quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:18 schreef Tijn het volgende:
Heeft je PC deze week al aangestaan, Jarno?
Once you go mac, you never go Back..quote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef Geqxon het volgende:
En het wifi-logo, accu-logo, bluetooth-logo, display-logo en tijd en datum
Nou, bij mij werkte het dus ook niet hoor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:23 schreef sanni het volgende:
[..]
zit je nou maar wat te seggen of heb je het daadwerkelijk uit geprobeerd?
Ik ga toch geen tip doorgeven als het niet werkt. Hou je mond als je niets weet
maar seg niet zomaar wat om wat te seggen. Heel irritant en slecht voor de karma.![]()
sorry voor de uitval maar we gaan weer over tot het normale![]()
Bij mij ook niet. Zou het misschien wat met intel macs te maken kunnen hebben?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, bij mij werkte het dus ook niet hoor.
Ik moet zeggen dat de introductie van de eerste iMac een hoge religieuze factor heeft.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef Jarno het volgende:
Welke kun je aanraden, Q?
Is dat ook de keynote dat ze dat kwadranten-systeem introduceren om hun machines in te plaatsen, om een overzichtelijker aanbod te creeeren? Het iMac/PowerMac/iBook/PowerMac gebeuren zeg maar, in plaats van tienduizend modellen in de Performa en Quadra series.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat de introductie van de eerste iMac een hoge religieuze factor heeft.
Dat zou wel kunnen, die komt daar wel in terug iig, maar ik heb alleen de iMac introductie gezien. Is er dus een veel grotere? Tof.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is dat ook de keynote dat ze dat kwadranten-systeem introduceren om hun machines in te plaatsen, om een overzichtelijker aanbod te creeeren? Het iMac/PowerMac/iBook/PowerMac gebeuren zeg maar, in plaats van tienduizend modellen in de Performa en Quadra series.
Is het niet gewoon deze?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zou wel kunnen, die komt daar wel in terug iig, maar ik heb alleen de iMac introductie gezien. Is er dus een veel grotere? Tof.
Nou nou seg, op je teentjes getrapt? Ik zeg alleen maar dat het hier prima werktquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:23 schreef sanni het volgende:
[..]
zit je nou maar wat te seggen of heb je het daadwerkelijk uit geprobeerd?
Ik ga toch geen tip doorgeven als het niet werkt. Hou je mond als je niets weet
maar seg niet zomaar wat om wat te seggen. Heel irritant en slecht voor de karma.![]()
sorry voor de uitval maar we gaan weer over tot het normale![]()
Dit? want toen introduceerde hij Safari voor de eerste keer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die presentatie van Steve Jobs dat hij meldt dat hij helemaal van Internet Explorer af is, welk jaar was dat
Toen had Apple geen eigen browser, en was IE de standaard voor OS X.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:06 schreef Remzz het volgende:
Wat was voor Safari dan de browser van Apple?
Echt ?, klinkt me nu echt heel raar in de orenquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Toen had Apple geen eigen browser, en was IE de standaard voor OS X.
Bij de introductie van OS X ging dat ongeveer zo:
<Steve> IE will be the default browser for OS X.
<Zaal> Boe!
<Steve> But you can change it.
<Zaal> Jeej!
Jaaaa, die was gaaf. Jammer dat die niet op YouTube (of Apple.com) staat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:54 schreef whoops het volgende:
"OS X has been leading a double life over the last 5 years. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |