Op verzoek van hem zelf.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
huub continues....
hebben ze serieus niet gekookt voor jaap?
Serieusquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:03 schreef Kinga het volgende:
huub continues....
hebben ze serieus niet gekookt voor jaap?
Ja maar hij gaat niet zo ver dattie Japio een hapje van zijn bord gunt.quote:
ach dat moet Huub maar pikken. is zelf ook geen engeltjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
iK vind jaap mega irritant als hij over huub heen gaat staan met zijn kabouter praatjes.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat niet zo ver dattie Japio een hapje van zijn bord gunt.
dan zou je hem toch zo een gigantische mep willen verkopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
iK vind jaap mega irritant als hij over huub heen gaat staan met zijn kabouter praatjes.
precies dus Huub moet echt uitkijken. is dus een hele goede tactiek van die Japio.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan zou je hem toch zo een gigantische mep willen verkopen
Ja brian kwam voor de boerenkool op de zeilige kindjesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:07 schreef Clank het volgende:
Het moet Jaap ook een goed gevoel geven dat zijn 'vrienden' Brian en Natasia zo voor hem opkomen tijdens de discussie![]()
Ach kom, Huub gebruikt zo ongeveer iedere denigrerende opmerking die je kunt bedenken om Jaap aan zijn omvang te herinneren, dus dat "kabouter" van Jaap valt nog reuze mee (no pun intended)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:04 schreef petraa het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |