Kan , maar dan moet ik een draadje aanleggen en door muren boren . Dit is een wat makkelijkere oplossing .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat ik het probleem wil goedpraten, maar in een iMac wil je toch ook gewoon een kabel stoppen? Het is niet alsof je vaak gaat wandelen met je 24", lijkt me zo.
Die term heb ik iemand eerder zien gebruiken in een bepaalde OP.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef sanni het volgende:
relikwie
Ik neem aan dat iedereen dat inmiddels wel door had.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die term heb ik iemand eerder zien gebruiken in een bepaalde OP..
Firewall aanzetten via "Sharing" in System Preferences. In hetzelfde menu je Mac "19216811" noemen. Alle services in dit menu uitzetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef XL het volgende:
Ik wil mijn mac stealthen. In mijn nieuwe appartement heb ik nog geen eigen internetverbinding. Ik heb echter 2 'gratis' accesspoints in de buurt. Op die accesspoints wil ik zo min mogeljk sporen achterlaten. Ik wil dus niet gezien worden in 'mijn netwerklocaties' van mijn nieuwe internetaanbieder (buren). Ik wil zo min mogelijk zichtbaar zijn.
Waar stel ik wat in?
Ik heb geen 50 euro betaaltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef tonks het volgende:
Als je voortaan 50 euro wilt verspillen steek het gewoon in de fik
Dat jij opnieuw poep praat? Ja,dat heeft iedereen door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef XL het volgende:
Ik neem aan dat iedereen dat inmiddels wel door had.
Hallo ispyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Dat jij opnieuw poep praat? Ja,dat heeft iedereen door.![]()
vraagje: Is het geheugen van de MBP 15 inch hetzelfde als die van een PB? 15 inch?
Tonks is het probleem niet...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef FredvZ het volgende:
@tonks: ik hoop dat je er een stijve plassert van krijgt, maar je bent hard bezig om de Apple SC naar z'n grootje te helpen... Dus kappe en zoek een vriendin ofzo.
@andere Aplle-fans: laat die tonks lekker z'n stijve plassert krijgen en negeer hem gewoon.
Zo probleem opgelost en nu weer verder.
mplayer ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef capibar het volgende:
Even tussendoor; Weet iemand of er een programmatje voor osx is NAAST VLC waarmee ik dvd's met DTS kan afspelen?
dat zeg ik ook niet, maar hij is wel de gene die het deze keer uitlokt en de rest hapt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef ChOas het volgende:
Tonks is het probleem niet...
Dat is vreemd... het draait hier als een zonnetje op een ibook, powerbook, en een intel iMac...quote:
Ik probeer nooit 'op de man te spelen', ben het nu ook niet van plan en verwacht dus ook van niemand een reactie op persoonlijk niveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef sanni het volgende:
Word ik genegeerd of weet niemand echt niet het antwoord op mijn vraag?
Is er een verschil tussen het geheugen van een MBP en een PB 15 inch?( 3de keer)
Als zowel MPlayer als VLC crashen zou ik het probleem anders omschrijven. Dat zijn namelijk, naast QuickTime/DVD Player veruit de meest gebruikte, ik geloof niet dat er nog erg veel alternatieven zijn. Ik wist trouwens niet dat de standaard DVD Player niet aan DTS deed.quote:
Zal wel iets met rechten te maken hebben....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als zowel MPlayer als VLC crashen zou ik het probleem anders omschrijven. Dat zijn namelijk, naast QuickTime/DVD Player veruit de meest gebruikte, ik geloof niet dat er nog erg veel alternatieven zijn. Ik wist trouwens niet dat de standaard DVD Player niet aan DTS deed.
Apple History is your friendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef sanni het volgende:
Word ik genegeerd of weet niemand echt niet het antwoord op mijn vraag?
Is er een verschil tussen het geheugen van een MBP en een PB 15 inch?( 3de keer)
MBP Linkjequote:CPU
CPU: PowerPC 7447a
CPU Speed: 1.67 GHz
FPU: integrated
Bus Speed: 166 MHz
Data Path: 64 bit
ROM: 1 MB ROM + 3 MB toolbox ROM loaded into RAM
RAM Type: PC2-4200 DDR SO-DIMM
Minimum RAM Speed: 333 MHz
Onboard RAM: 0 MB
RAM slots: 2
Maximum RAM: 2 GB
Level 1 Cache: 32 kB data, 32 kB instruction
Level 2 Cache: 512 kB onchip, 1:1
Expansion Slots: 1 PC Card (Type I or II)
Geheugen is dus niet hetzelfdequote:CPU
CPU: Intel Core Duo
CPU Speed: 1.83/2.0/2.16 GHz
FPU: integrated
Bus Speed: 667 MHz
Data Path: 64 bit
ROM: 1 MB ROM + 3 MB toolbox ROM loaded into RAM
RAM Type: PC2-5300 SO-DIMM
Minimum RAM Speed: 667 MHz
Onboard RAM: 0 MB
RAM slots: 2
Maximum RAM: 2 GB