JIJ BENT GEEN OLDBIE!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Er klopt hier iets niet... maar wat
Ben jij Duits? Joene?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Joene het volgende:
Lekker dan !
nee hoorquote:
Mag wel, eens in de zoveel tijd, ingekakte bende dat het hier is somsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef GI het volgende:
Joog ? Deze TT lokt allerlei newbies. Wat doe je
Check, de afwezigheid van mensen was mij ook al opgevallen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag wel, eens in de zoveel tijd, ingekakte bende dat het hier is soms.
Ah joh, één keertje, zodat je scherp blijft.quote:
Van dooie Duitsers?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar blijven de foto's?
Ik zag van de week ergens foto's van een zwemmende R.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar blijven de foto's?
Met dolfijnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zag van de week ergens foto's van een zwemmende R.
Ja, ik weet het.. ik wil ook terug.. het is alweer zo lang geleden!quote:
Ik welquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben daar trouwens geen duitsers tegen gekomen!
Die foto's moest ik nogsteeds een keertje aanschouwen.. iemand links?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er met Tonny de Jong gebeurd eigenlijk nadat ze met haar kale flamoes in de Playboy stond?
zo doet mijn manager het ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
De duitsers reisden via schema'sHelemaal voorbereid op de computer en zo
Je moet mij hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
J.... Hey.. ik heb een probleempjeeeeeeeeeeeeeee....
Heb de grootste moeite om SQLAgent status te koppelen aan SNMP... of is dit gewoon onmogelijk? AARG!
[..]
Die foto's moest ik nogsteeds een keertje aanschouwen.. iemand links?
Oldbie: 14.gif!quote:
Tja.. Ik zit nu nog om een 2000|2000 install voro de produktie omgeving.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Joene het volgende:
2005 kan je het gelooof ik uitlezen via wmi , SNMP is not done geloof ik
Prachtig toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik wel
De duitsers reisden via schema'sHelemaal voorbereid op de computer en zo
Nee. Spannende mannen doen niet aan schema'squote:
Je kunt toch ook in je schema "spannende dingen doen" opnemen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:15 schreef Ripley het volgende:
Nee. Spannende mannen doen niet aan schema's![]()
Dinsdagochtend 11.00 uur - spannende dingen doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in je schema "spannende dingen doen" opnemen?
Da's weer typische zo'n duitse mierenneukopmerking, Kquote:
Het is niet alsof Hitler de middag heeft uitgevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's weer typische zo'n duitse mierenneukopmerking, K
Hà, menig Duitser zal toch denken van wel, zo zijn ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef GI het volgende:
[..]
Het is niet alsof Hitler de middag heeft uitgevonden.
Of na 6 jaar!quote:
Ganz sicher, jawohl!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
Ok ok, volgende keer een wat minder opvallende titel. Dit is van de gekke.
Ja, hier komen wel hele vreemde mensen op afquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef jogy het volgende:
Ok ok, volgende keer een wat minder opvallende titel. Dit is van de gekke.
Foto's!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, hier komen wel hele vreemde mensen op af
Misschien moet ik nog een hippie foto plaatsen om ze af te schrikken?
Het kan ermee door.quote:
Jaja, je bent stoer. Maar doe eens niet zo aandachttrekkend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Haaarbal het volgende:
Ik ben een zelfbenoemde oldie, dus jullie kunnen mij niets maken! [afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef Haaarbal het volgende:
oldie
quote:Almere Haven.
Het heeft niks met stoerheid te maken, maar met erkenning. Doe eens niet zo jaloers!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:36 schreef jogy het volgende:
[..]
Jaja, je bent stoer. Maar doe eens niet zo aandachttrekkend?
Mja, jij bent gewoon een irriterend ventje van 11, minstens op geestelijk niveau. Niet erg voor de rest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:39 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Het heeft niks met stoerheid te maken, maar met erkenning. Doe eens niet zo jaloers!
Bash! Jullie zijn allemaal jaloers! De nieuwe lichting userts (lurkers uit 2002) zullen die huidige generatie oldbies verstoten! mwhahaha!![]()
Je maakt plots wel veel spelfouten, jogyquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Mja, jij bent gewoon een irriterend ventje van 11, minstens op geestelijk niveau. Niet erg voor de rest.
Waar dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef Haaarbal het volgende:
[..]
Je maakt plots wel veel spelfouten, jogy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |