quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:18 schreef Tijn het volgende:
Heeft je PC deze week al aangestaan, Jarno?
Once you go mac, you never go Back..quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef Geqxon het volgende:
En het wifi-logo, accu-logo, bluetooth-logo, display-logo en tijd en datum
Nou, bij mij werkte het dus ook niet hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:23 schreef sanni het volgende:
[..]
zit je nou maar wat te seggen of heb je het daadwerkelijk uit geprobeerd?
Ik ga toch geen tip doorgeven als het niet werkt. Hou je mond als je niets weet
maar seg niet zomaar wat om wat te seggen. Heel irritant en slecht voor de karma.![]()
sorry voor de uitval maar we gaan weer over tot het normale![]()
Bij mij ook niet. Zou het misschien wat met intel macs te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, bij mij werkte het dus ook niet hoor.
Ik moet zeggen dat de introductie van de eerste iMac een hoge religieuze factor heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
Welke kun je aanraden, Q?
Is dat ook de keynote dat ze dat kwadranten-systeem introduceren om hun machines in te plaatsen, om een overzichtelijker aanbod te creeeren? Het iMac/PowerMac/iBook/PowerMac gebeuren zeg maar, in plaats van tienduizend modellen in de Performa en Quadra series.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de introductie van de eerste iMac een hoge religieuze factor heeft.
Dat zou wel kunnen, die komt daar wel in terug iig, maar ik heb alleen de iMac introductie gezien. Is er dus een veel grotere? Tof.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat ook de keynote dat ze dat kwadranten-systeem introduceren om hun machines in te plaatsen, om een overzichtelijker aanbod te creeeren? Het iMac/PowerMac/iBook/PowerMac gebeuren zeg maar, in plaats van tienduizend modellen in de Performa en Quadra series.
Is het niet gewoon deze?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, die komt daar wel in terug iig, maar ik heb alleen de iMac introductie gezien. Is er dus een veel grotere? Tof.
Nou nou seg, op je teentjes getrapt? Ik zeg alleen maar dat het hier prima werktquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:23 schreef sanni het volgende:
[..]
zit je nou maar wat te seggen of heb je het daadwerkelijk uit geprobeerd?
Ik ga toch geen tip doorgeven als het niet werkt. Hou je mond als je niets weet
maar seg niet zomaar wat om wat te seggen. Heel irritant en slecht voor de karma.![]()
sorry voor de uitval maar we gaan weer over tot het normale![]()
Dit? want toen introduceerde hij Safari voor de eerste keer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die presentatie van Steve Jobs dat hij meldt dat hij helemaal van Internet Explorer af is, welk jaar was dat
Toen had Apple geen eigen browser, en was IE de standaard voor OS X.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Wat was voor Safari dan de browser van Apple?
Echt ?, klinkt me nu echt heel raar in de orenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toen had Apple geen eigen browser, en was IE de standaard voor OS X.
Bij de introductie van OS X ging dat ongeveer zo:
<Steve> IE will be the default browser for OS X.
<Zaal> Boe!
<Steve> But you can change it.
<Zaal> Jeej!
Jaaaa, die was gaaf. Jammer dat die niet op YouTube (of Apple.com) staat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:54 schreef whoops het volgende:
"OS X has been leading a double life over the last 5 years. "
Ow, die was ook geweldig om te zien..quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toen had Apple geen eigen browser, en was IE de standaard voor OS X.
Bij de introductie van OS X ging dat ongeveer zo:
<Steve> IE will be the default browser for OS X.
<Zaal> Boe!
<Steve> But you can change it.
<Zaal> Jeej!
IE is de default browser van de Mac geworden in 1997. OS 8 was net uit. Het waren andere tijdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Remzz het volgende:
[..]
Echt ?, klinkt me nu echt heel raar in de oren
En nou niet echt betere tijden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
IE is de default browser van de Mac geworden in 1997. OS 8 was net uit. Het waren andere tijden
Heck, twee jaar later heb ik IE voor onze hele organisatie nog verkozen boven Netscape, omdat Netscape niet meer echt actief ontwikkeld werd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
IE is de default browser van de Mac geworden in 1997. OS 8 was net uit. Het waren andere tijden
Oh jawel hoor. Hier.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:12 schreef Q. het volgende:
Jaaaa, die was gaaf. Jammer dat die niet op YouTube (of Apple.com) staat.
Fanboy...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Damn...ik heb in vrijwel alle 100 SC gepost..
Al een paar keer gezien, een bijna-religieuze ervaring.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef De_Hertog het volgende:
Voor wie de tijd en zin heeft:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
9 minuten per stuk.
Oh, het werkt hier toch met alle itemsquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:25 schreef Tijn het volgende:
Het werkt alleen voor custom menu-items, niet voor de dingen die Mac OS X zelf neerzet.
Ik heb het net even geprobeerd, ik krijg alleen Spotlight niet op een andere plek... En als ik iets rechts van Spotlight wil zetten verdampt het... Nu dus even kijken hoe ik e.e.a. weer terug krijg...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh, het werkt hier toch met alle items
Command ingedrukt houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:00 schreef Rock-shocker het volgende:
Gewoon slepen? Want ik krijg dingen met geen mogelijkheid op een andere plaats.
Hier werkte het de eerste keer gelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee! Na 4 keer opeens wel!
Lekker is het he? Ik heb er ALTIJD problemen mee, op OS X werkt het altijd prima zonder gezeik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef Rock-shocker het volgende:
Kan iemand mij GODVERDOMME uitleggen waarom WiFI onder Windows zo'n tyfuscrime is?! Damn, eerst doet 'ie het wel, tien seconden later weer niet, dan weer wel... Mên...
Heb je een Core 2 Duo iMac ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:14 schreef TwyLight het volgende:
Hier ook problemen mee, hoewel:
Ik heb hier 2 windows pc's een imac en een Airport Express.
En als ik op mijn imac vista start haal ik als max speed 1100kb/s ofzo, en in OS X maar max 500
Okay dan bied ik 20quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:52 schreef TwyLight het volgende:
Niet veel denk ik, een leraar op mijn vorige school had er één gekocht voor ¤25,- o.i.d.
Het is ter vervanging van mijn macbookquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:01 schreef TwyLight het volgende:
Ja hij had hem ook helemaal in doos met handleidingen enzo.
PRachtig dat ding, er zit zelfs een programma op waarmee je muziek kan maken.
(verschillende noten e.d.)
oh, hij kan trouwens niet meer als 1 programma tegelijkertijd aan![]()
Hoezo heb je apple ingedrukt?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:06 schreef Q. het volgende:
Dit is al de vijfde keer dat mijn safari adresbalk pfoef zei. Irritant!
Ik wil met command klikken op 1 van de links op mn link-balk zoals ik die gebruik (zodat ze openen in een nieuwe tab):quote:
Ik heb echt geen ruimte meer voor zo'n ding. Hell m'n Macbook past nog maar net op m'n kamer..quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
die dude wil 50 euro voor die mac plus...
[afbeelding]
Mmm ik zit te twijfelen want ik wil hem wel, maar tis wel duur op zich
Maar toch ik wil hemquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik heb echt geen ruimte meer voor zo'n ding. Hell m'n Macbook past nog maar net op m'n kamer..
Ik had ook het probleem van het slechte bereik . Ik had een 24" in combi met een Expres.quote:
Niet dat ik het probleem wil goedpraten, maar in een iMac wil je toch ook gewoon een kabel stoppen? Het is niet alsof je vaak gaat wandelen met je 24", lijkt me zo.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:31 schreef JoMo0 het volgende:
[..]
Ik had ook het probleem van het slechte bereik . Ik had een 24" in combi met een Expres.
Nu heb ik de nieuwe extreme , en heb nergens last van.
Is trouwens een bekend probleem.
In mijn geval is dat wel kut want er staan 2 computers boven en om dan een kabel naar boven te maken had niemand zin in.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat ik het probleem wil goedpraten, maar in een iMac wil je toch ook gewoon een kabel stoppen? Het is niet alsof je vaak gaat wandelen met je 24", lijkt me zo.
Misschien is het dan alsnog sneller om een wireless router boven neer te zetten waar je die twee computers aan verbind? Kabels die er niet zijn zijn lastig, jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
In mijn geval is dat wel kut want er staan 2 computers boven en om dan een kabel naar boven te maken had niemand zin in.
Maar in mijn eigen huis over een paar jaar ga ik zeker voor kabels hoe snel draadloos dan ook is.
Daar gaat het toch niet om? Als je fanboy/liefhebber bent dan is zoiets een relikwie en diequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
die dude wil 50 euro voor die mac plus...
[afbeelding]
Mmm ik zit te twijfelen want ik wil hem wel, maar tis wel duur op zich
Kan , maar dan moet ik een draadje aanleggen en door muren boren . Dit is een wat makkelijkere oplossing .quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:18 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet dat ik het probleem wil goedpraten, maar in een iMac wil je toch ook gewoon een kabel stoppen? Het is niet alsof je vaak gaat wandelen met je 24", lijkt me zo.
Die term heb ik iemand eerder zien gebruiken in een bepaalde OP.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef sanni het volgende:
relikwie
Ik neem aan dat iedereen dat inmiddels wel door had.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:35 schreef nietzman het volgende:
[..]
Die term heb ik iemand eerder zien gebruiken in een bepaalde OP..
Firewall aanzetten via "Sharing" in System Preferences. In hetzelfde menu je Mac "19216811" noemen. Alle services in dit menu uitzetten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:41 schreef XL het volgende:
Ik wil mijn mac stealthen. In mijn nieuwe appartement heb ik nog geen eigen internetverbinding. Ik heb echter 2 'gratis' accesspoints in de buurt. Op die accesspoints wil ik zo min mogeljk sporen achterlaten. Ik wil dus niet gezien worden in 'mijn netwerklocaties' van mijn nieuwe internetaanbieder (buren). Ik wil zo min mogelijk zichtbaar zijn.
Waar stel ik wat in?
Ik heb geen 50 euro betaaltquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:58 schreef tonks het volgende:
Als je voortaan 50 euro wilt verspillen steek het gewoon in de fik
Dat jij opnieuw poep praat? Ja,dat heeft iedereen door.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:38 schreef XL het volgende:
Ik neem aan dat iedereen dat inmiddels wel door had.
Hallo ispyquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:40 schreef sanni het volgende:
[..]
Dat jij opnieuw poep praat? Ja,dat heeft iedereen door.![]()
vraagje: Is het geheugen van de MBP 15 inch hetzelfde als die van een PB? 15 inch?
Tonks is het probleem niet...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef FredvZ het volgende:
@tonks: ik hoop dat je er een stijve plassert van krijgt, maar je bent hard bezig om de Apple SC naar z'n grootje te helpen... Dus kappe en zoek een vriendin ofzo.
@andere Aplle-fans: laat die tonks lekker z'n stijve plassert krijgen en negeer hem gewoon.
Zo probleem opgelost en nu weer verder.
mplayer ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef capibar het volgende:
Even tussendoor; Weet iemand of er een programmatje voor osx is NAAST VLC waarmee ik dvd's met DTS kan afspelen?
dat zeg ik ook niet, maar hij is wel de gene die het deze keer uitlokt en de rest hapt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef ChOas het volgende:
Tonks is het probleem niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |