Kan dat stel niet gewoon onder een deken gaan liggen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij moest al kurken gaan zoeken van rat.
Snollie moest zo hard lachen.![]()
dit is toch weer scherp.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:11 schreef Clank het volgende:
Jaap: Jullie zijn weer gelukkig met z'n twee?
Amanda: Ja voor 2 dagen
Jaap: Ik geef het 4 uur.
Brian: Ze is geen Nena
Deze jongen is echt niet zielig. tis een type die zwelgt in zelfmedelijden en zogenaamd stoer probeert te doen door steeds maar te roepen 'wacht maar tot morgen, volgende week, volgende maand'. Alstie vervolgens op z'n fouten wordt gewezen komt er één of ander laf excuus waar hij geen kont van meent.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb wel een medelijden.. Of ik mis altijd de slechte dingen van Jaap ofzo. Ik zie aleen maar nare dingen van de rest tegen Jaap...![]()
Is goed dat ze zo zitten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef marky het volgende:
Amandel en Brian op 4 streams brrrrr
Om mij hoeven ze niet langer te wachten, hoppa, gooi die dekens er maar over.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef milk-shake het volgende:
nou had ik het niet gezegd..................ze zijn weer samen ...vanavond samen onder de dekens pffffffffffffffffffffffffffffffff
Is "niemand" echt geen keuze??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain of met Jaap ? Wat is erger ?
Kan ze weer schreeuwen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Jaap is zo opdringerig. Die gaat Aman ooit eens behoorlijk lastigvallen.
Nee, je moet kiezenquote:
Dat had ie toch al gedaan door zomaar in haar siliconen te knijpen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Jaap is zo opdringerig. Die gaat Aman ooit eens behoorlijk lastigvallen.
Ik blijf wel singlequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef kleinzusje het volgende:
Sex met Brain of met Jaap ? Wat is erger ?
Ik heb sowieso weinig van Natasia gezien vandaag. En laat ik dat nou eigenlijk helemaal niet zo erg vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Veulen het volgende:
Syl, eric en natasia verdwenen van de streams?
Ja en die avond met film kijken, toen bleef hij maar staren enzo. Net gaf die aan toen Amanda op de grond lag dat hij toch ook in het team zit dus ook mee mag doen. Ik denk dat die wel verder gaat ooit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat had ie toch al gedaan door zomaar in haar siliconen te knijpen?
Ze spoort niet. Maar dat was toch al wel duidelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Amanda hebben het over Eric. Amanda zegt dat Eric nog twijfelt. Brian wil met Eric gaan praten. Die bitch wil dus opeens weer heel fanatiek Huub eruit hebben.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef ericahysterica het volgende:
brian tegen amanda: je wordt zo lui in de beweging van je dageliks leven
Ik denk ook dat ie er vanzelf wel een keer 'gewoon' bovenop duikt als ze ergens ligt. Zet ze niet samen in badquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en die avond met film kijken, toen bleef hij maar staren enzo. Net gaf die aan toen Amanda op de grond lag dat hij toch ook in het team zit dus ook mee mag doen. Ik denk dat die wel verder gaat ooit.
Amanda heeft het over de kapsalon en die discussie.
Volgende week een stemronde voor haar aanvragen please.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef scanman01 het volgende:
Brian en Amanda hebben het over Eric. Amanda zegt dat Eric nog twijfelt. Brian wil met Eric gaan praten. Die bitch wil dus opeens weer heel fanatiek Huub eruit hebben.
Ik vind het gewoon zo irritant dat de helft van die mensen kan verdwijnen en dat de regie daar gewoon niks mee doet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:19 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik heb sowieso weinig van Natasia gezien vandaag. En laat ik dat nou eigenlijk helemaal niet zo erg vinden.![]()
+1quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef jacqjacq het volgende:
brian denkt echt dat hij eric nog kan overtuigen van huub's ontslagronde.
hij heeft niet door dat eric een grote hekel heeft aan natasia, brian en jaap, en dat hij daarbij amanda niet te vertrouwen vindt.
eric's positie is wel heel duidelijk, hij moet huub's ontslag tegenhouden, anders is hij straks de volgende die er uit gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |