Dat is vreemd... het draait hier als een zonnetje op een ibook, powerbook, en een intel iMac...quote:
Ik probeer nooit 'op de man te spelen', ben het nu ook niet van plan en verwacht dus ook van niemand een reactie op persoonlijk niveau.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef sanni het volgende:
Word ik genegeerd of weet niemand echt niet het antwoord op mijn vraag?
Is er een verschil tussen het geheugen van een MBP en een PB 15 inch?( 3de keer)
Als zowel MPlayer als VLC crashen zou ik het probleem anders omschrijven. Dat zijn namelijk, naast QuickTime/DVD Player veruit de meest gebruikte, ik geloof niet dat er nog erg veel alternatieven zijn. Ik wist trouwens niet dat de standaard DVD Player niet aan DTS deed.quote:
Zal wel iets met rechten te maken hebben....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Als zowel MPlayer als VLC crashen zou ik het probleem anders omschrijven. Dat zijn namelijk, naast QuickTime/DVD Player veruit de meest gebruikte, ik geloof niet dat er nog erg veel alternatieven zijn. Ik wist trouwens niet dat de standaard DVD Player niet aan DTS deed.
Apple History is your friendquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef sanni het volgende:
Word ik genegeerd of weet niemand echt niet het antwoord op mijn vraag?
Is er een verschil tussen het geheugen van een MBP en een PB 15 inch?( 3de keer)
MBP Linkjequote:CPU
CPU: PowerPC 7447a
CPU Speed: 1.67 GHz
FPU: integrated
Bus Speed: 166 MHz
Data Path: 64 bit
ROM: 1 MB ROM + 3 MB toolbox ROM loaded into RAM
RAM Type: PC2-4200 DDR SO-DIMM
Minimum RAM Speed: 333 MHz
Onboard RAM: 0 MB
RAM slots: 2
Maximum RAM: 2 GB
Level 1 Cache: 32 kB data, 32 kB instruction
Level 2 Cache: 512 kB onchip, 1:1
Expansion Slots: 1 PC Card (Type I or II)
Geheugen is dus niet hetzelfdequote:CPU
CPU: Intel Core Duo
CPU Speed: 1.83/2.0/2.16 GHz
FPU: integrated
Bus Speed: 667 MHz
Data Path: 64 bit
ROM: 1 MB ROM + 3 MB toolbox ROM loaded into RAM
RAM Type: PC2-5300 SO-DIMM
Minimum RAM Speed: 667 MHz
Onboard RAM: 0 MB
RAM slots: 2
Maximum RAM: 2 GB
Level 1 Cache: 32 kB data, 32 kB instruction
Level 2 Cache: 2 MB onchip, 1:1
Expansion Slots: 1 ExpressCard/34
Apple-O (van Openquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:10 schreef Xilantof het volgende:
met welk tobo-knop kan ik eigenlijk een bestand openen als ik met de pijltjes e.d. door de finder wandel![]()
enter zorgt ervoor dat ik 't bestandnaam kan veranderen... ?
quote:General Motors issued a press release stating: If GM had developed technology like Microsoft, we would all be driving cars with the following characteristics:
1. For no reason whatsoever, your car would crash twice a day.
2. Every time they repainted the lines in the road, you would have to buy a new car.
3. Occasionally your car would die on the freeway for no reason. You would have to pull to the side of the road, close all of the windows, shut off the car, restart it, and reopen the windows before you could continue. For some reason you would simply accept this.
4. Occasionally, executing a maneuver such as a left turn would cause your car to shut down and refuse to restart, in which case you would have to reinstall the engine.
5. Macintosh would make a car that was powered by the sun, was reliable, five times as fast and twice as easy to drive - but would run on only five percent of the roads.
6. The oil, water temperature, and alternator warning lights would all be replaced by a single "This Car Has Performed An Illegal Operation" warning light.
7. The airbag system would ask "Are you sure?" before deploying.
8. Occasionally, for no reason whatsoever, your car would lock you out and refuse to let you in until you simultaneously lifted the door handle, turned the key and grabbed hold of the radio antenna.
9. Every time a new car was introduced car buyers would have to learn how to drive all over again because none of the controls would operate in the same manner as the old car.
10. You'd have to press the "Start" button to turn the engine off.
En met Appeltje klik op de mapnaam in Finder krijg je de bovenliggende mappen te zien.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:31 schreef TwyLight het volgende:
lol, heb wat nieuws ontdekt.
Apple -> pijltje naar boven en je browsed naar de bovenliggende map
Ow, die kende ik nog niet. Ik zag hem ergens staan op een Forum. Moest een beetje denken aan Chuck Norris Facts (die overigens offline is...)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Moet je wel ff het hele verhaal vertellen: http://www.snopes.com/humor/jokes/autos.asp
Je kan alleen het geheugen uitbreiden. De enige vorm van uitbreiding die je verder hebt is USB en Firewire.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef Tranqualizer het volgende:
ik wil misschien ook een imac gaan kopen maar nu had ik ff een vraagje
met een pc kan je bv een nieuwe betere grafische kaart erin doen of zelfs je hele moederbord vervangen
kan dit met een imac ook of kan je alleen maar je geheugen uitbreiden?
Je kunt naast het geheugen geloof ik ook de harddisk vervangen, maar dan heb je het wel een beetje gehad qua upgrades met een iMac.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef Tranqualizer het volgende:
met een pc kan je bv een nieuwe betere grafische kaart erin doen of zelfs je hele moederbord vervangen
Een iMac is inderdaad minder uitbreidbaar als een gemiddelde pc. Op http://www.xlr8yourmac.com/ kun je kijken wat je zoal met een iMac kunt. 'Makkelijk' is alleen harde schijf en geheugen, processor zou misschien nog kunnen, maar grafische kaart of moederbord is volgens mij niet te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef Tranqualizer het volgende:
Nee, anders had ik wel een PC gekocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef Tranqualizer het volgende:
missen jullie als imac gebruikers dan niet het feit dat je kan upgraden of is het simpelweg gewoon niet nodig?
Upgraden is voor paupers.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef Tranqualizer het volgende:
missen jullie als imac gebruikers dan niet het feit dat je kan upgraden of is het simpelweg gewoon niet nodig?
Een iMac is anders prima te upgraden hoor. HDD, CPU, geheugen, DVD-drive, alles kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef Tranqualizer het volgende:
Zonder eerst je machine te slopen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iMac is anders prima te upgraden hoor. HDD, CPU, geheugen, DVD-drive, alles kan.
Waarom doe je niet direct een versie downloaden van Macromedia zelf ipv één of andere vage site? Ik heb gewoon die gebruikt en alle flash dinger werken zoals het hoort..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:52 schreef Tomasso het volgende:
M'n Safari lijkt opeens moeite te hebben met Flash. Ik kan op de een of andere manier niet de laatste versie erop zetten, want tijdens het installeren stopt hij, terwijl er nog 4 bestanden moeten worden geinstalleerd. Maargoed, een lange tijd maakte dit niet uit, maar nu kan ik zelfs Youtube etc niet meer bekijken via Safari.
Omdat ik dat ook heb gedaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom doe je niet direct een versie downloaden van Macromedia zelf ipv één of andere vage site? Ik heb gewoon die gebruikt en alle flash dinger werken zoals het hoort..
Bah, en dan zeker vertaaldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:39 schreef TwyLight het volgende:
Apple zou ook in Nederland reclame's uit moeten zenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |