waar blijft billie, ik wil oorlogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:54 schreef beequeen het volgende:
go
die zit zich vol te stouwen bij de Febo, en dan hijzo zeggen dat 't 'm geen reet interesseert.quote:
Kan nooit lang duren, of de FEBO doet dit expres.quote:
Er is natuurlijk altijd nog de magnetronquote:
Op verzoek van hem zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
huub continues....
hebben ze serieus niet gekookt voor jaap?
Serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
huub continues....
hebben ze serieus niet gekookt voor jaap?
Ja maar hij gaat niet zo ver dattie Japio een hapje van zijn bord gunt.quote:
ach dat moet Huub maar pikken. is zelf ook geen engeltjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
iK vind jaap mega irritant als hij over huub heen gaat staan met zijn kabouter praatjes.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat niet zo ver dattie Japio een hapje van zijn bord gunt.
dan zou je hem toch zo een gigantische mep willen verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
iK vind jaap mega irritant als hij over huub heen gaat staan met zijn kabouter praatjes.
precies dus Huub moet echt uitkijken. is dus een hele goede tactiek van die Japio.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan zou je hem toch zo een gigantische mep willen verkopen
Ja brian kwam voor de boerenkool op de zeilige kindjesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef Clank het volgende:
Het moet Jaap ook een goed gevoel geven dat zijn 'vrienden' Brian en Natasia zo voor hem opkomen tijdens de discussie![]()
Ach kom, Huub gebruikt zo ongeveer iedere denigrerende opmerking die je kunt bedenken om Jaap aan zijn omvang te herinneren, dus dat "kabouter" van Jaap valt nog reuze mee (no pun intended)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
Hij kan naar huis gaanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:08 schreef the_undertaker het volgende:
Toch wel zielig voor Jaao
dat is waar. Hij moet alleen eens wat anders verzinnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, Huub gebruikt zo ongeveer iedere denigrerende opmerking die je kunt bedenken om Jaap aan zijn omvang te herinneren, dus dat "kabouter" van Jaap valt nog reuze mee (no pun intended)
Huub kan hem ook gewoon geen vetklep enz. meer noemen natuurlijk...
Het is meer de "oh my gud" die irriteert mijquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:56 schreef the_undertaker het volgende:
Amanda.. hou je kutkop... wat een stem.. erger me er steeds meer aan... dat "OH MY GOD" steeds![]()
![]()
![]()
![]()
Heb wel een medelijden.. Of ik mis altijd de slechte dingen van Jaap ofzo. Ik zie aleen maar nare dingen van de rest tegen Jaap...quote:
Eens, maar valt het je niet op dattie dat alleen bij Huub doet. Eric roept ook genoeg, maar ik heb Japio nog niet in zijn buurt gezien wat dat betreft. En die anderen denken echt hetzelfde als Huub maar trekken hun bek gewoon niet open of hebben het over de hongerige kindjes in Afrika.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach kom, Huub gebruikt zo ongeveer iedere denigrerende opmerking die je kunt bedenken om Jaap aan zijn omvang te herinneren, dus dat "kabouter" van Jaap valt nog reuze mee (no pun intended)
Huub kan hem ook gewoon geen vetklep enz. meer noemen natuurlijk...
Juist daarom is die benaming nog het minst persoonlijk: vergeleken bij Jaap is idd iedereen een kabouter maar alleen Huub (de enige die zo grof is tegen hem) noemt hij zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef itsme het volgende:
dat is waar. Hij moet alleen eens wat anders verzinnen.
Bij hem vergeleken is iedereen een kabouter.
Sylvia.![]()
Hij moest al kurken gaan zoeken van rat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Marrije het volgende:
Jaap denkt dat Erik hem wil versieren??
Jaap: ik kan mijn kont slecht beschermen die is zo gigantisch
Kan dat stel niet gewoon onder een deken gaan liggen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest al kurken gaan zoeken van rat.
Snollie moest zo hard lachen.![]()
dit is toch weer scherp.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef Clank het volgende:
Jaap: Jullie zijn weer gelukkig met z'n twee?
Amanda: Ja voor 2 dagen
Jaap: Ik geef het 4 uur.
Brian: Ze is geen Nena
Deze jongen is echt niet zielig. tis een type die zwelgt in zelfmedelijden en zogenaamd stoer probeert te doen door steeds maar te roepen 'wacht maar tot morgen, volgende week, volgende maand'. Alstie vervolgens op z'n fouten wordt gewezen komt er één of ander laf excuus waar hij geen kont van meent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb wel een medelijden.. Of ik mis altijd de slechte dingen van Jaap ofzo. Ik zie aleen maar nare dingen van de rest tegen Jaap...![]()
Is goed dat ze zo zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef marky het volgende:
Amandel en Brian op 4 streams brrrrr
Om mij hoeven ze niet langer te wachten, hoppa, gooi die dekens er maar over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef milk-shake het volgende:
nou had ik het niet gezegd..................ze zijn weer samen ...vanavond samen onder de dekens pffffffffffffffffffffffffffffffff
Is "niemand" echt geen keuze??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain of met Jaap ? Wat is erger ?
Kan ze weer schreeuwen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Jaap is zo opdringerig. Die gaat Aman ooit eens behoorlijk lastigvallen.
Nee, je moet kiezenquote:
Dat had ie toch al gedaan door zomaar in haar siliconen te knijpen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Jaap is zo opdringerig. Die gaat Aman ooit eens behoorlijk lastigvallen.
Ik blijf wel singlequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain of met Jaap ? Wat is erger ?
Ik heb sowieso weinig van Natasia gezien vandaag. En laat ik dat nou eigenlijk helemaal niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Veulen het volgende:
Syl, eric en natasia verdwenen van de streams?
Ja en die avond met film kijken, toen bleef hij maar staren enzo. Net gaf die aan toen Amanda op de grond lag dat hij toch ook in het team zit dus ook mee mag doen. Ik denk dat die wel verder gaat ooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat had ie toch al gedaan door zomaar in haar siliconen te knijpen?
Ze spoort niet. Maar dat was toch al wel duidelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Amanda hebben het over Eric. Amanda zegt dat Eric nog twijfelt. Brian wil met Eric gaan praten. Die bitch wil dus opeens weer heel fanatiek Huub eruit hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
brian tegen amanda: je wordt zo lui in de beweging van je dageliks leven
Ik denk ook dat ie er vanzelf wel een keer 'gewoon' bovenop duikt als ze ergens ligt. Zet ze niet samen in badquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en die avond met film kijken, toen bleef hij maar staren enzo. Net gaf die aan toen Amanda op de grond lag dat hij toch ook in het team zit dus ook mee mag doen. Ik denk dat die wel verder gaat ooit.
Amanda heeft het over de kapsalon en die discussie.
Volgende week een stemronde voor haar aanvragen please.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Amanda hebben het over Eric. Amanda zegt dat Eric nog twijfelt. Brian wil met Eric gaan praten. Die bitch wil dus opeens weer heel fanatiek Huub eruit hebben.
Ik vind het gewoon zo irritant dat de helft van die mensen kan verdwijnen en dat de regie daar gewoon niks mee doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik heb sowieso weinig van Natasia gezien vandaag. En laat ik dat nou eigenlijk helemaal niet zo erg vinden.![]()
+1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef jacqjacq het volgende:
brian denkt echt dat hij eric nog kan overtuigen van huub's ontslagronde.
hij heeft niet door dat eric een grote hekel heeft aan natasia, brian en jaap, en dat hij daarbij amanda niet te vertrouwen vindt.
eric's positie is wel heel duidelijk, hij moet huub's ontslag tegenhouden, anders is hij straks de volgende die er uit gaat
En raakt niet uitgepraat over zijn nagel die hij maar wat graag wil uitproberenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:24 schreef jacqjacq het volgende:
brian gebruikt amanda gewoon voor zijn eigen doelen, hij laat haar keihard vallen als hij haar niet meer nodig heeft.
brian is weer in de slijm-hijg-hijg-modus belandt en zijn hersenen maken overuren bij het smeden van linke strategieen
Met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:25 schreef the_undertaker het volgende:
Brian zet even HEEEL subtiel Jaap opzij.. wat een hond
Brian zijn plan. Is hij daar niet al de laatste 10 dagen mee bezig?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Ze gaan vanavond Eric overhalen om Huub eruit te stemmen
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:26 schreef 2live het volgende:
Jaap over brian en amanda; dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.
beidequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
ik weet niet wanneer brian enger is hoor; als hij zo glijerig praat of als hij breeduit lacht![]()
je vergeet het zingen en muziek draaien........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:28 schreef 2live het volgende:
ik weet niet wanneer brian enger is hoor; als hij zo glijerig praat of als hij breeduit lacht![]()
Dan maar Jaap, dat overleef ik niet als die bovenop me komt liggen dus dan hoef ik niet verder te leven met de gedachte dat ik het met Jaap gedaan heb.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef kleinzusje het volgende:
Nee, je moet kiezen
en 2 minuten later maakt Jaap een domme hatelijke opmerking naar eric.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef ericahysterica het volgende:
Brian tegen jaap: misschien moet je tegen erik wat vuur terugnemen..................
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar Jaap, dat overleef ik niet als die bovenop me komt liggen dus dan hoef ik niet verder te leven met de gedachte dat ik het met Jaap gedaan heb.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan maar Jaap, dat overleef ik niet als die bovenop me komt liggen dus dan hoef ik niet verder te leven met de gedachte dat ik het met Jaap gedaan heb.
ik vrees dat ook, ik hoop zo dat Huub zoveel zelfdiscipline kan opbrengen dattie dat niet laat gebeuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef schatje het volgende:
Jaap wil Huub als ie dronken is uitlokken tot fysiek geweld.
Ja daar hadden ze toch een betere acteur voor moeten inhuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef the_undertaker het volgende:
Jaap heeft weer orders van achteren.. Het ligt er weeeer zo dik op
Juf Judith toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:37 schreef beequeen het volgende:
bezoek
yeahhhhhhhhhhhquote:
Eric?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef 2live het volgende:
jaaaa, Jaap, brian zal jou nooit helpen sukkel!!!!
brian heeft de hele tijd de leiding maar nu probeert juist jaap het over te nemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:41 schreef Black_king het volgende:
Ach, Brian gaat proberen de leiding te nemen....
Lijkt erop van nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:42 schreef Dogga het volgende:
geen popi pol vandaag?
Ja, geen spraakles dusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:42 schreef Black_king het volgende:
Judith gaat zangles geven ?
en dat denk ik ook, en Jaap kijkt niet tegen brian op, hij zegt gewoon wat hij vindt. Daar krijgt brian zo genoeg van...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:42 schreef itsme het volgende:
[..]
brian heeft de hele tijd de leiding maar nu probeert juist jaap het over te nemen.
Ik zeg je die jaap die is niet te controleren brian schat.
daar zal je later nog spoijt van krijgen dat je met hem in zee bent gegaan.![]()
Dan moet Erik maar's lekker met Brian gaan knuffelen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:40 schreef jacqjacq het volgende:
.
jaap moet huub een knuffel geven volgens brian, want daar houdt huub niet van.
maar dat moet hij na de stemming doen, want hopelijk gaat huub er uit en dan is het niet nodig.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef ericahysterica het volgende:
oog om oog tand om tand volgens jaap. Jaap gaat ze terugpakken........oei oei oei
op z'n minst ongewenste intimiteiten, daar zal toch wel iets tegen te doen zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:43 schreef ericahysterica het volgende:
jaap moet huub een knuffel geven volgens brian, want daar houdt huub niet van.
maar dat moet hij na de stemming doen, want hopelijk gaat huub er uit en dan is het niet nodig.
als jaap knuffelt is dit toch een vorm van geweld?
Ik neem aan dat de redactie dan wel ingrijpt (aangenomen dat Jaap nu in opdracht handelt van "achter")quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:46 schreef Apple-tje het volgende:
Hahaha, dit gaat ZO fout lopen! Jaap en controle? Die gaat voor donderdag flippen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:47 schreef kleinzusje het volgende:
De rat is in paniek
wokee, zo rond 22:00 uur?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:43 schreef kleinzusje het volgende:
Kut, pp na Juf Judith
knuffelen tegen iemands wil is ook lichamelijk geweldquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
op z'n minst ongewenste intimiteiten, daar zal toch wel iets tegen te doen zijn?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:50 schreef Dark het volgende:
Brian; ' Ik ga een gesprek met Eric aanvoeren en ik wil geen tegendrift opwerpen.'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |