JIJ BENT GEEN OLDBIE!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Er klopt hier iets niet... maar wat
Ben jij Duits? Joene?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:57 schreef Joene het volgende:
Lekker dan !
nee hoorquote:
Mag wel, eens in de zoveel tijd, ingekakte bende dat het hier is somsquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef GI het volgende:
Joog ? Deze TT lokt allerlei newbies. Wat doe je
Check, de afwezigheid van mensen was mij ook al opgevallen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef jogy het volgende:
[..]
Mag wel, eens in de zoveel tijd, ingekakte bende dat het hier is soms.
Ah joh, één keertje, zodat je scherp blijft.quote:
Van dooie Duitsers?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar blijven de foto's?
Ik zag van de week ergens foto's van een zwemmende R.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:18 schreef SignOTheTimes het volgende:
Waar blijven de foto's?
Met dolfijnenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:19 schreef GI het volgende:
[..]
Ik zag van de week ergens foto's van een zwemmende R.
Ja, ik weet het.. ik wil ook terug.. het is alweer zo lang geleden!quote:
Ik welquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef SignOTheTimes het volgende:
Ik ben daar trouwens geen duitsers tegen gekomen!
Die foto's moest ik nogsteeds een keertje aanschouwen.. iemand links?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is er met Tonny de Jong gebeurd eigenlijk nadat ze met haar kale flamoes in de Playboy stond?
zo doet mijn manager het ook!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik wel
De duitsers reisden via schema'sHelemaal voorbereid op de computer en zo
Je moet mij hebben?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
J.... Hey.. ik heb een probleempjeeeeeeeeeeeeeee....
Heb de grootste moeite om SQLAgent status te koppelen aan SNMP... of is dit gewoon onmogelijk? AARG!
[..]
Die foto's moest ik nogsteeds een keertje aanschouwen.. iemand links?
Oldbie: 14.gif!quote:
Tja.. Ik zit nu nog om een 2000|2000 install voro de produktie omgeving.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef Joene het volgende:
2005 kan je het gelooof ik uitlezen via wmi , SNMP is not done geloof ik
Prachtig toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:31 schreef Ripley het volgende:
Ik wel
De duitsers reisden via schema'sHelemaal voorbereid op de computer en zo
Nee. Spannende mannen doen niet aan schema'squote:
Je kunt toch ook in je schema "spannende dingen doen" opnemen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:15 schreef Ripley het volgende:
Nee. Spannende mannen doen niet aan schema's![]()
Dinsdagochtend 11.00 uur - spannende dingen doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt toch ook in je schema "spannende dingen doen" opnemen?
Da's weer typische zo'n duitse mierenneukopmerking, Kquote:
Het is niet alsof Hitler de middag heeft uitgevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Da's weer typische zo'n duitse mierenneukopmerking, K
Hà, menig Duitser zal toch denken van wel, zo zijn ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef GI het volgende:
[..]
Het is niet alsof Hitler de middag heeft uitgevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |