Een iMac is inderdaad minder uitbreidbaar als een gemiddelde pc. Op http://www.xlr8yourmac.com/ kun je kijken wat je zoal met een iMac kunt. 'Makkelijk' is alleen harde schijf en geheugen, processor zou misschien nog kunnen, maar grafische kaart of moederbord is volgens mij niet te doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:45 schreef Tranqualizer het volgende:
ik wil misschien ook een imac gaan kopen maar nu had ik ff een vraagje
met een pc kan je bv een nieuwe betere grafische kaart erin doen of zelfs je hele moederbord vervangen
kan dit met een imac ook of kan je alleen maar je geheugen uitbreiden?
Nee, anders had ik wel een PC gekocht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef Tranqualizer het volgende:
missen jullie als imac gebruikers dan niet het feit dat je kan upgraden of is het simpelweg gewoon niet nodig?
Upgraden is voor paupers.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef Tranqualizer het volgende:
missen jullie als imac gebruikers dan niet het feit dat je kan upgraden of is het simpelweg gewoon niet nodig?
Een iMac is anders prima te upgraden hoor. HDD, CPU, geheugen, DVD-drive, alles kan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:21 schreef Tranqualizer het volgende:
Zonder eerst je machine te slopen natuurlijkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een iMac is anders prima te upgraden hoor. HDD, CPU, geheugen, DVD-drive, alles kan.
Waarom doe je niet direct een versie downloaden van Macromedia zelf ipv één of andere vage site? Ik heb gewoon die gebruikt en alle flash dinger werken zoals het hoort..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:52 schreef Tomasso het volgende:
M'n Safari lijkt opeens moeite te hebben met Flash. Ik kan op de een of andere manier niet de laatste versie erop zetten, want tijdens het installeren stopt hij, terwijl er nog 4 bestanden moeten worden geinstalleerd. Maargoed, een lange tijd maakte dit niet uit, maar nu kan ik zelfs Youtube etc niet meer bekijken via Safari.
Omdat ik dat ook heb gedaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom doe je niet direct een versie downloaden van Macromedia zelf ipv één of andere vage site? Ik heb gewoon die gebruikt en alle flash dinger werken zoals het hoort..
Bah, en dan zeker vertaaldquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:39 schreef TwyLight het volgende:
Apple zou ook in Nederland reclame's uit moeten zenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |