abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:22:51 #151
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47054159
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef SCH het volgende:

[..]

Waarom ben je er precies op tegen als politici internationale activiteiten ontplooien die met hun werk hier te maken hebben?
Waarom zouden ze?

Sowieso vind ik commissies/stichtingen al discutabel
Raden van bestuur vind ik nog erger.
Commissies / Raden van bestuur van buitenlandse bedrijven op het randje en commissies die opgezet zijn door buitenlandse overheden moet verboden worden.
(Vind ik)

Dit in verband met staatsgeheimen en voorkennis.
Het is niet voor niets verboden voor Ministers en Staats-Secretarissen om een bestuursfunctie te hebben in een willekeurige stichting.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_47054361
Ik krijg de indruk dat velen wensen dat ons parlement voortaan bevolk wordt door door de overheid goedgekeurde ambtenaren.

Een beetje zoals vroeger in het oostblok gebruikelijk was. Natuurlijk mag je als burger je vertegenwoordiger kiezen, maar de overheid regelt wie er zich kandidaat mag stellen. En dan vallen helaas velen af, omdat de overheid ze niet helemaal betrouwbaar vindt voor de functie het controleren van de regering.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 8 maart 2007 @ 15:34:40 #153
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_47054613
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef sigme het volgende:
Ik krijg de indruk dat velen wensen dat ons parlement voortaan bevolk wordt door door de overheid goedgekeurde ambtenaren.

Een beetje zoals vroeger in het oostblok gebruikelijk was. Natuurlijk mag je als burger je vertegenwoordiger kiezen, maar de overheid regelt wie er zich kandidaat mag stellen. En dan vallen helaas velen af, omdat de overheid ze niet helemaal betrouwbaar vindt voor de functie het controleren van de regering.
Is dat niet zo dan?
Een kamerlid moet 'neutraal' zijn, waarin alleen de meningen van Nederlanders (stemgerechtigden) geld en niet die van (buitenlandse) bedrijven en/of buitenlandse overheden.

Stichtingen kunnen wel (zelfs buitenlandse) (liever niet), maar ze moeten wel onafhankelijk zijn. Ze moeten zeker niets met andere overheden te maken hebben.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_47054708
Nu een spoeddebat bezig, live te zien op politiek24

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47055181
Pechtold!!

"Onze opvattingen over het mishandelen van vrouwen zijn misschien anders dan de uwe"
pi_47055269
Wilders is echt idioot bezig. Wanneer hij een discussie wil over dubbele nationaliteiten moet hij dat vooral doen. Maar een spoeddebat aanvragen over wat Arib mogelijk in haar vrije tijd wat binnen de huidige wetgeving valt is echt idioot.
pi_47055271
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Kozzmic het volgende:
Pechtold!!

"Onze opvattingen over het mishandelen van vrouwen zijn misschien anders dan de uwe"
was mooi ja..

Halsema ook lekker bezig trouwens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_47055377
Hahaha, de standaardWilders noemen ze dat Buruma.
pi_47055445
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:52 schreef Toad het volgende:
Wilders is echt idioot bezig. Wanneer hij een discussie wil over dubbele nationaliteiten moet hij dat vooral doen. Maar een spoeddebat aanvragen over wat Arib mogelijk in haar vrije tijd wat binnen de huidige wetgeving valt is echt idioot.
Hij constateert dus zelf al dat Arib volgens de wet deze nevenfunctie mag hebben.

Tegelijkertijd weigert hij te praten over Graus, omdat daar volgens hem geen enkele schijn is.
pi_47055551
Hehehe, wel geinig dat de kamer vol in de aanval gaat op Wilders. Terwijl Wilders eigenlijk in de aanval wil.
pi_47055592
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Hehehe, wel geinig dat de kamer vol in de aanval gaat op Wilders. Terwijl Wilders eigenlijk in de aanval wil.
Precies. Het gaat nu alleen nog maar over Graus.
pi_47055601
Geert 'Glasnost' Wilders
pi_47055608
Ik begrijp er niks van. Heeft Wilders nou een debat aangevraagd (en gekregen) over de integriteit van een gekozen en beëdigd parlementslid?
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_47055642
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef sigme het volgende:
Ik begrijp er niks van. Heeft Wilders nou een debat aangevraagd (en gekregen) over de integriteit van een gekozen en beëdigd parlementslid?
Ja, met steun van de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie.
pi_47055656
Schijngevecht
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47055679
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef sigme het volgende:
yep
pi_47055730
Maar eh, dat is toch nou net datgene wat *niet* in de kamer hoort, de rechtmatigheid / integriteit van gekozen volksvertegenwoordigers in twijfel trekken? Of ben ik nou gek?
pi_47055760
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Precies. Het gaat nu alleen nog maar over Graus.
"ik ga daar totaal niet op in"
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_47055872
Wat een leraar is die Slob. Hij zet Wilders in de hoek.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
pi_47055886
Wat een malloot die Wilders..
Alsof het volk op deze debiele discussie zit te wachten...
pi_47055944
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef venomsnake het volgende:
uhm. Jij zit toch ook te kijken

Maar je hebt wel gelijk. Het is totale onzin, dit spoeddebat.
pi_47055992
Hahaha, schamen zal Wilders zich niet hoor. Hij geilt op deze publiciteit.
pi_47055996
quote:
Wilders heeft gelijk, het volk zit er op te wachten.

Slob heeft ook gelijk, dit soort discussies is buitengewoon ongepast. En als Wilders niet wil praten over Graus, dan is het nogal hypocriet als hij wel op persoonlijk niveau over Arib, Aboutaleb en Albayrak wil praten. Maar dat snapt de gemiddelde PVV-kiezer echt niet.
pi_47056024
Wilders overspeelt zijn hand, met zijn miljoenen 'landgenoten' die het met em eens zijn
pi_47056076
quote:
Inderdaad, maar nee hij spreekt namens het hele volk.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_47056078
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef ijsbrekertje het volgende:

[..]

uhm. Jij zit toch ook te kijken
Ach, ik volg wel meer onzinnige discussies..

pi_47056080
Wilders de nieuwe dictator van Nederland. Het enige wat aan de orde is, is zijn eigen politieke agenda.
pi_47056094
quote:
Het volk luistert helemaal niet naar zo'n discussie, en als alle media vervolgens rapporteren hoe Wilders zich belachelijk maakt is dat alleen maar een bewijs van vooringenomenheid van de media.
pi_47056126
Nu Kamp, kijken hoe hij dit recht gaat lullen.
pi_47056139
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ach, ik volg wel meer onzinnige discussies..

[afbeelding]
Die zijn het leukste ;-)
Koffie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')