 when the idea to make Bad a duet was nixed by his purple highness. Producer Quincy Jones has said that it was because Prince thought that the song would be a hit whether he was in it or not, but later reports surfaced that he scoffed at the concept of getting the beat down from Michael.
Now the two may make sweet music due to the efforts of Will.I.Am who has made it his mission. The Black Eyed Peas frontman, who is serving as producer of Michael's comeback album, got them together last week at Prince's 3121 Club in Las Vegas.
A Dallas Austin composition may be selected for the monumental pairing. However, a best bet seems to be a song from The Beatles catalog that Michael is a co-owner of.
This rumor is supported by the number of Fab Four covers Prince has been dusting off at his club gigs. Be on the lookout for a major announcement after he leaves Vegas on March 31.
Ja, damn, volgens mij heeft 'ie de moves nog steeds hoor. Mischien minder energiek, minder snel, maar de stylo heeft MJ nog helemaal als ik m zo zie. Zo jammer alleen dat 'ie dan YANA niet ff een stukje live meezingt. Ik weet zeker dat hij dat nog kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:53 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Dat denk ik eerder, alhoewel het wel leek alsof ie ff wilde dansen. Waarom doet ie dat dan niet?Zijn de fans ook weer een paar maanden stil.
![]()
Gelukkig wel, want ik vond z'n lach altijd wel een van de mooiere dingen. Hoeveel operaties hij ook heeft gehad, die bleef altijd hetzelfde.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar ik denk dat hij rond 2000 z'n bovenlip vol botox had gespoten ofzo. Die kon 'ie nieteens bewegen, in de Rock My World video en die optredens in New York. De botox zal wel uitgewerkt zijnDaar lacht hij weer wat normaler
Ik ben blij dat ie weer lacht en er weer redelijk goed uitziet. Tijdens de trial leek het wel alsof ie elk moment kon instorten.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:03 schreef DrDentz het volgende:
Eigenlijk staat zijn hoofd nu constant in de lachvorm, zoals Joker. Na al die ellende had je bij mij een dikke frons gezien
Op MJNO hebben mensen gelijk tickets besteld naar Londen om hem te zien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 07:48 schreef MJboard het volgende:
Het werd later al terug gedraaid naar de 14e. En weer zie ik bekende fans op de foto dat ik denk; hoe kunnen ze er al altijd weer bij zijn?!
damn idd. Love japan, love you, love japan, love japan, love japan, love you, i love japanquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Wat een liefdevolle man he. Geen zin zonder Love
Hij wijst ze graag aan voor de camera's, of ie ze koopt is maar de vraag:quote:Op zondag 18 maart 2007 01:10 schreef DrDentz het volgende:
Michael Jakcson houdt gewoon niet zo van geld op een bankrekening denk ik. Hij koopt liever twee enorme vazen van $250.000,-. Dat is zijn manier van rijk zijn... veel troep hebben.
Je bedoelt WBSS?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:22 schreef DrDentz het volgende:
Niet weer die ouwe meuk he
idd. Zoveel mogelijk nieuwe nummers. Ik heb die oude nummers nu wel genoeg gezien (niet dat ik ze niet meer leuk vind hoor). Als ie ooit nog gaat touren, dan hoop ik dat ie vernieuwend isquote:Op maandag 19 maart 2007 22:19 schreef DrDentz het volgende:
Ik ken de titels nog niet, maar gewoon aftrappen met het eerste nummer van het nieuwe album![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |