JIJ BENT GEEN OLDBIE!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Er klopt hier iets niet... maar wat
Ben jij Duits? Joene?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Joene het volgende:
Lekker dan !
nee hoorquote:
Mag wel, eens in de zoveel tijd, ingekakte bende dat het hier is somsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef GI het volgende:
Joog ? Deze TT lokt allerlei newbies. Wat doe je
Check, de afwezigheid van mensen was mij ook al opgevallen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag wel, eens in de zoveel tijd, ingekakte bende dat het hier is soms.
Ah joh, één keertje, zodat je scherp blijft.quote:
Van dooie Duitsers?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar blijven de foto's?
Ik zag van de week ergens foto's van een zwemmende R.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar blijven de foto's?
Met dolfijnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zag van de week ergens foto's van een zwemmende R.
Ja, ik weet het.. ik wil ook terug.. het is alweer zo lang geleden!quote:
Ik welquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben daar trouwens geen duitsers tegen gekomen!
Die foto's moest ik nogsteeds een keertje aanschouwen.. iemand links?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er met Tonny de Jong gebeurd eigenlijk nadat ze met haar kale flamoes in de Playboy stond?
zo doet mijn manager het ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
De duitsers reisden via schema'sHelemaal voorbereid op de computer en zo
Je moet mij hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
J.... Hey.. ik heb een probleempjeeeeeeeeeeeeeee....
Heb de grootste moeite om SQLAgent status te koppelen aan SNMP... of is dit gewoon onmogelijk? AARG!
[..]
Die foto's moest ik nogsteeds een keertje aanschouwen.. iemand links?
Oldbie: 14.gif!quote:
Tja.. Ik zit nu nog om een 2000|2000 install voro de produktie omgeving.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Joene het volgende:
2005 kan je het gelooof ik uitlezen via wmi , SNMP is not done geloof ik
Prachtig toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik wel
De duitsers reisden via schema'sHelemaal voorbereid op de computer en zo
Nee. Spannende mannen doen niet aan schema'squote:
Je kunt toch ook in je schema "spannende dingen doen" opnemen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:15 schreef Ripley het volgende:
Nee. Spannende mannen doen niet aan schema's![]()
Dinsdagochtend 11.00 uur - spannende dingen doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in je schema "spannende dingen doen" opnemen?
Da's weer typische zo'n duitse mierenneukopmerking, Kquote:
Het is niet alsof Hitler de middag heeft uitgevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's weer typische zo'n duitse mierenneukopmerking, K
Hà, menig Duitser zal toch denken van wel, zo zijn ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef GI het volgende:
[..]
Het is niet alsof Hitler de middag heeft uitgevonden.
Of na 6 jaar!quote:
Ganz sicher, jawohl!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
Ok ok, volgende keer een wat minder opvallende titel. Dit is van de gekke.
Ja, hier komen wel hele vreemde mensen op afquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
Ok ok, volgende keer een wat minder opvallende titel. Dit is van de gekke.
Foto's!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, hier komen wel hele vreemde mensen op af
Misschien moet ik nog een hippie foto plaatsen om ze af te schrikken?
Het kan ermee door.quote:
Jaja, je bent stoer. Maar doe eens niet zo aandachttrekkend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Haaarbal het volgende:
Ik ben een zelfbenoemde oldie, dus jullie kunnen mij niets maken! [afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Haaarbal het volgende:
oldie
quote:Almere Haven.
Het heeft niks met stoerheid te maken, maar met erkenning. Doe eens niet zo jaloers!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaja, je bent stoer. Maar doe eens niet zo aandachttrekkend?
Mja, jij bent gewoon een irriterend ventje van 11, minstens op geestelijk niveau. Niet erg voor de rest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Het heeft niks met stoerheid te maken, maar met erkenning. Doe eens niet zo jaloers!
Bash! Jullie zijn allemaal jaloers! De nieuwe lichting userts (lurkers uit 2002) zullen die huidige generatie oldbies verstoten! mwhahaha!![]()
Je maakt plots wel veel spelfouten, jogyquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, jij bent gewoon een irriterend ventje van 11, minstens op geestelijk niveau. Niet erg voor de rest.
Waar dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Je maakt plots wel veel spelfouten, jogy![]()
Heh, doe dan ook maar een ronddraaiend stuk vlees, vieze oude citroenmannetjes, of een gapende aars..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Doe maar wat met meisjes in het water, R.
Dat zou de meeste pokdalige pubers ook wel af moeten schrikken.
(nofi natuurlijk, jogy).
Hoogst onnodige opmerking, Sjee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
(nofi natuurlijk, jogy).
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef jogy het volgende:
Hoogst onnodige opmerking, Sjee.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet dat je vies bent trouwens, R!!!!!!1111!
Nee K.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef GI het volgende:
J, val jij op jongetjes ?
Leugens!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:47 schreef GI het volgende:
Omdat je R. vies vindt ?
Ik zat al even stilletjes te huilen achter mijn schermquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Niet dat je meisjes afschrikwekkend zijn trouwens, R!!!111!.
De gedachte erachter was meer dat [voornoemde pubers] denken "IIiiiieeeee, een meisje, viiiiieeeesssss".
Iemand vertelde me dat 80% van de koala's chlamydia heeft trouwens. De vieze beesten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Leugens!!
Al zit ze wel onder het koala- en dolfijnenkwijl.
Voor het gat dat je aan het graven bent.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik snap 'em niet, j.
Whehehe.quote:
Hai, ik hoop dat je gebeten wordt door een koala!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:51 schreef Haaarbal het volgende:
Geheel mee eens met de TT, die kutnewbies ook!
[Oldbies] Newbies moeten sterven aan ebola.
Dame 2 van rechts houdt angstvallig haar horloge verborgen achter het kozijn van hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:52 schreef n00cL30n het volgende:Ik zag die dames zitten... en ook de tekst op die coca cola poster...
Over die bobbels:
"Gut, daar zijn mijn suikerzakjes gebleven"
Ja... Echt geweldig.. .Allemaal Teva'squote:Op woensdag 7 maart 2007 13:56 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik merk nu pas hun schoeisel op.
Tja, of Nike Air jerusalem.quote:
Neuhj.. Welke heb jij in gedachten dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Doodsverwensingen naar onbekende personen op foto's is toch niet verboden volgens de policy?
Ze hoeven toch niet dood omdat ze elk snippertje vrouwelijkheid naar de klote hebben geholpen door hun uitdossingen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Doodsverwensingen naar onbekende personen op foto's is toch niet verboden volgens de policy?
Om te beginnen die vier in dat bushokje. Nutteloze, energieverbruikende mensen. Dat zie je zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:59 schreef n00cL30n het volgende:
Neuhj.. Welke heb jij in gedachten dan?
Ik stop gelijk met m'n TRV-modschap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef n00cL30n het volgende:
Ja... Echt geweldig.. .Allemaal Teva's
De grote verklikkers van het "toerist- zijn"!
Is er geen foto dat hun shirt uittrekken of zo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien hebben ze wel heel mooie jukbeenderen, U.
Dat hoeft nou ook weer niet persé.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Ripley het volgende:
Is er geen foto dat hun shirt uittrekken of zo?![]()
Wellicht die ene die op zoek is naar d'r tieten, maar de rest zeker niet. Dat zie ik zo. Getraind oog daarvoor hè.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien hebben ze wel heel mooie jukbeenderen, U.
Ik hoop dat je wordt gebeten door een koala, genomen door een kangaroe en vervolgens een aanvaring met een stingray hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Haaarbal het volgende:
Eigenlijk zou dit topic weg moeten rotten in het doodste uithoekje van dit forum, in Ludieke Experimenten en Exercities bijvoorbeeld!![]()
Het is wel even leuk geweest, je bent hier blijkbaar alleen om negatieve aandacht te trekken, niemand reageert op je. Get the picture. Er zijn genoeg andere plekken om te slowchattenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:04 schreef Haaarbal het volgende:
Eigenlijk zou dit topic weg moeten rotten in het doodste uithoekje van dit forum, in Ludieke Experimenten en Exercities bijvoorbeeld!![]()
Ja, ga jij hem even quoten als ik misbruik maak van m'n knoppen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:06 schreef Ripley het volgende:
Ik hoop dat je wordt gebeten door een koala, genomen door een kangaroe en vervolgens een aanvaring met een stingray hebt.
Kusjes, Ripley
Whehehe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, ga jij hem even quoten als ik misbruik maak van m'n knoppen.
Et tu, jogy...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef jogy het volgende:
Whehehe.
Met beide termen denk ik gelijk aan Yvonne op je bruiloft. Die kon haar ogen ook niet van mijn knoppen houden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef GI het volgende:
Misbruik, knoppen.
Dit gaat ergens op lijken.
Ah, het was bijna gelukt, jogyquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is wel even leuk geweest, je bent hier blijkbaar alleen om negatieve aandacht te trekken, niemand reageert op je. Get the picture. Er zijn genoeg andere plekken om te slowchatten.
Sala-adinquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe gaat het mijn mijn oldbie vrienden
Laterquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:10 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Ah, het was bijna gelukt, jogyik was mijzelf toch al aan het distantieëren van de noobies in dit topic, dus ik ga heen met de noorderzon
![]()
Richting koala, kangoeroe & ebola!
Daar wil ik de foto's nog van zien.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:12 schreef GI het volgende:
Dat soort dingen zijn niet gebeurd op mijn bruiloft. Op mijn bruiloft waren er alleen maar hele leuke dingen aan de gang.
Goed volk dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Sala-adin, das toch een duitser ?
oke!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef jogy het volgende:
Allemaal.
Nee, een *ril* Moslim. En daar durf ik niet gemeen tegen te doen anders komt er een boeing op mijn huis.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef GI het volgende:
Sala-adin, das toch een duitser ?
Ah, die zijn er niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Van het avondfeest dan.
Die wil ik ook wel zien, Kquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Van het avondfeest dan.
Gelukkig hebben we de herinneringen nog.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:15 schreef GI het volgende:
Ah, die zijn er niet.
Tenminste, bar weinig. Maar daar gaan we het niet over hebben hier
.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GI het volgende:
Het was (En dat meen ik ook echt) gewoon de mooiste dag van mijn leven.
Voor je begrafenis is zo'n pak toch ook bedoeld?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef GI het volgende:
Alleen suf dat je zo'n duur pak maar één keer aankan.
Goed idee! Dat jaagt ongenode gasten wel weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:16 schreef jogy het volgende:
Vertel eens over het avondfeest, knut.
Das mooi, al denk ik niet dat ik hem dan nog pas :L+quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor je begrafenis is zo'n pak toch ook bedoeld?
Er zijn wel, ik herhaal, wel, foto's gemaakt op het feest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:18 schreef Ripley het volgende:
En had dan even wat foto's laten maken van het avondfeest!![]()
Iedereen is natuurlijk helemaal hyper omdat we weer mogen stemmen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef SignOTheTimes het volgende:
Jongens (Ripley, NOFI), wat gaan we snel vandaag!
Oh, was dat vandaag..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Iedereen is natuurlijk helemaal hyper omdat we weer mogen stemmen!
* SiemeN sterft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef SignOTheTimes het volgende:
Hoe staat het met de aanlevering van de Ebola?
Zeker weer van jouw gedansquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:21 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er zijn wel, ik herhaal, wel, foto's gemaakt op het feest.
Er is niet, ik herhaal, niet, gedanst door mij op het avondfeest.quote:
Alhamdoulilahquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:13 schreef jogy het volgende:
[..]
Sala-adin. Makker, vriend! Hoe ís het met je man! Alles goed, en met de vrouw en kinderen?
Een goed voorbeeld is zoiezo het halve werk! Vooral doorgaan!quote:
Ah! Omdat Yvonne aan je knoppen zat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er is niet, ik herhaal, niet, gedanst door mij op het avondfeest.
Niet dat ik erg thuis ben ik mijn gezegde's....quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef SignOTheTimes het volgende:
[..]
Een goed voorbeeld is zoiezo het halve werk! Vooral doorgaan!
Ik heb gekozen voor meer groen in de provincie. Daar fiets ik namelijk altijd. Voor het eerst van mijn leven dus niet PvdA.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Iedereen is natuurlijk helemaal hyper omdat we weer mogen stemmen!
Ik ga straks even naar het Chinese bejaardenhuis aan de overkant.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik heb gekozen voor meer groen in de provincie. Daar fiets ik namelijk altijd. Voor het eerst van mijn leven dus niet PvdA.
Nu nog een leuk volkswagen busje!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb gekozen voor meer groen in de provincie. Daar fiets ik namelijk altijd. Voor het eerst van mijn leven dus niet PvdA.
Neen, een zuipende Lancia Fulvia Coupé uit 1971. En daarmee door de natuur rijden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef SignOTheTimes het volgende:
Nu nog een leuk volkswagen busje!
Ja hoi, met mij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef GI het volgende:
Joog ? Deze TT lokt allerlei newbies. Wat doe je
Dus voor DM ben jij een newbie! En moet je ebola.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
Even een kleine nice to know....
DM heeft zich een dag voor mij geregistreerd...
Liefffffquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef GI het volgende:
[..]
Dus voor DM ben jij een newbie! En moet je ebola.
Ja, dat herinner ik me nog goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:31 schreef SignOTheTimes het volgende:
Even een kleine nice to know....
DM heeft zich een dag voor mij geregistreerd...
We zijn inmiddels zover.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef Jerruh het volgende:
ripley moet niet naakt.
pas als je zelfs ripley kan waarderen met kleren aan, moet ze naakt.
AU!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef Jerruh het volgende:
ripley moet niet naakt.
pas als je zelfs ripley kan waarderen met kleren aan, moet ze naakt.
quote:
Daar kan ik mij meer in vinden jah!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef jogy het volgende:
Oh, ik stem voor 1 en 4 SoTT.
Wat nou, het is de partij voor dequote:
wroe·ging (de ~ (v.), ~en)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik heb ernstige gewetenswroeging kwa topictitel.
Sterb selbst, du Arsch!
Ow kut...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat nou, het is de partij voor devrijheid
. Als het in de naam zit moet hij het wel als eerste waarde hebben in zijn partijprogramma
.
Of zal zijn partijnaam eigenlijk in principe een tegenstelling zijn van de werkelijkheid, nee toch!
quote:
Die kende ik weer niet.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef GI het volgende:! Bij rip der notes:
Note gezet door [knip] op 29-11-2006 16:22 - delete clothes
Dawissikal!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef GI het volgende:! Bij rip der notes:
Note gezet door [knip] op 29-11-2006 16:22 - delete
En daar kom je nu achter?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef GI het volgende:! Bij rip der notes:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef GI het volgende:! Bij rip der notes:
zwart rokje. Zwart shirtje dat superleuk is want het lijkt net als of ik een koptelefoon om heb, dat ik in australie heb gekocht. Dikke zwarte panty. En zwarte laarzenquote:
Er staat alleen dit:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef Ripley het volgende:heb ik een note uit november 2006?
wat heb ik gedaan dan?![]()
Een soort herinneringsbericht van iemand en ik heb geen idee wat die persoon daar nou mee moest.quote:
Niet! het is heel zedelijk allemaal! Ik heb niet eens een decolleteeshirtje aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:15 schreef SignOTheTimes het volgende:
Je kan zo undercover naar de kruiskade (of de rest van nederland)
Zwart.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:15 schreef Ripley het volgende:
zwart rokje. Zwart shirtje dat superleuk is want het lijkt net als of ik een koptelefoon om heb, dat ik in australie heb gekocht. Dikke zwarte panty. En zwarte laarzen![]()
Wat lief!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Er staat alleen dit:
[..]
Een soort herinneringsbericht van iemand en ik heb geen idee wat die persoon daar nou mee moest.![]()
Plaats er anders een anoniem topicreport over.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:17 schreef GI het volgende:
En je lekt!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:18 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Plaats er anders een anoniem topicreport over.
Zwartquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:20 schreef SignOTheTimes het volgende:
Kan iemand anders ook even noteren dat Rip vandaag zwart droeg....
Waarom denk je dat ik meestal zwart draag?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
Zwart kleedt slank af.
*fobo check*quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:23 schreef Ripley het volgende:
Waarom denk je dat ik meestal zwart draag?
zodat je nóg slanker lijkt, natuurlijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik meestal zwart draag?
Ik ben een fag hagquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef GI het volgende:
Das trouwens een nadeel aan rip. Al die homo's die fan zijn van der
Werkelijkwaarwalgelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef GI het volgende:
Das trouwens een nadeel aan rip. Al die homo's die fan zijn van der
jij bent toch ook R-fan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef GI het volgende:
[..]
Je hebt al homo fans sinds ik je ken.
Waarom toch
hehe, ik praat alleen met ripley over het feit dat haar kleren mij nóg beter zouden staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:32 schreef GI het volgende:
[..]
Correct, maar ik babbel niet met R. over het afslankende effect van zwart
jij bent jogyseksueelquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:38 schreef jogy het volgende:
Ik ben in de war, ik ben ripley-fan ( homo ) maar op zich zouden de dingen die ik bij haar verzin ( visuele fantasie) Niet echt homosexueel durven noemen.
Ben ik nu bi?
ah ja, om je "olie te laten verversen"quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga wel even op zoek naar een topic over auto's en vrouwen en zo.
Goeie vraag!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
Het is een state-of-mind, jogy, een state-of-mind.
Moet je trouwens kiezen of je Ripley-fan of MUUS-fan bent, of kan beide tegelijkertijd?
Dat laatste. Duh. MUUSquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef DennisMoore het volgende:
Het is een state-of-mind, jogy, een state-of-mind.
Moet je trouwens kiezen of je Ripley-fan of MUUS-fan bent, of kan beide tegelijkertijd?
Lurcker.quote:
Je kúnt zelfs tegelijkertijd JK-fan zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik wist niet dat dat los van elkaar kon.
Sala-adin ahkbar!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:03 schreef Sala-adin het volgende:
Neem het goede voorbeen van zarGon en wordt ook een Sala fan
Dood, het is de leeftijd héquote:
Suspects?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:03 schreef DennisMoore het volgende:
Net als de Usuals...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |