Waarom zouden ze?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Waarom ben je er precies op tegen als politici internationale activiteiten ontplooien die met hun werk hier te maken hebben?
Is dat niet zo dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef sigme het volgende:
Ik krijg de indruk dat velen wensen dat ons parlement voortaan bevolk wordt door door de overheid goedgekeurde ambtenaren.
Een beetje zoals vroeger in het oostblok gebruikelijk was. Natuurlijk mag je als burger je vertegenwoordiger kiezen, maar de overheid regelt wie er zich kandidaat mag stellen. En dan vallen helaas velen af, omdat de overheid ze niet helemaal betrouwbaar vindt voor de functie het controleren van de regering.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:50 schreef Kozzmic het volgende:
Pechtold!!
"Onze opvattingen over het mishandelen van vrouwen zijn misschien anders dan de uwe"
Hij constateert dus zelf al dat Arib volgens de wet deze nevenfunctie mag hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:52 schreef Toad het volgende:
Wilders is echt idioot bezig. Wanneer hij een discussie wil over dubbele nationaliteiten moet hij dat vooral doen. Maar een spoeddebat aanvragen over wat Arib mogelijk in haar vrije tijd wat binnen de huidige wetgeving valt is echt idioot.
Precies. Het gaat nu alleen nog maar over Graus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:58 schreef Toad het volgende:
Hehehe, wel geinig dat de kamer vol in de aanval gaat op Wilders. Terwijl Wilders eigenlijk in de aanval wil.
Ja, met steun van de Volkspartij voor Vrijheid en Democratie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef sigme het volgende:
Ik begrijp er niks van. Heeft Wilders nou een debat aangevraagd (en gekregen) over de integriteit van een gekozen en beëdigd parlementslid?
yepquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef sigme het volgende:
Ik begrijp er niks van. Heeft Wilders nou een debat aangevraagd (en gekregen) over de integriteit van een gekozen en beëdigd parlementslid?
"ik ga daar totaal niet op in"quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:59 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Precies. Het gaat nu alleen nog maar over Graus.
uhm. Jij zit toch ook te kijkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Wat een malloot die Wilders..
Alsof het volk op deze debiele discussie zit te wachten...![]()
Wilders heeft gelijk, het volk zit er op te wachten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Inderdaad, maar nee hij spreekt namens het hele volk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Ach, ik volg wel meer onzinnige discussies..quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:06 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
uhm. Jij zit toch ook te kijken![]()
Het volk luistert helemaal niet naar zo'n discussie, en als alle media vervolgens rapporteren hoe Wilders zich belachelijk maakt is dat alleen maar een bewijs van vooringenomenheid van de media.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:05 schreef venomsnake het volgende:
Die zijn het leukste ;-)quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ach, ik volg wel meer onzinnige discussies..![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |